IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Elektro-Twingo kommt früher als geplant


    AUTO SALON GENF 2020

    Renault hat die Premiere für den Twingo mit Elektromotor vorverlegt: Der Elektro-Kleinwagen soll 2020 kommen und hat auf dem Genfer Salon (5.-15. März 2020) Premiere.

    Schon 2013 hatte Renault den Twingo als Elektro-Studie Twin Z. vorgestellt. Auf den Markt kam der Kleinwagen dann 2014 mit Dreizylinder-Benzinmotoren als technischer Zwilling des Smart Fortwo. Den es wiederum seit 2017 mit elektrischem Antrieb gibt. Der Elektromotor kommt von Renault, gebaut werden Forfour und Twingo im slowenischen Novo Mesto. Der Smart Forfour EQ hat 81 kW Leistung und eine NEFZ-Reichweite von 155 Kilometern.

    Ако някой не може да си го преведе червеничкото горе да свирка

    Коментар


    • 'You're stealing our water': Germans protest against Tesla gigafactory


      By Riham Alkousaa
      ,
      ReutersJanuary 19, 2020


      Lewisyesterday
      Tesla should be downgraded. They are putting $4.5B in a plant in Germany where they sold 6,000 cars in 2019. They have no market demand there and no reason to put a plant there. They are using 7,000 cellphone batteries in their design without adequate cooling to stop a thermal runaway. They are the Edsel of electric vehicles.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

        Би ли обяснил, как ще е загубил ако е купил акции на Тесла, при положение че са скочили към 20 пъти последните 10на години?
        Kogo лъжеш-https://finance.yahoo.com/quote/TSLA?ltr=1

        Коментар


        • national power и аз мисля че са опасни, ако батерията не е херметизирана и както са в пода пусне ли ток към шасито въобще не е играчка. После тези неща ще трябва да се проверяват и да минава през сервиз за контрол и как ще стане..300 и дори 400волта напрежение на тока.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • nachev този BYD въобще не ми допада, някакво увлечение по американските безумици , за какво ти е такава мощност ще излиташ ли или пък размери - ненормално е. Не ги удобрявам, стандартен автомибил с мощност под 100кс си е нещо човешко и нормално, това китайците по скоро го правят за да докажат че могат и не вярвам да се харесва на народа.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Като се има предвид, че тенденцията за навлизане на ВЕИ е видна от няколко години едва ли ще станем свидетели на “fire sale”. Освен това инвестициите в нови добиви са на рекордно ниски нива и е по-вероятно в един момент да видим недостиг, вместо излишък на петрол, което пък ще се отрази благоприятно за петрола като суровина и за свързаните с нея сектори! Кога и в какви пропорции – господ знае.

              Друга тенденция обаче е много ясна и очеизваждаща макар че някои субекти във форума са се запънали кат магаре на мост - традиционните авто производители са в тиквите с разработките на електро автомобили, от които губят, а искат не искат трябва да започнат да продават вместо настоящите си ДВГ модели. Инфраструктура, логистика и техника за милиарди за производство на двигатели трябва да се бракува и да се замени със техника и Know how за електромобили. И това ясно се вижда в цените на съответните компании!

              Кой разбрал, разбрал.

              Със здраве
              Никой не се е запънал.Просто не обичаме да ни мамят и не се подаваме на зомбиране от медии и интернет,Имаме си глави и си ги ползваме.Не взимаме финансофи решения на база еуфория телевизия и масово оглупяване.Просто е най после го проумей

              Коментар


              • nachev последното им поколение са литиево титаниев оксид батерии, но не съм попадал на информация че ги прилагат за електромобили, не се палят, имат много голям блой цикли на заряд и разряд...но им дават 10 години гаранция. Ако не слизаш от този електромобил и на ден навърташ 500 км може би е интересно да ползваш електромобил, иначе не виждам никакъв смисъл. В крайна сметка електромобилите ще се отразят на конвенционалните авгомобили като ще доведат до тяхно усъвършенстване и добавяне на неща от електромобилите т.е. може би хибридните автомобили са най вероятното развитие според мен.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                  И скоро няма да има щото нашият народ е разумен като изключим десните гламаци лижещи американски задници една шепа гламери предимно в София
                  Зависи какво имаш предвид под скоро. От 3 до 5 години ще имаме достатъчно щото дизелчетата ще спрат да се продават, разумния българин ще види ползата от електричката, за която плаща 5 пъти по-малко за поддръжка и още толкова пести от зареждане.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Minka Разгледай мнение
                    'Green swans' will trigger the next crisis: BIS
                    Като се има предвид, че тенденцията за навлизане на ВЕИ е видна от няколко години едва ли ще станем свидетели на “fire sale”. Освен това инвестициите в нови добиви са на рекордно ниски нива и е по-вероятно в един момент да видим недостиг, вместо излишък на петрол, което пък ще се отрази благоприятно за петрола като суровина и за свързаните с нея сектори! Кога и в какви пропорции – господ знае.

                    Друга тенденция обаче е много ясна и очеизваждаща макар че някои субекти във форума са се запънали кат магаре на мост - традиционните авто производители са в тиквите с разработките на електро автомобили, от които губят, а искат не искат трябва да започнат да продават вместо настоящите си ДВГ модели. Инфраструктура, логистика и техника за милиарди за производство на двигатели трябва да се бракува и да се замени със техника и Know how за електромобили. И това ясно се вижда в цените на съответните компании!

                    Кой разбрал, разбрал.

                    Със здраве

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                      Пак пишеш глупотевини което е характерно за човек с интернет образование при това набутал се с акции на Тесла.Писането по форуми няма да ти върне парите.Чакам с нетърпение да ми покажеш новите учебници да видя какво пише ако може автор заглавие..И би ли ни разяснил какво е туй чудо в други държави синхронизацията вече не е от механични генерации,във всичките им учебници пише че това е невъзможно.Та чакам ти новатора да ни обясниш та да се посмеем.Още отсега ме развеселяваш...Само не забравяй че entso-e най после въведе изисквания за фотоволтаиците да участват в регулирането на напрежението и в противоаварийното управление на ЕЕС.Ма ти абер си немаш какво значи това....Толко сте смеш тва лизачите на американски задници и тъпи природно тъпи.
                      Би ли обяснил, как ще е загубил ако е купил акции на Тесла, при положение че са скочили към 20 пъти последните 10на години?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                        Защото:
                        още не можеш да си ги купиш в БГ,
                        няма зарядни станции, на които да се зареждат,
                        за елетрички като Киа и Хюндай (които са съвсем сносни) ги чакаш почти година докато ги доставят,
                        бакшиша купува на лизинг през собственика на такси компанията, който пък от своя страна си слага една сносна печалба в джоба като за най-евтината кола на пазара …
                        И скоро няма да има щото нашият народ е разумен като изключим десните гламаци лижещи американски задници една шепа гламери предимно в София

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
                          Че нямаш налични сега 1млн. електрички.

                          Докато ги заимаш, се пръкват новите мощности, като навлизат технологии неползвани дори само преди 5год.
                          Например старите кадри много ги мъчи осъзнаването на факта, че в други държави синхронизацията вече, не е от механични генерации, във всичките им учебници пише че това е невъзможно (и за времето им наистина е било така)
                          Пак пишеш глупотевини което е характерно за човек с интернет образование при това набутал се с акции на Тесла.Писането по форуми няма да ти върне парите.Чакам с нетърпение да ми покажеш новите учебници да видя какво пише ако може автор заглавие..И би ли ни разяснил какво е туй чудо в други държави синхронизацията вече не е от механични генерации,във всичките им учебници пише че това е невъзможно.Та чакам ти новатора да ни обясниш та да се посмеем.Още отсега ме развеселяваш...Само не забравяй че entso-e най после въведе изисквания за фотоволтаиците да участват в регулирането на напрежението и в противоаварийното управление на ЕЕС.Ма ти абер си немаш какво значи това....Толко сте смеш тва лизачите на американски задници и тъпи природно тъпи.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                            ЕД - БГ бакшишите са най-скрънзливото племе в БГ, сигурно и в света ама нямам чак такива наблюдения.
                            ЗАЩО НЕ СА СЕ ОРИЕНТИРАЛИ КЪМ ЕЛЕКТРИЧКИТЕ?
                            Нали е 5 пъти по изгодно. Че е 5 пъти по изгодно съм съгласен, ама печелившата страна не са потребителите
                            Защото:
                            още не можеш да си ги купиш в БГ,
                            няма зарядни станции, на които да се зареждат,
                            за елетрички като Киа и Хюндай (които са съвсем сносни) ги чакаш почти година докато ги доставят,
                            бакшиша купува на лизинг през собственика на такси компанията, който пък от своя страна си слага една сносна печалба в джоба като за най-евтината кола на пазара …

                            Коментар


                            • 'Green swans' will trigger the next crisis: BIS

                              "Transition risks are associated with the uncertain financial impacts that could result from a rapid low-carbon transition, including policy changes, reputational impacts, technological breakthroughs or limitations, and shifts in market preferences and social norms," BIS said.

                              "In particular, a rapid and ambitious transition to lower emissions pathways means that a large fraction of proven reserves of fossil fuel cannot be extracted becoming 'stranded assets', with potentially systemic consequences for the financial system."

                              "For instance, an archetypal fire sale might result if these stranded assets suddenly lose value, 'potentially triggering a financial crisis'," it said.

                              BIS cites Bank of England governor Mark Carney who has highlighted that too rapid a movement towards a low-carbon economy could "materially damage financial stability", "destabilise markets, spark a pro-cyclical crystallisation of losses and lead to a persistent tightening of financial conditions".

                              The report said the value added of many other economic sectors dependent on fossil fuel companies would "probably be impacted indirectly by transition risks" however it also notes that delaying a transition could have even worse financial stability risks in the long term.

                              "In contrast, delayed and weak action to mitigate climate change would lead to higher and potentially catastrophic physical risks, without necessarily entirely eliminating transition risks."

                              Climate change, BIS said, could have long-standing impacts on agricultural yields, lead to frequent resource shortages or to a loss in hours worked due to heat waves reducing output and creating demand shocks, such as reducing household wealth and consumption.

                              With such distortions to inflation and economic growth a new challenge for central bank monetary policy would open up.

                              "If climate-related risks end up affecting productivity and growth, this may have implications for the long-run level of the real interest rate, a key consideration in monetary policy."

                              Central banks buy lower return bonds?

                              BIS suggests a range of actions central banks could invest in to help mitigate the threats such as "examining the adequate room to invest surplus foreign exchange reserves into green bonds".

                              In September last year BIS launched its green bond BIS Investment Pool Fund, a new vehicle that facilitates central banks’ investments in green bonds.

                              "By accepting potentially lower financial returns in the short run to ameliorate longer-term social and environmental results, time can be valued in a manner that better corresponds to environmental systems’," BIS suggested.

                              It also said central banks could develop new methodologies to improve the assessment of climate related risks; including environmental, social and governance (ESG) criteria in their pension funds.

                              They could also help to develop and assess the proper taxonomy to define the carbon footprint of assets more precisely and work closely with the financial sector on the disclosure of carbon-intensive exposures which could help mitigate potential financial stability risks.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                                АЕЦ-а произвежда 15-16тераватчаса/ Май 20 беше максимума който може да произведе. 15-16000. За колите трябват 30к. Демек 2 АЕЦ козлодуй. А колите 90% ще се зареждат през ноща - нямаме константно потребление. Още повече мощност трябва - има няма 4-5 АЕЦ-а
                                Кое е грешното?
                                Ми смятай бе 1000 мегаватов блок колко произвежда за ден за месец за 11месеца щото един месец го презареждат и ремонтират.За ден 24000 мегават часа за месец 30*24000 стнаха 720000 мегават часа за една година 11*720000=7920000 мегаватчаса.Като умножиш по 1000 или разделиш на 1000 ще получиш съответно кило или гигаватчаса.За ел каруците смятай си че ме мързи.Са да не дойдат тука специалисти и да ми кажат ма те блоковете работят на 104% мощността е друга.Ще се съглася веднага..Смятам грубо.Та 1000000 коли по 10 киловатчаса са 10000000киловатчаса или 10000мегаватчаса.Та май тия каруци са под половин реактор на Козлодуй.Не пет реактора.А кога ще ги зареждат не знам но ако решат наведнъж и не през нощта ще е предизвикателство за управлението на ЕЕС.

                                Коментар

                                Working...
                                X