If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Pyramid, мисълта ми е друга, не толкова за ефективността а по малка и нормална като тегло батерия. Какво и да приказват цените им не падат, чак много евтини да станат батерии с голям капацитет ще стане ли - ако се усъвършенства производството и дизайна им, ще скочат пък цените на суровините.
Сега, за ТОВА, универсално решение/спасение няма. За жалост.
Pyramid, мисълта ми е друга, не толкова за ефективността а по малка и нормална като тегло батерия. Какво и да приказват цените им не падат, чак много евтини да станат батерии с голям капацитет ще стане ли - ако се усъвършенства производството и дизайна им, ще скочат пък цените на суровините.
Това което дават като разход на гориво е достоверно и дори не е оптималното - 2л.за 100км, проблема е че върви с бензин плюс батерии и направо ги съсипва. Може да е по евтино направо да е на бензин, този нисък разход се постига при ниска скорост на движение. Спецификациите които предоставят не са достатъчни, не посочват разход при скорост на движение за изминаваните километри обаче дават 27 грама въглероден диоксид.
Няма стандарт и за специфичните параметри за електромобилите, например според мен теглото на батерията е важно, но никой не го посочва а само капацитета. Анархия е..и батериите им са пълен ШЪТ.
Разход от 3 на 100 в момента го има при коли с ДВГ, да не говорим че е реалистино постижимо стар автомобил с карбураторен двг да го пипнеш като му свалиш мощността на двг и при ниска скорост да изминаваш с 4 литра гориво 100км, но не и при нормален режим на експлоатация. Та тези си играят и по този начин за да постигнат ниския разход, имат видео в което автомобила се движи с 60 км.ч., явно борят разхода на гориво.Това обаче са трикове, защото със сериен дизелов автомобил ще имаш разход малко над 3 и ще караш със 120 км.ч.
Иначе загуба в прехвърляне на енергия в батерията има и сигурно ако се пресметне ще е към 30 процента поне, защото и електродвигателя добавя неговите минимум 5 процента.
Като почнете да приказвате глупости ...
НЯМА КОЛА ДА ХАРЧИ ПОД 5 с 120
Това което дават като разход на гориво е достоверно и дори не е оптималното - 2л.за 100км, проблема е че върви с бензин плюс батерии и направо ги съсипва. Може да е по евтино направо да е на бензин, този нисък разход се постига при ниска скорост на движение. Спецификациите които предоставят не са достатъчни, не посочват разход при скорост на движение за изминаваните километри обаче дават 27 грама въглероден диоксид.
Няма стандарт и за специфичните параметри за електромобилите, например според мен теглото на батерията е важно, но никой не го посочва а само капацитета. Анархия е..и батериите им са пълен ШЪТ.
Разход от 3 на 100 в момента го има при коли с ДВГ, да не говорим че е реалистино постижимо стар автомобил с карбураторен двг да го пипнеш като му свалиш мощността на двг и при ниска скорост да изминаваш с 4 литра гориво 100км, но не и при нормален режим на експлоатация. Та тези си играят и по този начин за да постигнат ниския разход, имат видео в което автомобила се движи с 60 км.ч., явно борят разхода на гориво.Това обаче са трикове, защото със сериен дизелов автомобил ще имаш разход малко над 3 и ще караш със 120 км.ч.
Иначе загуба в прехвърляне на енергия в батерията има и сигурно ако се пресметне ще е към 30 процента поне, защото и електродвигателя добавя неговите минимум 5 процента.
grisow, сигурен съм че е по ефективна и от чисто електрическите и от чисто двг, обаче съм сигурен че батерия за такава кола още няма и тази която са поставили не е никак подходяща. 100% по ефективна, идеята им е много напредничава. Тази кола в общи линии няма проблем да се движи и само на ток стига да има къде да се зарежда, едно е да зареждаш 100 киловатчаса батерия и друго да зареждаш 20 като времетраене. Също и разхода на енергия ако използваш ДВГ да я произвеждаш и той работи в режим на постоянно натоварване, обороти ...тогава той е почти два пъти по ефективен. От батериите за които се говори тук може да произлезе подходяща батерия и за такава кола, разбира се това е въпрос на прогрес и развитие а не ако стоят само като идея. Тези автомобили които се движат по път има накъде още да стават по ефективни, но има голям проблем и той е че ще имат нужда точно от батерии за електрическата си трансмисия. Това може да се обърка като се изчерпят суровините за батерии. Ще дойде и време когато транспортни средства по въздух ще са масови, дори ще се управляват с мисъл, гледах едно видео и то е началото на точно такова нещо.
Така че и такъв пробив ще има в техниката. А престави си вместо ДВГ - турбина, те са много по леки, но в момента са неефективни а загубата е загуба на топлина. Ако тази топлина се хваща по ефективно и се връща като енергия в камерата за изгаряне на горивото така че изходящите газове да са с много по ниска температура ефективността ще се повиши. Защото движението по въздух е с много по голям разход на енергия.
То, че може да осигури ускорение, ясно. Ала с едното прехвърляне от двг на батерии, си поне 25-30% назад като ефективност. Съжалявам.
grisow, сигурен съм че е по ефективна и от чисто електрическите и от чисто двг, обаче съм сигурен че батерия за такава кола още няма и тази която са поставили не е никак подходяща. 100% по ефективна, идеята им е много напредничава. Тази кола в общи линии няма проблем да се движи и само на ток стига да има къде да се зарежда, едно е да зареждаш 100 киловатчаса батерия и друго да зареждаш 20 като времетраене. Също и разхода на енергия ако използваш ДВГ да я произвеждаш и той работи в режим на постоянно натоварване, обороти ...тогава той е почти два пъти по ефективен. От батериите за които се говори тук може да произлезе подходяща батерия и за такава кола, разбира се това е въпрос на прогрес и развитие а не ако стоят само като идея. Тези автомобили които се движат по път има накъде още да стават по ефективни, но има голям проблем и той е че ще имат нужда точно от батерии за електрическата си трансмисия. Това може да се обърка като се изчерпят суровините за батерии. Ще дойде и време когато транспортни средства по въздух ще са масови, дори ще се управляват с мисъл, гледах едно видео и то е началото на точно такова нещо.
Така че и такъв пробив ще има в техниката. А престави си вместо ДВГ - турбина, те са много по леки, но в момента са неефективни а загубата е загуба на топлина. Ако тази топлина се хваща по ефективно и се връща като енергия в камерата за изгаряне на горивото така че изходящите газове да са с много по ниска температура ефективността ще се повиши. Защото движението по въздух е с много по голям разход на енергия.
Струва ми се, че този режим на зареждане на батерията - докато едновременно се разрежда - би трябвало да е по-щадящ за нея, защото максималните стойности, достигани при "статично" зареждане, и минималните, до които би се стигало при дълъг преход без зареждане - се избягват.
Но не мисля, че тази кола е много "зелена", че харчи горивото по-ефективно, отколкото чисто електрическите и отколкото чисто ДВГешките.
Това не е най същественното, според мен е интересно тази батерия колко време ще издържи защото по този начин циклите на заряд и разряд много бързо ще се осъществят. Иначе не дават параметри като хората масово производителите на електромобили, например колко им тежи батерията никой не посочва.
Струва ми се, че този режим на зареждане на батерията - докато едновременно се разрежда - би трябвало да е по-щадящ за нея, защото максималните стойности, достигани при "статично" зареждане, и минималните, до които би се стигало при дълъг преход без зареждане - се избягват.
Но не мисля, че тази кола е много "зелена", че харчи горивото по-ефективно, отколкото чисто електрическите и отколкото чисто ДВГешките.
Това не е най същественното, според мен е интересно тази батерия колко време ще издържи защото по този начин циклите на заряд и разряд много бързо ще се осъществят. Иначе не дават параметри като хората масово производителите на електромобили, например колко им тежи батерията никой не посочва.
Коментар