Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеДа, нямам тия пари, но дори да ги имах - не бих ги харизал за идеята - да купя нещо, което няма стойност, но и което ще бъде само, за да виждам (например) - завистливите очи на хората като теб.
Оня ден мернах ново БМВ Х6 М серия, изпратих го със тъжен поглед, ама не ни разсмивай тука.
The Euro 6 emission standard also sets a legal requirement for a car manufacturer to average CO2 emissions below 130g/km across its entire range – this will be reduced to 98g/km in 2020.
Никакъв проблем за мастодонтите да правят "екологогичен" дизел вече една година.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
На дали ще приключат толкова бързо- за тази година планират да направят повече пари от тях. Причина- от тази година влизат нови по ниски емисии които трябва да отделят колите, мисля че трябва да са около 95г СО2 на 100км. който има повече плаща повече. На практика правителствата тласкат напред електроколите и хобридите. Нормална кола от 100коня по никакъв начин не може да постигне тези данни. Докато хибридите например БМВ имат модел с 1,5литра , волво имат модел с 2,5литра на 100км. Двигател зарежда батерия и тя захранва елдвигатели- https://hevcars.com.ua/bmw/i8-roadster-2018-phev/- за съжаление това го спряха, има в града 2-3 такива- като самолети са. Правят такива изпреварвания които са немислими с нормална кола
Върни се 2-3 страници назад има линкове за това колко пари печели тесла и колко мисли да спечели- мисля че ставаше дума за 2 милиарда евро/долара
Хибридите, наистина се държат много добре на пътя. На дисплея, във всеки един момент в градски условия - има анимация, която показва как батерията периодично се зарежда и как захранва ел.двигателя... и, намалявайки преди светофара - как се дозарежда батерията чрез рекуперация. Японците също доста добре се справиха в тая посока... И всичко това НЕ струва безумни пари...
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Потърси добре онова, което твърдиш за въглеродните емисии, които Тесла реализира.
Някъде четох, че тия приходи вече приключиха.
Другото в поста ти е несъществено, защото китайците "трупат повече печалби" - да те цитирам..., но китайците приемат нещата различно...
Върни се 2-3 страници назад има линкове за това колко пари печели тесла и колко мисли да спечели- мисля че ставаше дума за 2 милиарда евро/долара
Коментар
-
безимен - да ти кажа е голямо влиянието.
Преебаха всички потребители на коли. Вкараха заради тъпите електрокари нови еко правила, глобяват с милиарди производителите на двигатели и те си го прехвърлят на нас с по висока цена, много по висока. За 10 години евтините коли станаха 2 пъти по скъпи или 10-15к лв. И това малоумие ще ни принуди да караме все по стари и по мръсни коли.
Запада си прехвърля проблема с боклуците на НАС. Само виж планините от бали боклуци за горене, планините от трошки. Сякаш ние живеем на друга планета и като пикаеш в единия край на басейна другия си остава чист !?!? ЛИЦЕМЕРНО МАЛОУМИЕНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеМежду другото, преди дни пуснаха някакво инфо, че Тесла печелели не толкова от продажби на коли, а от някакви екокредити, които, продавали като производители на Електрички.
ТА,
Вдигнат ли мощи в Китай, свиват себестойността и транспортните разходи и увеличават и продажбите си на такива кредити. Което значи, че печалбата, си я правят, така или иначе и, оттам, чудо голямо, че били. Около 1% от пазара.
Разбираш ли, Безименен? Ние тук си бръмчим, а Мъск... Ами, той си трупа печалби и не ебава...
Потърси добре онова, което твърдиш за въглеродните емисии, които Тесла реализира.
Някъде четох, че тия приходи вече приключиха.
Другото в поста ти е несъществено, защото китайците "трупат повече печалби" - да те цитирам..., но китайците приемат нещата различно...
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
От целия чаршаф оставих само смисленото - болката ти че не можеш да си позволиш дори и xpeng или какъвто ще да е китаец, камо ли Тесла. Че и виртуални джобни пресмяташ. Ми нема логика некой да си купува айфон, като има китайци колкото искаш по 200 лв че и "джобни" ще ти "останат", ама на, явно хората са по-глупави от тебе. Вземи им обясни и Аудита и Мерцедеси да не си купуват, щото лада веста върши същата работа за 10 бона, че и джобни ще "останат".
Много те боли за това, че по разбираем начин защитавам позицията си.
Сигурен съм, че ти разполагаш- и не само това, ни и ще дадеш 100 000 евро за Тесла
Когато го направиш, обади ми се, за да ти честитя.
...........
Да, нямам тия пари, но дори да ги имах - не бих ги харизал за идеята - да купя нещо, което няма стойност, но и което ще бъде само, за да виждам (например) - завистливите очи на хората като теб.
И - представи си - нито съм унижен, нито пък - засрамен от факта, че на мога да си позволя подобна покупка.
И отново повтарям : дори да имах тия пари - не бих ги дал за електромобил Тесла.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Преди 11 години колегата пусна тема...
Как електрокарите ЩЕ влияят на автоиндустрията?
За тия 11 години - какво ли не чухме. Страшното "предсказание" за подмяната - така и не се сбъдва - нито от догодина, нито - след 5 години, нито пък и на 10-тата година.
Супер неугледния Роадстар още не е излязъл, ами то ракета се строи по-бързо.
Новата евтина кола на Мъскчо, колко да е евтина, 25000$ не са малко, ще бъде голяма колкото най-големия Смарт.
А и втория неуспешен опит на СпейсХ, опитите продължават.
The Boring Tunnel под Вегас ще тръгне ли скоро ?
Онуй, умното прасе ли, шимпанзе ли, дето Мъска имал виждане да го контролира от разстояние със датчици, как върви проекта ?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Преди 11 години колегата пусна тема...
Как електрокарите ЩЕ влияят на автоиндустрията?
За тия 11 години - какво ли не чухме. Страшното "предсказание" за подмяната - така и не се сбъдва - нито от догодина, нито - след 5 години, нито пък и на 10-тата година.
Общо - въпреки водещата роля в производството и пласмента на китайците, които произвеждат над 2 милиона електрички годишно - "подмяната" не се случва! Не се случва и, след упоритите финансови "инжекции" на правителствата, с техните НЕпазарни преференции...
Електричките в движение остават за тия 11 години - ПОД 1% от автомобилите в експлоатация..., т.е. - в отговор на въпроса на колегата: електромобилите НЕ влияят осезателно на автоиндустрията. Факт!
..................................
Другият момент - защо себестойността е ниска, но някои производители фиксират двойно по-висока норма на печалба? Това си е живо обирджийство...
Така, например, защо аз да не взема модел на XPENG, който има по-добри динамични качества, (поради по-малкото си въздушно съпротивление) ако неговата батерия ще ми даде И по-голям пробег (с 97 километра), пред следващият го - със съизмерими мощностни качества и по-голямо съпротивление /Тесла/?
Освен това, XPENG е и НАД 2 пъти по-евтин! Значи - купувам 2 броя XPENG и ми остават 20 000 евро "джобни".
....................................
Разбрахме как електромобилите влияят на автоиндустрията /пренебрежимо малко, независимо от преференциалните условия/... Т.е. - конкуренцията между малкото електрички на пазара - ще е основно в цените им - при изравнени други условия...Върху тия неща размишлявах, докато гледах тестрайвът на XPENG. И дизайнът им е много добър, а и комфортът и техническата обезпеченост... Тия неща си ги казвахме още миналата година, като няма да пропусна да отбележа, че китайчетата наистина работят сериозно... Казвам, че усвояването на милиардите при тях е на коренно различно ниво /няма база за сравнение/...
И имат потенциал да залеят света, не само с XPENG, но /вероятно/ за сега им е достатъчно да задоволяват своя пазар..., което пък означава, че "разрешиха" на Мъск да работи в Китай, но не му казаха, че ще са му конкуренция /ДВА ПЪТИ по-евтини електрички..., а Мъск - какво ли си мислеше, че има монопол върху високият сегмент, ли!.../..., а и китайчетата са най-големият световен производител на батерии...
/неангажиращо мнение/...
https://www.youtube.com/watch?v=RrfJI4V3sGI
https://www.youtube.com/watch?v=lZHwxCLgM7A
ТА,
Вдигнат ли мощи в Китай, свиват себестойността и транспортните разходи и увеличават и продажбите си на такива кредити. Което значи, че печалбата, си я правят, така или иначе и, оттам, чудо голямо, че били. Около 1% от пазара.
Разбираш ли, Безименен? Ние тук си бръмчим, а Мъск... Ами, той си трупа печалби и не ебава...
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеОсвен това, XPENG е и НАД 2 пъти по-евтин! Значи - купувам 2 броя XPENG и ми остават 20 000 евро "джобни".
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от az_ivan Разгледай мнениеСлед IPO на Tesla, снабдяване на Toyota с прототипи от Tesla, Nissan планира да пусне на пазара Leaf през декември 2010. Пежо, Опел също гонят срокове да пуснат електрически автомобили.
С една дума започна да мирише на много пари от авангардните електрически коли, до вчера просто прототипи.
Отварям тази тема за да следим в нея развитието на пазара на електрически автомобили и тяхното влияние над авто-индустрията. Споделяйте тук за нови модели, цени, големи сделки, нови технически решения и т.н!
Преди 11 години колегата пусна тема...
Как електрокарите ЩЕ влияят на автоиндустрията?
За тия 11 години - какво ли не чухме. Страшното "предсказание" за подмяната - така и не се сбъдва - нито от догодина, нито - след 5 години, нито пък и на 10-тата година.
Общо - въпреки водещата роля в производството и пласмента на китайците, които произвеждат над 2 милиона електрички годишно - "подмяната" не се случва! Не се случва и, след упоритите финансови "инжекции" на правителствата, с техните НЕпазарни преференции...
Електричките в движение остават за тия 11 години - ПОД 1% от автомобилите в експлоатация..., т.е. - в отговор на въпроса на колегата: електромобилите НЕ влияят осезателно на автоиндустрията. Факт!
..................................
Другият момент - защо себестойността е ниска, но някои производители фиксират двойно по-висока норма на печалба? Това си е живо обирджийство...
Така, например, защо аз да не взема модел на XPENG, който има по-добри динамични качества, (поради по-малкото си въздушно съпротивление) ако неговата батерия ще ми даде И по-голям пробег (с 97 километра), пред следващият го - със съизмерими мощностни качества и по-голямо съпротивление /Тесла/?
Освен това, XPENG е и НАД 2 пъти по-евтин! Значи - купувам 2 броя XPENG и ми остават 20 000 евро "джобни".
....................................
Разбрахме как електромобилите влияят на автоиндустрията /пренебрежимо малко, независимо от преференциалните условия/... Т.е. - конкуренцията между малкото електрички на пазара - ще е основно в цените им - при изравнени други условия...Върху тия неща размишлявах, докато гледах тестрайвът на XPENG. И дизайнът им е много добър, а и комфортът и техническата обезпеченост... Тия неща си ги казвахме още миналата година, като няма да пропусна да отбележа, че китайчетата наистина работят сериозно... Казвам, че усвояването на милиардите при тях е на коренно различно ниво /няма база за сравнение/...
И имат потенциал да залеят света, не само с XPENG, но /вероятно/ за сега им е достатъчно да задоволяват своя пазар..., което пък означава, че "разрешиха" на Мъск да работи в Китай, но не му казаха, че ще са му конкуренция /ДВА ПЪТИ по-евтини електрички..., а Мъск - какво ли си мислеше, че има монопол върху високият сегмент, ли!.../..., а и китайчетата са най-големият световен производител на батерии...
/неангажиращо мнение/...
https://www.youtube.com/watch?v=RrfJI4V3sGI
https://www.youtube.com/watch?v=lZHwxCLgM7A
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Колкото корвети има толкова и тесли ще има
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
В България, много ще станат...някога. Сега е рано, турата куца, че и стандартът на българина. Иначе, казал съм, лошо няма...Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
Коментар