If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Да се върнем на батериите, обаче:
- ИЗЦЯЛО И САМО плоски електроди, токът - през ЦЯЛОТО ИМ СЕЧЕНИЕ, като дължина на проводника, е неговата дебелина (десети от мм.)
- електролитът -желеобразен. Не се плацика, не тече, няма къде да иде.
- Активната маса по електродите, по-трудно опадва, (поради твърде равномерната плътност на тока и ниския спад на напрежение в/у електрода ). Дори нейде и да се отдели от електрода, тя не може да попадне в досег с противоположния полюс и да окъси клетката (повече причини за ниско вътрешно съпротивление и висока дълготрайност)
- всичко ТОВА - причини за много по-ниска материалоемкост на батерията и по-висока специфична енергийна плътност [kWh/kg], заедно с по-слабо загряване под товар (още една причина за трайност) и по-малки габарити при запазени стартови и подобрени товарни характеристики. Значи, филмът става социалесоциалесоциален , значи, може да го дават и у нас.
А какви са резултатите от последните ви експерименти?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Тоше, какво точно се е случило само ако имаш машина да пътуваш във времето да отидеш поне на информационно ниво та може да научиш а може и никой да не е разбрал.
С "Хинденбург", нещата са ясни. ТОГАВА, са ги пълнели с водород (евтин, два пъти по-лек от хелия и...зверски запалим). Е, балонът наелектризиран, (пътували са със силен вятър), пускат въжето към земята, висока потенциална разлика, прескача искричка...
Ти си некъф гений,
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Да се върнем на батериите, обаче:
- ИЗЦЯЛО И САМО плоски електроди, токът - през ЦЯЛОТО ИМ СЕЧЕНИЕ, като дължина на проводника, е неговата дебелина (десети от мм.)
- електролитът -желеобразен. Не се плацика, не тече, няма къде да иде.
- Активната маса по електродите, по-трудно опадва, (поради твърде равномерната плътност на тока и ниския спад на напрежение в/у електрода ). Дори нейде и да се отдели от електрода, тя не може да попадне в досег с противоположния полюс и да окъси клетката (повече причини за ниско вътрешно съпротивление и висока дълготрайност)
- всичко ТОВА - причини за много по-ниска материалоемкост на батерията и по-висока специфична енергийна плътност [kWh/kg], заедно с по-слабо загряване под товар (още една причина за трайност) и по-малки габарити при запазени стартови и подобрени товарни характеристики. Значи, филмът става социалесоциалесоциален , значи, може да го дават и у нас.
Да и са стреляли по тях, пробивали са ги, газа изтича но не падат чак толкова лесно. Обаче хората си мислят точно обратното и че инженерите който са конструирали такива апарати нещо са се объркали, понеже се е случило това с Хилденбург. Точно какво е станало не е много ясно според мен. Не е необходимо да преодолява подемната сила гравитацията, и да помогне е достатъчно мисля поне за тези дрони които са като играчки.
С "Хинденбург", нещата са ясни. ТОГАВА, са ги пълнели с водород (евтин, два пъти по-лек от хелия и...зверски запалим). Е, балонът наелектризиран, (пътували са със силен вятър), пускат въжето към земята, висока потенциална разлика, прескача искричка...
Да и са стреляли по тях, пробивали са ги, газа изтича но не падат чак толкова лесно. Обаче хората си мислят точно обратното и че инженерите който са конструирали такива апарати нещо са се объркали, понеже се е случило това с Хилденбург. Точно какво е станало не е много ясно според мен. Не е необходимо да преодолява подемната сила гравитацията, и да помогне е достатъчно мисля поне за тези дрони които са като играчки.
По друг начин са ги наричали балони.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Не. Цепелинът е ОГРОМЕН, ПИЛОТИРАН И ЗАДВИЖВАН С ДВГ. Човекът ти каза "лек резервоар. Не да премахне гравитацията, а да я намали". Вярно, не схванах как точно но, вероятно, е от възрастта.
Да и са стреляли по тях, пробивали са ги, газа изтича но не падат чак толкова лесно. Обаче хората си мислят точно обратното и че инженерите който са конструирали такива апарати нещо са се объркали, понеже се е случило това с Хилденбург. Точно какво е станало не е много ясно според мен. Не е необходимо да преодолява подемната сила гравитацията, и да помогне е достатъчно мисля поне за тези дрони които са като играчки.
Например един много лек резервоар за лек газ, по лек от въздуха би противодействал на гравитацията..не да я преодолява но да я намали. Става въпрос разбира се за тези неща които по скоро са играчки.
Има просто антигравитационно решение и него като приложат със съвсем мъничко енергия ще стоят във въздуха, малко батерия, енергия от лека машинка моторгенератор и работата сигурно ще стане.
grisow, това с дроновете с батерии е голям майтап, малките дрончета ги мъчиха на батерии и когато можеше да лети ЦЯЛ час цените ставаха 5 цифрени, накрая гледам им сложиха по един малък моторгенератор с малко петролно гориво и почнали да летят по 5 часа и сигурно има и повече. Има просто антигравитационно решение и него като приложат със съвсем мъничко енергия ще стоят във въздуха, малко батерия, енергия от лека машинка моторгенератор и работата сигурно ще стане.
Ооо, решихте проблема на батериите и се захванахте с гумите. Похвално!
Но голям проблем на "Тесла" засега е автономното управление на колата. Моля, оставете гумите като второстепенни и дайте една мозъчна атака, за да оправите на Мъск автономното шофиране.
Едно по едно. Първо батериите, после гумите, след това софтуера.
Нали знайш, бързата кучка слепи ги ражда...
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
grisow, някъде бях прочел че Мъск е казал че има идея да направят електромобил който да може да излита и да лети на някаква височина над пътя. Отдолу под статията имаше мнения само в един дух - този е луд. Ако си слушал разкази на хора претърпяли пътен инцидент и като водачи не са успяли да го предотвратят - има една такава приказка ..за да го избегна трябваше да мога да летя, направо виждах как ще се случи но нищо не можах да направя. Представи си тогава опцията излитане, повдигане във въздуха как би могла да помогне, но хората по принцип са консервативни и така си реагират.
Неотдавна четох, че някаква руска компания ще въвежда въздушни таксита в Москва, те са като голям дрон.
Вече били снабдили дубайската полиция с подобни, но по-мощни и специализирани.
Коментар