If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
power grid а какво ще кажеш за японците от панасоник, той им поръчва огромни количества батерийки с невероятно качество а те съгласни и почват да сортират за да му дадат най качественните които поточната им линия изсипва. Той като им вдигна обаче много поръчката и те дадоха заето та чак се разделиха. Ще навържеш 100 батерийки за да получиш напрежението за ел.мотора и една ако се саморазреди или пък просто и скочи съпротивлението ще отпаднат и другите 99. Човека е мечтател и не е техник явно, не съм сигурен че е винове той.
Много неща може да не е но, задвижи Машината. Мъск е Предприемач. А ние тук, си чешем езиците. Вместо да правим през същото време нещо полезно.
Не е ли жалко?
Висшият административен съд за Берлин-Бранденбург разпореди компанията "Тесла" (Tesla) да спре разчистването на дървета в залесената местност в близост до Берлин, където компанията иска да изгради първия си завод за електромобили и батерии в Европа, докато не бъде разгледана жалба, подадена от екологична организация.
Съдът заяви, че трябва да издаде това разпореждане, тъй като в противен случай "Тесла" може да приключи работата по разчистването на терeна за своята гигафабрика (Gigafactory) през следващите три дни.
Екологичната група "Зелената лига на Бранденбург" (Gruene Liga Brandenburg) обаче подаде жалба до съда, позовавайки се на възможността новата фабрика да замърси питейната вода в района и да създаде други екологични проблеми, включително заплаха за дивите животни в района.
..............................................
Нещо почнах да се обърквам: не беше ли носител Мъск на най-екологичното производство?
Защо СЕГА еколозите /на Германия/ не разбират "световната" му мисия?
/за това, че Мъск е хитър - няма спор: "изнася" ТОКСИЧНОТО производство по света... Мислех, че приоритета му са т.нар. "бананови републики"... Почна да става сложно!/
Да припомня, че при създаването на - нека си я наречем така - фабриката за батерии в Германия - идеята на Мъск беше да използва работници от Полша... Да де, но на германските еколози им опря "яйцето до дуп.то" - и подскочиха... С право!
Какво ще е окончателното развитие? Мисля, че ще потвърдим мнението, че Европа може да се превърне в "задния двор" на света...
Не, че в подобна ситуация не може да "прегори" някой политик, но какво решава това?
Интересна ситуация, за да разберем смисъла на т.нар. "либерално" мислене...
power grid а какво ще кажеш за японците от панасоник, той им поръчва огромни количества батерийки с невероятно качество а те съгласни и почват да сортират за да му дадат най качественните които поточната им линия изсипва. Той като им вдигна обаче много поръчката и те дадоха заето та чак се разделиха. Ще навържеш 100 батерийки за да получиш напрежението за ел.мотора и една ако се саморазреди или пък просто и скочи съпротивлението ще отпаднат и другите 99. Човека е мечтател и не е техник явно, не съм сигурен че е винове той.
Жена ти как те издържа с това мрънкане не ми е ясно.
Парите ще ги наместим - вместо на IONITY ще зареждаш на тесла чарджъри, едно спане в хотел (където зареждаш през нощта) и сваляш разхода на половина.
Приказката тръгна от 40те часа за прибиране???
Май стана като компотите и компютрите.
Хаха- едното 49 другото 33 цента- и пак същата работа, ако не искам да прееба батерията- бавно, ама то отнема време- демек пак около 48 часа
A какъв е смисълът да се пътува от Германия до България с кола? Сигурно е интересно за един път, ама след това?
Ami по нова година билетите бяха по 280 евро към и 350 евро от Бг- Това за един човек. А сметни за 4 човека. А аз съм прибрал цялата фамилия за под 300 евро в едната посока
Да се беше опитал поне да разбереш предния ми пост
Не помня вече колко човека ти казаха че да гледаш колко нокии се продадени през 2007ма и да прогнозираш че няма начин кой да ги измести е меко казано "наивно". Този филм поне сме го гледали. Ти къде беше последните 10 години !
Мозъка ти не може да възприеме какво се случва и търси все по-безмислени сравнения.
Всички в тази индустрия вече са наясно кой води парада и даже го признават публично, обаче за вуте по-гоуемо от искъро нема
След година-две ще обясняваш че при 1мил коли годишно, няма как тесла да измести големите (днес). И те така след 5-10 години електричките ще са 50-90% от продажбите.
Оставѝ. Той не умее да смята. Пък и понятията му са тежко объркани, въпреки известни проблясъци. Абе, невеж е човекът, а прави колосални усилия да се изтъкне. Да не го презоряме, може да стигне до депресия, а ми изглежда добряк, иначе. Да си пазим хората, и без това, недостигът е тежък.
Жена ти как те издържа с това мрънкане не ми е ясно.
Парите ще ги наместим - вместо на IONITY ще зареждаш на тесла чарджъри, едно спане в хотел (където зареждаш през нощта) и сваляш разхода на половина.
Приказката тръгна от 40те часа за прибиране???
Май стана като компотите и компютрите.
Я кажи сега ако хипотетично си накупим шопите електрички.
И дойде 24 май и 100к се засилим към Гърция.
Дека ще ги заредим тея теслИ?
Трябва да имаме и 100к зарядни станции. х100кв/ч = 10млн кв/ч. зА 10 часа 1 нощ трябва да се заредят = 1млн кв/ч мощност = 1 АЕЦ реактор - само да се разходят Шопите.
А като се разходят и другите - има няма 4-5 АЕЦ-а ще трябват. Откъде ще ги вземем.
Трябва да ги построим - демек трябва едни 20-30млрд да извади НЕК/Държавата.
Преди 2050 година няма да стане
Е, няма такова нещо! Точно това показвам с реалните графики, строени в мащаб, които показват, че Тесла НЯМА НАЧИН да продава, нито повече от първите ТРИ в луксозния сегмент...,
Да се беше опитал поне да разбереш предния ми пост
Не помня вече колко човека ти казаха че да гледаш колко нокии се продадени през 2007ма и да прогнозираш че няма начин кой да ги измести е меко казано "наивно". Този филм поне сме го гледали. Ти къде беше последните 10 години !
Мозъка ти не може да възприеме какво се случва и търси все по-безмислени сравнения.
Всички в тази индустрия вече са наясно кой води парада и даже го признават публично, обаче за вуте по-гоуемо от искъро нема
След година-две ще обясняваш че при 1мил коли годишно, няма как тесла да измести големите (днес). И те така след 5-10 години електричките ще са 50-90% от продажбите.
Е ватин за електричка мисли, направо на хакнат акаунт прилича, как така бре ватин - нож в спину на газпром? Коли на метан за теб няма ли?
Срам за аватара ти....
Нищо, я че ръчкам Фордът и за него. Само оценѝ саможертвата ми.
Коментар