grisow, сигурен съм че е по ефективна и от чисто електрическите и от чисто двг, обаче съм сигурен че батерия за такава кола още няма и тази която са поставили не е никак подходяща. 100% по ефективна, идеята им е много напредничава. Тази кола в общи линии няма проблем да се движи и само на ток стига да има къде да се зарежда, едно е да зареждаш 100 киловатчаса батерия и друго да зареждаш 20 като времетраене. Също и разхода на енергия ако използваш ДВГ да я произвеждаш и той работи в режим на постоянно натоварване, обороти ...тогава той е почти два пъти по ефективен. От батериите за които се говори тук може да произлезе подходяща батерия и за такава кола, разбира се това е въпрос на прогрес и развитие а не ако стоят само като идея. Тези автомобили които се движат по път има накъде още да стават по ефективни, но има голям проблем и той е че ще имат нужда точно от батерии за електрическата си трансмисия. Това може да се обърка като се изчерпят суровините за батерии. Ще дойде и време когато транспортни средства по въздух ще са масови, дори ще се управляват с мисъл, гледах едно видео и то е началото на точно такова нещо.
Така че и такъв пробив ще има в техниката. А престави си вместо ДВГ - турбина, те са много по леки, но в момента са неефективни а загубата е загуба на топлина. Ако тази топлина се хваща по ефективно и се връща като енергия в камерата за изгаряне на горивото така че изходящите газове да са с много по ниска температура ефективността ще се повиши. Защото движението по въздух е с много по голям разход на енергия.
Така че и такъв пробив ще има в техниката. А престави си вместо ДВГ - турбина, те са много по леки, но в момента са неефективни а загубата е загуба на топлина. Ако тази топлина се хваща по ефективно и се връща като енергия в камерата за изгаряне на горивото така че изходящите газове да са с много по ниска температура ефективността ще се повиши. Защото движението по въздух е с много по голям разход на енергия.
Коментар