Първоначално изпратено от DaveBG
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Матейко теслата щеше да издърпа закъсалия тир ….
https://www.dnes.bg/cars/2018/02/22/...model-x.368781Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеИ още два интересни факта
Костюмите на астронавтите нямат нищо общо с това което сме виждали досега. Все едно гледаме някой научно-фантастичен филм (сещам се за интерстелар). И са отведени до ракетната площадка от Тесли
В резултат на което статистиката на гугъл аналитикс отчита, че търсенията за Тесла са скочили главоломно след излитането
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеАз пък да ви кажа понеже от известно време карам Тесла - колата е брутална.
На практика е некст левъл. Никой не може да те засече, да се предреди или да ти отнеме предимство.
Когато някой реши да те изпреварва да кажем от дясно, дори да си се заблеял само натискаш газ... ъъъ електроните и той остава в огледалото ако ще и да е взимал инерция от нанадолното по бул. "Черни връх" преди НДК... правиш го на палячо и онзи пребледнява в недоумение........
Също така да кажа и за Quatro-то. Не знам Теслата как се представя, но Quatro-то на Audi-то е някакво чудо. Няма сняг, няма лед - Audi-то си върви като на асвалт. Спираш и тръгваш безпроблемно на стръмен хлъзгав участък. Това по реален случай. При изкачване на Шипка на един участък с поледица има 10-15 коли, сякаш нахвърляни хаотично. Всяка спряла под различен ъгъл и не може да тръгне. Около тях се суетят хора и бутат една или друга кола, но колите само буксуват и се завъртат странично, запушвайки пътя.. Поледицата е такава, че едвам хората стоят прави на краката си. Аз идвам с Аудито и започвам да ги заобикалям без да ми мигне окото. Наложи ми се веднъж да спра, за да помогна на една кола. После влязох обратно в колата, и тя тръгна безпроблемно (поледица и нанагорнище). Заобиколих всички останали коли, лавирайки между тях, и отпраших, отнасяйки доста завистливи погледи.
Друг случай - на магистралата някъде около Витиня километрова опашка от спрели коли. Някъде в далечината се виждат един автобус и един ТИР, които нещо са се завъртели и са блокирали движението. Вали сняг, духа вятър, и хората зъзнат в колите, чудейки се как ще изкарат наближаващата нощ. Най-дясната лента беше неизрината и никой не смееше да се пробва с нея.. Снега визуално го преценявах някъде около 40-45 сантиметра. Тоест доста повече от просвета на колата. Аз обаче реших да се пробвам. Увеличих просвета на макс и се набутах в неизринатата лента. Очаквах колата да насъбере много сняг и да спре, но тя продължи уверено да върви напред. Зад мене видях, че се престрашават да влизат и други коли във вече направената пъртина. И така повече от километър аз на практика разчистих неизринатата лента, а колите след мене я доутъпкаха. Така спасих от мръзнене през нощта поне 200-300 коли.
Та Теслата може ли да го направи това?Last edited by Mateev; 04.06.2020, 18:35.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеАз пък да ви кажа понеже от известно време карам Тесла - колата е брутална.
На практика е некст левъл. Никой не може да те засече, да се предреди или да ти отнеме предимство.
Когато някой реши да те изпреварва да кажем от дясно, дори да си се заблеял само натискаш газ... ъъъ електроните и той остава в огледалото ако ще и да е взимал инерция от нанадолното по бул. "Черни връх" преди НДК... правиш го на палячо и онзи пребледнява в недоумение...
Просто другите коли в сравнение са като детски играчки. Ако пък реши да се набута пред тебе само пипваш ускорителя и няма шанс.
От светофар до светофар си винаги първи, дори моторите може да ти завидят.
Много е яко също като паркираш някъде и таман слезеш от колата и по някаква причина се окаже че трябва да се преместиш. Винаги преди ми е било гадно защото трябва пак да паля а това е мъка акумолатор, стартер да не говорим че само паленето си е разход от бензина... сега понеже колата не се гаси нито пали само я мърдам и нямам грижи. Много ме кефи че това не и влияе.
Другото предимство е че е на практика автоматик без частта с "автоматика". Няма клатене няма придърпване. На практика можеш да караш само с 1 педал защото колата спира напълно като пуснеш газт... електроните де. Винаги преди ме е дразнело че като натискам спирачки и изтривам нещо а сега като знам че връщам пари и зареждам батерия нарочно давам повече газ че да трябва да спирам
Кажи за извънградско, че за градско си има адски транспорт, кракомобил, колюлоНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Аз пък да ви кажа понеже от известно време карам Тесла - колата е брутална.
На практика е некст левъл. Никой не може да те засече, да се предреди или да ти отнеме предимство.
Когато някой реши да те изпреварва да кажем от дясно, дори да си се заблеял само натискаш газ... ъъъ електроните и той остава в огледалото ако ще и да е взимал инерция от нанадолното по бул. "Черни връх" преди НДК... правиш го на палячо и онзи пребледнява в недоумение...
Просто другите коли в сравнение са като детски играчки. Ако пък реши да се набута пред тебе само пипваш ускорителя и няма шанс.
От светофар до светофар си винаги първи, дори моторите може да ти завидят.
Много е яко също като паркираш някъде и таман слезеш от колата и по някаква причина се окаже че трябва да се преместиш. Винаги преди ми е било гадно защото трябва пак да паля а това е мъка акумолатор, стартер да не говорим че само паленето си е разход от бензина... сега понеже колата не се гаси нито пали само я мърдам и нямам грижи. Много ме кефи че това не и влияе.
Другото предимство е че е на практика автоматик без частта с "автоматика". Няма клатене няма придърпване. На практика можеш да караш само с 1 педал защото колата спира напълно като пуснеш газт... електроните де. Винаги преди ме е дразнело че като натискам спирачки и изтривам нещо а сега като знам че връщам пари и зареждам батерия нарочно давам повече газ че да трябва да спирам
- 1 like
Коментар
-
И още два интересни факта
Костюмите на астронавтите нямат нищо общо с това което сме виждали досега. Все едно гледаме някой научно-фантастичен филм (сещам се за интерстелар). И са отведени до ракетната площадка от Тесли
В резултат на което статистиката на гугъл аналитикс отчита, че търсенията за Тесла са скочили главоломно след излитането
- 1 like
Коментар
-
Малко оф-топик, но този уикенд за първи път бяха изведени в орбита астронавти от частна компания (SPACE X), която намалява разходите на NASA с пъти спрямо всички алтернативи (към момента само Руски). От време на време се появяват едни клоуни дето разправяха какъв измамник е Мъск и как всеки момент ще пропаднат компаниите му. Пък той човека си работи и прави история с всяко начинание, с което се захване
От това което научаваме другата компания, която работи за NASA e Боинг, която от своя страна е усвоила близо два пъти повече средства за разработване на своята програма за извеждане на астронавти в космоса.
Подобна е съдбата и на традиционните авто-произвоители по отношение на производството на електромобили – скъпи, неефективни и маргинални на фона на Тесла.
Да не се чудите защо капитализацията на Тесла е по-голяма от тази на конкурентите взети заедно
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеИ най-накрая можем да кажем че и на ток е напълно чисто. [ATTACH=CONFIG]n3606049[/ATTACH]
В една от най въглищозависимите държави. В Европа отдавна е зелено.
Атомната енергия също е пътник заради високите разходи за построяване и експлоатация. С масовото навлизане на батериите ще се изместят и пиикърите, които взимат маса пари без да работят. До 5-6 години вече няма да се строят и газови централи заради навлизането на батериите.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Сравнението не е на брой автомобили в движение, а на изминати километри с ДВГ и електрически автомобил. С първите модели батерии инцидентите със запалвания са 10 пъти по-редки от тези на ДВГ автомобили, чиято технология се развива от 120 години. Със следващите итерации електромобилите ще стават все по-добри!
Всъщност ако погледнем обективно единственото предимство на ДВГ автомобилите е по-ниската първоначална цена (при ниския сегмент). Ако се вземе предвид цялостната поддръжка, EV-та вече са по-изгодни.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
Има по-малко инциденти ,ама и електромобилите са хиляди пъти по-малко от автомобилите с ДВГ.Нека станат 3 милиона в България колкото тези с ДВГ и тогава да видим кои горят повече.То и леля ми има златен талон на книжката,ама е карала не повече от 100 км през целият си живот.Аз имам 400 хиляди километра навъртени с автомобил и три леки ПТП.Кой е по-добрият шофьор според теб?
Всъщност ако погледнем обективно единственото предимство на ДВГ автомобилите е по-ниската първоначална цена (при ниския сегмент). Ако се вземе предвид цялостната поддръжка, EV-та вече са по-изгодни.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
Има по-малко инциденти ,ама и електромобилите са хиляди пъти по-малко от автомобилите с ДВГ.Нека станат 3 милиона в България колкото тези с ДВГ и тогава да видим кои горят повече.То и леля ми има златен талон на книжката,ама е карала не повече от 100 км през целият си живот.Аз имам 400 хиляди километра навъртени с автомобил и три леки ПТП.Кой е по-добрият шофьор според теб?
BTW, гледайте новото шоу на Джей Лено, като гледам какви неща се обсъждат още тука доста хора биха извлекли полезна информация от предаването.
Епизода се казва Jay.Lenos.Garage.S06E02.Risk.vs.Reward
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеИзненадан съм че още нямаш решение на проблема с батериите
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Те дотогава ще са им решили проблема с батериите.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
Коментар