Първоначално изпратено от ED
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеАмериканския влогър Бен Салинс, собственик на Tesla Model 3, който снима различни ревюта за електрическата си кола, проведе любопитен тест. Той постави автомобила, купен преди 1 година, на изпитание - колко километра може да измине с напълно разредена батерия.
Теста си Салинс нарича "Колко километра ще може да измине Tesla Model 3 с разредена батерия". За първи път той прави подобно изпитание преди година, когато Теслата е съвсем нова - веднага, след като я купува. Електрическият автомобил на влогъра е оборудван с батерия с капацитет от 75 кВтч, а по време на първия тест, когато колата е нова, той успява да измине 452 км с едно зареждане.
Сега Салинс изпробва колата по същия маршрут, но метеорологичните условия са малко по-различни. Температурата на въздуха е малко по-ниска поради силния вятър със скорост от 11-13 м/сек, което също така нарушава аеродинамичните възможности на електрическия автомобил. Освен това за годината експлоатация действителният капацитет на батерията намалява от 75 на 71 кВтч.
Тестът показва, че пробегът на автомобила след пълното му зареждане до пълното разреждане на батерията вече е 394 км. При това автоматиката съобщава, че батерията е "празна" още на 372-ия километър от пътуването. Това кара Бен да се отправи към първата зарядна станция и да я обикаля в кръг, като успява да измине още 22 км, преди автомобилът да спре напълно.
Сравнението на резултатите от двата теста показва, че за година експлоатация Tesla Model 3 намалява пробега си с 58 км (или близо 13%). Деградацията на батерията на Тесла през първата година от експлоатацията е очевидна...
200 хил. мили с 90+ % капацитет:
А блумбърг дават тази статистика: https://www.bloomberg.com/graphics/2...ery.html#intro
Живота на един автомобил е да кажем 20 год. Х 15 000 км/година = 300 000 км. Според статистиката на собствениците (и Бен Сълинс) капацитета ще е над 90%.
Коментар
-
[QUOTE=ED;n3526482]Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Калитко, линк не ти трябва, а акъл.
Безименния рови нета за компромати, а междувременно теслата кърти нови рекорди
[ATTACH=CONFIG]n3526483[/ATTACH]
И причината е страхотния продукт, който се продава като топъл хляб:
https://youtu.be/F9ke9NC8oVwНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеСравнението на резултатите от двата теста показва, че за година експлоатация Tesla Model 3 намалява пробега си с 58 км (или близо 13%). Деградацията на батерията на Тесла през първата година от експлоатацията е очевидна...
https://batteryuniversity.com/index....ased_batteries
това, общо взето, е поведението на литиево-йонните батерии.
https://batteryuniversity.com/_img/c...ycles-web2.jpg
Виж най-долната, черната линия на най-интензивно използване на батерията (зареждащи цикли 25-100%). За първите 500 цикъла капацитетът на батерията спада с 15%.Last edited by 78-10; 20.12.2019, 12:34.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеАмериканския влогър Бен Салинс, собственик на Tesla Model 3, който снима различни ревюта за електрическата си кола, проведе любопитен тест. Той постави автомобила, купен преди 1 година, на изпитание - колко километра може да измине с напълно разредена батерия.
Теста си Салинс нарича "Колко километра ще може да измине Tesla Model 3 с разредена батерия". За първи път той прави подобно изпитание преди година, когато Теслата е съвсем нова - веднага, след като я купува. Електрическият автомобил на влогъра е оборудван с батерия с капацитет от 75 кВтч, а по време на първия тест, когато колата е нова, той успява да измине 452 км с едно зареждане.
Сега Салинс изпробва колата по същия маршрут, но метеорологичните условия са малко по-различни. Температурата на въздуха е малко по-ниска поради силния вятър със скорост от 11-13 м/сек, което също така нарушава аеродинамичните възможности на електрическия автомобил. Освен това за годината експлоатация действителният капацитет на батерията намалява от 75 на 71 кВтч.
Тестът показва, че пробегът на автомобила след пълното му зареждане до пълното разреждане на батерията вече е 394 км. При това автоматиката съобщава, че батерията е "празна" още на 372-ия километър от пътуването. Това кара Бен да се отправи към първата зарядна станция и да я обикаля в кръг, като успява да измине още 22 км, преди автомобилът да спре напълно.
Сравнението на резултатите от двата теста показва, че за година експлоатация Tesla Model 3 намалява пробега си с 58 км (или близо 13%). Деградацията на батерията на Тесла през първата година от експлоатацията е очевидна...
Коментар
-
Американския влогър Бен Салинс, собственик на Tesla Model 3, който снима различни ревюта за електрическата си кола, проведе любопитен тест. Той постави автомобила, купен преди 1 година, на изпитание - колко километра може да измине с напълно разредена батерия.
Теста си Салинс нарича "Колко километра ще може да измине Tesla Model 3 с разредена батерия". За първи път той прави подобно изпитание преди година, когато Теслата е съвсем нова - веднага, след като я купува. Електрическият автомобил на влогъра е оборудван с батерия с капацитет от 75 кВтч, а по време на първия тест, когато колата е нова, той успява да измине 452 км с едно зареждане.
Сега Салинс изпробва колата по същия маршрут, но метеорологичните условия са малко по-различни. Температурата на въздуха е малко по-ниска поради силния вятър със скорост от 11-13 м/сек, което също така нарушава аеродинамичните възможности на електрическия автомобил. Освен това за годината експлоатация действителният капацитет на батерията намалява от 75 на 71 кВтч.
Тестът показва, че пробегът на автомобила след пълното му зареждане до пълното разреждане на батерията вече е 394 км. При това автоматиката съобщава, че батерията е "празна" още на 372-ия километър от пътуването. Това кара Бен да се отправи към първата зарядна станция и да я обикаля в кръг, като успява да измине още 22 км, преди автомобилът да спре напълно.
Сравнението на резултатите от двата теста показва, че за година експлоатация Tesla Model 3 намалява пробега си с 58 км (или близо 13%). Деградацията на батерията на Тесла през първата година от експлоатацията е очевидна...
Коментар
-
[QUOTE=v_tin;n3526104]Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Линк братчед, линк, не твоите глупости. Да приема ли че всяка кола е електрическа и ти си ходил на марс?
Бас слагам че си гербаджия- представяш мечтаното за действителност
Безименния рови нета за компромати, а междувременно теслата кърти нови рекорди
И причината е страхотния продукт, който се продава като топъл хляб:
https://youtu.be/F9ke9NC8oVw
Коментар
-
Националната администрация за безопасност на движението по пътищата в САЩ гледа заявлението за изтегляне на 2000 електромобила на Tesla.
Според Reuters, става дума за модел S и модел X от периода, между 2012-2019 години. През май софтуерът за зареждане на батерията на тези електромобили беше актуализиран. Сега Тесла получава много оплаквания за неизправност на батерията.
Предполага се, че в електромобилите на Тесла е открит дефект, който предизвиква пожара на акумулатора.
Искът е подаден на 17 септември от кантората на калифорнийския адвокат Едуард Чен. Сега Националната администрация за безопасност на движението по пътищата в САЩ започна да го разглежда по същество.
Авторът на делото твърди, че електрическите превозни средства с дефекта са "много повече от 2000". Освен това, според Chen, компанията Е ЗНАЕЛА, че батериите са дефектни. Новото приложение, инсталирано на електрически автомобили, ще намали времето, необходимо за експлоатация на автомобила преди презареждане...
..............................................
За съжаление, бъдещето не е така розово.
Коментар
-
[QUOTE=ED;n3526074]Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Айде като за децата:
Revenue 2009 - ...
Revenue 2018 - ...
Growth rate = ?
Отчетите са публични.
Бас слагам че си гербаджия- представяш мечтаното за действителност
Коментар
-
[QUOTE=v_tin;n3525972]Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Доказателства дава този който представя теорията- в случая вашата групичка. Ако сега не представиш доказателства, утре спокойно може да кажеш че абсолютно всички коли и камиони и кораби и самолети са електрически и пак да ме пратиш да си търся информацията. И ако не мога да намеря такава информация то ще изляза некадърник.
Преди 15 години имаше един който викаше вервайте ми - докато не го попитаха колко е часът. Има негови бисери в нета- намери ги да се осмееш- вярвай ми
Та доказателствата са...........?
Revenue 2009 - ...
Revenue 2018 - ...
Growth rate = ?
Отчетите са публични.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
„Бля бля бля” но, да обориш -нъцки. Нали така, Трагичен?
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Така е когато те управляват медиите и не ползваш собствената си глава.Last edited by Pyramid; 20.12.2019, 20:00.
Коментар
-
[QUOTE=ED;n3525830]Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Ако не можеш да се оправиш с гугъл и отчетите няма за какво да спорим
Информацията публична, на няколко клика разстояние
Преди 15 години имаше един който викаше вервайте ми - докато не го попитаха колко е часът. Има негови бисери в нета- намери ги да се осмееш- вярвай ми
Та доказателствата са...........?
Коментар
Коментар