IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

    Ами аз вече предположих, че всяка една батерийка има вградена електроника вътре в себе си, но нямам никакви доказателства. Нямам и никаква идея как може да се направи по друг начин, освен външни кабелчета или вътрешна електроника.
    Виж сега, нито ти, нито аз разбираме нещо от батерии, нищо че съм, а вероятно и ти, инженер. Елън Мъск не е просто предприемач, той е невероятен инженер и гений, който определено разбира от техника и което е по-важно знае как да привлече най-добрите. Ако искаш странично мнение, можеш да гледаш филмчетата на Санди Мънро, признат експерт в автомобилостроенето, в които разкоства различните Тесли и дава подробен анализ и заключения.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
      Има един пиниз, дето може са опрости експлоатацията и той се казва подбор на елементите по еднаквост на параметрите още в процеса на производство.
      Да, това го знам, и това винаги се прави, но тази еднаквост на началните параметри съвсем не означава, че ще се запази в процеса на експлоатация. Така че недей да лежиш на тази кълка.

      Точно обратното - тази уж еднаквост много бързо се разваля само след няколко цикъла, и това дори съм го виждал многократно в стотиците батерии, които съм ползвал покрай моделизма.
      Last edited by Mateev; 16.03.2021, 16:55.

      Коментар


      • Има един пиниз, дето може са опрости експлоатацията и той се казва подбор на елементите по еднаквост на параметрите още в процеса на производство.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
          Е някоя глупост са направили, ама ти ще я разкриеш, много ясно.
          Ами аз вече предположих, че всяка една батерийка има вградена електроника вътре в себе си, но нямам никакви доказателства. Нямам и никаква идея как може да се направи по друг начин, освен външни кабелчета или вътрешна електроника.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

            Не просто всяка една клетка се наблюдава, но и всяка една клетка се балансира както по време на заряд, така и по време на разряд, ако той се прави от зареждачката. Това е абсолютно задължително и досега не съм виждал многоклетъчни литиеви батерии, който да нямат кабелчета за балансиране. Всяка една батерия има един силов кабел с 2 дебели жици, и сноп от по-тънки кабели, които се използват за балансиране в процеса на заряд. Разгледайте снимките, за да видите:

            https://hobbyking.com/en_us/batterie...ries/lipo.html

            Тесла е първото животно, в което на снимките не видях балансиращи кабели, и това силно ме озадачава. Нама как да стане без балансиране, и аз се чудя какво чудо са измислили инженерите на Теска или каква глупост са направили - едно от двете.
            Е някоя глупост са направили, ама ти ще я разкриеш, много ясно.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
              Ей тука за електронната защита в батериите. Май @Матеев питаше.
              Всяка клетка се наблюдава в някои отношения. Прегледах по диагонал и не съм сигурен дали всяка клетка се защитава електронно.

              https://batteryuniversity.com/learn/...thium_ion_safe
              Не просто всяка една клетка се наблюдава, но и всяка една клетка се балансира както по време на заряд, така и по време на разряд, ако той се прави от зареждачката. Това е абсолютно задължително и досега не съм виждал многоклетъчни литиеви батерии, който да нямат кабелчета за балансиране. Всяка една батерия има един силов кабел с 2 дебели жици, и сноп от по-тънки кабели, които се използват за балансиране в процеса на заряд. Разгледайте снимките, за да видите:

              https://hobbyking.com/en_us/batterie...ries/lipo.html

              Тесла е първото животно, в което на снимките не видях балансиращи кабели, и това силно ме озадачава. Няма как да стане без балансиране, и аз се чудя какво чудо са измислили инженерите на Тесла или каква глупост са направили - едно от двете.
              Last edited by Mateev; 16.03.2021, 16:47.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
                Ей тука за електронната защита в батериите. Май @Матеев питаше.
                Всяка клетка се наблюдава в някои отношения. Прегледах по диагонал и не съм сигурен дали всяка клетка се защитава електронно.

                https://batteryuniversity.com/learn/...thium_ion_safe
                Матеев Е наясно със защитите. Другаде греши но, нито съм аз, който ще го поправя, нито Той взема от дума. Затуй, ако нещо ще добавя, да го. Ако не - досега сме живяли и ще продължим.

                Коментар


                • Ей тука за електронната защита в батериите. Май @Матеев питаше.
                  Всяка клетка се наблюдава в някои отношения. Прегледах по диагонал и не съм сигурен дали всяка клетка се защитава електронно.

                  https://batteryuniversity.com/learn/...thium_ion_safe

                  Коментар


                  • ...Ясно. Да дрънкате можете...

                    Коментар


                    • Никой не коментира твърденията, че
                      1.Размерът има значение, и оптималният, е дори доста под 18650.
                      2.Формата на електродите има значение. Допълнение към коментара: Оптимална е диск (шайба).
                      3.Капацитетът на отделния елемент има значение. Оптималният, за ел.мобил, е под 1[Wh ].

                      И т.н., изказани досега от мен. Нападки личностни - да, видях. Но, опровержение обосновано -не.
                      Last edited by Pyramid; 16.03.2021, 15:40.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                        Не знам за мъскчо- най вероятно ще те изклати, нищо лично, просто такава е същността на капитализма, но да вземеш да се обадиш на фолксваген за батерийките си- щели да строят 6 завода, може да те огрее с твоя патент
                        Добра идея.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                          Кореспонденцията ни с Мъск потече. Ще видим, как ще се развият нещата.
                          Не знам за мъскчо- най вероятно ще те изклати, нищо лично, просто такава е същността на капитализма, но да вземеш да се обадиш на фолксваген за батерийките си- щели да строят 6 завода, може да те огрее с твоя патент

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            Не, няма. Не искам пари от Матеев. А ти нищо не можеш да "докажеш". Доказа едно: Думата ти нищо не струва. Нямаше, уж, да пишеш повече пък нА, не устиска и два часа.

                            Много забравяш! Написал си мнението в друга тема, а не в тая, за която ставаше въпрос. Вече сме в новият ден.

                            ​​​​​​​Все пак, на фона на тъпотиите, които разпространяваш - моето не може да се нарече дори "бели кахъри"..., но от друга страна изобщо не ми пука за твоето мнение.

                            Доказал съм... Смех! Кой и на кого е доказал в анонимен форум? Неадекватен си нещо...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                              Бас ловя, че в рамките на утрешния работен ден - великодушно ще направиш жеста на Матеев - да участва в "иновацията" срещу минимум 1 000 000,- $

                              Под тази сума, защо да участва? Срок - до утре!

                              Ако ти трябва учебника за доказване на "иновацията" - ще го потърся (без хонорар и авторско участие)

                              (и когато се събудиш - ще има два варианта: или пачките до теб, или краката - отвити)


                              Не, няма. Не искам пари от Матеев. А ти нищо не можеш да "докажеш". Доказа едно: Думата ти нищо не струва. Нямаше, уж, да пишеш повече пък нА, не устиска и два часа.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                                Кореспонденцията ни с Мъск потече. Ще видим, как ще се развият нещата.

                                Бас ловя, че в рамките на утрешния работен ден - великодушно ще направиш жеста на Матеев - да участва в "иновацията" срещу минимум 1 000 000,- $

                                Под тази сума, защо да участва? Срок - до утре!

                                Ако ти трябва учебника за доказване на "иновацията" - ще го потърся (без хонорар и авторско участие)

                                (и когато се събудиш - ще има два варианта: или пачките до теб, или краката - отвити)



                                Коментар

                                Working...
                                X