Първоначално изпратено от Имхотеп
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнениеОоо, решихте проблема на батериите и се захванахте с гумите. Похвално!
Но голям проблем на "Тесла" засега е автономното управление на колата. Моля, оставете гумите като второстепенни и дайте една мозъчна атака, за да оправите на Мъск автономното шофиране.
Нали знайш, бързата кучка слепи ги ражда...
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеgrisow, някъде бях прочел че Мъск е казал че има идея да направят електромобил който да може да излита и да лети на някаква височина над пътя. Отдолу под статията имаше мнения само в един дух - този е луд. Ако си слушал разкази на хора претърпяли пътен инцидент и като водачи не са успяли да го предотвратят - има една такава приказка ..за да го избегна трябваше да мога да летя, направо виждах как ще се случи но нищо не можах да направя. Представи си тогава опцията излитане, повдигане във въздуха как би могла да помогне, но хората по принцип са консервативни и така си реагират.
Вече били снабдили дубайската полиция с подобни, но по-мощни и специализирани.
Коментар
-
grisow, някъде бях прочел че Мъск е казал че има идея да направят електромобил който да може да излита и да лети на някаква височина над пътя. Отдолу под статията имаше мнения само в един дух - този е луд. Ако си слушал разкази на хора претърпяли пътен инцидент и като водачи не са успяли да го предотвратят - има една такава приказка ..за да го избегна трябваше да мога да летя, направо виждах как ще се случи но нищо не можах да направя. Представи си тогава опцията излитане, повдигане във въздуха как би могла да помогне, но хората по принцип са консервативни и така си реагират.D.Y.F-091066
Коментар
-
Фолиото, от което навиват батерии, всъщност, е паралелепипед. Огъването му, особен към центъра, генерира напрежения в метала, откъдето, тръгват редица проблеми. Докато има толкова много огъване по радиус, тези проблеми,не отпадат изцяло. В по-големите типономинали, спада единствено техният брой в една батерия. Все е нещо но, не е капитално решение.
Коментар
-
Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнениеОоо, решихте проблема на батериите и се захванахте с гумите. Похвално!
Но голям проблем на "Тесла" засега е автономното управление на колата. Моля, оставете гумите като второстепенни и дайте една мозъчна атака, за да оправите на Мъск автономното шофиране.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнениеВ тази статия пише, че гумите на електромобилите противно на очакванията се износват по-бавно от гумите на ДВГ колите. При ел. колите трябва товарния индекс да е по-висок, защото колите са по-тежки, а скоростния им индекс е като при всички останали коли - гледа се максималната скорост на модела и по нея се избира скоростен индекс.
Също така в статията пише, че при ел. колите трябва да се избират по-безшумни гуми, защото колата е тиха и ако гумите са шумни, това много дразни.
https://fakti.bg/technozone/424998-k...lektromobilite
Коментар
-
Имхотеп, гледам по видеа какво ги правят Теслите хлапетиите, имат си въртящ момент като от електромотор. Така яко изпушват, знам че има начин да се елеминира и това сигурно е направено както при нормалните коли обаче ускорението си е като за болид и няма как да няма натоварване на протектора. Има едно видео - Какво има в гумите на Тесла. Погледни го, тази вложка охлажда протектора мисля освен да не пропада при загуба на налягане предполагам върши и тази работа.Вземам си думите обратно назад, вложката е да обезшумявяне или както казва Матеев е точно , товарния индекс е важен и да са по безшумни т.е.абсолютно прав е. Това че се износват по бавно от на другите коли явно се дължи на по прецизното сработване на системи против преплъзване при ел.трансмисията.Last edited by supertrader; 23.03.2021, 08:07.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеПо важното е да не се палят при превъртане от големия въртящ момент, на Тесла гумите са други и това нещо е направено. За каучуците от опит мога да ти кажа че който е направил нещо много добро което да издържа например на някаква агресивна химеческа среда или на топлина хваща такива поръчки за части от автопроизводители в крайна сметка че въобще не се занимава с изделия за ширпотреба и си пазят рецептата в тайна. Ако ти е направило впечатление гумените разервни части като качество са много зле в сравнение с оригиналните по колите.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
В тази статия пише, че гумите на електромобилите противно на очакванията се износват по-бавно от гумите на ДВГ колите. При ел. колите трябва товарния индекс да е по-висок, защото колите са по-тежки, а скоростния им индекс е като при всички останали коли - гледа се максималната скорост на модела и по нея се избира скоростен индекс.
Също така в статията пише, че при ел. колите трябва да се избират по-безшумни гуми, защото колата е тиха и ако гумите са шумни, това много дразни.
https://fakti.bg/technozone/424998-k...lektromobilite
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеПо темата, подтема ГУМИ и гумени изделия:
Поради по-добрия стартов мимент на ел.двигателите (с еднаква максимална мощност, сравнен с тази на двг), очаквам, да се появят апециални гуми за електрички. Респективно, с повишено сцепление (за още по-добро ускорение) и още, за зимата, някак съвсем мек каучук. Дали прАвилно мисля -не съм сигурен но, ако в действителност, гумата предава 30-50-70% по-висок момент, би трябвало, да се пеомени нещо в рецептури, шарки на протектора, защита от (ускорено) износване и за улеснено спиране.
Оттам - поне на пеима виста, усилено търсене на естествен или сходни изкуствени каучуци, +някакъв ръст в цените на гумите. До тук, само предполагам. Има ли някой по-подробни данни, поне по предлаганите продукти?
Интересното е, че при гумите не се нормира тяхната износоустойчивост. Тоест ако ускоряваш по-бързо, ще износваш гумите си по-бързо, и точка по въпроса. Нормира се обаче максималната скорост, която дадена гума може да издържи, и всички бързи коли ползват гуми с много висок индекс, а от там и много висока цена. Аз например за Audi-тата винаги ползвам гуми с индекс Y, и винаги ме боли, когато започна да ги подменям с нови.
Ето табличка с маркировката на гумите, в която се вижда, че ги класифицират само по ТОВАРЕН и СКОРОСТЕН индекс:
https://primex-bg.com/polezno/markirovki-na-gumite
Колкото до износоустойчивоста - тя е следствен параметър на всички останали параметри, и ако искаме да я подобрим, това ще доведе до влошаване на някой друг по-важен параметър.Last edited by Mateev; 22.03.2021, 21:49.
Коментар
-
По важното е да не се палят при превъртане от големия въртящ момент, на Тесла гумите са други и това нещо е направено. За каучуците от опит мога да ти кажа че който е направил нещо много добро което да издържа например на някаква агресивна химеческа среда или на топлина хваща такива поръчки за части от автопроизводители в крайна сметка че въобще не се занимава с изделия за ширпотреба и си пазят рецептата в тайна. Ако ти е направило впечатление гумените разервни части като качество са много зле в сравнение с оригиналните по колите.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
По темата, подтема ГУМИ и гумени изделия:
Поради по-добрия стартов мимент на ел.двигателите (с еднаква максимална мощност, сравнен с тази на двг), очаквам, да се появят апециални гуми за електрички. Респективно, с повишено сцепление (за още по-добро ускорение) и още, за зимата, някак съвсем мек каучук. Дали прАвилно мисля -не съм сигурен но, ако в действителност, гумата предава 30-50-70% по-висок момент, би трябвало, да се пеомени нещо в рецептури, шарки на протектора, защита от (ускорено) износване и за улеснено спиране.
Оттам - поне на пеима виста, усилено търсене на естествен или сходни изкуствени каучуци, +някакъв ръст в цените на гумите. До тук, само предполагам. Има ли някой по-подробни данни, поне по предлаганите продукти?
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Понеже не вдяваш че тук циклите не са великата драма и се ползват за рекламни слогани най-вече. По дизайн батерии с много елементи са уязвими, отделно никой не кара тислъта като нормална кола, щото рекламата и е че бяга много - и те ти булка Спасовден, вместо изгодното градско се влзиа в режими, унищожителни за батериите.
Last edited by Pyramid; 22.03.2021, 19:10.
Коментар
Коментар