Първоначално изпратено от DaveBG
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Всички тия държавни средства за които толкова много говориш са върнати. С лихвите. Предсрочно. Отдавна не ползва държавни средства.
А колкото до соларните покриви - огледай малко в тубата и ще останеш изненадан. На последната версия 3 на покрива се записваш в списък на опашка. Толкова много чакащи има. А който не иска соларния покрив може да си сложи от традиционните панели които са много по евтин вариант ако не трябва да сменяш самия покрив (иначе солния покрив излиза по евтино.)
Линк за образоване:
https://www.youtube.com/watch?v=eewS7cM1E8w&t=320s
Коментар
-
Знаем, че Мъск прави и соларни панели...
Лошо няма, де! Отдават му се разни неща – нека да ги прави!
Ама той, напоследък – съвсем ги заеВа... За соларните панели говорим...
В зенита на ораторското си изкуство, примерно, преди около 15-на години – Мъск използваШЕ много специфична терминология... Каква, пък – толкова да е била специфична?
ГоворЕШЕ за „следващо ПОКОЛЕНИЕ покриви”! Баси покривите, баси чудото – от ново ПОКОЛЕНИЕ!
И КО стана? Как КО? ИмаШЕ „успехи”!
Какви? Как какви! Фабриката, в която Мъск почна да прави панелите е построена с ПОЛОВИН МИЛИАРД $$$ /долара/ - ДЪРЖАВНИ СРЕДСТВА!
ЧИ – каТ са държавни средствата - КО? Малко ли са като него - „предприемачи”?
.................................................. .........
Знаем също, че Walmart съди компанията на Илон Мъск, след като соларните панели Tesla на седем от магазините на търговската верига са се запалили /според документи по съдебното дело, пише CNBC/.
Искът си Walmart е за нарушение на договора, груба небрежност и неспазване на индустриалните стандарти. Веригата иска от Tesla да премахне слънчевите панели от над 240 нейни обекта, където те са инсталирани. Walmart иска да бъде обезщетена заради щетите, свързани с всички пожари, за които Walmart твърди, че са причинени от панелите на Tesla.
.....................................
Знаем също, че и милиардерът Джеф Безос съди Тесла по същите причини – пожар, предизвикан от т.нар. „следващо поколение покриви”. Пожарите са причина, Безос да предпочете да поръча 100 000 пикапа на RIVIAN - конкурентна на Тесла компания...
......................................
Да се върнем на „следващо ПОКОЛЕНИЕ покриви”, с обещанието за които Мъск „изкрънка” $ 500 000 000 държавни средства...
Разбира се, че тия държавни средства не са му дадени заради... красивата му усмивка и неспиращите му туитове в социалните мрежи...
Според Договора, половин милиард долара са му дадени срещу ЗАДЪЛЖЕНИЕТО – да инвестира НАД - $ 5 000 000 000 /пет милиарда долара/ в щата Ню Йорк, където се намира фабриката за „ново поколение покриви” и – не на последно място – според договорните условия – Мъск трябва /т.е. – ЩЕ!/ ДА ДАДЕ работа ПОНЕ на 1460 души от региона...
ЩЕ!Last edited by безимeн; 23.02.2020, 22:47.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение[*]„Мрежата” от зарядни станции се оказва, не точно мрежа, а най-обикновена /РЕХАВА/ ЛИНИЯ – за цяла Европа /ако помним фактите, още ПРЕДИ 5 години имаше едно споразумение между едни много уважавани институции, че ДО ТАЗИ 2020 година – ЩЕЛИ „да бъдат пуснати” в експлоатация цели 400 зарядни станции... СмЕх! J)) И още: ТИЯ 400 зарядни... ЩЕЛИ да бъдат ДОРИ да бъдат снабдени с възможности за СУПЕР-бързо
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеnational power, с приказки нищо не се променя, те просто са ентусиасти и запалянковци и ще си изживеят разочарованието сами. Автомобилите са техника и е важно от техническа гледна точка как стоят нещата, точно там са в провал и кола с батерии е с тясно приложение.
А безименният има право да си надува вувузелата.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение:Мачът е свирен в Китай! ))
Коментар
-
- 1 like
Коментар
-
Сменяй сюжета че тоя се изтърка:
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Предлагам отговорите на опонентите да започват с:
- Високата цена на Тесла, която почва МИНИМУМ от $ 100 000.
В действителност 40 000 - Високата цена по каталог на нова батерия – МИНИМУМ $ 40 000.
В действителност под 150$ / квч - Малкият ресурс на батерията и прогресивно намаляващ капацитет – ДО 2-3 година на експлоатация на Тесла, зависещ от ниските температури и от липсата на нагласа да изчакваме зареждане от порядъка на ЧАС и ПОЛОВИНА /и повече/, защото живеем в достатъчно динамични времена, когато дори 10 минути понякога са прекалено много в забързаното ни ежедневие...
В действителност над 500 хил. км - Моля да се въздържаме от фантазии и да сведем до минимум използването на частицата „ЩЕ” и спрягането на глагола след нея в бъдеще време. )
Днеска. Представи си какво ЩЕ постигнат след 1-2 години
- 1 like
Коментар
- Високата цена на Тесла, която почва МИНИМУМ от $ 100 000.
-
Хайде да коментираме темата по същество...
Преди време разбрахме, че каталожната цена на НОВА батерия на Тесла е $ 40 000.
Не зная, защо не се говори открито за цената на най-важния модул /батерията/ - на електромобила на Мъск – Тесла, Модел 3.
Има причини, за да не се говори... Мълвата определя Мъск като инженер. Ако е така, то той познава основните проблеми, за които сам говореше на Акционерно събрание на Тесла – в този стил: литиево-йонните батерии са СЛАБОТО ЗВЕНО на Тесла /разбира се – и на съвременните електромобили/.
Думи на Мъск! Малко негови думи, изречени без пословичните му: патос и плам...
Защо батериите са СЛАБОТО звено? Нали вървят едни зарибяващи данни за стотици хиляди километри! Сложно е човек да повярва на нещо, за което се говори само в... социалните мрежи... НямаЛО реклама и Теслата много се харчЕЛА...
Определението за „слабо” звено – свързват и с „неопределената” цена... Как пък така „неопределена”? Нали горе разбрахме, че цената на една нова батерия, по каталог – струва $ 40 000. Това си е една съвсем определена цена!
Наскоро изтече друга информация: целият акумулаторен блок определя половината от цената на електромобила Тесла... Е, това вече е доста по-различна – от и така - ВИСОКАТА цена от $ 40 000! Масовата Тесла е с цени в интервала: $ 100 000 – 150 000. Има и доста по-скъпи.
По правилото: акумулаторният блок струва половината от електромобила, нещата доста „се утичат” – над $ 50 000.
Самият Мъск обаче – „успокоява” феновете си в социалните мрежи... Мъск коментира, че Тесла предлагаЛА замяната само на отделНИ „най-износенИТЕ” модулИ на акумулаторния блок. Това ставаЛО при цени, за един акумулаторен блок - в интервала $ 5 000 – 7 000.
Много „успокояващ” е следният факт: вместо да се закупува целият акумулаторен блок – казва Мъск – заменят се само отделни модули! Мъск обаче избягва да съобщи, колко точно струва акумулаторния блок – и отново недоумявам защо не се съобщава толкова важна информация /от толкова известен в световен мащаб „инженер” като Мъск!
..............................
Мисля, всички знаем, че в рамките на акумулаторния блок има около 7000 батерии, които са свързани по между си и в модули... Всеки от тези модули можеЛ да се подмени за „незначителните” $ 5 000 – 7 000...
.............................
Това са проблемите на бъдещето.
Това бъдеще не е така далечно. Проблемите почват от момента, в който решите да имате Тесла:
- Скъпо превозно средство с висока начална стойност /нека са едни $ 100 000, т.е. – минали сме по „тънката” лайстна, като сме спестили от някои екстри – и това – в името на нашето тщеславие: видиш ли – караме Тесла/... )
- „Мрежата” от зарядни станции се оказва, не точно мрежа, а най-обикновена /РЕХАВА/ ЛИНИЯ – за цяла Европа /ако помним фактите, още ПРЕДИ 5 години имаше едно споразумение между едни много уважавани институции, че ДО ТАЗИ 2020 година – ЩЕЛИ „да бъдат пуснати” в експлоатация цели 400 зарядни станции... СмЕх! J)) И още: ТИЯ 400 зарядни... ЩЕЛИ да бъдат ДОРИ да бъдат снабдени с възможности за СУПЕР-бързо зареждане..., т.е. – зе едни САМО 6 /шест/ минути – си готов /заредил/... ) Смешници!!!
- Зареждането, което се прави ПОД ЕДИН ЧАС – намалява рязко ресурса на батерията, т.е. – „бързото” зареждане НЕ СЕ ПРЕПОРЪЧВА, но се допуска в изключително редки случаи – това тук си го знаемЕ, разбира се, но „инженерите” по света – къде да са го чувалЕ!
- Ъпдейтите на софтуера се извършват САМО от Тесла, която допълнително, без съгласието на собственика може и СИ ПОЗВОЛЯВА да ограничава капацитета на батерията. С това се променят параметрите на електромобила, които е очаквал да има купувача при покупката.
- Зимно време очакваме проблеми: разходът на електроенергия, която се черпи от батерията - не се определя само от пробега, но и от поддържането на нормална температура в купето, а също и от останалите консуматори на ел. енергия. Всичко това намалява пробега на електромобила – средно с 40 %, а при по-евтините батерии – и с повече!
.................................................. .......................
Предлагам отговорите на опонентите да започват с:
- Високата цена на Тесла, която почва МИНИМУМ от $ 100 000.
- Високата цена по каталог на нова батерия – МИНИМУМ $ 40 000.
- Малкият ресурс на батерията и прогресивно намаляващ капацитет – ДО 2-3 година на експлоатация на Тесла, зависещ от ниските температури и от липсата на нагласа да изчакваме зареждане от порядъка на ЧАС и ПОЛОВИНА /и повече/, защото живеем в достатъчно динамични времена, когато дори 10 минути понякога са прекалено много в забързаното ни ежедневие...
- Моля да се въздържаме от фантазии и да сведем до минимум използването на частицата „ЩЕ” и спрягането на глагола след нея в бъдеще време. )
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Зазчо ти някакъв хабер какво е ПАВЕЦ Чаира имаш ли?
нещо по темата ще напишеш ли?
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
За тия сметки първо ще ти трябват налични батерии и електрички
За конкретната задача - ще ги зареждат в Гърция. майтап, дан се вържеш нещо сега..
Безспорно преходът ще е интересен.
пп.
За Гърция в един ден да заминават над 50х.каляски. е рядкост (разширението на ПАВЕЦ Чаира ще стигне? )
Коментар
Коментар