Преди около седмица посочих ТУК РЕКЛАМНАТА цена на Тесла - Модел 3...
СПЕКУЛИРАНЕТО от страна на Мъск с подобна цена от $ 35 000 - е очевидна!
За подобна цена от $ 35 000 - купувачът на електричка получава:
1. Електромотор.
2. Батерия за пробег с ЕДНО ЗАРЕЖДАНЕ: 354 километра!!! /Този "пробег" - вече сме коментирали ТУК - ЕЖЕДНЕВНО НАМАЛЯВА, за да ПАДНЕ, след първата година, ПОД 300 километра и ПОВЕЧЕ и т.н. - в тая последователност..., след ТРЕТАТА година - вече сме ПОД 250 км... /т.е - вече уточнихме, че НОВА БАТЕРИЯ ПО КАТАЛОГ СТРУВА $ 40 000!!!/
3. Получава още /на куп/: 8 възд.възглавници, двузонов климатик, задна камера, USB-портове, ел-стъкла-автомат.режим, мултимедийна система с Bluetooth, светодиодна оптика И система за контрол на налягането в гумите.
................................................
До тук нещата са ясни.
Да де, но нещо тук ни "РАЗЯСНЯВАТ", че батерията с едно зареждане имаЛА пробег от 500 километра! /не говорим за това, колко ЧАСА ТРЯБВА ДА ЗАРЕЖДАМЕ, защото АКО можем и по бързата процедура - "само за 40 - 50 минути" - да скапем батерията и горните 354 километра да паднат за кратко - под 200!!!
................................................
Да кажем все пак, колко трябва да "ДОПЛАТИМ", за да имаме батерия с пробег от 500 км..., която пък ще се скапе по горната схема...
Срещу ДОПЪЛНИТЕЛНИ - $ 9 000 - Тесла, Модел 3 получава пакет Long Range, като пробегът се "увеличава" ДО 500 километра, а времето за ускоряване "се намалява" от стандартните 5.6 секунди, до цеееели 5.1 секунди...
Срещу ДРУГИ ДОПЪЛНИТЕЛНИ - $ 5 000 - може да си поръчате салон...
Мъск предлага Модел 3 в черно. ДРУГИ $ 1 000 можете да изберете цвят, различен от черен...
Модел 3 БИЛ "оборудван с всички системи за "автономно" придвижване"... Да, НО... Някои от тях се активират срещу ДРУГИ $ 5 000, като например - най-значимите: система за автономно паркиране, самостоятелно престрояване при включен мигач, функция за поддържане на лентата за движение...
... то пък, като четем за това "автономно"..., а за тая батерия..., а за тия "БЪРЗО" зарядни супер..., което кара да мислим за ДРУГИТЕ $ 40 000 за нова батерия, още след ПЪРВА-ВТОРА година..., лятото - жега, зимата - студ - КЛИМАТИКЪТ "гълта" 35 % - 40 % от горните 354 километра!
.................................................. ........
Къде изхвърча цената от $ 35 000 ?
Да повторим отново, че ВСЕКИ ТУК има глава на раменете си...
Спор няма: графиката е красива и ми навява ВЯРА В СВЕТЛОТО БЪДЕЩЕ, което НЕ СЕ СЛУЧВА повече от 100 години! ))
СПЕКУЛИРАНЕТО от страна на Мъск с подобна цена от $ 35 000 - е очевидна!
За подобна цена от $ 35 000 - купувачът на електричка получава:
1. Електромотор.
2. Батерия за пробег с ЕДНО ЗАРЕЖДАНЕ: 354 километра!!! /Този "пробег" - вече сме коментирали ТУК - ЕЖЕДНЕВНО НАМАЛЯВА, за да ПАДНЕ, след първата година, ПОД 300 километра и ПОВЕЧЕ и т.н. - в тая последователност..., след ТРЕТАТА година - вече сме ПОД 250 км... /т.е - вече уточнихме, че НОВА БАТЕРИЯ ПО КАТАЛОГ СТРУВА $ 40 000!!!/
3. Получава още /на куп/: 8 възд.възглавници, двузонов климатик, задна камера, USB-портове, ел-стъкла-автомат.режим, мултимедийна система с Bluetooth, светодиодна оптика И система за контрол на налягането в гумите.
................................................
До тук нещата са ясни.
Да де, но нещо тук ни "РАЗЯСНЯВАТ", че батерията с едно зареждане имаЛА пробег от 500 километра! /не говорим за това, колко ЧАСА ТРЯБВА ДА ЗАРЕЖДАМЕ, защото АКО можем и по бързата процедура - "само за 40 - 50 минути" - да скапем батерията и горните 354 километра да паднат за кратко - под 200!!!
................................................
Да кажем все пак, колко трябва да "ДОПЛАТИМ", за да имаме батерия с пробег от 500 км..., която пък ще се скапе по горната схема...
Срещу ДОПЪЛНИТЕЛНИ - $ 9 000 - Тесла, Модел 3 получава пакет Long Range, като пробегът се "увеличава" ДО 500 километра, а времето за ускоряване "се намалява" от стандартните 5.6 секунди, до цеееели 5.1 секунди...
Срещу ДРУГИ ДОПЪЛНИТЕЛНИ - $ 5 000 - може да си поръчате салон...
Мъск предлага Модел 3 в черно. ДРУГИ $ 1 000 можете да изберете цвят, различен от черен...
Модел 3 БИЛ "оборудван с всички системи за "автономно" придвижване"... Да, НО... Някои от тях се активират срещу ДРУГИ $ 5 000, като например - най-значимите: система за автономно паркиране, самостоятелно престрояване при включен мигач, функция за поддържане на лентата за движение...
... то пък, като четем за това "автономно"..., а за тая батерия..., а за тия "БЪРЗО" зарядни супер..., което кара да мислим за ДРУГИТЕ $ 40 000 за нова батерия, още след ПЪРВА-ВТОРА година..., лятото - жега, зимата - студ - КЛИМАТИКЪТ "гълта" 35 % - 40 % от горните 354 километра!
.................................................. ........
Къде изхвърча цената от $ 35 000 ?
Да повторим отново, че ВСЕКИ ТУК има глава на раменете си...
Спор няма: графиката е красива и ми навява ВЯРА В СВЕТЛОТО БЪДЕЩЕ, което НЕ СЕ СЛУЧВА повече от 100 години! ))
Коментар