analog , продажбите на ел.коли едва ли ще са изключение от общата тенденция на колите въобще..а това че цената на на някаква акция е влязла в режим на вертикално движение нагоре не е нещо ново. Ако трябва да се познае после какво ще стане също не е трудно - вертикално падане от какво ниво трябва ли да се познае.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Преди около седмица посочих ТУК РЕКЛАМНАТА цена на Тесла - Модел 3...
СПЕКУЛИРАНЕТО от страна на Мъск с подобна цена от $ 35 000 - е очевидна!
За подобна цена от $ 35 000 - купувачът на електричка получава:
1. Електромотор.
2. Батерия за пробег с ЕДНО ЗАРЕЖДАНЕ: 354 километра!!! /Този "пробег" - вече сме коментирали ТУК - ЕЖЕДНЕВНО НАМАЛЯВА, за да ПАДНЕ, след първата година, ПОД 300 километра и ПОВЕЧЕ и т.н. - в тая последователност..., след ТРЕТАТА година - вече сме ПОД 250 км... /т.е - вече уточнихме, че НОВА БАТЕРИЯ ПО КАТАЛОГ СТРУВА $ 40 000!!!/
3. Получава още /на куп/: 8 възд.възглавници, двузонов климатик, задна камера, USB-портове, ел-стъкла-автомат.режим, мултимедийна система с Bluetooth, светодиодна оптика И система за контрол на налягането в гумите.
................................................
До тук нещата са ясни.
Да де, но нещо тук ни "РАЗЯСНЯВАТ", че батерията с едно зареждане имаЛА пробег от 500 километра! /не говорим за това, колко ЧАСА ТРЯБВА ДА ЗАРЕЖДАМЕ, защото АКО можем и по бързата процедура - "само за 40 - 50 минути" - да скапем батерията и горните 354 километра да паднат за кратко - под 200!!!
................................................
Да кажем все пак, колко трябва да "ДОПЛАТИМ", за да имаме батерия с пробег от 500 км..., която пък ще се скапе по горната схема...
Срещу ДОПЪЛНИТЕЛНИ - $ 9 000 - Тесла, Модел 3 получава пакет Long Range, като пробегът се "увеличава" ДО 500 километра, а времето за ускоряване "се намалява" от стандартните 5.6 секунди, до цеееели 5.1 секунди...
Срещу ДРУГИ ДОПЪЛНИТЕЛНИ - $ 5 000 - може да си поръчате салон...
Мъск предлага Модел 3 в черно. ДРУГИ $ 1 000 можете да изберете цвят, различен от черен...
Модел 3 БИЛ "оборудван с всички системи за "автономно" придвижване"... Да, НО... Някои от тях се активират срещу ДРУГИ $ 5 000, като например - най-значимите: система за автономно паркиране, самостоятелно престрояване при включен мигач, функция за поддържане на лентата за движение...
... то пък, като четем за това "автономно"..., а за тая батерия..., а за тия "БЪРЗО" зарядни супер..., което кара да мислим за ДРУГИТЕ $ 40 000 за нова батерия, още след ПЪРВА-ВТОРА година..., лятото - жега, зимата - студ - КЛИМАТИКЪТ "гълта" 35 % - 40 % от горните 354 километра!
.................................................. ........
Къде изхвърча цената от $ 35 000 ?
Да повторим отново, че ВСЕКИ ТУК има глава на раменете си...
Спор няма: графиката е красива и ми навява ВЯРА В СВЕТЛОТО БЪДЕЩЕ, което НЕ СЕ СЛУЧВА повече от 100 години! ))
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Целта на Мъск е да изхвърли ДВГ и да наложи електрическите коли на пазара
Потребителите не искат да купуват просто ел коли, те искат само Тесла, което е малко притеснително. Очаквам до средата на годината акцията да мине $1000.
Коментар
-
Pyramid , в тези технологии повече лудост има отколкото прогрес. Не върви с ток а с батерии и може да се обзаложим че гигафабриките произвеждат вече батерии с живот не по дълъг от 4-5 години и с ръста на производството ще отидат и на три. Не сте ли си купували акумулатори поне да видите какво се случва напоследък - прогрес.Като те качат един път на клона няма измъкване, произвежда се боклук.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Ще ми разяснищ ли последната част на графиката -стръмната част. Какво е станало че от 350 акцията изведнъж отива на 600
Няколко тримесечия на печалба
Доминант на пазара без конкуренция (всички тесла килъри са с трагични показатели)
Очеизваждащо превъзходство в технологията (battery efficiency - около 50% превъзходство над конкуренцията)
Пазарен лидер в EV маркета, който расте с 50% годишно, докато ДВГ технологията стагнира. Пика вече факт и от тук нататък започват фалити и обединения на традиционните производители.
Фабриките никнат като гъби – Китай от блато до производство за 10 месеца. Следващата е в Германия
Short squeeze – от близо 30% short interest вече е под 20%
Говори се за Китайски инвеститори, които купуват агресивно акции
Производството на Model Y (който ще е най-купувания модел) е изтеглено с близо година
Пикапа, който е много голям пазар за щатите измита конкурентите по показатели, а до момента в който сегмент влиза тесла мачка всички и става пазарен лидер. Годишните продажби на пикапи са няколко милиона само в САЩ.
Промяна в сентимента – under promise / over deliver
…
Не че ще го разбереш ама нейсе.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid , забрави...само много висока цена на петрола може да задвижи икономиката. Петрола е много силен фактор, дори в ел.колите се влага много от него..а те ще станат масови точно никога.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеВчера излезли резултатите на Тесла. Ти да видиш:
[ATTACH=CONFIG]n3535766[/ATTACH]
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеED иконмическата депресия е факт, демографското развитие е следствие от икономическото развитие , погледни лихвите - ниската доходност показва че липсва в какво реално да се инвестира . Добави ниската цена на петрола и ти казвам че това е рецепта за война, ти си гледай цената на акциите на тесла.
За демографското развитие не знам какво имаш предвид, но може да доразвиеш тезата.
Последното твърдение за ниската доходност няма никакъв смисъл. Ниска доходност на КОЕ? На лихви, облигации, акции или ...? Доходността за последните 20 години при акциите е колкото за последните 150. Не знам защо си решил че е ниска. само за миналата година гони 20-30% почти навсякъде по света. Подозирам, че имаш пак някоя екзотична коснпиративна теория
Виж за войната съм съгласен че се пече, но не поради причините, които си мислиш.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеED иконмическата депресия е факт, демографското развитие е следствие от икономическото развитие , погледни лихвите - ниската доходност показва че липсва в какво реално да се инвестира . Добави ниската цена на петрола и ти казвам че това е рецепта за война, ти си гледай цената на акциите на тесла.
...А поводи за война винаги е имало.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ СА НЕПРЕКЪСНАТО СВЪРЗАНИ.
Коментар
-
ED иконмическата депресия е факт, демографското развитие е следствие от икономическото развитие , погледни лихвите - ниската доходност показва че липсва в какво реално да се инвестира . Добави ниската цена на петрола и ти казвам че това е рецепта за война, ти си гледай цената на акциите на тесла.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Е разбрахме какво не е, кажете сега какво е,
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Прогрес е да не работиш да живееш на майка си от пенЦиийката и да жулиш бира пред магазин Брих в Долен Дъбник.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
Коментар