Първоначално изпратено от ED
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Това, с въртящия момент...бъркаш кораб с автомобил. И изцяло, концепцията на едното, на другото, на работните им режими и т.н. Вярвай си там, в каквото желаеш. Продължаваш да ме забавляваш.
"Нали се движи там" - това ли си казваш?
Не предполагах, че си толкова зле.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Другарю "техник"! Разглеждаш нещата прекалено едностранно. Едно електричарче няма необходимите познания.
Работата е в кпд, НО И във въртящият момент! Тук СМЕ коментирали (да ти го кажа разбираемо за теб!) И теглителната сила
..................
Зная, че поради твоята некомпетентност и едностранно разглеждане на проблема - ще дам възможност на други - още по-некомпетентни да влязат в спора (в твоя "защита")..., но ще опитам да ти дам възможност да се опомниш и да не си така категоричен в доказателствата с едно изречение...
Припомни си габарити на съвременни кораби с дължина 150-200 метра и повече..., с главни двигатели, с мощност над 15 000 киловата..., товаровместимост, над 100 000 куб. метра...и други характеристики...
Дали (според теб, другарю "техник") - корабособственикът ще се интересува от кпд, ако конструкторът вече е вкарал кпд в ИНТЕРЕСНИТЕ характеристики?
...............
Давам тоя ОЧЕБИЕН (и очеизваждащ!) пример, за да си наясно що е то въртящ момент!
И - ако си така добър, за да си припомниш и техническата механика, но и физиката (и други науки) - може и да "стоплиш" какво ти казвам за кпд-то (КПД - НЕ Е въртящ момент!)
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнениеДа цитирам cool_alyn
Най-евтината енергия е спестената. Личният автомобил като концепция е отживелица, но за съжаление твърде много хора и капитали са вкарани в тази индустрия и няма политик да започне да си реже клона..
Иначе за всички почитатели на "водорода" ще припомня че Ахмед Доган също му беше голям фен - имаше си лаборатория в Сараите.. После обаче се отклони към ВЕЦ-Цанков Камък, и накрая съвсем деградира до кафява енергия от ТЕЦ - ТЕЦ Варна.
Нали не мислите че Почетния Председател е лишен от прагматизъм и здрав разум.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
И да, и не. Работата е в кпд на двг и на Ел...... Тъй мисля.
Работата е в кпд, НО И във въртящият момент! Тук СМЕ коментирали (да ти го кажа разбираемо за теб!) И теглителната сила
..................
Зная, че поради твоята некомпетентност и едностранно разглеждане на проблема - ще дам възможност на други - още по-некомпетентни да влязат в спора (в твоя "защита")..., но ще опитам да ти дам възможност да се опомниш и да не си така категоричен в доказателствата с едно изречение...
Припомни си габарити на съвременни кораби с дължина 150-200 метра и повече..., с главни двигатели, с мощност над 15 000 киловата..., товаровместимост, над 100 000 куб. метра...и други характеристики...
Дали (според теб, другарю "техник") - корабособственикът ще се интересува от кпд, ако конструкторът вече е вкарал кпд в ИНТЕРЕСНИТЕ характеристики?
...............
Давам тоя ОЧЕБИЕН (и очеизваждащ!) пример, за да си наясно що е то въртящ момент!
И - ако си така добър, за да си припомниш и техническата механика, но и физиката (и други науки) - може и да "стоплиш" какво ти казвам за кпд-то (КПД - НЕ Е въртящ момент!)
Коментар
-
Да цитирам cool_alyn
Най-евтината енергия е спестената. Личният автомобил като концепция е отживелица, но за съжаление твърде много хора и капитали са вкарани в тази индустрия и няма политик да започне да си реже клона..
Ето така трябва да се научим да живеем - да ПЕСТИМ ресурсите на Земята. Противоположното на консуматорското общество в капиталистическия святНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Защо бъдещето принадлежи на Toyota Mirai, а не на Tesla?
Но най-голямото предимство на водородните коли е извън тях самите. Генерацията на електричество от реакцията между водород и кислород дава единствено вода като отпаден продукт. И, което е още по-важно, това е отличен начин да се отстрани главният недостатък на т. нар. "възобновяеми източници на енергия"......
Спасението е енергията, генерирана при подобни пикове, да се съхранява, докато стане необходима. Но съхранението в литиево-йонни батерии е прекалено скъпо, а и животът им е ограничен. Много по-разумно би било тази енергия да се използва за производство и складиране на водород, от който после при нужда да се произвежда обратно електричество.
https://www.investor.bg/analizi/447/...-tesla-291144/
https://automedia.investor.bg/a/2-no...-a-ne-na-tesla
Коментар
-
Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение
Ти мислиш, че чакаме тебе ли ?
Хората купиха, други продадоха койни, минути след новината
Чети старите мнения, тука не е Политика
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Двете най-важни преимущества на водородните електромобили ще са следните;
1. Зареждане с гориво за максимум 3 минути
2. Неограничено дълъг пробег с едно зареждане - няма проблем да се направи 1000 или 2000 километра.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Ако е вярно (дано да не е) ми се струва, че Е.М. залита в погрешна посока.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнениеЕто ви я дългоочакваната революция - тропа вече на прага ни. Изобретена е високоенергийна водородна паста, която съхранява в себе си 10 ПЪТИ ПОВЕЧЕ ЕНЕРГИЯ спрямо литиевите акумулатори, при едно и също тегло.
https://www.kaldata.com/it-%d0%bd%d0...b4-355201.html
Самото знание за това откритие е достатъчно да разклати краката на Тесла и на всички други производители на електроавтомобили, захранвани с литиеви батерии. Скоро ще се появят нов клас електромобили - такива с водороден двигател, и по всичко изглежда, че те ще победят тези с литиевите батерии.
Двете най-важни преимущества на водородните електромобили ще са следните;
1. Зареждане с гориво за максимум 3 минути
2. Неограничено дълъг пробег с едно зареждане - няма проблем да се направи 1000 или 2000 километра.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеVolkswagen ID.3 разказа играта на Tesla Model 3 в Европа
През октомври германският модел има 2789 регистрации в Нидерландия срещу... 37 за американския
Тесла доминира автомобилната индустрия при EV. Ясно е за всички вече - за анализатори, инвеститори и широка публика. Само дай хард хейтъри се ровите в нета за негативизъм.
Продажбите за 2020:
Същата ще е картината следващата година и по-следващата с тази разлика, че преднината на Тесла ще се увеличава. И причината е много проста - Тесла продава продукт, който е значително по-добър от конкурентите на цена като за масов автомобил в среден клас.
Тази е поредната година в която най-удовлетворените потребители са купувачите на Тесла:
- 1 like
Коментар
Коментар