Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Националният комитет за безопасност на превозите в САЩ (NHTSB) завърши разследване на катастрофа с Tesla Model 3, при която водачът е загинал. Инцидентът се е случил във Флорида, но едва сега се съобщават подробности за него.
Следователите са стигнали до извода, че в момента на аварията електромобилът е бил с включен автопилот. Катастрофата става на магистрала в близост до град Делрей Бийч (Флорида) при пресичането на второкласен път. Когато Tesla-ата приближава кръстовището, в него навлиза камион с голямо ремарке. Товарната машина намалява скоростта и блокира движението по магистралата, но електромобилът, в който се намира Джереми Бенер, не спира и не намалява скоростта, а директно се блъска в прицепа на камиона.
Водачът загива на място, а следователите от NHTSB установяват, че той е включил системата за автопилот 10 секунди преди сблъсъка. Две секунди по-късно Бенер маха ръцете си от волана, като в този момент колата му се движи със 110 км/ч. В резултат на сблъсъка Model 3 е с буквално отрязан покрив, като се движи още половин километър, преди да спре.
Инцидентът е подобен на друга катастрофа във Флорида с участието на автомобил на Tesla - Model S, движещ се на автопилот се блъсна в камион, който завива на кръстовище. Нито автопилотът, нито шофьорът виждат бялата част от товарната машина и електромобилът дори не намалява скоростта си.
Така, до момента установените катастрофи с модели на Tesla, при които автопилотът не е успял да реагира и водачът на електромобила е загинал - са общо 4.
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Смешен ти сам разбираш ли какво си написал?Само някакво бля бля бля.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Този нещастен папагал, т.нат.„инж.Пеше”, без каквото и да е доказателство, че има някакво образование (освен собствените му фукни), да знаеш, живее изцяло в миналото. Ако някой не го държи за ръката, да му показва, как се прави нещо, ще се пули, ще се блещи, и ще разправя, че „ Такова животно нЕма”, „Това не може да се направи” (вероятно, щото той самият нито знае, нито може) и т.н. Едва ли има смисъл да му обясняваш. Този няма самостоятелно мислене. Ей на, колко време, откак дадох линк към доклада с картинките (за отопление от Козлодуй) и, вместо от раз да ме разбие, като опровергае заложените принципи... да си видял смислена критика?
Толкова по случая „ инж.(Папагал) Пеше”.
Пък е нервен...
Коментар
-
[QUOTE=v_tin;n3525808]Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Ако дадеш линк може и да поспорим, иначе си остават голи думи
Информацията публична, на няколко клика разстояние
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеnational power не приказват, работят и показват прототипите си. И в батериите уж нямаше на къде да се развиват а големи промени и тези батерии китайците ги продават. Ще кажеш лъжат че са им повишили циклите и че не се палят.
Толкова по случая „ инж.(Папагал) Пеше”.
Пък е нервен...Last edited by Pyramid; 17.12.2019, 19:19.
Коментар
-
[QUOTE=ED;n3525797]Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Moже ли на дадената графика да ми окажеш удвояването къде е. Май е само в главите на идиотите[/Opaa QUOTE]
Опаа явно съм се объркал, не било със 100%
Revenue growth:
2009 – 2018 (full year) – 120% CAGR
Auto sales:
2013 – 2018 (full year) – 50% CAGR
Ако поне малко подразбираш от икономика може и да схванеш, че такъв ръст на продажбите в индустрия като автомобилостроенето е невиждан!
Продължавайте да ни забавлявате
Коментар
-
[QUOTE=v_tin;n3525597]
Moже ли на дадената графика да ми окажеш удвояването къде е. Май е само в главите на идиотите[/Opaa QUOTE]
Опаа явно съм се объркал, не било със 100%
Revenue growth:
2009 – 2018 (full year) – 120% CAGR
Auto sales:
2013 – 2018 (full year) – 50% CAGR
Ако поне малко подразбираш от икономика може и да схванеш, че такъв ръст на продажбите в индустрия като автомобилостроенето е невиждан!
Продължавайте да ни забавлявате
Коментар
-
Връщаме се към темата.
И най-добрите батерии, се зареждат. Отнякъде. Перкопанелите са сложно прогнозируеми и рядко налични едновременно и в количество към момента на заряда. За буфери, казват някои, да били използвани. Аха. Но, никой не може да предвиди, кога да, а кога - да не се ползват. Т.е., частично приложимо. Идиотският извод, предлаган от „инж.Пеше” и безименния, е „зАеби.” И не е, не нищо не знаели. Не. Поназнайват. И двамата. Предполагам, според някои тестове, са даже умни, да не кажа, много. Може. Ама „умен” НЕ ЗНАЧИ „мъдър”. Теи думичките са различни. Мъдър е Мъск. Видял е ниша- разработва я. Допуска грешки но, държи Фокуса върху развитието. Ето ТОВА, двамата плювАчи, не разбират. Значи, освен мъдри, и много умни не са. Да се радват, че изобщо, им обръщаме внимание.
Толкова за папагалите (Които, са едни умни двуноги. За разреда си.).
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеnational power не приказват, работят и показват прототипите си. И в батериите уж нямаше на къде да се развиват а големи промени и тези батерии китайците ги продават. Ще кажеш лъжат че са им повишили циклите и че не се палят.
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнениеПарите ще дойдат от глупаците а тоя ще свърши в затвора или ще го застрелят
Не е достатъчно, Кеша. Не е. Трябва и акъл.Last edited by Pyramid; 17.12.2019, 13:39.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Трябва да споделите с безименния на какви медикаменти сте щото младежта ще ви завиди на халюцинациите.
Тия пичове удвояват продажбите всяка година, всички авто производители се чудят как да ги настигнат обаче идиотите по форумите продължавате да се пънете
[ATTACH=CONFIG]n3525537[/ATTACH]
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеКогато, по-рано тази година - холандски медии съобщиха за ПОРЕДНАТА САМОЗАПАЛИЛА СЕ Тесла - и то - Тесла, която е съвсем нова /на под 6 месеца в експлоатация!!!/ - най-много ми хареса един от коментарите на участниците, а именно:
"Една Тесла, ако не се самозапали - то това не е Тесла!"
.................................................. .............
Много говорихме за литиево-йонните батерии и за това, че В ТОЯ ИМ ДНЕШЕН ВИД, при ТАЯ ИМ КОНСТРУКЦИЯ - те НЕ СА НАДЕЖДИ И БЕЗОПАСНИ в експлоатация елементи, захранващи електродвигателите на Теслата.
Много говорихме и за ненормално-високата цена на това превозно средство: над 100 000 $.
Много говорихме за проблемите на батерията, която отдава много ток в студени сезони и големи горещини, което рязко намалява възможността за преодоляване на преходите, за които някои говорят.
Много говорихме, точно във връзка с горните причини - за постоянното НЕОБРАТИМО падане капацитета на батерията...
Достатъчно говорихме за падането на продажбите на Тесла, което е в пряка връзка с....? Познайте с какво /инвестиционен форум сме/, а ШЕСТТЕ МИЛИАРДА ДОЛАРА загуби, с които Тесла се е задължила към финансови институции - не правят автоматично Мъск в невинна птичка...
Още повече, че соларната компания, която САМ Мъск докара до фалит - трудно ще му прости... Акционерите ще търсят парите си. Откъде ще дойдат, ако и големите вериги СЪДЯТ компанията? От милиардите загуби на Тесла ли ще дойдат?
.................................................. ..................
Очертава се интересна Нова година!
Пожелавам на всички приятно посрещане на Новата 2020 година! Здраве, щастие и успехи!
Коментар
Коментар