Имхотеп, може да не ти се вярва но ще се изтрелят направо в космоса. Суровини няма за толкова батерии от тези които сега правят и откъде ще ги доставят, предстои война на електричките и тя ще се превърне във война за суровини за батерии. Трябва конструкция на батерия която да е много по напреднала и време да се направи това нещо чак толкова много няма, това е нещо което ще е много необходимо и може да се направи. Не е като да се уловяли емисиите въглероден диоксид, за такова нещо технология няма и няма и как да се направи. Но батерията с 200лв за материали и една ножица не може да се създаде, това са глупости и за два дена абсурд. Тодор говори за едни неща който се водят последна дума на техниката и се правят модели за тях също на машини които са последна дума на техниката в момента, той не влиза в подробности но една машина която ще трябва да ползва и без такава няма да се мине, като погледнах само - цената и е много лоша.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin, икономиката тепърва почва да пада, ще падат и продажбите на всякакви коли и каруци.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, мисълта ми е друга, не толкова за ефективността а по малка и нормална като тегло батерия. Какво и да приказват цените им не падат, чак много евтини да станат батерии с голям капацитет ще стане ли - ако се усъвършенства производството и дизайна им, ще скочат пък цените на суровините.
Коментар
-
Pyramid, мисълта ми е друга, не толкова за ефективността а по малка и нормална като тегло батерия. Какво и да приказват цените им не падат, чак много евтини да станат батерии с голям капацитет ще стане ли - ако се усъвършенства производството и дизайна им, ще скочат пък цените на суровините.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТова което дават като разход на гориво е достоверно и дори не е оптималното - 2л.за 100км, проблема е че върви с бензин плюс батерии и направо ги съсипва. Може да е по евтино направо да е на бензин, този нисък разход се постига при ниска скорост на движение. Спецификациите които предоставят не са достатъчни, не посочват разход при скорост на движение за изминаваните километри обаче дават 27 грама въглероден диоксид.
Няма стандарт и за специфичните параметри за електромобилите, например според мен теглото на батерията е важно, но никой не го посочва а само капацитета. Анархия е..и батериите им са пълен ШЪТ.
Разход от 3 на 100 в момента го има при коли с ДВГ, да не говорим че е реалистино постижимо стар автомобил с карбураторен двг да го пипнеш като му свалиш мощността на двг и при ниска скорост да изминаваш с 4 литра гориво 100км, но не и при нормален режим на експлоатация. Та тези си играят и по този начин за да постигнат ниския разход, имат видео в което автомобила се движи с 60 км.ч., явно борят разхода на гориво.Това обаче са трикове, защото със сериен дизелов автомобил ще имаш разход малко над 3 и ще караш със 120 км.ч.
Иначе загуба в прехвърляне на енергия в батерията има и сигурно ако се пресметне ще е към 30 процента поне, защото и електродвигателя добавя неговите минимум 5 процента.
НЯМА КОЛА ДА ХАРЧИ ПОД 5 с 120Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Това което дават като разход на гориво е достоверно и дори не е оптималното - 2л.за 100км, проблема е че върви с бензин плюс батерии и направо ги съсипва. Може да е по евтино направо да е на бензин, този нисък разход се постига при ниска скорост на движение. Спецификациите които предоставят не са достатъчни, не посочват разход при скорост на движение за изминаваните километри обаче дават 27 грама въглероден диоксид.
Няма стандарт и за специфичните параметри за електромобилите, например според мен теглото на батерията е важно, но никой не го посочва а само капацитета. Анархия е..и батериите им са пълен ШЪТ.
Разход от 3 на 100 в момента го има при коли с ДВГ, да не говорим че е реалистино постижимо стар автомобил с карбураторен двг да го пипнеш като му свалиш мощността на двг и при ниска скорост да изминаваш с 4 литра гориво 100км, но не и при нормален режим на експлоатация. Та тези си играят и по този начин за да постигнат ниския разход, имат видео в което автомобила се движи с 60 км.ч., явно борят разхода на гориво.Това обаче са трикове, защото със сериен дизелов автомобил ще имаш разход малко над 3 и ще караш със 120 км.ч.
Иначе загуба в прехвърляне на енергия в батерията има и сигурно ако се пресметне ще е към 30 процента поне, защото и електродвигателя добавя неговите минимум 5 процента.Last edited by supertrader; 22.04.2021, 22:03.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеgrisow, сигурен съм че е по ефективна и от чисто електрическите и от чисто двг, обаче съм сигурен че батерия за такава кола още няма и тази която са поставили не е никак подходяща. 100% по ефективна, идеята им е много напредничава. Тази кола в общи линии няма проблем да се движи и само на ток стига да има къде да се зарежда, едно е да зареждаш 100 киловатчаса батерия и друго да зареждаш 20 като времетраене. Също и разхода на енергия ако използваш ДВГ да я произвеждаш и той работи в режим на постоянно натоварване, обороти ...тогава той е почти два пъти по ефективен. От батериите за които се говори тук може да произлезе подходяща батерия и за такава кола, разбира се това е въпрос на прогрес и развитие а не ако стоят само като идея. Тези автомобили които се движат по път има накъде още да стават по ефективни, но има голям проблем и той е че ще имат нужда точно от батерии за електрическата си трансмисия. Това може да се обърка като се изчерпят суровините за батерии. Ще дойде и време когато транспортни средства по въздух ще са масови, дори ще се управляват с мисъл, гледах едно видео и то е началото на точно такова нещо.
Така че и такъв пробив ще има в техниката. А престави си вместо ДВГ - турбина, те са много по леки, но в момента са неефективни а загубата е загуба на топлина. Ако тази топлина се хваща по ефективно и се връща като енергия в камерата за изгаряне на горивото така че изходящите газове да са с много по ниска температура ефективността ще се повиши. Защото движението по въздух е с много по голям разход на енергия.
Коментар
-
grisow, сигурен съм че е по ефективна и от чисто електрическите и от чисто двг, обаче съм сигурен че батерия за такава кола още няма и тази която са поставили не е никак подходяща. 100% по ефективна, идеята им е много напредничава. Тази кола в общи линии няма проблем да се движи и само на ток стига да има къде да се зарежда, едно е да зареждаш 100 киловатчаса батерия и друго да зареждаш 20 като времетраене. Също и разхода на енергия ако използваш ДВГ да я произвеждаш и той работи в режим на постоянно натоварване, обороти ...тогава той е почти два пъти по ефективен. От батериите за които се говори тук може да произлезе подходяща батерия и за такава кола, разбира се това е въпрос на прогрес и развитие а не ако стоят само като идея. Тези автомобили които се движат по път има накъде още да стават по ефективни, но има голям проблем и той е че ще имат нужда точно от батерии за електрическата си трансмисия. Това може да се обърка като се изчерпят суровините за батерии. Ще дойде и време когато транспортни средства по въздух ще са масови, дори ще се управляват с мисъл, гледах едно видео и то е началото на точно такова нещо.
Така че и такъв пробив ще има в техниката. А престави си вместо ДВГ - турбина, те са много по леки, но в момента са неефективни а загубата е загуба на топлина. Ако тази топлина се хваща по ефективно и се връща като енергия в камерата за изгаряне на горивото така че изходящите газове да са с много по ниска температура ефективността ще се повиши. Защото движението по въздух е с много по голям разход на енергия.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнениеСтрува ми се, че този режим на зареждане на батерията - докато едновременно се разрежда - би трябвало да е по-щадящ за нея, защото максималните стойности, достигани при "статично" зареждане, и минималните, до които би се стигало при дълъг преход без зареждане - се избягват.
Но не мисля, че тази кола е много "зелена", че харчи горивото по-ефективно, отколкото чисто електрическите и отколкото чисто ДВГешките.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеЧовека е развил няколко сериозни бизнеса, от които е спечелил милиони.
Ако той е пропаднал, то какво си ти тогава?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТова не е най същественното, според мен е интересно тази батерия колко време ще издържи защото по този начин циклите на заряд и разряд много бързо ще се осъществят. Иначе не дават параметри като хората масово производителите на електромобили, например колко им тежи батерията никой не посочва.
Но не мисля, че тази кола е много "зелена", че харчи горивото по-ефективно, отколкото чисто електрическите и отколкото чисто ДВГешките.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Поправка: Не "изпаднал", а "ПРОПАДНАЛ". ИМА разлика.
Ако той е пропаднал, то какво си ти тогава?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
Коментар