IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Многото фанфари и обещания на Мъск в стил "ЩЕ!" - не ни дават възможност да се концентрираме върху истината, която е?...

    Не, че ще кажа нещо ново, но: реално Tesla отчита счетоводна загуба за 2019 г.

    На строга счетоводна основа компанията отчете още една загуба за 2019 г.


    ........................................

    Моля да не се тълкуват подобни реалистични оценки - като изявления от моя страна, че Тесла нямало да я бъде. Тесла ще си съществува в бъдеще, но големите автопроизводители винаги могат да пренастроят производствената си гама, а оттам - и продажбите - не повече от РЕАЛНОТО ТЪРСЕНЕ.

    Например... Ами - такова - видях днес... Красота!

    Добре де - да не правим реклама, ама една батерия на Тесла /новичка/ - е $ 45 000 /скъпа някак!/

    А това електромобилче - BMW i3s - е по-евтино САМО от една батерия на Тесла?... /абе - наркоманията не прощава..., Мъск няма реална преценка за нещата..., но пак да кажа: Мъск няма да изчезне! ЩЕ се бори! Но ЩЕ "побеждава" слабо, с още повече загуби... и все финансиране ще търси отвън... и ще го получава, защото разчита на ... балъчетата..., да де - и на подкупните управляващи..., но не и в страните с икономически проблеми - а това е ОСНОВЕН НЕГОВ ПРОБЛЕМ! /

    ... и BMW i3s - ти казват всичко /много важен подход на СЕРИОЗНИТЕ ПАЗАРНИ ИГРАЧИ!/: колко минаваш с едно зареждане - градско, магистрала, студено, топло... Това - разбира се - ти го казват и гарантират при BMW i3s, но при Тесла - като разтегнат едни локуми, едни милиони километри, които не се случват... )) Тесла изминаваЛИ милионите - независимо от температурите..., да де - хората - трева пасат... )) /а тия, които я пушат - те са върхът!/ ))


    Коментар


    • Забавна работа: безименният е пропуснал, че в Китай, продажбите на автомобили са спаднали с 80%. Дори електричките. И сега, ни чака...какво?
      Хайде, думай, безименен.

      Коментар


      • В ранни зори - в тая тема се задават най-"затапващите" въпроси... По темата, разбира се! Цяла нощ "затапващият" ги е творил... /за въпросите говоря/...

        Тъй като модераторите са оставили такъв въпрос, редно е да взема отношение - именно в качеството си на дървен философ /специална степен, която раздават в Горнооряховския район/... ))

        ..................................................

        Не мисля, че човек има всички компетенции на тоя свят. С тая уговорка - никога не са представлявали за мен интерес въпросите на ВН /за хората, които не са се занимавали с терминологията - "ВН" - е съкращение от "високо напрежение", но защо се изписва от някои с главни букви - не бих могъл да отговоря..., нещо подобно - аналогично се разискваше, когато се написа "ДВГ" - с главни букви - и отново се повдигна въпроса..., така изписват някои съкращения някои от авторите - с главни букви.../

        .................................................. .

        "...иди и се научи какви са загубите при пренос на ВН.... колко са, все пак. И изобщо, и „на 100 км”.

        Очевидно - това е за някои хора най-сложният въпрос на света. Въпрос, както се казва - "за 100 000" /правя аналогия с една тв-игра/

        1. Не е ясно, защо, именно това трябва "да се науча"?

        2. Даваме ли си сметка, че хората, които задават въпроси, чрез самата формулировка на въпроса си - показват в много от случаите - именно КРЕЩЯЩАТА си некомпетентност!

        ..................................................

        Хайде да карам с малко повече думички...

        Въпросът: "...иди и се научи какви са загубите при пренос на ВН.... колко са, все пак. И изобщо, и „на 100 км”... , лично аз свързвам със следната ситуация: студент, който се явява на изпит - предстои да бъде скъсан от професора, но последният /изпитващият/ е ДОБРОНАМЕРЕН - и задава един последен въпрос на студента, който - съвсем очевидно не е присъствал на нито една лекция - и изобщо не знае за какво се говори в науката, по която се явява на изпит...

        Та, професорът задава подобен въпрос, който е ДОСТАТЪЧНО елементарен, с което и ще разбере разсъжденията на студента, както и - дали същият има що-годе познания, за да може да пише тройката си /като си "затвори очите"/ - за незнанието на основните въпроси, които са били с достатъчна конкретика...

        .................................................. .

        Тъй като в Горна Оряховица и в Лясковец - точно професори в областта липсват, то човекът, който ми задава подобен въпрос /върху който е мислил цяла нощ/ - вероятно е този студент, комуто преди време е зададен същият въпрос, за да може да му се постави една тройка /по милост/... Значи, поставен в този му вид - въпросът изисква правилните разсъждения и /доуточняващи/ въпроси, за да може професорът да разбере, дали студентът знае основното...

        .................................................. ...

        Горе вече казах, че от неправилно формулиран въпрос - се съди за липсата на компетенции у задаващият въпроса. Дали някой подценява публиката - това е негов проблем.

        Какво означава това, че въпросът е неправилно формулиран? "Колко са все пак загубите от пренос на ВН?"

        Очевидно е, че човекът, задал въпроса - търси някаквИ стойностИ.

        Някой вижда ли коректно зададен въпрос? Аз не виждам такъв!

        Задалият въпроса НЕ Е НАЯСНО от какво зависят загубите на преноса на високото напрежение! Нали съм прав!

        Някой вижда ли в горният въпрос да се говори, напр. за: материал, от който е изработен проводника на ел. ток /който се пренасяЛ/?..., а някой да вижда някаква стойност на сечението /диаметъра/ на проводника на ел. ток /който се пренасяЛ/?...

        Е, "колко са все пак въпросните загуби?" /пита горнооряховецът/... ))

        Такива въпроси могат да се задават само /и единствено/ в Горнооряховската академия... ))

        .................................................. .....

        Моят въпрос е - скъса ли те професорът, или успя да се закачиш за тройката /с подходящите разяснения... или - с няколко двадесетолевки - и все още търсиш отговор на болният ТИ въпрос: "Колко са все пак загубите от пренос на ВН?" /? ))

        Колко мъка има по този свят, Боже!!! ))



        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

          За да пестим времето и усилията на модераторите, когато задаваш въпрос, може да изброяваш никовете, от които НЕ би искал да получаваш отговор.

          Още по-лесно е, ако комуникираш на лични с конкретни хора, от които търсиш отговор.
          Ше се позова малко на Высоцкий, В.С:
          ...
          Ты, Зин' на грубость нарываешься...
          И на български ще ти река:
          - Не си в темата, дървен философе. Тесла - и не само нея - ще ги бъде а ти -ти иди и се научи какви са загубите при пренос на ВН. Може да питаш и мнимия „инж.Пеше” , дето тогава мълча като...партизанин на разпит, колко са, все пак. И изобщо, и „на 100 км”. Може пък, да ти обясни...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            А колко волта е напрежението на един елемент?


            За да пестим времето и усилията на модераторите, когато задаваш въпрос, може да изброяваш никовете, от които НЕ би искал да получаваш отговор.

            Още по-лесно е, ако комуникираш на лични с конкретни хора, от които търсиш отговор.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Pyramid - електрически са тези автомобили с клетки, но това което може би ще се наложи е безстепенната електрическа трансмисия. Има някакви индивидуални и присъщи само за нея качества - може би надеждна повече, възможност да се буферира енергия която да се превърне в мощност в точно определен момент и да осигури ускорение с което да превъзхожда другите варианти. Обаче е сложна система и чак да се наложи не знам може ли да се случи лесно, а може да има и нещо по добро..да бъде създадено. Тези метанови клетки и те капризни се оказват и също като батериите навързани последователно една излязла от строя прекъсва веригата.
              А колко волта е напрежението на един елемент?

              Коментар


              • Pyramid - електрически са тези автомобили с клетки, но това което може би ще се наложи е безстепенната електрическа трансмисия. Има някакви индивидуални и присъщи само за нея качества - може би надеждна повече, възможност да се буферира енергия която да се превърне в мощност в точно определен момент и да осигури ускорение с което да превъзхожда другите варианти. Обаче е сложна система и чак да се наложи не знам може ли да се случи лесно, а може да има и нещо по добро..да бъде създадено. Тези метанови клетки и те капризни се оказват и също като батериите навързани последователно една излязла от строя прекъсва веригата.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                  Ще ти отговоря кратко: има класни стаи, а по-късно и аудитории, където можеш да учиш и да задаваш въпроси.

                  "Питах вече!" - със заповеден тон - само към майка си. Толкова!

                  ......................................

                  ТУК, ако искаш да научиш нещо - трябва да си ДОБРОНАМЕРЕН: "Колеги, може ли някой да ме консултира, защото знанията ми са оскъдни, МОЛЯ..." и т.н. - все в тоя стил.

                  Айде - продължавай натам.
                  Абе, аз съм добронамерен. За разлика от доброзагубените тук. Заповеден тон още не съм упражнил върху вас а, фалшиви „интелигенти” като теб и онзи пишман „инж.Пеше”, мога само да ги съжалявам. Щом Господ, обаче, е решил да плоди некадърници, живЕйте. Взаимно, чудесно се допълвате.
                  Last edited by Pyramid; 03.03.2020, 01:22.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                    Питах вече, не помня някой отговори ли:
                    -Добре, автомобилите с горивни елементи на метан, примерно, и ел.двигател, са или не са електромобили?


                    Ще ти отговоря кратко: има класни стаи, а по-късно и аудитории, където можеш да учиш и да задаваш въпроси.

                    "Питах вече!" - със заповеден тон - само към майка си. Толкова!

                    ......................................

                    ТУК, ако искаш да научиш нещо - трябва да си ДОБРОНАМЕРЕН: "Колеги, може ли някой да ме консултира, защото знанията ми са оскъдни, МОЛЯ..." и т.н. - все в тоя стил.

                    Айде - продължавай натам.

                    Коментар


                    • Питах вече, не помня някой отговори ли:
                      -Добре, автомобилите с горивни елементи на метан, примерно, и ел.двигател, са или не са електромобили?

                      Коментар


                      • ...а аз си помислих, че някой ще му разреши да види.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от fbr65 Разгледай мнение
                          Докато се драчите, ще я бъде ли Теслата, по пътищата вече си джиткат метанови автобуси и циментовози.
                          Разбира се. Просто, така е формулирана темата.
                          Last edited by Pyramid; 02.03.2020, 22:53.

                          Коментар


                          • Докато се драчите, ще я бъде ли Теслата, по пътищата вече си джиткат метанови автобуси и циментовози.

                            Коментар


                            • По батериите: Еднаквостта (де факто, минималният толеранс и относително разхвърляне на параметрите) на единичните елементи, се постигат по-лесно при малките, след това, при „мини”, а не при „микро” габарити, към които, клонят батерийките за лаптопи. Опростява се технологията на батерията (вкл. „изплюването” на евентуално окъсил елемент”) и се вдига повторяемостта а, също, спада общото количество на важни метали като кобалта. Т.е., ето ви едно обосновано предположение: Предстои облекчаване и поевтиняване на въпросните батерии по тази именно причина. С 5,10 или 15% - предстои да видим. До две-три години.
                              Last edited by Pyramid; 02.03.2020, 00:13.

                              Коментар


                              • Та, докато (проба-грешка, грешка-прошка) Мъск прави нещо реално, дали тук и сега, пак не гледаме филма „Фукните на един пос*рко ”, с „инж.Пеше” в главната роля?

                                Май, да. НЕ МУ СТИСКА. ТОЧКА.


                                Коментар

                                Working...
                                X