Първоначално изпратено от nachev
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Last edited by X_Y; 16.01.2020, 19:51.
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Алеле, главата не ми побира как някой е способен да изпише съчинение от 637 думи и да няма нито един верен факт!
Реалната цена:
39 900$ до 65 000$ е диапазона на цените за модел 3
Деградация на батерията:
Ти някакъв патологичен лъжец ли си или не разбереш какво означава статистика?!? Блумбърг включително дава статистика как се редуцира капацитета на батерията на Тесла М3. Капацитета спада с 2 до 3% на 100 хиляди изминати мили според статистиката, което са над 150 хил. километра! Тоя километраж се прави за 5-10 години.
Спада на пробега в зимни условия важи за всички автомобили включително и за електрическите, като причините са различни – отопление, увеличено съпротивление заради ниските температури и влошени пътни условия. При 500 км пробег, спад от 10-20% че и 30% (при минус 20) не виждам с какво променя нещата! Веднъж в годината като тръгнеш на ски за Алпите ще спираш за зареждане на всеки 3 вместо на всеки 4 часа. Голям проблем?
Айде опитай се да бъдеш малко по-обективен, че ставаш за смях на публиката.
Е,
ДОТУК С „КОМПЕТЕНТНОСТТА” МУ И ИСТИННОСТТА НА ПОЧТИ ВСИЧКО, КАЗАНО И НАПИСАНО ОТ НЕГО.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение"
Няма да повтарям цените, на които се продават отделни модификации на Тесла. Диапазонът от $ 70 000 - $ 130 000
И това го бяхме казАлЕ! 13 - 17 % пада капацитетът на батерията, след първата година!
След първата година капацитетът на батерийката ми падна с 15 %...,
................................................
Ема, то па се оказА, че и зимно време - нещо проблемите се наслагват някак /май му се викаше - мултиплицират/ - към горните? Нали в Тесличката трябва да има топло? Ми да! Спор няма!
Е, колко остана пробегът, ако 40 % от капацитета на батерията се изразходва за топлото?
Реалната цена:
39 900$ до 65 000$ е диапазона на цените за модел 3
Деградация на батерията:
Ти някакъв патологичен лъжец ли си или не разбереш какво означава статистика?!? Блумбърг включително дава статистика как се редуцира капацитета на батерията на Тесла М3. Капацитета спада с 2 до 3% на 100 хиляди изминати мили според статистиката, което са над 150 хил. километра! Тоя километраж се прави за 5-10 години.
Спада на пробега в зимни условия важи за всички автомобили включително и за електрическите, като причините са различни – отопление, увеличено съпротивление заради ниските температури и влошени пътни условия. При 500 км пробег, спад от 10-20% че и 30% (при минус 20) не виждам с какво променя нещата! Веднъж в годината като тръгнеш на ски за Алпите ще спираш за зареждане на всеки 3 вместо на всеки 4 часа. Голям проблем?
Айде опитай се да бъдеш малко по-обективен, че ставаш за смях на публиката.
Коментар
-
Отдавна не ви бях чел и прегледах вкупом 5-6 страници назад.
Както обичайно се случва в нашето културно пространство - без оглед дали става дума за дигитални или натурални измерения, отчетливо може да констатираме ползването на невъздържан език, който основно цели да нанесе максимални поражения и щети на субекта, който изразява различни мнения.
Забелязва се отчетливо формирането на две партии: да ги наречем условно - Партия на електристите и Партия на топлинистите.
Сигурен съм, че могат да се измислят и по-удачни имена.
Веднага прави впечатление, че сред членовете на Партията на електристите има сформирано едно неформално ултраконсервативно, радикално крило, което може условно да кръстим Теслисти.
Дълбоко ме изненадва и огорчава обстоятелството, че по въпроси, които формално могат да се изяснят след водене на един разговор по научни, технически и методологически въпроси, се сформират групи, които в основата си са по-скоро идейни и политически кръжци. Последното си позволявам да кажа, поради причина че се констатира едно изненадващо и почти пълно покритие на групите, които се забелязват в тема "политика".
Това е дълбоко смущаващо и неприемливо.
Струва си да се замислим, каква ли е действителната причина за приемане или съпротива срещу новите продукти.
Извършвал съм наблюдения върху себе си и констатирам ярка вътрешна съпротива и дълбоко нехаресване на практиката за изгаряне на въглеводороди, за която продължавам да мисля, че същностно е някак антицивилизационна (така ми дойде думата и не искам да се самоцензурирам), в известен смисъл дори дивашка, но на този етап е все още абсолютно безалтернативна в много области.
От друга страна констатирам ярка емоционална неприязън към компанията Тесла. Тази структура се роди в грях - като се почне от името, родителските права (имам предвид действителните учредители) и съдбата на учредителите и не на последно място дълбоко противоречивата фигура на ИМ (по меко от това не мога да с еизразя). От друга страна имам симпатия към електричките, вътрешното ми чувство ме води в посока на това да провиждам техните отлични перспективи в някакво неопределено бъдеще.
Все още темата е обременена от много емоция, политика и интереси.
Конструктивен разговор на практика отсъства.
В тази връзка, в последното издание на Колела от 12.01. се анонсира, че в следващия брой (по подразбиране ще е на 19.01., но не съм проверявал) ще има разговор по теми, които са много близо да обсъжданата с някакъм безспорен авторитет. Сорри, ама му забравих името.
Ето още едно мнение - не знам дали сте го поствали тук, но е последното, което срещнах по темата за сравняване на двете технологии. Ема условности и уловки в текста. Акцентът е върху въглеродния двуокис (отпечатъка), но всъщност замърсяването не се заключава само в него.
Mazda: Електромобилите са по-вредни от дизелите!
- 2 Харесвания
Коментар
-
безимeн човешката фантазия е много силно нещо, това как електромобилите ще подменят тези с двг е точно повече фантазия, но нас ни има за да фантазираме и така само правим нови неща които не съществуват в реалността и тя се променя.Така че според мен няма нищо лошо или ненормално че са се появили електромобили, скъпи са безбожно, тежки са - 30-40% от заряда на батерията сигурно се харчи тя да се вози и транспортира. Но пък може би електромобите са платформа за ново поколение автомобили с двг или пък с газови турбини.
D.Y.F-091066
Коментар
-
"Скъп на триците, но евтин на брашното" - е поговорка, която умният българин е сътворил в битието си.
Няма българи, които да пръскат парите си, щом знаят как са спечелили същите.
................................................
Няма да повтарям цените, на които се продават отделни модификации на Тесла. Диапазонът от $ 70 000 - $ 130 000 е със сравнително добри възможности на пожароопасните батерии... Те си остават ОПАСНИ в пожарно отношение, независимо от тяхната цена!
Какво излиза на практика? ЕНо българче - студеНче - решило да се изфука /пред колеШките в университета/ с това, че "ИМАЛО" - "модерната" и "ИКОНОМИЧНА" Тесла...
И брои за Теслата "сухото": едни 120 000 лева - 230 000 лева..., за да можеЛ после да се хвали как, ама видите ли - нищо не плащал, за да си движи /максимум ДО/ 40 км. из града... Такава еФтиния! Никакъв разход!
СмЕх!
/е, ако татко му може да си позволи да му направи подаръче - това няма ад е така масово явление..., да живеят татковците - милиардери!/))
..................................................
Сега, обаче...
Горната цена на електрокара - никак не му гарантира, че батерията му е с нещо повече от тия, дето с тях някой си изминаваЛ 500 км. - видиш ли ти - ама само с едно зареждане!
Това нещо го няма, включително от СЪОБРАЖЕНИЯТА ЗА СИГУРНОСТ!
Мисля, че вече забравихме оплакванията /за които писах тук/ на "щастливите" собственици, които се оплакват и тръбят навсякъде, че Тесла, чрез ъпдейтите на софтуера си - ограничава възможностите за зареждане на батерията на 70 - 80 % от това, което се е приказвало, преди Мъск да им вземе паричките!
А тия парички са доста, над горестоящите цифри! Е?
Недоволни!
Да де, ама българчето - дето татИ му е взел Тесличка - се фали, колко му е еФтинКо пътуването на 40 км. в градааа!
Какво ти ефтинКо! Направо еФтинджос!))
...............................................
Ноооо....
А дано не ни е дошло на ум да търсим Тесличка "на старо"!
Защо? ОтСякъде си е готина! ЕФтинджос!
И това го бяхме казАлЕ! 13 - 17 % пада капацитетът на батерията, след първата година!
Ама що? Епа - така! А след втората година? Аааа - не тия на наЗЕ! Всеки има глава на раменете си! Българинът ОБИЧА да експериментира... Дали пък тоя не ме излъга? Всеки има право да не се съгласи с казаното, вкл. и тук!
................................................
Е, какво се получи до тук? След първата година капацитетът на батерийката ми падна с 15 %..., пък Мъск взе, че ми удари секирата с 20 % - и кВо?
Ми - нищо: джиткам си по "линията на тролея", която ми очертават на дисплея и не смея да се отделя на 200 км. от нея..., но пък ми обещават, ЧЕ ЩЕ..., все светло бъдАще!...
................................................
Ема, то па се оказА, че и зимно време - нещо проблемите се наслагват някак /май му се викаше - мултиплицират/ - към горните? Нали в Тесличката трябва да има топло? Ми да! Спор няма!
Е, колко остана пробегът, ако 40 % от капацитета на батерията се изразходва за топлото?
Аааа, не!
Добре де, ами още не сме повторили ония /забравени неща/, които преди няколко месеца нищихме пак тук: за въртящият момент на електромобилчето!
Е, не ни ли стига "инфото", че някога ще можем да зареждаме на всеки 100 метра Теслата си? ЩЕ!
Батерията ни ЩЕ е толкова еФтиКа..., че дори на всеки 50 км. ЩЕ ни чака нова, заредена батерия...
... и няма да губим ЧАС И НЕЩО за зареждане /в своеобразната "кафе-пауза" - за която се изхвърлят любителите на светлото бъдеще...)).../
Ама, ние пък сме си купили зарядно, с което ще "зареждаме" за минути! Даммм, АМА и батерията - вместо с 15-20 % ЩЕ пада с 30-40 % за година - и това е необратимо!
ТатИ ЩЕ ми вземе нова батерия!
Да! Знаем прословутата реплика: татИ ще ми купи колело..., ама ДРУГ ПЪТ!))
Коментар
-
national power електрическите автомобили имат приложение както и електрокарите, например в затворени складови помещения електрокарите електрокарите няма как да не са предпочитани. Същата работа са електромобилите - за таксита в големи градове с мръсен въздух, за автомобили под наем ..нещо от този вид е бъдещето им. Обаче как ще станат масови е по скоро и със сигурност мода. Със сигурност ще се появят и електромобили които се зареждат като стоят на слънце, но да станат масови абсурд.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнениене те наричам никак
просто 5млн. електрички вече са факт и на планетата ни ще се увеличават с по над 2млн. всяка година.
Глупаво е да се твърди че това не влияе на пазарите.
Фейсбук е тъпня, но е глупаво да се твърди, че не влияе на пазарите.
Надявам се да е станало по-ясно.
Коментар
-
тоя палячо до преди месеци мяташе подигравки към Мъск и се обясняваше колко надценена била компанията. Виж го ти сега:
https://youtu.be/Bz9MLiqpsGI
Посмях се, поразгледах му скорошни изяви и се оказа че си променил мнението след като жена му и дъщеря му го накарали да си купят тесла
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Електричка е преодоляла за първи път границата от 100км/ч
и уж техничар човек, врещи че не го интересувала.
Кефят ме опулени невежи като им кажа колко лв. плащам за 1000км. пробег градско. "Те такова жувотно нЕма" винаги е голям смях
5млн. електрички, че не влияят на пазара на горива, може да го твърди само мноооого глупав човек.Last edited by national power; 15.01.2020, 13:55.
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Не ме интересува дали им става батерията и какъв е пробега.Въобще ел боклуците не ме интересуват не е само теслъта.На тоя етап не сме дорасли да направим истинска кола която черпи енергия за да се движи по друг начин.Тва с батериите е едни измамници го слагат на едни глупаци набутали се я с техни коли я с акции.
и уж техничар човек, врещи че не го интересувала.
Кефят ме опулени невежи като им кажа колко лв. плащам за 1000км. пробег градско. "Те такова жувотно нЕма" винаги е голям смях
5млн. електрички, че не влияят на пазара на горива, може да го твърди само мноооого глупав човек.Last edited by satz; 15.01.2020, 13:43.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Ако хората се вслушват в мненията ти горко им – със съветите да се шорти от 350-400$ доста болка трябва да е
Според теб:
Колата не става, а в действителност удря конкуренцията в земята
Батерията не става, а е с най-голям пробег
Компанията щяла да фалира всеки момент (и така вече 8 години)
Колите горяли на всеки километър, а статистически шансът електричка (и Тесла включително) да се запали е в пъти по-малък. Я виж какво прави дизеловото опелче с над 280 докладвани случая - https://youtu.be/kRTwylyG8lo
Колата била опасна, а според всяка световна агенция за тестване на безопасност точно теслите са най-сигурните автомобили на пътя
Нямало кой да ги купува, а собствениците на Тесла са най-удовлетворените с голяма преднина пред тези на порше.
Както казах и преди, от време на време имаш проблясъци, но пристрастията ти замъгляват съзнанието и не можеш да извлечеш правилните изводи.
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Изводът е, че Дизелът УМИРА !
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение....
Колите горяли на всеки километър, а статистически шансът електричка (и Тесла включително) да се запали е в пъти по-малък. Я виж какво прави дизеловото опелче с над 280 докладвани случая - https://youtu.be/kRTwylyG8lo....
Коментар
Коментар