Китай /без "май"/ Е най-големият производител на автомобили в света с над 25 млн. коли годишно.
Около 86% от цялата индустрия в държавата е ориентирана към пътническите автомобили. Разбира се - пазарът в Китай ОСНОВНО се насища с търсени и сравнително изгодни в ценово отношение автомобили, като е помислено и за хората с по-високи доходи, с по-високият сегмент автомобили...
Електромобилите СЪЩЕСТВУВАТ и СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ и в Китай /такова жУотно ИМА! - периодично пускам тук данни за китайски електромобили!/, като местното производство на електромобили конкурира по показатели и по дизайн чуждото.
Особено изгодни са електромобилите - местно /китайско/ производство от високите класове, където разликата в цените /с Тесла/ е от порядъка - $ 20 000 - 50 000, като подобна разлика прави Тесла неконкурентна на китайския пазар на електромобили.
Китайският пазар на електромобили СЪЩЕСТВУВА, но е десетократно по-малък от автомобилният... Разбира се - Тесла могат да произвеждат и по-евтини електромобили, но за Мъск това не е приоритет, въпреки че - чрез батерия от по-нисък клас дори Мъск може да направи някои продажби /около 1000 бр. седмично/, но скоро ще бъде освиркан заради батерията си, защото при него не съществува баланс между цена и капацитет на предлаганата батерия, цената му е раздута /по американски "стандарт"/ от порядъка: каталожна цена на батерия на Мъск - $ 40 000 - 50 000.
.................................................
След 2000-та година започва бурното развитие на Китай в областта на автомобилостроенето, когато тази страна се превръща в ПЪРВА водеща световна сила.
Китайското автомобилостроене е индустрия, на която Мъск може САМО ДА СВАЛЯ ШАПКА и ДА СЕ ПОКЛАНЯ с изкривена от завист усмивка!
))
Около 86% от цялата индустрия в държавата е ориентирана към пътническите автомобили. Разбира се - пазарът в Китай ОСНОВНО се насища с търсени и сравнително изгодни в ценово отношение автомобили, като е помислено и за хората с по-високи доходи, с по-високият сегмент автомобили...
Електромобилите СЪЩЕСТВУВАТ и СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ и в Китай /такова жУотно ИМА! - периодично пускам тук данни за китайски електромобили!/, като местното производство на електромобили конкурира по показатели и по дизайн чуждото.
Особено изгодни са електромобилите - местно /китайско/ производство от високите класове, където разликата в цените /с Тесла/ е от порядъка - $ 20 000 - 50 000, като подобна разлика прави Тесла неконкурентна на китайския пазар на електромобили.
Китайският пазар на електромобили СЪЩЕСТВУВА, но е десетократно по-малък от автомобилният... Разбира се - Тесла могат да произвеждат и по-евтини електромобили, но за Мъск това не е приоритет, въпреки че - чрез батерия от по-нисък клас дори Мъск може да направи някои продажби /около 1000 бр. седмично/, но скоро ще бъде освиркан заради батерията си, защото при него не съществува баланс между цена и капацитет на предлаганата батерия, цената му е раздута /по американски "стандарт"/ от порядъка: каталожна цена на батерия на Мъск - $ 40 000 - 50 000.
.................................................
След 2000-та година започва бурното развитие на Китай в областта на автомобилостроенето, когато тази страна се превръща в ПЪРВА водеща световна сила.
Китайското автомобилостроене е индустрия, на която Мъск може САМО ДА СВАЛЯ ШАПКА и ДА СЕ ПОКЛАНЯ с изкривена от завист усмивка!

Коментар