IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

    Ми тя е китайска марка вече, китайски сапунерки на батерийки
    Никой не наваксва, тислътъ я пратиха в запас , дори не е в челната тройка в Европа, а Европа е най-големия пазар вече.
    Какъв завод? Те се отказаха от Модел 3 за Европа, няма кола, няма завод Увеличават разликата верно е, изостават надолу като отвес!
    Ти да не си гледал някой сайт с предположения на биг ойл че така си се объркал пак?



    Я се загледай в картинката от статията дето твоя приятел даде. Тесла са в отделна категория а вскички останали са сабрани заедно. Това не знам дали ти говори нещо, навярно не.

    Колкото до парите казах ти, като е потъваща компания сложи шорт, от последния път когато каза че са потъваща компания досега си загубил бая пари Аз обаче от тогава досега направих още по 200 долара на акция , спора беше при ~620

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Който трябва, вече се възползва, обаче...
      мада, балъците дадоха парите си в потъваща компания

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

        Ми тя е китайска марка вече, китайски сапунерки на батерийки
        Никой не наваксва, тислътъ я пратиха в запас , дори не е в челната тройка в Европа, а Европа е най-големия пазар вече.
        Какъв завод? Те се отказаха от Модел 3 за Европа, няма кола, няма завод Увеличават разликата верно е, изостават надолу като отвес!
        Който трябва, вече се възползва, обаче...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

          Ааа добре, евала. Като успеят да наваксат непременно пак пиши Само гледай да е преди да пуснат завода, че друг шанс няма да има да наваксат. В смисъл гледай да се получи така че да са "наваксали" ама преди Тесла да има завод че иначе лошо

          Който следи нещата вече е видял че Тесла УВЕЛИЧАВАТ разликата вместо да се получава така че някой да наваксва


          В Китай пък са бойща в магазините на Тесла...



          Ми тя е китайска марка вече, китайски сапунерки на батерийки
          Никой не наваксва, тислътъ я пратиха в запас , дори не е в челната тройка в Европа, а Европа е най-големия пазар вече.
          Какъв завод? Те се отказаха от Модел 3 за Европа, няма кола, няма завод Увеличават разликата верно е, изостават надолу като отвес!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
            Бързото наваксване
            Ааа добре, евала. Като успеят да наваксат непременно пак пиши Само гледай да е преди да пуснат завода, че друг шанс няма да има да наваксат. В смисъл гледай да се получи така че да са "наваксали" ама преди Тесла да има завод че иначе лошо

            Който следи нещата вече е видял че Тесла УВЕЛИЧАВАТ разликата вместо да се получава така че някой да наваксва


            В Китай пък са бойща в магазините на Тесла...



            Коментар


            • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
              тесларите ..... как сте бе юнаци мамини ......
              я четете тая статия от Инвестора ............
              ====================


              Успяват ли европейските концерни да сломят Tesla в Европа?


              Бързото наваксване на компании като Volkswagen и Renault по отношение на електромобилите поставя под съмнение успеха на Tesla на Стария континент

              Изоставането на американския производител на електромобили Tesla би трябвало да тревожи инвеститорите в компанията, коментира Питър Гарнри, шеф на стратегическия отдел на инвестиционната банка Saxo Bank, цитиран от Automedia.

              През 2020 г. американците отстъпиха първото място на Стария континент, а при най-популярните електрически автомобили техният Model 3 вече е едва четвърти, сочат данни на EV Volumes. Първото място принадлежи на Renault Zoe, с малък аванс пред Volkswagen ID.3, а пред Tesla успява да се вмъкне и електрическият Hyundai Kona.

              Това се случва на фона на огромните ръстове при продажбите на електромобили в Европа през 2020 г., когато пазарът отчита ръст от 198% (макар общият автомобилен пазар да се свива с 14%). Така днес Старият континент е най-големият пазар за електрически превозни средства в света, двойно по-голям от този в Китай и пет пъти по-голям от американския.

              https://www.investor.bg/analizi/447/...evropa-320054/

              [ATTACH=CONFIG]n3702821[/ATTACH]
              Както казвах неведнъж, готвим му допълнителни стимули, във вид на значително по-целесъобразна батерия което, още ще ускори прехода.
              Дотогава, обаче, ще си карам на LPG. От съображения за автономност и по-висок пробег на въглеводороди.
              А теслАта... Да не ги мислим. Тъй де, и 1(един!) лев нямам у нея.


              Коментар


              • тесларите ..... как сте бе юнаци мамини ......
                я четете тая статия от Инвестора ............
                ====================


                Успяват ли европейските концерни да сломят Tesla в Европа?


                Бързото наваксване на компании като Volkswagen и Renault по отношение на електромобилите поставя под съмнение успеха на Tesla на Стария континент

                Изоставането на американския производител на електромобили Tesla би трябвало да тревожи инвеститорите в компанията, коментира Питър Гарнри, шеф на стратегическия отдел на инвестиционната банка Saxo Bank, цитиран от Automedia.

                През 2020 г. американците отстъпиха първото място на Стария континент, а при най-популярните електрически автомобили техният Model 3 вече е едва четвърти, сочат данни на EV Volumes. Първото място принадлежи на Renault Zoe, с малък аванс пред Volkswagen ID.3, а пред Tesla успява да се вмъкне и електрическият Hyundai Kona.

                Това се случва на фона на огромните ръстове при продажбите на електромобили в Европа през 2020 г., когато пазарът отчита ръст от 198% (макар общият автомобилен пазар да се свива с 14%). Така днес Старият континент е най-големият пазар за електрически превозни средства в света, двойно по-голям от този в Китай и пет пъти по-голям от американския.

                https://www.investor.bg/analizi/447/...evropa-320054/

                Click image for larger version

Name:	animated101.gif
Views:	11
Size:	25.2 КБ
ID:	3702821



                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  Софтуер?? Има в тубата клипове как се мъчат да сменят батериите на различни коли с по големи, батерията пасна, но софтуера не стана
                  Батерията е интересно нещо:
                  Когато в нея са заложени недодялани принципи, вари я-печи я, проблемите се отразяват по цялата верига, от производител до клиент. И Така, колкото и да е съвършен, никакъв софтуер, не може да компенсира мисловните дефекти на проектанта. И това, тежи до края на експлоатцита ѝ. И обратно, колкото по-добре вобмислен хардуерът, толкова повече екстри предоставя, дори при елементарен софт. Бедата с теслите, е на ментално нуво на проектанта и фиксацията върху печалбата. На всяка цена, за сметка на клиента. ТОВА е и слабото им място но, сега вече ми се спи. Някой друг път.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                    И? Дотогава, ще сме му свалили цената двойно и ще може да си кара на батериен лизинг, няма проблеми.
                    Софтуер?? Има в тубата клипове как се мъчат да сменят батериите на различни коли с по големи, батерията пасна, но софтуера не стана

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      Предполагам в Града на телефонните измамници се работи сирьозно.

                      Може да се обзаложиш на това.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                        И? Дотогава, ще сме му свалили цената двойно и ще може да си кара на батериен лизинг, няма проблеми.
                        Предполагам в Града на телефонните измамници се работи сирьозно.

                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                          Нема бе никакви разходи, тя нарисувана кола и без тва Като умре нарисуваната и батерия на 8 година - никви разходи, малко приходи от Вторични само
                          И? Дотогава, ще сме му свалили цената двойно и ще може да си кара на батериен лизинг, няма проблеми.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                            Аз имам от доста време и досега съм наливал само вода за чистачки. Или разхода граничи с нула. В бъдеще не очаквам и да имам разходи. Накладките са ми като нови а те са единствения консуматив който "се сменя" но колата не ги ползва почти никога освен при задържане по наклони. Да не говорим колко е по-удобро защото колата е винаги заредена и всеки ден тръгваш зареден и никога не се чудиш къде да ходиш на бензиностанции, да чакаш опашки дето един иска фактура за бензина ама иска и отделно вафла без фактура друг не си намира картата за отстъпки и т.н.
                            Нема бе никакви разходи, тя нарисувана кола и без тва Като умре нарисуваната и батерия на 8 година - никви разходи, малко приходи от Вторични само

                            Коментар


                            • Koйто живее в бяла държава дето има субсидия е друго, цената става поносима, даже и Дачията изглежда добре отвън.
                              За 10к евро за градска кола е перфектно.




                              18/10/2020
                              Първоначалните цени на най-достъпния електрически автомобил в Европа най-накрая започват да се появяват и първите 100 бройки в Унгария вече са предварително поръчани с цена 6.490.000 HUF (17.812 евро). Тази цена е преди всяка държавна субсидия и включва ДДС от 27%. След субсидиране цената пада до по-разумни 3.990.000 HUF (10.951 евро).

                              Акценти
                              Дължина: 3.734 мм
                              Междуосие: 2.423 мм
                              Широчина: 1.622 мм
                              Височина: 1,516 мм
                              Пътен просвет: 150 мм
                              Джанти: 14 инча
                              Радиус на завой: 4,8 m
                              Мотор: 33 kW (еквивалентно на 44 к.с.) и 125 N.m въртящ момент, ограничен до 23 kW в режим ECO
                              Максимална скорост: 125 км / ч, ограничена до 100 км / ч в режим ECO
                              Зареждане: AC до 6,6 kW, DC до 30 kW (по избор)
                              Батерия: 27,4 kWh (използваема 26,8 kWh) WLTP комбиниран обхват: 225 км (140 мили)
                              Обхват на WLTP: 295 км (183 мили) Консумация на WLTP: 14 kWh / 100 км
                              Места: 4
                              Гаранция на автомобила: 3 години или 100.000 км (62.140 мили)
                              Гаранция на батерията: 8 години или 120 000 км (74 600 мили)
                              Така или иначе Dacia Spring Electric ще се произвежда в Китай и ще се изнася за Европа, но все още не знаем какъв е планираният производствен капацитет. Като се има предвид обаче, че Renault ZOE изглежда е електрическият автомобил с най-ниско време за изчакване в Европа, очаквам прилично време за изчакване за първата електрическа кола на Dacia.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение

                                Имам един познат, като тебе леко объркан в нещата.
                                Купи си Ауди 7 и от терасата сутрин пали двигателя, да се стопли зимно време, докато сърба кафе и вика това ми спестява .... 15 мин, ама времето му било пари.
                                Друг такъв шапшал, инвестира хиляди за смарт отопление у дома, като свърши работа зимата, през апликация си пуска парното, та като се върне, да му е топло.
                                Като гледам как знаеш колко струва тока май ти си объркан. Линка е в долния пост. Де не говорим че никой не зарежда по 8 часа на пълна мощност. Колата се дозарежда от изхарченото през деня за няколко часа и то не винаги на пълна мощност от 11киловата. Иначе и аз си пускам топлото в колата от апа, ама няма нужда да ходя до терасата. Ако пък не го пусна то си тръгва веднага. Не се чака да загрее.
                                Last edited by DaveBG; 16.01.2021, 17:15.

                                Коментар

                                Working...
                                X