IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Ха-ха-ха-ха-хаааа!

    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • И - без да вземаме предвид твоите "всички останали" - нека видим продажбите в Китай за ЕДНА година:

      За ЕДНА година в най-големият пазар на електрички - Китай - се продават 1 200 000 броя електромобили!

      Задачката тук е: какъв е процентът на продадените 1,2 млн. броя електрички в Китай, сравнено с 0.3 млн., продадени от /джуджето!/ Тесла? ))

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

        Откъде ти идват тия бисери

        .........Чудно защо тесла продава хиляди бройки, а всички останали едва минават и 5% от продажбите на Тесла.

        Наистина много съм те надценил! Дори с кавала, дори след каруците - мислех, че нещо отбираш от продажби...

        Силен "бисер" е това, което си написал! Жесток бисер! Защо не си надуваш кавала след каруците, за които най-много харесваш да пишеш?

        .......................................

        Ето ти и отговора: САМО ТРИТЕ НАЙ-СИЛНИ БРАНДА вземам предвид. Виж им ПРОДАЖБИТЕ, за които мислиш, че били по-малко от тия на Тесла /с главна буква!/:

        - Volkswagen Group - 11 018 000 бр., продадени за 1 година

        - Toyota - 10 163 491бр., продадени за 1 година

        - Renault - Nissan - Mitsubishi - 10 117 402 ....



        - Volkswagen Group - 11 018 000 броя, продадени за ЕДНА ГОДИНА /т.е. - НАД 11 милиона, продадени бройки - според теб - повече, или по-малко са от "хилядите бройки" на Тесла???/

        - Toyota - 10 163 491 броя, продадени за ЕДНА ГОДИНА /т.е. - НАД 10 милиона, продадени бройки - според теб - повече, или по-малко са от "хилядите бройки" на Тесла???/

        - Renault - Nissan - Mitsubishi - 10 117 402 бройки, продадени за ЕДНА ГОДИНА /т.е. - НАД 10 милиона, продадени бройки - според теб - повече, или по-малко са от "хилядите бройки" на Тесла???/

        ...........................................

        Хайде една сметка за втори клас: ако първите три бранда продават 11 + 10 + 10 = 31 милиона автомобили за една година, то - какъв процент е това, сравнено с продадените 0.3 милиона бройки за една година от Тесла?

        Калитко! Поне кавала изваждай от устата си, докато си пишеш постовете! ))
        Last edited by безимeн; 03.02.2020, 21:13.

        Коментар


        • Ааа-ха-ха-ха-хаааа!

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Продължавам с фактите, които не е непременно необходимо да декларирате, че не четете...

            Един да ги прочете - все е нещо, но само един декларира /често/, че не ги чете... /след малко той/тя ще застъпи на смяна, за да ми каже, че пак е пропуснал да прочете мой пост..., убу, де: аз също не чета 20 човека тук, но дори не мисля да им го казвам..., нямам време да правя анализи на хората.../

            ........................................

            Вчера стана въпрос за Порше Тайкан, който има параметрите на Тесла - Модел S...

            Преди време Тесла съобщи цените СИ за Модел S - за Европа.

            Едновременно с това излязоха и някои параметри за модела...

            Тесла Модел S има 3 версии /според динамичните показатели и - разбира се - според "автономността/ на пробега ѝ.

            .........................................

            Първо ще съобщим параметрите на БАЗОВИЯ модел, който НЕ се предлага в Европа: /не знаем къде точно се предлага той, но и не се интересуваме/:

            Пробегът с едно зареждане на батерията от 260 километра /45 квтч/.

            ...........................................

            Продължавам в същият стил с онова, което се предлага за Европа от този Тесла Модел S:

            - пробег ДО 370 км. с едно зареждане на батерията, 60 квтч. - се предлага НАЙ-МАЛКО срещу 72 000 €.

            - най-мощната версия е с НАЧАЛНА цена от 85 150 €, като тя има няколко различни модификации, най-скъпата от които е

            - Signature Performance 85, която струва 110 950 €.

            По-достъпни са:

            - Model S Performance 85 - с цена 97 550 €

            - Signature 85 - с цена 101 400 €.

            ..............................................

            Нали правя една добра реклама? Никога ТУК не споменаваме цените! Редно е!

            И още: горната БАЗОВА за Европа версия е способна да ускори от място, до 100 км/ч. за 5,6 сек. и да развива 190 км/ч. При най-силната версия - стойностинте са съответно 4.4 сек. и 210 км/ч.

            За останалите параметри, за които умуваме тук често - нищо не казвам.

            Всички, които не четат написаното от мен - пропускат инфото ТУК - как биха могли да си купят в Европа еФтинка Тесла... ))

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
              ...........................................

              Оказва се, че фараонът е леко разконцентриран... Не е прочел и разбрал САМО 2-3 изречения и смисълът му /ѝ/ се губи:

              "Първият ѝ изцяло електрически модел Taycan ще даде тласък на продажбите през 2020 г.


              През миналата година световните продажби на Porsche са се увеличили с 10%."

              Продажбите през 2019 са скочили благодарение реализирането /поради ТЪРСЕНЕ!/ на вариантите на Порше с ТОПЛИНЕН ДВИГАТЕЛ /Кайен.../

              Тайкан просто ще зачеркнат Мъск, още повече - с мощната мрежа за зареждане в Северна Америка... ))

              .................................................. .

              Време е пирамидалният да те сменЯ! Да внимава с нежностите, за да не сгреши и той... ))
              ...Еха . Понеже ти си сгрешил...

              Коментар


              • Пирамида нещо за грайнис чувал ли си- https://www.alo.bg/users/grainis#uobiavi

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                  ...........................................

                  [B]Оказва се, че фараонът е леко разконцентриран... Не е прочел и разбрал САМО 2-3 изречения и смисълът му /ѝ/ се губи:
                  За брътвежите ти няма нужда да се концентрирам.

                  Само като видя че си ти, и ме напушва смях.
                  В повечето случаи даже и първото изречение не чета.

                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



                    Този красавец няма база за сравнение с Теслата от своя клас... Доколкото става ясно - Мъск газ пик@ел... ))
                    Откъде ти идват тия бисери

                    Шумотевицата около Тайкан беше преди месеци. Всички с трепет очакваха да видят на какво са способни инжинерите от Порше след няколко години на разработки и тестове.

                    Всеки с афинитет към електричките се радва че на пазара се появяват все повече модели особено от топ брандове като Порше например.

                    Шокиращото е че няма производител, който да е изкарал конкурентен на тесла модел.

                    Ако вземем Тайкана на Порше - колата изглежда супер и със сигурност ще намери купувачи с дебели портфейли. Но когато се вгледаш в характеристиките излиза че купуваш кола за 160-220 хил долара, която няма показател по който да превъзхожда Тесла и на всичкото отгоре е с цена 100 хил долара макс. Пробега на порше е 200 мили, а на Тесла 370.

                    Ефекта от излизането на електрически модели от други брандове е че валидират електричките сред верните фенове на традиционните брандове. И като види народа че електричките се продават и от Порше, Мерцедес и Ауди, какво мислиш ще направи. Хайде да видим коя е най-добрата за цената си! Опаа, май Теслата била най-сгодна за парите които плащаш. Чудно защо тесла продава хиляди бройки, а всички останали едва минават и 5% от продажбите на Тесла.
                    Last edited by ED; 03.02.2020, 18:03.

                    Коментар


                    • ...........................................

                      Оказва се, че фараонът е леко разконцентриран... Не е прочел и разбрал САМО 2-3 изречения и смисълът му /ѝ/ се губи:

                      "Първият ѝ изцяло електрически модел Taycan ще даде тласък на продажбите през 2020 г.


                      През миналата година световните продажби на Porsche са се увеличили с 10%."

                      Продажбите през 2019 са скочили благодарение реализирането /поради ТЪРСЕНЕ!/ на вариантите на Порше с ТОПЛИНЕН ДВИГАТЕЛ /Кайен.../

                      Тайкан просто ще зачеркнат Мъск, още повече - с мощната мрежа за зареждане в Северна Америка... ))

                      .................................................. .

                      Време е пирамидалният да те сменЯ! Да внимава с нежностите, за да не сгреши и той... ))
                      Last edited by X_Y; 03.02.2020, 08:28.

                      Коментар


                      • Безсмислен, я разкажи за батерията колко е зле?
                        Имам обаче усещане че започваш да рекламираш електрички?

                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар






                        • Има за какво да се разсърди Мъск на световния лидер... Та и нервите си дори поизпуснал - точно в тая връзка... Той пък защо се сърди на конкуренцията? Тя е пътят към прогреса и светлото бъдеще! Даммм, времето НЕ работи за Мъск! ))

                          Този красавец няма база за сравнение с Теслата от своя клас... Доколкото става ясно - Мъск газ пик@ел... ))

                          Коментар


                          • Porsche се е справила с широко разпространените затруднения в автомобилния сектор, отчитайки рекордни доставки за миналата година. Първият ѝ изцяло електрически модел Taycan ще даде тласък на продажбите през 2020 г.

                            През миналата година световните продажби на Porsche са се увеличили с 10%.

                            „Оптимистично настроени сме, че можем да задържим търсенето високо и през 2020 г.“, коментира директорът по продажбите на Porsche Детлев вон Платен. Инерцията на продажбите се засилва от представянето на нови модели и от високите предварителни поръчки за Taycan.

                            С тазгодишното си представяне на електрическия седан Taycan, най-печелившата дивизия на най-големия световен автопроизводител Volkswagen влиза в нова ера. Posche става пряк конкурент на Tesla и нейния подобен електромобил Model S.

                            Коментар


                            • Безименният колега показва стабилна нестабилност. Вечно емоционален.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                                Не знам дали ти е известно но прехода от кон с каруца към автомобили започва с ЕЛЕКТРИЧКИ.

                                1900 год в САЩ е имало близо 40% електрически автомобили. И не за друго щото електричките тогава са се правели по-лесно от ДВГ. Вземаш една каруца (файтон) на задната и ос слагаш един двигател. Под седалката на файтона слагаш 2-3 акумулатора, едно кормило и си готов. Тогава двигателите са се палели с манивела, пушели са и са се развявали често. Електричките са се правели с пъти по-лесно тогава и съвсем разумно са имали близо 40% дял от пазара. Само дето пазара е бил 400 000 общо регистрирани коли.

                                Както може да се сетиш без екология, без държавна намеса е победил ДВГ.

                                Сега в момента зад електричките седи много сериозна държавна намеса.

                                Мхммммм! Да!

                                Това е истината, която мислех да коментирам!

                                ...........................................

                                Какво се оказва сега?

                                Еволюцията: каруца /на каруцаря/ - електричка - двигател с вътрешно горене - ДРУГИ топлинни двигатели!

                                Значииии...

                                НЯМА никакво светло бъдеще /в електричката/!

                                Хенри Форд е осъзнал това, преди повече от 120 години!

                                120 години по-късно: един "предприемач" /на когото "завиждам"! / - решил да направи "удар", използвайки НЕОСВЕДОМЕНОСТТА НА съвременника си... Успява да продава, разбира се!

                                ...........................................

                                Да се върнем на фактите: кон - електричка - топлинен двигател /еволюция, майка!/

                                За това, че Мъск се опитва да забави еволюцията: браво на него! за сега го постига! ))

                                И това е не без помощта на продажни и некомпетентни правителства и "организации", които никого не изнудват...

                                ...........................................

                                Защо Тръмп рязна субсидията?

                                Не го обичам тоя човек! Той пък - едва ли зане защо точно е направил това!

                                Прецака пазара в Америка! Разбера се, че ще си носи последствията!

                                ................................................

                                Откъде ми дойде на ум да направя връзката С НАЙ-ГОЛЕМИЯТ ПАЗАР на електрички! Китайският!

                                1 200 000 електрички се пласират на него, като "стой, та гледай"!

                                Тук вече - наистина му завиждаМЕ на Мъск! Нооооо.....

                                Пак има "но"!

                                Щял да опита да продаде на китайците 1/6 от пласираните на пазара им електрички!

                                Пак му завиждам! Зная какво ще продаде на китайците! Нека опитам да позная! Модел 3 - "народен" - с батерия, която В НАЧАЛОТО /при покупката/ - осигурява 354 км. с едно зареждане... Епа - кВо искат повече китайчетата? За града - чудно автомобилче! Има и що-годе вид, а като се каже "Тесла" - е тВа е вРъОт! ))

                                Големи СПЕКУЛАЦИИ се правят с тая батерия! Не мислите ли?

                                В това е и смисълът на електричката, която "продава" Мъск! От едната страна едни, след съответното подаване на инфото /и пачките/ - говорят на милиони километри, които щели да се случат, но от друга - никой не казва, че "бюджетната" Тесла - прави 354 км. /в НАЧАЛОТО..., но след 1-2 година.../

                                .........................................

                                Не говорим за "разследванията" по САМОзапалванията и САМОускоряванията, с катастрофите... Тогава Мъск прави един "компромис" - като ъпдейтва софтуера и ОГРАНИЧАВА зареждането на 80 %... Така вияеЛ на самозапалването /ограничавал го - един вид/...

                                Да де, ама клиентите БИЛИ недоволни, защото това нямало нищо общо с НАЧАЛНИТЕ условия, с които облъчват купувачите на Теслите...

                                Айде, че пак стана много... ))

                                /на когото му е много - да не ме чете: има ограничителни условия за това!/ ))
                                Last edited by безимeн; 02.02.2020, 20:02.

                                Коментар

                                Working...
                                X