Ха-ха-ха-ха-хаааа!
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
И - без да вземаме предвид твоите "всички останали" - нека видим продажбите в Китай за ЕДНА година:
За ЕДНА година в най-големият пазар на електрички - Китай - се продават 1 200 000 броя електромобили!
Задачката тук е: какъв е процентът на продадените 1,2 млн. броя електрички в Китай, сравнено с 0.3 млн., продадени от /джуджето!/ Тесла? ))
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Откъде ти идват тия бисери
.........Чудно защо тесла продава хиляди бройки, а всички останали едва минават и 5% от продажбите на Тесла.
Наистина много съм те надценил! Дори с кавала, дори след каруците - мислех, че нещо отбираш от продажби...
Силен "бисер" е това, което си написал! Жесток бисер! Защо не си надуваш кавала след каруците, за които най-много харесваш да пишеш?
.......................................
Ето ти и отговора: САМО ТРИТЕ НАЙ-СИЛНИ БРАНДА вземам предвид. Виж им ПРОДАЖБИТЕ, за които мислиш, че били по-малко от тия на Тесла /с главна буква!/:
- Volkswagen Group - 11 018 000 бр., продадени за 1 година
- Toyota - 10 163 491бр., продадени за 1 година
- Renault - Nissan - Mitsubishi - 10 117 402 ....
- Volkswagen Group - 11 018 000 броя, продадени за ЕДНА ГОДИНА /т.е. - НАД 11 милиона, продадени бройки - според теб - повече, или по-малко са от "хилядите бройки" на Тесла???/
- Toyota - 10 163 491 броя, продадени за ЕДНА ГОДИНА /т.е. - НАД 10 милиона, продадени бройки - според теб - повече, или по-малко са от "хилядите бройки" на Тесла???/
- Renault - Nissan - Mitsubishi - 10 117 402 бройки, продадени за ЕДНА ГОДИНА /т.е. - НАД 10 милиона, продадени бройки - според теб - повече, или по-малко са от "хилядите бройки" на Тесла???/
...........................................
Хайде една сметка за втори клас: ако първите три бранда продават 11 + 10 + 10 = 31 милиона автомобили за една година, то - какъв процент е това, сравнено с продадените 0.3 милиона бройки за една година от Тесла?
Калитко! Поне кавала изваждай от устата си, докато си пишеш постовете! ))Last edited by безимeн; 03.02.2020, 21:13.
Коментар
-
Продължавам с фактите, които не е непременно необходимо да декларирате, че не четете...
Един да ги прочете - все е нещо, но само един декларира /често/, че не ги чете... /след малко той/тя ще застъпи на смяна, за да ми каже, че пак е пропуснал да прочете мой пост..., убу, де: аз също не чета 20 човека тук, но дори не мисля да им го казвам..., нямам време да правя анализи на хората.../
........................................
Вчера стана въпрос за Порше Тайкан, който има параметрите на Тесла - Модел S...
Преди време Тесла съобщи цените СИ за Модел S - за Европа.
Едновременно с това излязоха и някои параметри за модела...
Тесла Модел S има 3 версии /според динамичните показатели и - разбира се - според "автономността/ на пробега ѝ.
.........................................
Първо ще съобщим параметрите на БАЗОВИЯ модел, който НЕ се предлага в Европа: /не знаем къде точно се предлага той, но и не се интересуваме/:
Пробегът с едно зареждане на батерията от 260 километра /45 квтч/.
...........................................
Продължавам в същият стил с онова, което се предлага за Европа от този Тесла Модел S:
- пробег ДО 370 км. с едно зареждане на батерията, 60 квтч. - се предлага НАЙ-МАЛКО срещу 72 000 €.
- най-мощната версия е с НАЧАЛНА цена от 85 150 €, като тя има няколко различни модификации, най-скъпата от които е
- Signature Performance 85, която струва 110 950 €.
По-достъпни са:
- Model S Performance 85 - с цена 97 550 €
- Signature 85 - с цена 101 400 €.
..............................................
Нали правя една добра реклама? Никога ТУК не споменаваме цените! Редно е!
И още: горната БАЗОВА за Европа версия е способна да ускори от място, до 100 км/ч. за 5,6 сек. и да развива 190 км/ч. При най-силната версия - стойностинте са съответно 4.4 сек. и 210 км/ч.
За останалите параметри, за които умуваме тук често - нищо не казвам.
Всички, които не четат написаното от мен - пропускат инфото ТУК - как биха могли да си купят в Европа еФтинка Тесла... ))
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение...........................................
Оказва се, че фараонът е леко разконцентриран... Не е прочел и разбрал САМО 2-3 изречения и смисълът му /ѝ/ се губи:
"Първият ѝ изцяло електрически модел Taycan ще даде тласък на продажбите през 2020 г.
През миналата година световните продажби на Porsche са се увеличили с 10%."
Продажбите през 2019 са скочили благодарение реализирането /поради ТЪРСЕНЕ!/ на вариантите на Порше с ТОПЛИНЕН ДВИГАТЕЛ /Кайен.../
Тайкан просто ще зачеркнат Мъск, още повече - с мощната мрежа за зареждане в Северна Америка... ))
.................................................. .
Време е пирамидалният да те сменЯ! Да внимава с нежностите, за да не сгреши и той... ))
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение...........................................
[B]Оказва се, че фараонът е леко разконцентриран... Не е прочел и разбрал САМО 2-3 изречения и смисълът му /ѝ/ се губи:
Само като видя че си ти, и ме напушва смях.
В повечето случаи даже и първото изречение не чета.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Този красавец няма база за сравнение с Теслата от своя клас... Доколкото става ясно - Мъск газ пик@ел... ))
Шумотевицата около Тайкан беше преди месеци. Всички с трепет очакваха да видят на какво са способни инжинерите от Порше след няколко години на разработки и тестове.
Всеки с афинитет към електричките се радва че на пазара се появяват все повече модели особено от топ брандове като Порше например.
Шокиращото е че няма производител, който да е изкарал конкурентен на тесла модел.
Ако вземем Тайкана на Порше - колата изглежда супер и със сигурност ще намери купувачи с дебели портфейли. Но когато се вгледаш в характеристиките излиза че купуваш кола за 160-220 хил долара, която няма показател по който да превъзхожда Тесла и на всичкото отгоре е с цена 100 хил долара макс. Пробега на порше е 200 мили, а на Тесла 370.
Ефекта от излизането на електрически модели от други брандове е че валидират електричките сред верните фенове на традиционните брандове. И като види народа че електричките се продават и от Порше, Мерцедес и Ауди, какво мислиш ще направи. Хайде да видим коя е най-добрата за цената си! Опаа, май Теслата била най-сгодна за парите които плащаш. Чудно защо тесла продава хиляди бройки, а всички останали едва минават и 5% от продажбите на Тесла.Last edited by ED; 03.02.2020, 18:03.
Коментар
-
...........................................
Оказва се, че фараонът е леко разконцентриран... Не е прочел и разбрал САМО 2-3 изречения и смисълът му /ѝ/ се губи:
"Първият ѝ изцяло електрически модел Taycan ще даде тласък на продажбите през 2020 г.
През миналата година световните продажби на Porsche са се увеличили с 10%."
Продажбите през 2019 са скочили благодарение реализирането /поради ТЪРСЕНЕ!/ на вариантите на Порше с ТОПЛИНЕН ДВИГАТЕЛ /Кайен.../
Тайкан просто ще зачеркнат Мъск, още повече - с мощната мрежа за зареждане в Северна Америка... ))
.................................................. .
Време е пирамидалният да те сменЯ! Да внимава с нежностите, за да не сгреши и той... ))Last edited by X_Y; 03.02.2020, 08:28.
Коментар
-
Има за какво да се разсърди Мъск на световния лидер... Та и нервите си дори поизпуснал - точно в тая връзка... Той пък защо се сърди на конкуренцията? Тя е пътят към прогреса и светлото бъдеще! Даммм, времето НЕ работи за Мъск! ))
Този красавец няма база за сравнение с Теслата от своя клас... Доколкото става ясно - Мъск газ пик@ел... ))
Коментар
-
Porsche се е справила с широко разпространените затруднения в автомобилния сектор, отчитайки рекордни доставки за миналата година. Първият ѝ изцяло електрически модел Taycan ще даде тласък на продажбите през 2020 г.
През миналата година световните продажби на Porsche са се увеличили с 10%.
„Оптимистично настроени сме, че можем да задържим търсенето високо и през 2020 г.“, коментира директорът по продажбите на Porsche Детлев вон Платен. Инерцията на продажбите се засилва от представянето на нови модели и от високите предварителни поръчки за Taycan.
С тазгодишното си представяне на електрическия седан Taycan, най-печелившата дивизия на най-големия световен автопроизводител Volkswagen влиза в нова ера. Posche става пряк конкурент на Tesla и нейния подобен електромобил Model S.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Не знам дали ти е известно но прехода от кон с каруца към автомобили започва с ЕЛЕКТРИЧКИ.
1900 год в САЩ е имало близо 40% електрически автомобили. И не за друго щото електричките тогава са се правели по-лесно от ДВГ. Вземаш една каруца (файтон) на задната и ос слагаш един двигател. Под седалката на файтона слагаш 2-3 акумулатора, едно кормило и си готов. Тогава двигателите са се палели с манивела, пушели са и са се развявали често. Електричките са се правели с пъти по-лесно тогава и съвсем разумно са имали близо 40% дял от пазара. Само дето пазара е бил 400 000 общо регистрирани коли.
Както може да се сетиш без екология, без държавна намеса е победил ДВГ.
Сега в момента зад електричките седи много сериозна държавна намеса.
Мхммммм! Да!
Това е истината, която мислех да коментирам!
...........................................
Какво се оказва сега?
Еволюцията: каруца /на каруцаря/ - електричка - двигател с вътрешно горене - ДРУГИ топлинни двигатели!
Значииии...
НЯМА никакво светло бъдеще /в електричката/!
Хенри Форд е осъзнал това, преди повече от 120 години!
120 години по-късно: един "предприемач" /на когото "завиждам"! / - решил да направи "удар", използвайки НЕОСВЕДОМЕНОСТТА НА съвременника си... Успява да продава, разбира се!
...........................................
Да се върнем на фактите: кон - електричка - топлинен двигател /еволюция, майка!/
За това, че Мъск се опитва да забави еволюцията: браво на него! за сега го постига! ))
И това е не без помощта на продажни и некомпетентни правителства и "организации", които никого не изнудват...
...........................................
Защо Тръмп рязна субсидията?
Не го обичам тоя човек! Той пък - едва ли зане защо точно е направил това!
Прецака пазара в Америка! Разбера се, че ще си носи последствията!
................................................
Откъде ми дойде на ум да направя връзката С НАЙ-ГОЛЕМИЯТ ПАЗАР на електрички! Китайският!
1 200 000 електрички се пласират на него, като "стой, та гледай"!
Тук вече - наистина му завиждаМЕ на Мъск! Нооооо.....
Пак има "но"!
Щял да опита да продаде на китайците 1/6 от пласираните на пазара им електрички!
Пак му завиждам! Зная какво ще продаде на китайците! Нека опитам да позная! Модел 3 - "народен" - с батерия, която В НАЧАЛОТО /при покупката/ - осигурява 354 км. с едно зареждане... Епа - кВо искат повече китайчетата? За града - чудно автомобилче! Има и що-годе вид, а като се каже "Тесла" - е тВа е вРъОт! ))
Големи СПЕКУЛАЦИИ се правят с тая батерия! Не мислите ли?
В това е и смисълът на електричката, която "продава" Мъск! От едната страна едни, след съответното подаване на инфото /и пачките/ - говорят на милиони километри, които щели да се случат, но от друга - никой не казва, че "бюджетната" Тесла - прави 354 км. /в НАЧАЛОТО..., но след 1-2 година.../
.........................................
Не говорим за "разследванията" по САМОзапалванията и САМОускоряванията, с катастрофите... Тогава Мъск прави един "компромис" - като ъпдейтва софтуера и ОГРАНИЧАВА зареждането на 80 %... Така вияеЛ на самозапалването /ограничавал го - един вид/...
Да де, ама клиентите БИЛИ недоволни, защото това нямало нищо общо с НАЧАЛНИТЕ условия, с които облъчват купувачите на Теслите...
Айде, че пак стана много... ))
/на когото му е много - да не ме чете: има ограничителни условия за това!/ ))Last edited by безимeн; 02.02.2020, 20:02.
Коментар
Коментар