IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Много си напръхнал. Лошо.
    Объркал се е явно човека. Или е служител във бензиностанция...

    НО, мен успя да ме убеди да продам Теслата и да мина на ID3. ПРИЗНАВАМ че ID3 продава повече!!! и е "най-добрата кола".
    Все пак обаче реших преди да продам теслата и да се изръся СОЛЕНО за ново ID3 фолксвагенче реших да изгледам поне едно ревю от СОБСТВЕНИК:


    https://www.youtube.com/watch?v=xvkfw04RTQg

    А какво казва този бе? Софтуера не работи, (видеото е от онзи ден), пълно с бъгове и забележете СПИРАЧКИТЕ не работели всеки път! Ааа май няма да продавам и да купувам скъпото!

    Не не, замислете се. ПРЕДСТАВЯТЕ ли си на ТЕСЛА да не работеше софтуера и спирачките??? Какво писане щеше да има!

    Да не говорим че няма нитго зарядна мрежа за това фолксвагенче нито има автопилот! Тесла не влияела на пазарите, обречена е на фалит и погром! Смех!
    Last edited by DaveBG; 10.02.2021, 08:56.

    Коментар


    • Знаем, че ДВГ колите имат много натрупвания и че си емоционално привързан но, знаеш: Което е писано, ще стане. Бъди мил със себе си, не се излагай.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



        Глупости на търкалета. Кои са по-зле и кои по-малко - са пак твои фантазии. Къде тръгна с тия нови примери? "Зверски пусков момент" - майтапчия! И какво следва от това?

        Ще ти помогна, че съвсем почна да пелтечиш и да вадиш тъпотии от ръкава си...

        Въртящият момент зависи от мощността. Сигурно знаеш и от какво зависи мощността? (и недей "разширява" темата, за да замажеш незнанието си за въртящият момент. Водородният не прави нещо по-различно от останалите, но съхранението на горивото е проблем и също - новата инфраструктура, но това е различна тема)...

        Най-много обичаш да избягаш от гафа си с една камара нови фантасмагории с... многоточията: "Уточнявам: двигател на Отто е, т.к. водороден дизел е. ."

        Не разбрах какво точно "уточняваш" с многоточието си (и то - вън от темата за ЗНАЧИМОСТТА на въртящият момент, който зависи от мощността и - за да го разбереш, хайде да се сетиш - как влияе честотата на въртене на въртящият момент? Усещам, че не зацепваш, та реших да те попитам.

        Така, ако се сетиш - ще разбереш, че нещата не са много сложни, но сега в главата ти е каша. Зверска!
        Много си напръхнал. Лошо.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
          А Моментът... Има си трансмисии, превключване на броя полюси и т.н., все отработени и проверени решения, на които, може да се разчита. Едно е за работа по същество, да ти отидат 60% и някак съвсем друго, под 15%.

          . Освен, ако не гониш самоцелно да се препираш с някого.

          Пак си оплел конците. Уж почваш с момента, отиваш на брой полюси и доникъде не достигаш. 60-15 %%... "за работа"...

          И - каква е цената на тази работа? При какви условия се извършва тази работа? Имаме ли достатъчно автономност? Безопасността ни гарантирана ли е, както до сега?

          И сигурно си чувал, че производството на изцяло електрически автомобили носи много по-малко ползи за околната среда, отколкото производството на хибриди? Това е смисълът на нещата. Може да бъде обоснован само от компаниите, които са минали по тоя път.
          ....................
          Тойота твърди, че има капацитет да произвежда батерии за 28 000 електромобила за година. Същият капацитет е достатъчен, за да произведат 1 500 000 хибриди. И хибридите им са на ниво!

          И това намалява вредните емисии в атмосферата с 1/3, сравнено с продажбата на 28 000 електрички.

          Отделно - с хибрида няма как да останеш на магистралата, ако няма зарядно устройство наблизо.

          Та, можеш да се концентрираш върху фактите. Стига си фантазирал, че се препирам с теб. Това е дискусия! Споко - ако имаш някое гадже тук - тя винаги ще те обича. В противен случай не е била правилната!
          Last edited by безимeн; 10.02.2021, 00:25.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
            С думи прости, щото не искам да те засягам: Матеев спомена автомобил на водород. С единица енергия, ще измине повече път на Ел.тяга, имах предвид. И още, ел.двигателят -да поясня, щото си пропуснал - има по-висок въртящ момент от ДВГ със същата мощност и почти линейна, х-ка момент/обороти, при постоянна мощност. МНОГО ВИСОК ПУСКОВ МОМЕНТ. ЗВЕРСКИ. ДВГ са просто мъниче по ТАЗИ линия.
            Уточнявам: двигател на Ото, т.к.водороден дизел е ... Абе, твърде сложен, предвид огромната скорост на горене на водорода и ред други особености. В съчетание с проблемното, все още, съхраняване на огромно количество водород (дори с пастата, т.к.е с изкл.ниска плътност) ТАЗИ е причината, да спомена именно КПД, а не момента. Повтарям: Автономността, изисква кпд. ДВГ са просто ЗЛЕ по тази линия...
            Разбра ли, Всезнайко?


            Глупости на търкалета. Кои са по-зле и кои по-малко - са пак твои фантазии. Къде тръгна с тия нови примери? "Зверски пусков момент" - майтапчия! И какво следва от това?

            Ще ти помогна, че съвсем почна да пелтечиш и да вадиш тъпотии от ръкава си...

            Въртящият момент зависи от мощността. Сигурно знаеш и от какво зависи мощността? (и недей "разширява" темата, за да замажеш незнанието си за въртящият момент. Водородният не прави нещо по-различно от останалите, но съхранението на горивото е проблем и също - новата инфраструктура, но това е различна тема)...

            Най-много обичаш да избягаш от гафа си с една камара нови фантасмагории с... многоточията: "Уточнявам: двигател на Отто е, т.к. водороден дизел е. ."

            Не разбрах какво точно "уточняваш" с многоточието си (и то - вън от темата за ЗНАЧИМОСТТА на въртящият момент, който зависи от мощността и - за да го разбереш, хайде да се сетиш - как влияе честотата на въртене на въртящият момент? Усещам, че не зацепваш, та реших да те попитам.

            ​​​​​​​Така, ако се сетиш - ще разбереш, че нещата не са много сложни, но сега в главата ти е каша. Зверска!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение

              имал е издънки,НО КАТО ЦЯЛО му се получава на южноафриканеца.В ЕЛЕКТРОНИКАТА Е ПЕТ години пред втория
              В коя електроника, дето почнаха сега поголовно да я сменят на старите м модели ли? Само в обещанията е напред, резултати леко липсват

              Коментар


              • А Моментът... Има си трансмисии, превключване на броя полюси и т.н., все отработени и проверени решения, на които, може да се разчита. Едно е за работа по същество, да ти отидат 60% и някак съвсем друго, под 15%.

                . Освен, ако не гониш самоцелно да се препираш с някого.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                  Видях колко си "акцентирал". Казваш, че бъркам кораб с автомобил. Това потвърждава факта, че хабер си нямаш...

                  Та, кажи все пак, защо постоянно акцентуваш на кпд? Да не би да твърдиш, че това е факторът, който създава въртящият момент, или пък ми казваш, че кпд е фактор, който помага на автомобила за преодоляване на препятствия? Грешиш!

                  (затова нямаш база за сравнение, когато тръгнеш да сравняваш кпд, а ти често го правиш и затова ти обръщам внимание, но зная, че не си склонен да научиш нещо, защото науката и практиката "тръгват от теб", т.е. - което вече си научил - до там)...
                  С думи прости, щото не искам да те засягам: Матеев спомена автомобил на водород. С единица енергия, ще измине повече път на Ел.тяга, имах предвид. И още, ел.двигателят -да поясня, щото си пропуснал - има по-висок въртящ момент от ДВГ със същата мощност и почти линейна, х-ка момент/обороти, при постоянна мощност. МНОГО ВИСОК ПУСКОВ МОМЕНТ. ЗВЕРСКИ. ДВГ са просто мъниче по ТАЗИ линия.
                  ​​​​​​​ Уточнявам: двигател на Ото, т.к.водороден дизел е ... Абе, твърде сложен, предвид огромната скорост на горене на водорода и ред други особености. В съчетание с проблемното, все още, съхраняване на огромно количество водород (дори с пастата, т.к.е с изкл.ниска плътност) ТАЗИ е причината, да спомена именно КПД, а не момента. Повтарям: Автономността, изисква кпд. ДВГ са просто ЗЛЕ по тази линия...
                  Разбра ли, Всезнайко?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Отчитам и даже акцентирах, ПРЕДИ ТЕБ но, едно си баба знае, едно си бае... Затуй и не ти се сърдя, толкова можеш.

                    Видях колко си "акцентирал". Казваш, че бъркам кораб с автомобил. Това потвърждава факта, че хабер си нямаш...

                    Та, кажи все пак, защо постоянно акцентуваш на кпд? Да не би да твърдиш, че това е факторът, който създава въртящият момент, или пък ми казваш, че кпд е фактор, който помага на автомобила за преодоляване на препятствия? Грешиш!

                    (затова нямаш база за сравнение, когато тръгнеш да сравняваш кпд, а ти често го правиш и затова ти обръщам внимание, но зная, че не си склонен да научиш нещо, защото науката и практиката "тръгват от теб", т.е. - което вече си научил - до там)...
                    ​​​​​​​

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                      Напротив, ти си доста объркан, щом като не отчиташ въртящият момент при автомобилите!

                      "Нали се движи там" - това ли си казваш?

                      Не предполагах, че си толкова зле.
                      Отчитам и даже акцентирах, ПРЕДИ ТЕБ но, едно си баба знае, едно си бае... Затуй и не ти се сърдя, толкова можеш.

                      Коментар


                      • През 2020 година продажбите на електромобили са нараснали почти с 40%

                        https://www.kaldata.com/it-%D0%BD%D0...BE-355319.html

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                          Ами да вземем да си купуваме и самолети да си ходим до имотите в чужбина?
                          Самолета не можеш да го караш - там зависиш от пилот

                          Има едно правило на трите Ф-та
                          Не купувай what you fly, float, and f*ck

                          Щото разходите са много големи

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                            Личния автомобил бил отживелица.

                            За това хората си купуват по 2-3 автомобила за всеки член от семейството да има за по сигурно.
                            Ами да вземем да си купуваме и самолети да си ходим до имотите в чужбина?
                            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
                              Да цитирам cool_alyn
                              Най-евтината енергия е спестената. Личният автомобил като концепция е отживелица, но за съжаление твърде много хора и капитали са вкарани в тази индустрия и няма политик да започне да си реже клона..
                              Личния автомобил бил отживелица.

                              За това хората си купуват по 2-3 автомобила за всеки член от семейството да има за по сигурно.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение

                                имал е издънки,НО КАТО ЦЯЛО му се получава на южноафриканеца.В ЕЛЕКТРОНИКАТА Е ПЕТ години пред втория
                                По-скоро - дели с немците второто място.

                                Първи са, разбира се китайчетата.

                                Коментар

                                Working...
                                X