IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
    Е колко пъти да ти се обяснява. Все не разбрал.
    Може ли линк към дискусията която сме водили защо при EV-1 не се получиха нещата, а се случват при теслата. Не помня да съм присъствал на такава дискусия, тааааааа затова моля за линк

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      И паталогичен лъжец ще се спре пред факти и статистиката! Ти спирка нямаш

      Батериите на Тесла деградират и намаляват пробега с по-малко от 10% при изминати 250 – 300 хил мили, което е близо половин милион километра!!!

      [ATTACH=CONFIG]n3536037[/ATTACH]



      Който иска да се запознае с обективно представена информация за Тесла модел 3 може да разгледа проучването на БЛУМБЪРГ и да добие представа защо М3 продава повече автомобили от БМВ, АУДИ И МЕРЦЕДЕС взети заедно. Всеки аспект от експлоатацията на колата е разгледан с подробна статистика – качество и надеждност, поддръжка и зареждане, автопилот и т.н.

      https://www.bloomberg.com/graphics/2...odel-3-survey/


      Оплакваш се, че ТУК липсваЛ диалог?

      И, коя е според теб причината, за да "липсваЛ" диалога, според теб?

      Да не би фактът, че друг защитава различна от твоята теза - да е причината /според теб/ - за "липсата" на диалог?

      Да не би да има друга причина? Каква е тя? Например тая, че наричаш хората, които ти опонират - лъжци?

      Значи - според теб диалог би имало, ако аз не ти опонирам с ФАКТИ, а се съгласявам с твоите ИЗМИСЛЕНИ ДОВОДИ?

      И ако се съглася - автоматично би отпаднала квалификацията, която ми лепиш? Наричаш ме лъжец. Вероятно това ще бъде докато не се съглася с твоите "доводи"?

      И това вече ще го определиШ като ВИД ДИАЛОГ? Разбира се, че докато имаме РАЗЛИЧНИ ИЗТОЧНИЦИ НА ИНФОРМАЦИЯ, в които данните за проблемите на Тесла се припокриват - цялостно или частично - ето това НИ Е ДОСТАТЪЧНО, за да правим своите изводи, ако и те да не ти харесват...

      .................................................. ............

      Интересно, нямайки какво да кажеш по повод ФАКТИТЕ, които четем в ЧУЖДАТА ПРЕСА /която сам ти ползваш/, на ФАКТИТЕ, които изнасят случайни хора в мрежата, с видеоклиповете СИ - НАЙ-СИЛНОТО ДОКАЗАТЕЛСТВО ЗА ОБИКНОВЕНИЯ ЧОВЕК /каквито - приемам, че сме всички тук!/..., та - нямайки какво да кажеш - почваш да обиждаш...

      Тъпо е, защото - на мнението на хората тук НЕ МОЖЕШ ДА ПОВЛИЯЕШ! Те четат всичко и правят изводите в себе си!

      .................................................. .......

      Тая вечер съм решил да коментирам твои постове. Почвам от горния. Разбира се - ти никога НЕ ГОВОРИШ ПО СЪЩЕСТВО.

      Горната ти графика НЯМА ОБЩО С ИСТИНАТА /но аз не казвам, че ТИ СИ ЛЪЖЕЦ!

      От колко време е в експлоатация Модел 3 на Тесла, за да бъде построено ДОСТОВЕРНО РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ по горната ТВОЯ графика?

      ТИ ТВЪРДИШ, че тази графика БИЛА "обективна"! Е, НЕ Е ОБЕКТИВНА! Но аз не те наричам лъжец, нали! Защо НЕ Е ОБЕКТИВНА, ли?

      МНООООГО ЗНАНИЯ ТИ ЛИПСВАТ, НЕлъжецо! И това не те прави лъжец! Манипулатор - да!


      .................................................. ......

      ДРУГИЯТ момент /виж си поста горе/, с който правиш БЕЗУСПЕШНИ опити да манипулираш мнението на хората тук е следващият:

      МНОГОКРАТНО повтаряш как Тесла "защо М3 продава повече автомобили от БМВ, АУДИ И МЕРЦЕДЕС взети заедно."

      Това вече е ОТКРОВЕНА ЛЪЖА, лъжецо!

      Ти сам правиш ли разлика между автомобил и електромобил?

      Броят на АВТОМОБИЛИТЕ, които всяка една от ВОДЕЩИТЕ компании ПРОДАВАТ ежегодно - е НАД 10 000 000 /НАД 10 МИЛИОНА/.

      Това го писахМЕ СКОРО!

      Значи, за чий ЙУХ им е на ВОДЕЩИТЕ АВТОМОБИЛОСТРОИТЕЛИ ДА СЕ "състезават" с Тесла по електромобили, щом като имат ПОВЕЧЕ ОТ 10 МИЛИОНА броя годишно, а Тесла има НЯКОЛКО десетки хиляди броя? И тия "бройки" на Тесла - са концентрирани в последното тримесечие, както и са манипулирани с "поръчки", които били направени, но които не са - нито доставени, нито пък изпълнявани в момента... СМЕХ!

      Никой не пречи на водещите АВТОМОБИЛОСТРОИТЕЛИ да развият и модели - като плъг-ин хибридите - и това, именно, за да задържат НЯКОИ от своите клиенти, които са облъчени от кампанията - но без да отчитат факта, че в някои градове може да има смисъл от въвеждането на електрички, НО - трикратното замърсяване с производството на КАЛПАВАТА батерия - се изнася от тия градове, но ОСТАВА НА ПЛАНЕТАТА...

      Да, акцията на база МАНИПУЛИРАНО последно тримесечие - расте... /трябваше, вместо да търсиш ТУК врага - да четеш повече, какво каза Мъск преди няколко месеца/...

      .................................................. .....................

      Акциите растат И по друга причина - ако бЕШЕ се вслушали в думите на Мъск - ако И МУ вярваШЕ ИСТИНСКИ, ако И АНАЛИЗИРАШЕ предишни негови изказвания - вече щеше да си напред, а не сега да ми говориш за "здравословната" корекция, която си чакал... СМЕХ!

      /постът стана голям, ще продължа по-натам във времето/

      .................................................. .....................

      Хубаво е да запомниш следното: водещите АВТОМОБИЛОСТРОИТЕЛИ РАБОТЯТ в областта още от времето, когато Мъск е бил пеленаче!

      И - ВОДЕЩИТЕ много добре знаят ВЪЗМОЖНОСТИТЕ НА СЪВРЕМЕННАТА БАТЕРИЯ, което ги кара да НЕ ЗАЛАГАТ НА НЕЯ.

      Т.е. - уважавам водещите автомобилостроители, защото са коректни към своите фенове. ДА, има такъв момент: ако уважаваш, ще получаваш уважение и коректност, независимо от това, на какъв "строй" изповядваш "идеалите"...

      По принцип - ПОВЕЧЕ ОТ хората са коректни, докато не констатират причините, за да не са такива към някого.


      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        nachev , нищо особенно просто някакъв разпален спор..навили са си на пръста че се случва нещо революционно в областта на автомобилите.
        Да бе.

        Коментар


        • nachev , нищо особенно просто някакъв разпален спор..навили са си на пръста че се случва нещо революционно в областта на автомобилите.
          - Дълго време ги мъчеха малките дрони с литиевойонни батерии и полетното време биваше минути, последно гледам са им сложили по едно генераторче за ток с двг китайците и полетното време е станало вече часове.
          Last edited by supertrader; 31.01.2020, 18:55.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
            Преди около седмица посочих ТУК РЕКЛАМНАТА цена на Тесла - Модел 3...

            СПЕКУЛИРАНЕТО от страна на Мъск с подобна цена от $ 35 000 - е очевидна!

            За подобна цена от $ 35 000 - купувачът на електричка получава:

            1. Електромотор.

            2. Батерия за пробег с ЕДНО ЗАРЕЖДАНЕ: 354 километра!!! /Този "пробег" - вече сме коментирали ТУК - ЕЖЕДНЕВНО НАМАЛЯВА, за да ПАДНЕ, след първата година, ПОД 300 километра и ПОВЕЧЕ и т.н. - в тая последователност..., след ТРЕТАТА година - вече сме ПОД 250 км... /т.е - вече уточнихме, че НОВА БАТЕРИЯ ПО КАТАЛОГ СТРУВА $ 40 000!!!/

            3. Получава още /на куп/: 8 възд.възглавници, двузонов климатик, задна камера, USB-портове, ел-стъкла-автомат.режим, мултимедийна система с Bluetooth, светодиодна оптика И система за контрол на налягането в гумите.

            ................................................

            До тук нещата са ясни.

            Да де, но нещо тук ни "РАЗЯСНЯВАТ", че батерията с едно зареждане имаЛА пробег от 500 километра! /не говорим за това, колко ЧАСА ТРЯБВА ДА ЗАРЕЖДАМЕ, защото АКО можем и по бързата процедура - "само за 40 - 50 минути" - да скапем батерията и горните 354 километра да паднат за кратко - под 200!!!

            ................................................

            Да кажем все пак, колко трябва да "ДОПЛАТИМ", за да имаме батерия с пробег от 500 км..., която пък ще се скапе по горната схема...

            Срещу ДОПЪЛНИТЕЛНИ - $ 9 000 - Тесла, Модел 3 получава пакет Long Range, като пробегът се "увеличава" ДО 500 километра, а времето за ускоряване "се намалява" от стандартните 5.6 секунди, до цеееели 5.1 секунди...

            Срещу ДРУГИ ДОПЪЛНИТЕЛНИ - $ 5 000 - може да си поръчате салон...

            Мъск предлага Модел 3 в черно. ДРУГИ $ 1 000 можете да изберете цвят, различен от черен...

            Модел 3 БИЛ "оборудван с всички системи за "автономно" придвижване"... Да, НО... Някои от тях се активират срещу ДРУГИ $ 5 000, като например - най-значимите: система за автономно паркиране, самостоятелно престрояване при включен мигач, функция за поддържане на лентата за движение...
            ... то пък, като четем за това "автономно"..., а за тая батерия..., а за тия "БЪРЗО" зарядни супер..., което кара да мислим за ДРУГИТЕ $ 40 000 за нова батерия, още след ПЪРВА-ВТОРА година..., лятото - жега, зимата - студ - КЛИМАТИКЪТ "гълта" 35 % - 40 % от горните 354 километра!

            .................................................. ........

            Къде изхвърча цената от $ 35 000 ?

            Да повторим отново, че ВСЕКИ ТУК има глава на раменете си...

            Спор няма: графиката е красива и ми навява ВЯРА В СВЕТЛОТО БЪДЕЩЕ, което НЕ СЕ СЛУЧВА повече от 100 години! ))
            Американците са толкова мили хора че, само затуй, че въдят подобни корпорации и отвъдморски операции, заслужават -след като, с кеф си дават парите -да бъдат шмууулени, като за световно.
            А, в схемата, Мъск се явява Пръст Божи и въздава всекиму неговото.
            Накратко,
            -НЕ Е ЗЛЕ ЗА НАЧАЛО.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение

              Прекратявам спора и включванията, признавам се за победен.
              Правдата тук не е водеща.
              Каквото и да кажа, каквито и доводи да изтъкна, достатъчно ще е да ми постнеш настоящата графика за цената на А и ще съм принуден да замълча пародийно насран Обстоятелството, че ти дори няма да се усетиш, че съм пародийно насран, не ме топли. Прав си.
              Време е празненство и тържествуване на едни и униние за други. Както е в живота!

              Компании като Тесла са предвестник на сериозни размествания на обществени пластове. Старите пари и капитали, които по естествен начин са свързани със стари технологи, материали и др. отстъпват под напора на млади, гладни вълчета, жадни и за кръв. В еволюционен план това се възприема като нещо позитивно, ама еволюцията понякога си прави интересни майтапи.

              Този път вероятно процесът няма да се случи под формата на някаква обществена революция, акушер на нови социални и технологически достижения, но това не прави нещата по-ясни и обозрими.
              Дано знаете защо се радвате!

              Компанията е лице, родено по силата на формализирана регистрационна процедура, за разлика от лицето, родено от жена при биологичен акт. Имат си живот,, специфични права и интереси, които не е задължително да съвпадат с тези на родителите. Много често и особено корп. шефове ги омесмат, ама водени от чисто егоистични подбуди и действайки грубо и безпринципно.
              Мъск е с безспорни качества, но е гадно копеле. Още в момента на извиване на ръцете на Еберхард и Тарпънинг да му признаят качеството на съучредител на компанията, какъвто не е и никога няма да бъде, на мен ми светна ламБата, че заради егото и амбицията си, този човек е готов на всичко.
              Хубавото ти изложение за причините за взрива, моля допълни и с хипотезата, че в момента Мъск се бори със зъби и нокти за достигане на още няколко показателя, които ще активират едни приказни опции в мениджърския му контракт.

              Адийо, ще се видим пак по пътя надолу

              Междувременно кастата придобива качества и на секта.


              Martin Eberhard calls Tesla his 'baby', talks about being ousted from company's board
              Read more at:
              https://economictimes.indiatimes.com...campaign=cppst

              Elon Musk deletes tweet attacking Tesla cofounder Martin Eberhard

              бързо му е светнало, че трябва да е по-тих от водата
              Нямаме спор, даже е полезно да се включва някой с по-обрано поведение и умствен багаж. Правдата би била водеща, ако се поставят разумни аргументи, подкрепени с доказателства и що годе нормален диалог (какъвто липсва).

              Не знам каква е историята на компанията, кой е основател и какви са били взаимоотношенията. Със сигурност Мъск е душевадец и изстисква максимума от хората, но това не променя факта, че постига страхотни резултати. Няма кой знае какво значение кой е основал компанията. Факт е че без Мъск нямаше и да сме чули за тази компания, защото щеше да има същата съдба като всички останали провалени опити.

              Халал да са му бонусите (ако ги вземе). Ако постигне заложените параметри, инвестоторите ще са повече от доволни да му ги удвоят. А иначе не разбирам защо хората гледат колко ще вземе, а не какво е постигнал или какви цели гони.

              След пътя надолу, ще последва нагоре и те така.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                Виждам Начев че ме споменавате с и без причина. Не се занимавайте с мен, а с това за което ви активираха след загубата на изборите. В противен случай може да ви се случи това което и на мажната, а предполагам не ви се иска да загубите голяма част от доходите по такава причина.

                Мен ме активираха, защото в тролските фондове се бяха събрали доста копейки за усвояване.
                Обаче, никой не беше предвидил пустия коронен номер, цените на горивата паднаха и отново взеха да ми бавят плащанията.

                Имхотехко, приятелю, моля те да провериш при твоя водещ офицер, дали няма да се намери едно местенце, че голям глад, брато!
                Познаваш качествата ми, производителен и всеяден съм, като захапя не знам милост - е, стига да има прилично заплащане, готов съм да защитавам качествено всякакви опорки. Дори смятам д ас еобърна и към доайена барби и ванката, че никак няма да ме бъркат и европейски и канадски центове. Взимам всичко без мрънкотене!

                Ако нямате планирани центове, може и на една скромна тесчика да кандисам, ма задължително с резервна батерия и зарядно с дълъг кабел, че паркингът ми е доста далеч от комуналката.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение

                  Ед, подобна дървеняшка реакция на едно откровено пародийно включване, далеч повече би подхождало на Фараона.
                  Ти доста ме изненада!

                  Достатъчно беше на моите 4 имотиконови муцуни да отговориш просто с една.
                  Казах го преди на майтап, но изглежда наистина сте ултраконсервативна групичка, с белези на клика.
                  Сорри!
                  Виждам Начев че ме споменавате с и без причина. Не се занимавайте с мен, а с това за което ви активираха след загубата на изборите. В противен случай може да ви се случи това което и на мажната, а предполагам не ви се иска да загубите голяма част от доходите по такава причина.

                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Пародийно включване По нищо не личи. Мисля спомена какво ти е отношението към Елън Мъск и компанията.
                    Фактите са си факти.
                    Прекратявам спора и включванията, признавам се за победен.
                    Правдата тук не е водеща.
                    Каквото и да кажа, каквито и доводи да изтъкна, достатъчно ще е да ми постнеш настоящата графика за цената на А и ще съм принуден да замълча пародийно насран Обстоятелството, че ти дори няма да се усетиш, че съм пародийно насран, не ме топли. Прав си.
                    Време е празненство и тържествуване на едни и униние за други. Както е в живота!

                    Компании като Тесла са предвестник на сериозни размествания на обществени пластове. Старите пари и капитали, които по естествен начин са свързани със стари технологи, материали и др. отстъпват под напора на млади, гладни вълчета, жадни и за кръв. В еволюционен план това се възприема като нещо позитивно, ама еволюцията понякога си прави интересни майтапи.

                    Този път вероятно процесът няма да се случи под формата на някаква обществена революция, акушер на нови социални и технологически достижения, но това не прави нещата по-ясни и обозрими.
                    Дано знаете защо се радвате!

                    Компанията е лице, родено по силата на формализирана регистрационна процедура, за разлика от лицето, родено от жена при биологичен акт. Имат си живот,, специфични права и интереси, които не е задължително да съвпадат с тези на родителите. Много често и особено корп. шефове ги омесмат, ама водени от чисто егоистични подбуди и действайки грубо и безпринципно.
                    Мъск е с безспорни качества, но е гадно копеле. Още в момента на извиване на ръцете на Еберхард и Тарпънинг да му признаят качеството на съучредител на компанията, какъвто не е и никога няма да бъде, на мен ми светна ламБата, че заради егото и амбицията си, този човек е готов на всичко.
                    Хубавото ти изложение за причините за взрива, моля допълни и с хипотезата, че в момента Мъск се бори със зъби и нокти за достигане на още няколко показателя, които ще активират едни приказни опции в мениджърския му контракт.

                    Адийо, ще се видим пак по пътя надолу

                    Междувременно кастата придобива качества и на секта.


                    Martin Eberhard calls Tesla his 'baby', talks about being ousted from company's board
                    Read more at:
                    https://economictimes.indiatimes.com...campaign=cppst

                    Elon Musk deletes tweet attacking Tesla cofounder Martin Eberhard

                    бързо му е светнало, че трябва да е по-тих от водата

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                      Този "пробег" - вече сме коментирали ТУК - ЕЖЕДНЕВНО НАМАЛЯВА, за да ПАДНЕ, след първата година, ПОД 300 километра и ПОВЕЧЕ и т.н. - в тая последователност..., след ТРЕТАТА година - вече сме ПОД 250 км... /т.е - вече уточнихме, че НОВА БАТЕРИЯ ПО КАТАЛОГ СТРУВА $ 40 000!!!/
                      И паталогичен лъжец ще се спре пред факти и статистиката! Ти спирка нямаш

                      Батериите на Тесла деградират и намаляват пробега с по-малко от 10% при изминати 250 – 300 хил мили, което е близо половин милион километра!!!

                      Click image for larger version

Name:	tesla.jpg
Views:	1
Size:	79.7 КБ
ID:	3536037




                      Който иска да се запознае с обективно представена информация за Тесла модел 3 може да разгледа проучването на БЛУМБЪРГ и да добие представа защо М3 продава повече автомобили от БМВ, АУДИ И МЕРЦЕДЕС взети заедно. Всеки аспект от експлоатацията на колата е разгледан с подробна статистика – качество и надеждност, поддръжка и зареждане, автопилот и т.н.

                      https://www.bloomberg.com/graphics/2...odel-3-survey/

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                        Доста се изненадах от продажбите на всички други производители на ел коли за миналата година. По-ниски от 2018!

                        Потребителите не искат да купуват просто ел коли, те искат само Тесла, което е малко притеснително. Очаквам до средата на годината акцията да мине $1000.
                        Тесла има голямо предимство спрямо конкурентите, за цената която плащат спрямо други производители. Освен това читавите модели – Хюндай Кона и Киа Ениро на практика е почти невъзможно да си ги купиш.

                        Цената на акцията е друга тема. При такива експлозивни покачвания спадовете също ще са интересни. Аз лично не бих купувал при тези нива. При една здравословна корекция да, но при тези стойности еуфорията е много голяма. Въпросът е каква е тенденцията в дългосрочен план при EV (и конкретни за Тесла) и каква за ДВГ.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                          Този "пробег" - вече сме коментирали ТУК - ЕЖЕДНЕВНО НАМАЛЯВА, за да ПАДНЕ, след първата година, ПОД 300 километра и ПОВЕЧЕ и т.н. - в тая последователност...,[U] след ТРЕТАТА година - вече сме ПОД 250 км

                          Коментирали сме били? Или сме били заливани с поток твои виждания и мнения? Абсурдните цифри по-горе откъде се взеха?

                          Коментар


                          • analog , продажбите на ел.коли едва ли ще са изключение от общата тенденция на колите въобще..а това че цената на на някаква акция е влязла в режим на вертикално движение нагоре не е нещо ново. Ако трябва да се познае после какво ще стане също не е трудно - вертикално падане от какво ниво трябва ли да се познае.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Преди около седмица посочих ТУК РЕКЛАМНАТА цена на Тесла - Модел 3...

                              СПЕКУЛИРАНЕТО от страна на Мъск с подобна цена от $ 35 000 - е очевидна!

                              За подобна цена от $ 35 000 - купувачът на електричка получава:

                              1. Електромотор.

                              2. Батерия за пробег с ЕДНО ЗАРЕЖДАНЕ: 354 километра!!! /Този "пробег" - вече сме коментирали ТУК - ЕЖЕДНЕВНО НАМАЛЯВА, за да ПАДНЕ, след първата година, ПОД 300 километра и ПОВЕЧЕ и т.н. - в тая последователност..., след ТРЕТАТА година - вече сме ПОД 250 км... /т.е - вече уточнихме, че НОВА БАТЕРИЯ ПО КАТАЛОГ СТРУВА $ 40 000!!!/

                              3. Получава още /на куп/: 8 възд.възглавници, двузонов климатик, задна камера, USB-портове, ел-стъкла-автомат.режим, мултимедийна система с Bluetooth, светодиодна оптика И система за контрол на налягането в гумите.

                              ................................................

                              До тук нещата са ясни.

                              Да де, но нещо тук ни "РАЗЯСНЯВАТ", че батерията с едно зареждане имаЛА пробег от 500 километра! /не говорим за това, колко ЧАСА ТРЯБВА ДА ЗАРЕЖДАМЕ, защото АКО можем и по бързата процедура - "само за 40 - 50 минути" - да скапем батерията и горните 354 километра да паднат за кратко - под 200!!!

                              ................................................

                              Да кажем все пак, колко трябва да "ДОПЛАТИМ", за да имаме батерия с пробег от 500 км..., която пък ще се скапе по горната схема...

                              Срещу ДОПЪЛНИТЕЛНИ - $ 9 000 - Тесла, Модел 3 получава пакет Long Range, като пробегът се "увеличава" ДО 500 километра, а времето за ускоряване "се намалява" от стандартните 5.6 секунди, до цеееели 5.1 секунди...

                              Срещу ДРУГИ ДОПЪЛНИТЕЛНИ - $ 5 000 - може да си поръчате салон...

                              Мъск предлага Модел 3 в черно. ДРУГИ $ 1 000 можете да изберете цвят, различен от черен...

                              Модел 3 БИЛ "оборудван с всички системи за "автономно" придвижване"... Да, НО... Някои от тях се активират срещу ДРУГИ $ 5 000, като например - най-значимите: система за автономно паркиране, самостоятелно престрояване при включен мигач, функция за поддържане на лентата за движение...
                              ... то пък, като четем за това "автономно"..., а за тая батерия..., а за тия "БЪРЗО" зарядни супер..., което кара да мислим за ДРУГИТЕ $ 40 000 за нова батерия, още след ПЪРВА-ВТОРА година..., лятото - жега, зимата - студ - КЛИМАТИКЪТ "гълта" 35 % - 40 % от горните 354 километра!

                              .................................................. ........

                              Къде изхвърча цената от $ 35 000 ?

                              Да повторим отново, че ВСЕКИ ТУК има глава на раменете си...

                              Спор няма: графиката е красива и ми навява ВЯРА В СВЕТЛОТО БЪДЕЩЕ, което НЕ СЕ СЛУЧВА повече от 100 години! ))



                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                Целта на Мъск е да изхвърли ДВГ и да наложи електрическите коли на пазара
                                Доста се изненадах от продажбите на всички други производители на ел коли за миналата година. По-ниски от 2018!

                                Потребителите не искат да купуват просто ел коли, те искат само Тесла, което е малко притеснително. Очаквам до средата на годината акцията да мине $1000.

                                Коментар

                                Working...
                                X