IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    .......................
    https://www.autocharts.info/quarterl...0Luxury%20Cars
    [ATTACH=CONFIG]n3536215[/ATTACH]

    Не знам как си с броенето, но ако се затрудняваш вади калкулатора и смятай

    Прекалено сложно ли ти е да разбереш следните РЕАЛНОСТИ:

    1. Автопроизводителите произвеждат автомобили с ТОПЛИНЕН двигател. Освен това, преди Тесла да съществува - имат разработки и готовност да преоборудват МАЛКА ЧАСТ от своето производство и да реализират плъг-ин хибриди, или дори електрички.

    2. Тесла НЕ продава автомобили. Тесла продава единствено електрички.

    .................................................. .......

    В тоя смисъл, тесла има продадени НУЛА /0/ автомобила. Това означава, че всеки един от АВТОПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ, които споменаваш - продава повече АВТОМОБИЛИ от Тесла.

    От друга страна - ДВАТА ПАЗАРА - на автомобили и на електромобили - имат свои клиенти, така че НЯМА база за сравнение, която неграмотни журналисти ти подават, а ти подскачаш от радост от вида на МАНИПУЛИРАНАТА ГРАФИКА - единствено с рекламна цел.

    .................................................. ......

    Не си запомнил, или се правиш на неразбрал. ЩОМ желаеш да смесиш автомобили с електрички - давам ти продажбите на първите 100 производители, за първите 6 месеца на 2019 г.

    Тесла ще я намериш на 85 място. Разбира се, че Коната, а и ония, които сумираш - с доста от моделите си на пазара са ПРЕДИ Тесла по ПРОДАЖБИ:


    2019 2018 Moдeл Πpoдaжби
    1 1 Тоуоtа Соrоllа 596.282
    2 2 Fоrd F-Ѕеrіеѕ 539.181
    3 3 Тоуоtа RАV4 440.597
    4 4 Ноndа Сіvіс 416.571
    5 7 Ноndа СR-V 381.736
    6 5 Vоlkѕwаgеn Тіguаn 374.345
    7 6 Vоlkѕwаgеn Gоlf 362.849
    8 9 Тоуоtа Саmrу 349.944
    9 11 Rаm рісk-uр 346.842 10 8 Vоlkѕwаgеn Роlо 322.513 11 10.00 Сhеvrоlеt Ѕіlvеrаdо 289.933 12 14.00 Тоуоtа Ніluх 272.247 13 15 Ноndа Ассоrd 262.883 14 13 Нуundаі Тuсѕоn 257.559 15 17 Vоlkѕwаgеn Lаvіdа 250.334 16 18 Кіа Ѕроrtаgе 246.181 17 16 Nіѕѕаn Qаѕhqаі 240.254 18 22 Меrсеdеѕ С Сlаѕѕ 237.895 19 31 Тоуоtа Yаrіѕ 228.027 20 27 Сhеvrоlеt Еquіnох 221.842 21 25 Маzdа СХ-5 217.908 22 20 Nіѕѕаn Ѕуlрhу 215.227 23 34 Rеnаult Сlіо 211.233 24 32 Меrсеdеѕ Е Сlаѕѕ 208.178 25 12 Нуundаі Еlаntrа 196.909 26 24 Nіѕѕаn Rоguе 195.8 27 38 Меrсеdеѕ GLС 193.652 28 26 Fоrd Fосuѕ 192.917 29 28 Vоlkѕwаgеn Раѕѕаt 192.722 30 29 Nіѕѕаn Х-Тrаіl 191.289 31 23 Наvаl Н6 185.431 32 37 ВМW 5 Ѕеrіеѕ 184.659 33 19 Vоlkѕwаgеn Јеttа 182.11 34 33 Ѕkоdа Осtаvіа 180.159 35 42 Тоуоtа С-НR 179.471 36 21 Wulіng Ноngguаng 179.408 37 35 Fоrd Fіеѕtа 179.304 38 30 Јеер Соmраѕѕ 174.708 39 41 ВМW 3 Ѕеrіеѕ 173.932 40 45 Іѕuzu D-Мах 170.125 41 36 Тоуоtа Ніghlаndеr 169.92 42 44 Fоrd Есоѕроrt 168.298 43 54 Ноndа Fіt 166.273 44 125 vоlkѕwаgеn Т-Rос 163.931 45 43 Fоrd Еѕсаре 161.449 46 71 Fоrd Rаngеr 155.55 47 59 Јеер Grаnd Сhеrоkее 155.435 48 46 Аudі А4 155.312 49 52 Нуundаі Ѕаntа fе 153.319 50 76 Вuісk Ехсеllе GТ 152.119 51 57 Реugеоt 208 150.886 52 40 Маzdа3 149.467 53 160 Меrсеdеѕ А Сlаѕѕ 149.278 54 61 Rеnаult Сарtur 148.575 55 55 Јеер Wrаnglеr 147.968 56 49 Ноndа НR-V 147.637 57 77 Сіtrоеn С3 143.825 58 110 ВМW Х3 143.503 59 53 Nіѕѕаn Ѕеntrа 142.577 60 72 Fоrd Тrаnѕіt 141.963 61 64 Ѕubаru Fоrеѕtеr 140.984 62 82 Fоtоn Lіght Тruсk 138.146 63 66 Wulіng Міnі Тruсk 137.077
    64 86 Vоlkѕwаgеn Воrа 136.346
    65 60 ВМW Х1 135.958
    66 115 Нуundаі Коnа 133.971
    67 93 Dасіа Ѕаndеrо 133.772
    68 58 Аudі А3 133.741
    69 81 Сhеvrоlеt Оnіх 132.842
    70 67 Тоуоtа Тасоmа 132.653 71 70 Нуundаі Сrеtа 132.464 72 56 Аudі Q5 131.849 73 65 GМС Ѕіеrrа 131.401 74 62 Міtѕubіѕhі Оutlаndеr 131.295 75 89 Ноndа N-Вох 131.233 76 68 Кіа Rіо 130.466 77 75 Јеер Rеnеgаdе 127.923 78 105 Dасіа Duѕtеr 127.67
    79 97 Ореl Соrѕа 127.458
    80 73 Маrutі Аltо 126.519
    81 88 Реugеоt 3008 125.545
    82 50 Сhеvrоlеt Маlіbu 123.992
    83 47 Fоrd Ехрlоrеr 123.197
    84 78 Нуundаі і20 122.728
    85 169 Теѕlа mоdеl 3 120.708
    86 51 Јеер Сhеrоkее 117.319
    87 151 Nіѕѕаn Кісkѕ 117.07
    88 95 Nіѕѕаn Аltіmа 116.906 89 104 Нуundаі Ѕоnаtа 116.327 90 108 Сhаnа Lіght Тruсk 116.159 91 63 Vоlkѕwаgеn Ѕаntаnа 115.218 92 48 Vоlkѕwаgеn Ѕаgіtаr 115.058 93 90 Тоуоtа Рrіuѕ 114.833 94 130 Јас Lіght Тruсk 111.499 95 80 Кіа Ѕоrеntо 109.83 96 79 Gееlу Воуuе 109.714 97 103 Ѕubаru Оutbасk 109.549 98 102 Реugеоt 2008 109.442
    99 141 Fіаt Раndа 107.66
    100 100 Nіѕѕаn Vеrѕа 107.578
    Last edited by безимeн; 01.02.2020, 02:11.

    Коментар


    • 78-10 , и при двг енергията похарчена за изкачване на наклон се връща при спускането, просто физика - кинетична в потенциална и обратното.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • безимeн, възможно е батериите на теслите да са много качественни, и наистина да издържат много години. Те бяха производство на панасоник,, но сега от фабпиките на тесла какво излиза ще се чуе по късно и ти си прав.

        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
          Горната ти графика НЯМА ОБЩО С ИСТИНАТА /но аз не казвам, че ТИ СИ ЛЪЖЕЦ!
          От колко време е в експлоатация Модел 3 на Тесла, за да бъде построено ДОСТОВЕРНО РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ по горната ТВОЯ графика?
          ТИ ТВЪРДИШ, че тази графика БИЛА "обективна"! Е, НЕ Е ОБЕКТИВНА!
          Непоправим

          Батерии:
          Тесла S - https://steinbuch.wordpress.com/2015...radation-data/
          Click image for larger version

Name:	Tesla S.jpg
Views:	1
Size:	36.8 КБ
ID:	3536213




          Model 3 - https://www.bloomberg.com/graphics/2...ery.html#intro
          Click image for larger version

Name:	Bloomberg tesla 3.jpg
Views:	1
Size:	74.9 КБ
ID:	3536214



          Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
          МНОГОКРАТНО повтаряш как Тесла "защо М3 продава повече автомобили от БМВ, АУДИ И МЕРЦЕДЕС взети заедно."
          Продажби:
          US – 2019
          https://www.autocharts.info/quarterl...0Luxury%20Cars
          Click image for larger version

Name:	Sales.jpg
Views:	1
Size:	20.8 КБ
ID:	3536215



          Не знам как си с броенето, но ако се затрудняваш вади калкулатора и смятай

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
            На баир обаче зарядът в батерията буквално се изпарява като вода върху котлон
            Е, да, защото половината тежест, която трябва да издига, е на самата нея, батерията. Не така е с бензина. То ест съотношението отдавана енергия/маса при сегашните батерии е катастрофално по-ниско при тях, отколкото при бензина. Значи електричката трябва да я караш само надолу; при поява на хълм викай некой бензинов влекач ​​​​​​

            От друга страна, при спускане електричката си връща некакъв процент от изразходваната за изкачване енергия, а девегето - не.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Тесла има голямо предимство спрямо конкурентите, за цената която плащат спрямо други производители. Освен това читавите модели – Хюндай Кона и Киа Ениро на практика е почти невъзможно да си ги купиш.
              Ako в бг не може, ела в германия тук може

              Коментар


              • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение


                Коментирали сме били? Или сме били заливани с поток твои виждания и мнения? Абсурдните цифри по-горе откъде се взеха?
                Аналог неверни ето ти данни от първо лице

                Отговор от nio по тема Собственик на Рено Туизи
                Да споделя малко инфо, вече имам навъртени над 1500 км с Туизи-то.
                Най-висок дневен пробег - 191 км с две междинни зареждания.

                Относно пробега - при натиснат до долу педал на газта и извънградско шофиране автомобила издържа минимум 55 км.,при това с включени фарове, чистачка и подгряване на предното стъкло. Установих и как се променя пробега при повишаване на температурата. При температури около нулата - нормалния пробег е около 65 км, а при 10 градуса над нулата вече е 75 км. Надявам се лятото да се повиши още.
                Ако имате въпроси ще се радвам да отговоря.

                Отговор от nio по тема Собственик на Рено Туизи
                Здравейте!
                Падна сняг и дойде време да изпробвам Туизи-то при тези условия. Първо за пробега - при - 8 градуса с едно зареждане издържа 50 км. при сериозно каране - 80-85 км/ч извънградско и с двама души на борда. При градско пробега е над 60 км при такава температура.

                Отговор от mumojem по тема Пробег само 60 км с едно зареждане?
                Другото, за което се сещам, е, че установихме, че има голямо значение от терена. Миналото лято участвахме в ЕКО Рали България с еКангото на Рено България. То състезанието е за изминаване на определени участъци с точно определено време и няма нищо общо с думата "рали" . Но ето какво:

                По пътя нагоре към Боровец карах бавно или нормално, вече не помня, едва ли е било с повече от 60. На баир обаче зарядът в батерията буквално се изпарява като вода върху котлон .

                По-късно като правихме друг тест пак се случи и се разбра, че като го караш надолу и да го натискаш като лудо разходът е тотално различен от този на баир. Нагоре, за да е поносим разходът, трябва да караш с до 30 км/ч, което, знаете... Иначе гълта електрони като невидяло.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Positive market surprise

                  Няколко тримесечия на печалба

                  Доминант на пазара без конкуренция (всички тесла килъри са с трагични показатели)

                  Очеизваждащо превъзходство в технологията (battery efficiency - около 50% превъзходство над конкуренцията)Не че ще го разбереш ама нейсе.
                  Демек балон

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                    Е колко пъти да ти се обяснява. Все не разбрал.
                    Може ли линк към дискусията която сме водили защо при EV-1 не се получиха нещата, а се случват при теслата. Не помня да съм присъствал на такава дискусия, тааааааа затова моля за линк

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                      И паталогичен лъжец ще се спре пред факти и статистиката! Ти спирка нямаш

                      Батериите на Тесла деградират и намаляват пробега с по-малко от 10% при изминати 250 – 300 хил мили, което е близо половин милион километра!!!

                      [ATTACH=CONFIG]n3536037[/ATTACH]



                      Който иска да се запознае с обективно представена информация за Тесла модел 3 може да разгледа проучването на БЛУМБЪРГ и да добие представа защо М3 продава повече автомобили от БМВ, АУДИ И МЕРЦЕДЕС взети заедно. Всеки аспект от експлоатацията на колата е разгледан с подробна статистика – качество и надеждност, поддръжка и зареждане, автопилот и т.н.

                      https://www.bloomberg.com/graphics/2...odel-3-survey/


                      Оплакваш се, че ТУК липсваЛ диалог?

                      И, коя е според теб причината, за да "липсваЛ" диалога, според теб?

                      Да не би фактът, че друг защитава различна от твоята теза - да е причината /според теб/ - за "липсата" на диалог?

                      Да не би да има друга причина? Каква е тя? Например тая, че наричаш хората, които ти опонират - лъжци?

                      Значи - според теб диалог би имало, ако аз не ти опонирам с ФАКТИ, а се съгласявам с твоите ИЗМИСЛЕНИ ДОВОДИ?

                      И ако се съглася - автоматично би отпаднала квалификацията, която ми лепиш? Наричаш ме лъжец. Вероятно това ще бъде докато не се съглася с твоите "доводи"?

                      И това вече ще го определиШ като ВИД ДИАЛОГ? Разбира се, че докато имаме РАЗЛИЧНИ ИЗТОЧНИЦИ НА ИНФОРМАЦИЯ, в които данните за проблемите на Тесла се припокриват - цялостно или частично - ето това НИ Е ДОСТАТЪЧНО, за да правим своите изводи, ако и те да не ти харесват...

                      .................................................. ............

                      Интересно, нямайки какво да кажеш по повод ФАКТИТЕ, които четем в ЧУЖДАТА ПРЕСА /която сам ти ползваш/, на ФАКТИТЕ, които изнасят случайни хора в мрежата, с видеоклиповете СИ - НАЙ-СИЛНОТО ДОКАЗАТЕЛСТВО ЗА ОБИКНОВЕНИЯ ЧОВЕК /каквито - приемам, че сме всички тук!/..., та - нямайки какво да кажеш - почваш да обиждаш...

                      Тъпо е, защото - на мнението на хората тук НЕ МОЖЕШ ДА ПОВЛИЯЕШ! Те четат всичко и правят изводите в себе си!

                      .................................................. .......

                      Тая вечер съм решил да коментирам твои постове. Почвам от горния. Разбира се - ти никога НЕ ГОВОРИШ ПО СЪЩЕСТВО.

                      Горната ти графика НЯМА ОБЩО С ИСТИНАТА /но аз не казвам, че ТИ СИ ЛЪЖЕЦ!

                      От колко време е в експлоатация Модел 3 на Тесла, за да бъде построено ДОСТОВЕРНО РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ по горната ТВОЯ графика?

                      ТИ ТВЪРДИШ, че тази графика БИЛА "обективна"! Е, НЕ Е ОБЕКТИВНА! Но аз не те наричам лъжец, нали! Защо НЕ Е ОБЕКТИВНА, ли?

                      МНООООГО ЗНАНИЯ ТИ ЛИПСВАТ, НЕлъжецо! И това не те прави лъжец! Манипулатор - да!


                      .................................................. ......

                      ДРУГИЯТ момент /виж си поста горе/, с който правиш БЕЗУСПЕШНИ опити да манипулираш мнението на хората тук е следващият:

                      МНОГОКРАТНО повтаряш как Тесла "защо М3 продава повече автомобили от БМВ, АУДИ И МЕРЦЕДЕС взети заедно."

                      Това вече е ОТКРОВЕНА ЛЪЖА, лъжецо!

                      Ти сам правиш ли разлика между автомобил и електромобил?

                      Броят на АВТОМОБИЛИТЕ, които всяка една от ВОДЕЩИТЕ компании ПРОДАВАТ ежегодно - е НАД 10 000 000 /НАД 10 МИЛИОНА/.

                      Това го писахМЕ СКОРО!

                      Значи, за чий ЙУХ им е на ВОДЕЩИТЕ АВТОМОБИЛОСТРОИТЕЛИ ДА СЕ "състезават" с Тесла по електромобили, щом като имат ПОВЕЧЕ ОТ 10 МИЛИОНА броя годишно, а Тесла има НЯКОЛКО десетки хиляди броя? И тия "бройки" на Тесла - са концентрирани в последното тримесечие, както и са манипулирани с "поръчки", които били направени, но които не са - нито доставени, нито пък изпълнявани в момента... СМЕХ!

                      Никой не пречи на водещите АВТОМОБИЛОСТРОИТЕЛИ да развият и модели - като плъг-ин хибридите - и това, именно, за да задържат НЯКОИ от своите клиенти, които са облъчени от кампанията - но без да отчитат факта, че в някои градове може да има смисъл от въвеждането на електрички, НО - трикратното замърсяване с производството на КАЛПАВАТА батерия - се изнася от тия градове, но ОСТАВА НА ПЛАНЕТАТА...

                      Да, акцията на база МАНИПУЛИРАНО последно тримесечие - расте... /трябваше, вместо да търсиш ТУК врага - да четеш повече, какво каза Мъск преди няколко месеца/...

                      .................................................. .....................

                      Акциите растат И по друга причина - ако бЕШЕ се вслушали в думите на Мъск - ако И МУ вярваШЕ ИСТИНСКИ, ако И АНАЛИЗИРАШЕ предишни негови изказвания - вече щеше да си напред, а не сега да ми говориш за "здравословната" корекция, която си чакал... СМЕХ!

                      /постът стана голям, ще продължа по-натам във времето/

                      .................................................. .....................

                      Хубаво е да запомниш следното: водещите АВТОМОБИЛОСТРОИТЕЛИ РАБОТЯТ в областта още от времето, когато Мъск е бил пеленаче!

                      И - ВОДЕЩИТЕ много добре знаят ВЪЗМОЖНОСТИТЕ НА СЪВРЕМЕННАТА БАТЕРИЯ, което ги кара да НЕ ЗАЛАГАТ НА НЕЯ.

                      Т.е. - уважавам водещите автомобилостроители, защото са коректни към своите фенове. ДА, има такъв момент: ако уважаваш, ще получаваш уважение и коректност, независимо от това, на какъв "строй" изповядваш "идеалите"...

                      По принцип - ПОВЕЧЕ ОТ хората са коректни, докато не констатират причините, за да не са такива към някого.


                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        nachev , нищо особенно просто някакъв разпален спор..навили са си на пръста че се случва нещо революционно в областта на автомобилите.
                        Да бе.

                        Коментар


                        • nachev , нищо особенно просто някакъв разпален спор..навили са си на пръста че се случва нещо революционно в областта на автомобилите.
                          - Дълго време ги мъчеха малките дрони с литиевойонни батерии и полетното време биваше минути, последно гледам са им сложили по едно генераторче за ток с двг китайците и полетното време е станало вече часове.
                          Last edited by supertrader; 31.01.2020, 18:55.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                            Преди около седмица посочих ТУК РЕКЛАМНАТА цена на Тесла - Модел 3...

                            СПЕКУЛИРАНЕТО от страна на Мъск с подобна цена от $ 35 000 - е очевидна!

                            За подобна цена от $ 35 000 - купувачът на електричка получава:

                            1. Електромотор.

                            2. Батерия за пробег с ЕДНО ЗАРЕЖДАНЕ: 354 километра!!! /Този "пробег" - вече сме коментирали ТУК - ЕЖЕДНЕВНО НАМАЛЯВА, за да ПАДНЕ, след първата година, ПОД 300 километра и ПОВЕЧЕ и т.н. - в тая последователност..., след ТРЕТАТА година - вече сме ПОД 250 км... /т.е - вече уточнихме, че НОВА БАТЕРИЯ ПО КАТАЛОГ СТРУВА $ 40 000!!!/

                            3. Получава още /на куп/: 8 възд.възглавници, двузонов климатик, задна камера, USB-портове, ел-стъкла-автомат.режим, мултимедийна система с Bluetooth, светодиодна оптика И система за контрол на налягането в гумите.

                            ................................................

                            До тук нещата са ясни.

                            Да де, но нещо тук ни "РАЗЯСНЯВАТ", че батерията с едно зареждане имаЛА пробег от 500 километра! /не говорим за това, колко ЧАСА ТРЯБВА ДА ЗАРЕЖДАМЕ, защото АКО можем и по бързата процедура - "само за 40 - 50 минути" - да скапем батерията и горните 354 километра да паднат за кратко - под 200!!!

                            ................................................

                            Да кажем все пак, колко трябва да "ДОПЛАТИМ", за да имаме батерия с пробег от 500 км..., която пък ще се скапе по горната схема...

                            Срещу ДОПЪЛНИТЕЛНИ - $ 9 000 - Тесла, Модел 3 получава пакет Long Range, като пробегът се "увеличава" ДО 500 километра, а времето за ускоряване "се намалява" от стандартните 5.6 секунди, до цеееели 5.1 секунди...

                            Срещу ДРУГИ ДОПЪЛНИТЕЛНИ - $ 5 000 - може да си поръчате салон...

                            Мъск предлага Модел 3 в черно. ДРУГИ $ 1 000 можете да изберете цвят, различен от черен...

                            Модел 3 БИЛ "оборудван с всички системи за "автономно" придвижване"... Да, НО... Някои от тях се активират срещу ДРУГИ $ 5 000, като например - най-значимите: система за автономно паркиране, самостоятелно престрояване при включен мигач, функция за поддържане на лентата за движение...
                            ... то пък, като четем за това "автономно"..., а за тая батерия..., а за тия "БЪРЗО" зарядни супер..., което кара да мислим за ДРУГИТЕ $ 40 000 за нова батерия, още след ПЪРВА-ВТОРА година..., лятото - жега, зимата - студ - КЛИМАТИКЪТ "гълта" 35 % - 40 % от горните 354 километра!

                            .................................................. ........

                            Къде изхвърча цената от $ 35 000 ?

                            Да повторим отново, че ВСЕКИ ТУК има глава на раменете си...

                            Спор няма: графиката е красива и ми навява ВЯРА В СВЕТЛОТО БЪДЕЩЕ, което НЕ СЕ СЛУЧВА повече от 100 години! ))
                            Американците са толкова мили хора че, само затуй, че въдят подобни корпорации и отвъдморски операции, заслужават -след като, с кеф си дават парите -да бъдат шмууулени, като за световно.
                            А, в схемата, Мъск се явява Пръст Божи и въздава всекиму неговото.
                            Накратко,
                            -НЕ Е ЗЛЕ ЗА НАЧАЛО.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение

                              Прекратявам спора и включванията, признавам се за победен.
                              Правдата тук не е водеща.
                              Каквото и да кажа, каквито и доводи да изтъкна, достатъчно ще е да ми постнеш настоящата графика за цената на А и ще съм принуден да замълча пародийно насран Обстоятелството, че ти дори няма да се усетиш, че съм пародийно насран, не ме топли. Прав си.
                              Време е празненство и тържествуване на едни и униние за други. Както е в живота!

                              Компании като Тесла са предвестник на сериозни размествания на обществени пластове. Старите пари и капитали, които по естествен начин са свързани със стари технологи, материали и др. отстъпват под напора на млади, гладни вълчета, жадни и за кръв. В еволюционен план това се възприема като нещо позитивно, ама еволюцията понякога си прави интересни майтапи.

                              Този път вероятно процесът няма да се случи под формата на някаква обществена революция, акушер на нови социални и технологически достижения, но това не прави нещата по-ясни и обозрими.
                              Дано знаете защо се радвате!

                              Компанията е лице, родено по силата на формализирана регистрационна процедура, за разлика от лицето, родено от жена при биологичен акт. Имат си живот,, специфични права и интереси, които не е задължително да съвпадат с тези на родителите. Много често и особено корп. шефове ги омесмат, ама водени от чисто егоистични подбуди и действайки грубо и безпринципно.
                              Мъск е с безспорни качества, но е гадно копеле. Още в момента на извиване на ръцете на Еберхард и Тарпънинг да му признаят качеството на съучредител на компанията, какъвто не е и никога няма да бъде, на мен ми светна ламБата, че заради егото и амбицията си, този човек е готов на всичко.
                              Хубавото ти изложение за причините за взрива, моля допълни и с хипотезата, че в момента Мъск се бори със зъби и нокти за достигане на още няколко показателя, които ще активират едни приказни опции в мениджърския му контракт.

                              Адийо, ще се видим пак по пътя надолу

                              Междувременно кастата придобива качества и на секта.


                              Martin Eberhard calls Tesla his 'baby', talks about being ousted from company's board
                              Read more at:
                              https://economictimes.indiatimes.com...campaign=cppst

                              Elon Musk deletes tweet attacking Tesla cofounder Martin Eberhard

                              бързо му е светнало, че трябва да е по-тих от водата
                              Нямаме спор, даже е полезно да се включва някой с по-обрано поведение и умствен багаж. Правдата би била водеща, ако се поставят разумни аргументи, подкрепени с доказателства и що годе нормален диалог (какъвто липсва).

                              Не знам каква е историята на компанията, кой е основател и какви са били взаимоотношенията. Със сигурност Мъск е душевадец и изстисква максимума от хората, но това не променя факта, че постига страхотни резултати. Няма кой знае какво значение кой е основал компанията. Факт е че без Мъск нямаше и да сме чули за тази компания, защото щеше да има същата съдба като всички останали провалени опити.

                              Халал да са му бонусите (ако ги вземе). Ако постигне заложените параметри, инвестоторите ще са повече от доволни да му ги удвоят. А иначе не разбирам защо хората гледат колко ще вземе, а не какво е постигнал или какви цели гони.

                              След пътя надолу, ще последва нагоре и те така.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                                Виждам Начев че ме споменавате с и без причина. Не се занимавайте с мен, а с това за което ви активираха след загубата на изборите. В противен случай може да ви се случи това което и на мажната, а предполагам не ви се иска да загубите голяма част от доходите по такава причина.

                                Мен ме активираха, защото в тролските фондове се бяха събрали доста копейки за усвояване.
                                Обаче, никой не беше предвидил пустия коронен номер, цените на горивата паднаха и отново взеха да ми бавят плащанията.

                                Имхотехко, приятелю, моля те да провериш при твоя водещ офицер, дали няма да се намери едно местенце, че голям глад, брато!
                                Познаваш качествата ми, производителен и всеяден съм, като захапя не знам милост - е, стига да има прилично заплащане, готов съм да защитавам качествено всякакви опорки. Дори смятам д ас еобърна и към доайена барби и ванката, че никак няма да ме бъркат и европейски и канадски центове. Взимам всичко без мрънкотене!

                                Ако нямате планирани центове, може и на една скромна тесчика да кандисам, ма задължително с резервна батерия и зарядно с дълъг кабел, че паркингът ми е доста далеч от комуналката.

                                Коментар

                                Working...
                                X