If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Да повторим, ако не си чувАл: Проблемът със съхранението и производството на водорода е даже още по-сложен от този с тока. Защо? - Чети физика, химия, св-ва на водорода, източници и т.н. После, за него, да му сториш инфраструктура, още едно се Усилие иска (и то, не евтино) а, за електриката, все някаква инфраструктура, има и сега.
Иначе, и аз харесвам горивните клетки. И мисълта за 1000 км с едно зареждане, бива. Ама да държиш буквално бомба де в гараж, де на улицата... Отделно, че почти няма начин и в стоманени бутилки да го скриеш - най-мъъъничкият атом, о ттам, дикектно през стените на съда, сава фира. И то -СЕРИОЗНА.
А китайците -ами радвам се за тях:
Вместо да се паентят като някакви безименни, учат, дерзаят, и работят хората, с пот на чело, 24/7. Стабилна страна са. Заслужават си успехите.
Ма ти и от водород ли разбираш???Да нямаш някое изобретение и там?Ха ха ха
Да повторим, ако не си чувАл: Проблемът със съхранението и производството на водорода е даже още по-сложен от този с тока. Защо? - Чети физика, химия, св-ва на водорода, източници и т.н. После, за него, да му сториш инфраструктура, още едно се Усилие иска (и то, не евтино) а, за електриката, все някаква инфраструктура, има и сега.
....
Пак се правиш на неразбралА /пирамида - ж.р./!
Не съм го казал преди месец или повече. На тая, същата страница е мнението ми - ОТ ДНЕС.
Една жена до сега би го прочела и не би се излагала като теб. Не съм убеден, че си по-различна от останалите дами във форума...
Отново ти пускам част от написаното от мен - ДНЕС, ОКОЛО ОБЯД: Дано успееш да го прочетеш.
Без да твърдя, че това е бъдещето, то съм сигурен, че това направено от китайци превозно средство - е С ПЪТИ по-икономично, по-екологично, а и ВЕРОЯТНО - съизмеримо по цена с Тесла, ако не - дори и по-евтино!
Въпрос: Това ли е превозното средство на бъдещето, след електромобилите?
Аз мисля, че не е така. Защо? Защото сигурността на хората, които дават парите си за превозни средства ТРЯБВА ДА БЪДЕ НА ПЪРВО МЯСТО!
Все пак давам ГОЛЯМО ПРЕДИМСТВО на това превозно средство, пред всяка Тесла!
Много, след като прочетат материала долу - ще се съгласят с мен, че Мъск има сериозна причина, за да бърза, БЕЗ ДА ПРАВИ ИЗПИТАНИЯТА, задължителни за Европа!
Тоя отново се отплесна встрани от темата. Кое е същността, ли?
Да повторим: От КИТАЙСКАТА компания посочват, че са кръстили колата на британския физик и изобретател Уилям Робърт Гроув. Главната особеност на автомобила е огромният му пробег с едно зареждане - 1000 км. Балоните с водород се пълнят само за няколко минути, като Grove е напълно чист - от ауспусите му излиза водна пара.
Да повторим, ако не си чувАл: Проблемът със съхранението и производството на водорода е даже още по-сложен от този с тока. Защо? - Чети физика, химия, св-ва на водорода, източници и т.н. После, за него, да му сториш инфраструктура, още едно се Усилие иска (и то, не евтино) а, за електриката, все някаква инфраструктура, има и сега.
Иначе, и аз харесвам горивните клетки. И мисълта за 1000 км с едно зареждане, бива. Ама да държиш буквално бомба де в гараж, де на улицата... Отделно, че почти няма начин и в стоманени бутилки да го скриеш - най-мъъъничкият атом, о ттам, дикектно през стените на съда, сава фира. И то -СЕРИОЗНА.
А китайците -ами радвам се за тях:
Вместо да се паентят като някакви безименни, учат, дерзаят, и работят хората, с пот на чело, 24/7. Стабилна страна са. Заслужават си успехите.
Едни от най-големите технологични компании са обвинени за смъртта на деца от Конго. Според първото по рода си дело: Тесла, Епъл, Майкрософт... са съучастници в смъртта на деца, които работят в мина за кобалт /предаде БТВ/...
Металът се използва за направата на литиеви батерии, като повече от половината кобалт в световен мащаб се добива именно в Република Конго...
Това е първото дело, в което технологични гиганти са обвинени заедно за източника на кобалт, който използват в производството си...
Някои от децата са получавали заплащане от 1.5 *$ /един и половина долара/ на ден, работейки шест дни в седмицата...
Можем да си представим как би скочила акцията на Тесла, ако Мъск намали още тази „надница”... Точно така Мъск постъпва с работниците /СИ/, а за постоянната подмяна на мениджмънта сме говорили достатъчно...
Тоя отново се отплесна встрани от темата. Кое е същността, ли?
Да повторим: От КИТАЙСКАТА компания посочват, че са кръстили колата на британския физик и изобретател Уилям Робърт Гроув. Главната особеност на автомобила е огромният му пробег с едно зареждане - 1000 км. Балоните с водород се пълнят само за няколко минути, като Grove е напълно чист - от ауспусите му излиза водна пара.
Това показват цифрите / да дадем възможност и на ЕД да излезе най-после от неловкото мълчание и да ни пусне някой "факт" във вид на ... графика за: светлото бъдеще на литиево-йонната батерия на Мъск... ))
И да му припомним, че китайците - НЕ идват, а те СА ТУК и не стоят със скръстени ръце....
Некакси не схващам какво неловко мълчание те гони, ама нейсе.
За батериите целта на Тесла е да достигнат 1ТВ годишен капацитет и милион мили пробег на батерията. Сметай както искаш. Няма кой да ги доближи следващите 10-20 години.
Само да те светна че най-големия производител на електромобили не е китайски. Познай кой е
Нека оставим празните приказки. Можем да се концентрираме върху един от фактите /в следващ пост/, който има принос в продажбите на Тесла, ако и те ДА НАМАЛЯВАТ... Това показват цифрите / да дадем възможност и на ЕД да излезе най-после от неловкото мълчание и да ни пусне някой "факт" във вид на ... графика за: светлото бъдеще на литиево-йонната батерия на Мъск... ))
И да му припомним, че китайците - НЕ идват, а те СА ТУК и не стоят със скръстени ръце....
Може би и самата ти /пирамида - ж.р./ - не си ДОразбралА:
Повечето банки, които финансират Мъск - са именно ЧАСТНИ БАНКИ.
Частни инвеститори покриват условията на Надзора за набиране на капитал и откриване на ЧАСТНА БАНКА.
Тези ЧАСТНИ БАНКИ, които привличат като вложители И много физически и юридически лица - са не по-малко участници в една евентуално завихрила се криза, която е повсеместна /в световен мащаб/ - и при нея няма такова нещо, като - ама - видиш ли "ние не сме в криза, защото те - ония - били "частни инвеститори" - което твърдиш самАТА ти...
Пак неразбрал. Е, Бог дал - Бог взел, що да стори човек. НИКОГА не съм твърдяЛ подобно нещо. Измисляш си и опитваш да ми приписваш свои си мисли.
Може би и самата ти /пирамида - ж.р./ - не си ДОразбралА:
Повечето банки, които финансират Мъск - са именно ЧАСТНИ БАНКИ.
Частни инвеститори покриват условията на Надзора за набиране на капитал и откриване на ЧАСТНА БАНКА.
Тези ЧАСТНИ БАНКИ, които привличат като вложители И много физически и юридически лица - са не по-малко участници в една евентуално завихрила се криза, която е повсеместна /в световен мащаб/ - и при нея няма такова нещо, като - ама - видиш ли "ние не сме в криза, защото те - ония - били "частни инвеститори" - което твърдиш самАТА ти...
Сега, ако не си разбрал,
1.Основно, частни са инвеститорите на Тесла.
2.Винаги инвеститорите - въпреки, че гледат бъдещето -живеят в настоящвто.
3.Бог да пеости ВСИЧКИ погинали винциденти. Не само в такива с електрички. ВСИЧКИ. А те са мнооофо повече с ДВГ - трошки.
4.Да не забравяме, ЗАСЕГА, електричките са нвщо като лукс. Скъпи. И ги карат по-паралии. А те, са най-арогантни на пътя, с не толкова добро съотношение диациплина/умения. ТОВА води до пояемето инциде ти, вкл.запаляания и катастрофи. Принер е аресивното каране и тъпотията (както на БГ тъпигцоза, зареждал МЕТАН В БУТИЛКА ЗА LPG . Нещо с 200 атм. в бутилка до 25…атм. ...
Обобщаваме : Тесла може и да не е точно бхдещето на елктричките но, е настоящето и - може поради агресивна реклама но, все пак - дере максимума и от клиенти, и от инвеститори.
А, на Мхск , правилно, НЕ МУ ПУКА. ВЗЕМА ЛИ - ВЗЕМА.
КАПИТАЛИЗЪМ.
Няма ли някой да поспами малко? Някоя пирамида да се включи с вметка, далеч от съществото на проблема?
ЕД е затруднен! Помагайте! Дайте малко НОВИ доводи за това, че електромобилът /с НАСТОЯЩАТА му - ЛИТИЕВО-ЙОННА батерия/ - и то - точно на Мъск - е БЪ-ДЕ-ЩЕ-ТО /ни/ - СВЕТЛО! Теслата е бъдещето! Прогресът е в Тесла!
Абе, тия китайци - друга работа нямат ли си? Нямат ли с какво да си играят? Защо се заиграват точно с бъдещето, което принадлежи на литиево-йонната батерия на Мъск! Прогресът е ТУК! Нищо, че софтуерът дава фирА!
Няколко загинали при катастрофи, причинени от автопилота - Мъск ще им издигне паметници... Е, сега е милиардер - защо да се охарчва излишно? Ще им издигне паметници в някой... друг живот, когато няма да е милиардер!
... а и за 16 години съществуване - загуби от 6 МИЛИАРДА $$$ - изобщо не са проблем за Мъск! Банките да си му мислят, защото продължават да наливат... За паметници няма да стигнат в тоя живот...
Разбирам, че съм заблуден и облъчен! Някой - необлъчен - няма ли да каже нещо по същество за прогреса, бъдещето и, разбира се - за ... правенето на пари... /ПОСТФАКТУМ!/
Без да твърдя, че това е бъдещето, то съм сигурен, че това направено от китайци превозно средство - е С ПЪТИ по-икономично, по-екологично, а и ВЕРОЯТНО - съизмеримо по цена с Тесла, ако не - дори и по-евтино!
Въпрос: Това ли е превозното средство на бъдещето, след електромобилите?
Аз мисля, че не е така. Защо? Защото сигурността на хората, които дават парите си за превозни средства ТРЯБВА ДА БЪДЕ НА ПЪРВО МЯСТО!
Все пак давам ГОЛЯМО ПРЕДИМСТВО на това превозно средство, пред всяка Тесла!
Много, след като прочетат материала долу - ще се съгласят с мен, че Мъск има сериозна причина, за да бърза, БЕЗ ДА ПРАВИ ИЗПИТАНИЯТА, задължителни за Европа!
Китайци направиха автомобил на водород с 1000 км пробег
Моделът е кръстен на британски физик от XIX век
Създадената през 2016 г. китайска компания Wuhan Grove Hydrogen Automobile Co. показа своя първия завършен проект - прототип на водороден автомобил, който ще се казва Grove.
Това е комби с удължен преден капак и изтеглена назад кабина. Предната част на Grove напомня на моделите на Maserati, но китайският автомобил не толкова хармоничен. Всички негови панели на каросерията от карбон, а задвижването става с агрегат с водородни клетки. В него по пътя на химическа реакция водородът се превръща в електричество, което задвижва електродвигателите.
От компанията посочват, че са кръстили колата на британския физик и изобретател Уилям Робърт Гроув. Главната особеност на автомобила е огромният му пробег с едно зареждане - 1000 км. Твърди се, че балоните с водород се пълнят само за няколко минути, като Grove е напълно чист - от ауспусите му излиза водна пара.
Официалната премиера на машината ще се състои през април на международния автосалон в Шанхай, като идеята е през 2020 г. тя да излезе в серийно производство. Тя ще бъде водородният автомобил с най-голям пробег. Предлаганите в момента Toyota Mirai, Honda Clarity и Hyundai Nexo разполагат съответно с 502, 750 и 595 км.
Прогресът за мен не се изразява с онзи знаков инцидент /припомням/, когато Тесла катастрофира, възпламени се, а шофьорът остана блокиран И ИЗГОРЯ в електромобила /си/ Тесла.
До такава степен си заблуден и облъчен, че не можеш да направиш елементарни причинно следствени заключения.
От изключенията вадиш генерални заключения (с което будиш смях и съжаление) с единствената цел да си начешеш егото.
Фактите обаче са съвсем различни. Всяка агенция която е тествала колите на Тесла ги е рейтинговала с ТОП рейтинг за сигурност. И ако си обективен ще извадиш дестки примери на хора които са шофирали Тесла, катастрофирали са и са излезли невредими за учудване на всички свидетели.
Относно прогреса трябва да си наясно че автомобилът е най-смъртоносната машина за последните 100 години. Тесла прави първите стъпки това да се промени и то ще стане факт след като на човека му се отнеме възможността да управлява машината. Това разбира се е процес, който ще отнеме време и както обикновено ще има мнооого дълга опашка от отричащи, но както всичко което носи повече ползи, ще стане факт.
Много разочароващо. Бях сигурен че си се кръстил на безименния воин срещу прогреса и правенето на пари.
Акциите на Тесла са на +35% от началото на годината.
Много находчиво мнение. Браво!
Прогресът за мен не се изразява с онзи знаков инцидент /припомням/, когато Тесла катастрофира, възпламени се, а шофьорът остана блокиран И ИЗГОРЯ в електромобила /си/ Тесла.
Не са могли да му помогнат хората наоколо, защото софтуерът е блокирал отварянето на вратите.
Това НЕ Е /според мен/ бъдещето. Това НЕ Е /според мен/ и прогреса.
...............................................
За бъдещето и прогреса може много да се говори. Много яхват идеята за "прогреса" и "еко-производството" и - разбира се - БЪРЗАТ /като Мъск/, използвайки преференциите, които им дава съответният пазар и времето, в което живее...
Хората НЕ СА опитни зайчета, с живота на които може да се експериментира. Дори не споменавам цената, която плащат, за да се превръщат в каскадьори-изпитатели.
/дискусията тече..., а аз чакам доводите на опонентите ПО КАЗАНОТО ОТ МЕН - конкретно, точно както аз конкретно отговарям на "затапващи ме" въпроси/
Коментар