Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Пич като видиш числа и губиш ясна представа за реалността.
Две цифри на кръст не можеш да сметнеш, батериите били 50 хил долара пък колата за 35-40 продават.
Към края на 2020та в Китай Тесла ще държи 10 % дял от бройките и 15-20% от приходите на електрички. В Китай Тесла няма конкуренция - търсенето е оф дъ чартс.
пич, стига с тия 35-40!
1. без необходимите екстри ли ги продаваш ти?
2. с какъв капацитет на батерията? - след първата година - колко според теб струва НОВА БАТЕРИЯ ПО КАТАЛОГ?
Пич, ти си най-обикновен манипулатор, ве!
Хората много добре знаят КЪДЕ и КОЛКО да платят, за да им излязат сметките! Стига си ги манипулирал с тъпи сравнения, които правиш тук от месеци!
Пазарът ВЕЧЕ СЕ НАСИТИ със скъпи ел.мобили на Мъск! Следва нов етап: продажба на Мъск с евтини батерии.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
Надали някой е чак такъв привърженик на автомобилите с ДВГ.Проблемът с елавтомобилите са високата им цена и зареждането.Като започне масово производство цената може и да падне,ама зареждането си остава много сериозен проблем.
Тия мантри се сочат от години, а цената /напр. на Тесла/ - расте!
Справка: погледни в началото на темата - преди 10-на години какво са писали същите тези, как цените ще падат до 3-4-5 години...))
ОказВА СЕ, че цените НЯМА ДА ПАДАТ! Мъск да не е изперкал, за да свали цените и намали нормата си на печалба! Е, пазарът вече се понасити откъм "привърженици на "зелена" енергия" - за над $ 100 000 за Тесла..., сега вече ѝ сърбат попарата: скоро - с нови $ 50 000 за нова батерия "по каталог" /и повече!!!/
И в други форуми казваха същото - до 5 години - еди кво си, ама вече 10 минаха /и повече!!!/, а цените на Тесла СКАЧАТ!
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Китайското автомобилостроене е индустрия, на която Мъск може САМО ДА СВАЛЯ ШАПКА и ДА СЕ ПОКЛАНЯ с изкривена от завист усмивка!))
Две цифри на кръст не можеш да сметнеш, батериите били 50 хил долара пък колата за 35-40 продават.
Към края на 2020та в Китай Тесла ще държи 10 % дял от бройките и 15-20% от приходите на електрички. В Китай Тесла няма конкуренция - търсенето е оф дъ чартс.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
Надали някой е чак такъв привърженик на автомобилите с ДВГ.Проблемът с елавтомобилите са високата им цена и зареждането.Като започне масово производство цената може и да падне,ама зареждането си остава много сериозен проблем.
Коментар
-
Китай /без "май"/ Е най-големият производител на автомобили в света с над 25 млн. коли годишно.
Около 86% от цялата индустрия в държавата е ориентирана към пътническите автомобили. Разбира се - пазарът в Китай ОСНОВНО се насища с търсени и сравнително изгодни в ценово отношение автомобили, като е помислено и за хората с по-високи доходи, с по-високият сегмент автомобили...
Електромобилите СЪЩЕСТВУВАТ и СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ и в Китай /такова жУотно ИМА! - периодично пускам тук данни за китайски електромобили!/, като местното производство на електромобили конкурира по показатели и по дизайн чуждото.
Особено изгодни са електромобилите - местно /китайско/ производство от високите класове, където разликата в цените /с Тесла/ е от порядъка - $ 20 000 - 50 000, като подобна разлика прави Тесла неконкурентна на китайския пазар на електромобили.
Китайският пазар на електромобили СЪЩЕСТВУВА, но е десетократно по-малък от автомобилният... Разбира се - Тесла могат да произвеждат и по-евтини електромобили, но за Мъск това не е приоритет, въпреки че - чрез батерия от по-нисък клас дори Мъск може да направи някои продажби /около 1000 бр. седмично/, но скоро ще бъде освиркан заради батерията си, защото при него не съществува баланс между цена и капацитет на предлаганата батерия, цената му е раздута /по американски "стандарт"/ от порядъка: каталожна цена на батерия на Мъск - $ 40 000 - 50 000.
.................................................
След 2000-та година започва бурното развитие на Китай в областта на автомобилостроенето, когато тази страна се превръща в ПЪРВА водеща световна сила.
Китайското автомобилостроене е индустрия, на която Мъск може САМО ДА СВАЛЯ ШАПКА и ДА СЕ ПОКЛАНЯ с изкривена от завист усмивка!))
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Проблемът с промяната на статуквото във всяка сфера е че на хората им е трудно да си представят какво би било.
Иноваторите от друга страна, за да се преборят за място под слънцето не правят компромиси с продуктите, които искат да наложат и това е една от причините техните продукти да са много по-добри от конкурентите.
От време на време се оспорва качеството на батериите, приложимостта в ежедневието и се промотират всевъзможни алтернативни - хибриди, хидроген … Той пък се оказва доста деструктивен
Scared the daylights out of us’: Explosion at hydrogen fuel plant damages 60 homes
Коментар
-
Китай май ще се окаже меката на Тесла в условията на пандемия. При нормализиране на обстановката, няма да се учудя да продават по 15 хил бройки месечно до края на годината.
Tesla sales in China hit record high during the pandemic, represent 25% of country’s EV sales
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеАко вярваме на долуспоменатия носител на Тиквен медал, Професор безимен, електричките дори не са се появили...щото, забележете, Той не ги харесвал. Велик. Мрънкател и пророк. Някога, едни такива като него, казвали за един куп неща, че „такова животно нема”. Щото у тяхно село, до момента, не било имало. Да изброим ли всички подобни „пророчества”, илу да се ограничим до 5, макс.10 ?
Без хронология, само изброяваме: локомотив, балон, самолет, кино, електричество, тегло на въздуха, микроби, атоми...
Иноваторите от друга страна, за да се преборят за място под слънцето не правят компромиси с продуктите, които искат да наложат и това е една от причините техните продукти да са много по-добри от конкурентите.
От време на време се оспорва качеството на батериите, приложимостта в ежедневието и се промотират всевъзможни алтернативни - хибриди, хидроген … Той пък се оказва доста деструктивен
Scared the daylights out of us’: Explosion at hydrogen fuel plant damages 60 homesLast edited by ED; 14.04.2020, 21:54.
Коментар
-
Ако вярваме на долуспоменатия носител на Тиквен медал, Професор безимен, електричките дори не са се появили...щото, забележете, Той не ги харесвал. Велик. Мрънкател и пророк. Някога, едни такива като него, казвали за един куп неща, че „такова животно нема”. Щото у тяхно село, до момента, не било имало. Да изброим ли всички подобни „пророчества”, илу да се ограничим до 5, макс.10 ?
Без хронология, само изброяваме: локомотив, балон, самолет, кино, електричество, тегло на въздуха, микроби, атоми...Last edited by Pyramid; 08.04.2020, 23:23.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеВ Горна Оряховица - някой казал "Хумболт", а пирамид чул само "Болт" - и изградил "теза" - както останалите си...
Още по-здрав!
Не се цупи! Тезата "ти" работи, но ОТДАВНА се продава от други. Ти се опита да зарибяваш тук, но разбра, че на 360 лв. няма кой да си я купи и вече смъкна цената тройно...
Все пак - и при "работеща" теза - никой не хвърля пари на вятъра!
Не се цупи! Пробвай в Горна Оряховица. Шансът ти е несъизмеримо по-голям!
Продавало се било от други, ама
друг път не, че нещо но, и най-близкия аналог, е три пъти по-несъвършен. Оттам, първите години, (бяях виждал едни продажби от 30000 лв за цяла година, или околоне 200 бр.) и, преди месец и нещо, някой тук изкопа, че уж са спаднали до 7000 лв.Пак за цяла година, или около 50-60 бр. (Което е нормално, при недомислен и неефикасен продукт т.е., пародия.). Че и „отдавна”. го били „продавали” АХА. Някой му казал на нашия, какво си бил мислел той, че аз съм си бил мислел, и той, без сам да мисли, пуска тези си измишльотини, вариации и др.пушилки.
Тъжното е, че още няма чак толква добри психиатри, като за Професор безимен...Last edited by Pyramid; 08.04.2020, 23:30.
Коментар
-
В Горна Оряховица - някой казал "Хумболт", а пирамид чул само "Болт" - и изградил "теза" - както останалите си...
Още по-здрав!
Не се цупи! Тезата "ти" работи, но ОТДАВНА се продава от други. Ти се опита да зарибяваш тук, но разбра, че на 360 лв. няма кой да си я купи и вече смъкна цената тройно...
Все пак - и при "работеща" теза - никой не хвърля пари на вятъра!
Не се цупи! Пробвай в Горна Оряховица. Шансът ти е несъизмеримо по-голям!
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Чуваш, ама не можеш да докажеш! И КОЙ се нагърбва с "компетенциите"? Онзи, който направи пътека, за да иска парите ни за НЕРАБОТЕЩА идея!
Ако имаш тези - развивай си ги! Недей цъфва след всеки мой пост: вече ти казах, че съм хетеросексуален. Друг си търси, моля!
А, за цъфтенето, не решаваш ти.
По-здрав!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Болтовото съединение , чувам, Е БИЛО патентовано но, мнооого отдавна и патентът е изтекъл също много отдавна. Доти думата „болт” била като фамилията на някой си мистър Болт, дето пръв получил пагента.
Иначе, благодарим за ценната информация. След нея, ти вече не си некомпетентен и директно, ти връчваме професорско звание и медал.
-Тиквен. Ама да не си помислиш нещо, и той е кръстен на Него.
Чуваш, ама не можеш да докажеш! И КОЙ се нагърбва с "компетенциите"? Онзи, който направи пътека, за да иска парите ни за НЕРАБОТЕЩА идея!
Ако имаш тези - развивай си ги! Недей цъфва след всеки мой пост: вече ти казах, че съм хетеросексуален. Друг си търси, моля!
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеТова, което прави Мъск - СЕ ПРАВИ МНОГО ГОДИНИ, ПРЕДИ той да се намести в Тесла и по-късно да отстрани създателите на компанията.
Това е факт. От този факт произтичат много реалности, най-важната от които - производството на електромобили НЕ Е нова ниша, нито пък нова технология.
Поправям се: това е "нова технология" САМО за новоизлюпващите се, за които - разбира се - всяка технология е нова! Няма как, пич /това е твое обръщение/ - учите се, защото технологиите са ви нови...
Изброените производители на електромобили отдавна произвеждат масово. Две от компаниите - години наред изпреварват Тесла и държат първите две места по производство в Китай.
.................................................
Нека сравня сравнимото:
Имаме 2 електромобила /сравнително равностойни/, за които реално може да се направи паралел. Говоря за Kитaйcĸият мoдeл Nіо ЕЅ8 и за мoдeлът нa Теѕlа Моdеl Х ЅUV e нaй-близĸият ĸoнĸypeнт нa ĸитaйcĸия eлeĸтpoмoбил.
Nіо ЕЅ8 беше представен през 2018 г.
1. Ускорението на Тесла oт 0 дo 96 ĸилoмeтpa в чac зa минимyм 3,2 ceĸyнди, дoĸaтo нa ĸитaйcĸия ĸoнĸypeнт Nіо - са му необходими 4,1 ceĸyнди/ цяла секунда разлика, което е от значение в гонките по виражите на формулите..., все пак говорим за масов електромобил, а не за състезателен!/
2. Бaзoвaтa вepcия нa мoдeлa нa Теѕlа ce пpoдaвa нa 89 500 дoлapa, a нaй-cĸъпaтa дocтигa 104 000 дoлapa. Kитaйcĸият й ĸoнĸypeнт Nіо има доста по-ниска цена - мeждy 67 000 и 68 000 дoлapa.
.................................................. .....
В тоя смисъл - интерпретации, като тая: Тесла да лицензира и да продава нещо, което правят останалите, за да печели от него - доста е сложно, ако МНОГО го правят ПРЕДИ Тесла и освен това - доста по-сполучливо от Тесла /продаваемо!/ - щом като реализират много по-големи обеми от Тесла ...
Автопроизводителите, които разработват паралелно двата вида двигатели - предпочитат да ги ОБЕДИНЯТ в плъг-ин хибридите, които наистина са предпочитани от "чистите" електрички, предвид МНОГОТО проблеми на последните /най-нашумелият от които - ПРОБЛЕМНАТА литиево-йонна батерия..., но има и много други.../
Предлагам на Мъск да лицензира и резбовите съединения: болта и гайката, които СЕ ИЗПОЛЗВАТ МАСОВО, без да са патентовани...
Иначе, благодарим за ценната информация. След нея, ти вече не си некомпетентен и директно, ти връчваме професорско звание и медал.
-Тиквен. Ама да не си помислиш нещо, и той е кръстен на Него.Last edited by Pyramid; 08.04.2020, 21:33.
Коментар
Коментар