IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • grisow, сигурен съм че е по ефективна и от чисто електрическите и от чисто двг, обаче съм сигурен че батерия за такава кола още няма и тази която са поставили не е никак подходяща. 100% по ефективна, идеята им е много напредничава. Тази кола в общи линии няма проблем да се движи и само на ток стига да има къде да се зарежда, едно е да зареждаш 100 киловатчаса батерия и друго да зареждаш 20 като времетраене. Също и разхода на енергия ако използваш ДВГ да я произвеждаш и той работи в режим на постоянно натоварване, обороти ...тогава той е почти два пъти по ефективен. От батериите за които се говори тук може да произлезе подходяща батерия и за такава кола, разбира се това е въпрос на прогрес и развитие а не ако стоят само като идея. Тези автомобили които се движат по път има накъде още да стават по ефективни, но има голям проблем и той е че ще имат нужда точно от батерии за електрическата си трансмисия. Това може да се обърка като се изчерпят суровините за батерии. Ще дойде и време когато транспортни средства по въздух ще са масови, дори ще се управляват с мисъл, гледах едно видео и то е началото на точно такова нещо.
    Така че и такъв пробив ще има в техниката. А престави си вместо ДВГ - турбина, те са много по леки, но в момента са неефективни а загубата е загуба на топлина. Ако тази топлина се хваща по ефективно и се връща като енергия в камерата за изгаряне на горивото така че изходящите газове да са с много по ниска температура ефективността ще се повиши. Защото движението по въздух е с много по голям разход на енергия.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
      Струва ми се, че този режим на зареждане на батерията - докато едновременно се разрежда - би трябвало да е по-щадящ за нея, защото максималните стойности, достигани при "статично" зареждане, и минималните, до които би се стигало при дълъг преход без зареждане - се избягват.

      Но не мисля, че тази кола е много "зелена", че харчи горивото по-ефективно, отколкото чисто електрическите и отколкото чисто ДВГешките.
      Ами не е но, колкото-толкова.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
        Човека е развил няколко сериозни бизнеса, от които е спечелил милиони.
        Ако той е пропаднал, то какво си ти тогава?
        Онзи, който му се смее.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Това не е най същественното, според мен е интересно тази батерия колко време ще издържи защото по този начин циклите на заряд и разряд много бързо ще се осъществят. Иначе не дават параметри като хората масово производителите на електромобили, например колко им тежи батерията никой не посочва.
          Струва ми се, че този режим на зареждане на батерията - докато едновременно се разрежда - би трябвало да е по-щадящ за нея, защото максималните стойности, достигани при "статично" зареждане, и минималните, до които би се стигало при дълъг преход без зареждане - се избягват.

          Но не мисля, че тази кола е много "зелена", че харчи горивото по-ефективно, отколкото чисто електрическите и отколкото чисто ДВГешките.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Поправка: Не "изпаднал", а "ПРОПАДНАЛ". ИМА разлика.
            Човека е развил няколко сериозни бизнеса, от които е спечелил милиони.
            Ако той е пропаднал, то какво си ти тогава?

            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Това не е най същественното, според мен е интересно тази батерия колко време ще издържи защото по този начин циклите на заряд и разряд много бързо ще се осъществят. Иначе не дават параметри като хората масово производителите на електромобили, например колко им тежи батерията никой не посочва.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Да това е сайта им. Матеев е изпаднал в състояние на отрицание на вече съществуващи неща и дори си има и подръжници.
                Поправка: Не "изпаднал", а "ПРОПАДНАЛ". ИМА разлика.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Дали не беше това: https://www.obrist.at/
                  Благодаря!

                  Не са много ясни австрийските другари.
                  Често пъти споменават ефективност, пък на базовия модел кола не дават мощността на двигателя, а на високопроизводителния модел я дават в електрически единици kWe, то ест колко дава електрическият генератор, а не колко механична дава (и, съответно, гориво изразходва) самият ДВГ.

                  https://www.obrist.at/powertrain/hyp...id-powertrain/

                  kWe: https://www.americasgenerators.com/b...e-kwm-kwe.aspx
                  Last edited by grisow; 22.04.2021, 15:45.

                  Коментар


                  • Да това е сайта им. Матеев е изпаднал в състояние на отрицание на вече съществуващи неща и дори си има и подръжници.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение

                      Дай го пак, моля, не ми се рови назад, мързи ме
                      Дали не беше това: https://www.obrist.at/
                      OBRIST Group is an Austrian technology company with over 20 years of experience in automotive powertrain systems, thermal management

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Mateev, за колата с малкия акумулатор пуснах линк, направили са я вече.
                        Дай го пак, моля, не ми се рови назад, мързи ме

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Mateev, за колата с малкия акумулатор пуснах линк, направили са я вече. Може да контактуваш с тях и да им обясниш че не става. В общи линии станахме за смях вече на децата с това - НЕ МОЖЕ.
                          Тоя ококорения, нещо го гложди отвътре, вЕрвай ми.

                          Коментар


                          • Mateev, за колата с малкия акумулатор пуснах линк, направили са я вече. Може да контактуваш с тях и да им обясниш че не става. В общи линии станахме за смях вече на децата с това - НЕ МОЖЕ.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                              Именно това е МАНИЯ ЗА ВЕЛИЧИЕ - да си самоповярваш, че всички други инженери и конструктори по света са сгрешили, и ти единствения си прав. Как може въобще да си го помислиш това, още повече че:
                              1. Нямаш необходимото образование
                              2. Нямаш необходимия практически опит
                              3. Не си правил никаква научна развойна дейност
                              4. Не си правил никакви сравнителни изчисления на двете алтернативи
                              5. Нямаш нито един успех в този живот - само провал след провал и така цял живот
                              6. Нямаш дори елеметарна грамотност, което говори, че нищо не си чел през живота си, иначе нямаше да допускаш по 10 правописни грешки във всяко едно изречение.
                              Матейко, може да не ти се вярва но,
                              1.и аз съм инженер.
                              2.Щом аз мисля иначе, значи, не всички инженери мислят "така".
                              3.Развойна дейност СЪМ правил, реализирах европроект, 90% грант по ОПИК. Има регистриран ПМ който, вече спрях да поддържам.
                              4.Сравнителни изчисления, и да съм правил, ТОЧНО НА ТЕБ, няма да ги представя. Най-малкото, не си наясно с елементарни детайли от електротехника и физика, което, се доказва от редица ТВОИ постове и твърдения и в този форум, включително.
                              5.Успехите в своя живот, оценявам аз. За там, няма допуск кирливата ти муцуна.
                              6.А иначе, аз се радвам, щом моята "елементарна грамотност" (която, съм бил нямал, уж) , те хвърля в музиката. Там ти е мястото.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
                                По принцип не е невъзможно, но е много малко вероятно. Предполагам даже, че поне формално може да се изчисли вероятността.

                                Доколкото помня, отговорът на специалиста от БАН на Пирамид беше, макар и любезен, но прохладен?
                                Така беше. На човека не му се излиза от парадигмата, в която се е състоял. ТОВА е обяснимо. Отделно, дето се оказа, че сам, не е особено внимавал, като е прочел само част от изпратеното му. Изпратени му бяха САМО описанието на патента, без останалата купчина съображения и коментари. И ти какво очакваш, да прегърне нещо чуждо и да признае, де факто, пред непознат, колко неща, сам е пропуснал, ограничавайки се до известните само нему гледни точки? Несериозно е.
                                Last edited by Pyramid; 22.04.2021, 14:04.

                                Коментар

                                Working...
                                X