Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнениеЕто един преглед на различните видове химии за батерии и сравнителен анализ между тях, както и анализ на възможноста им да се използват за захранване на електромобили.
http://www.emic-bg.org/files/files/5_AKUM.pdf
Докладът е от 2009-та година, когато литиевите батерии все още са били в зората на своето развитие, и затова автора препоръчва Ni-MH батериите.
Коментар
-
Ето защо приех че напрежението на литиевойонните батерии е 4 волта а не 4.2, причината е че още в началото на разряд го много бързо пада. На тази графика се вижда че не е изразходван повече от 2-3 процента от капацитета а то е под 4 волта. Между другото някой беше написал, че от Тесла софтуерно като ограничили заряда до 80 процента много били ощетили собствените на модел 3, не са ги ощетили а са направили едно добро дело - да не се съсипва скъпата батерия.Last edited by supertrader; 25.03.2021, 04:08.D.Y.F-091066
Коментар
-
Ето един преглед на различните видове химии за батерии и сравнителен анализ между тях, както и анализ на възможноста им да се използват за захранване на електромобили.
http://www.emic-bg.org/files/files/5_AKUM.pdf
Докладът е от 2009-та година, когато литиевите батерии все още са били в зората на своето развитие, и затова автора препоръчва Ni-MH батериите.Last edited by Mateev; 25.03.2021, 03:36.
Коментар
-
Първоначално изпратено от 4i4o_Pay Разгледай мнениеЗдравейте! Виждам, че тук са се събрали хора, които повече от мен разбират от електромобили и затова ще помоля да ми отговорят (който има проверена информация) на следния въпрос: Правени ли са сериозни изследвания и какъв е резултата, как електромагнитните излъчвания в електроавтомобилите влияят на здравето както на водача и пътниците в автомобила, така и на хората вблизост.
При такава голяма мощност на задвижването, както и нелинейността на обекта, няма как да не се излъчват всякакви боклучави хармоници и то с доста голяма енергия.
Предварително благодаря.
Електродвигателите отдавна са в бита и работата на човечеството. Немалко професии са свързани с постоянна работа в близост до много по-мощни ел-двигатели или генератори, отколкото е мощността на индивидуално превозно средство.
Такива изследвания са правени - от гледна точка на здравето - но доста отдавна. Това, че са стари, въобще не ги прави невалидни, по-скоро е обратното - стари и добре проверени в ежедневната практика.
Те казват, че електромагнитните колебания, създавани около устройства даже и от тежката промишленост, не влияят забележимо на здравето.
Доколкото знам, електромагнитната обстановка в бита и работата се следи у нас от две институции - Околна среда и води (РИОСВ) и Здравна инпекция (РЗИ). Почти съм сигурен, че на техните сайтове би трябвало да има информация за стандартите, нормите, мерките, законодателството в това отношение, а може би и обща здравна информация.
Тролейбуси, трамваи, асансьори, ескалатори, промишлени вентилатори (в моловете) и пр. и пр. - не се смятат за много вредни, нали?
ПъПъ. Може би повече по въпроса знае @national_power
https://www.investor.bg/users/index/42900/Last edited by grisow; 25.03.2021, 01:18.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
С теб никой не говори.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеКато говорим за транспортни средства, някой чел ли е за миниподводниците по света и защо не са толкова масови, колкото се е очаквало да станат? Подсказвам проблеми основно, с батериите.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Не знам откъде се информираш, но при всички видове батерии има едно нещо общо, което се използва по еднакъв начин.
Ще подскажа че няма усредняване.
Last edited by X_Y; 24.03.2021, 19:01.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, информиран съм за напреженията при разредено и заредено състояние, но на практика положението се оказва друго и затова усреднявам писах че напрежението е 4 волта. Да му мислят тези които правят контролерите за управление на тези неща при батериите. Има филмчета как навиват литиевойонни батерии, в общи линии слагат каквото им падне в смисъл много разновидности.
Ще подскажа че няма усредняване.
Last edited by X_Y; 24.03.2021, 19:01.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от 4i4o_Pay Разгледай мнениеЗдравейте! Виждам, че тук са се събрали хора, които повече от мен разбират от електромобили и затова ще помоля да ми отговорят (който има проверена информация) на следния въпрос: Правени ли са сериозни изследвания и какъв е резултата, как електромагнитните излъчвания в електроавтомобилите влияят на здравето както на водача и пътниците в автомобила, така и на хората вблизост.
При такава голяма мощност на задвижването, както и нелинейността на обекта, няма как да не се излъчват всякакви боклучави хармоници и то с доста голяма енергия.
Предварително благодаря.
73!
Коментар
-
Здравейте! Виждам, че тук са се събрали хора, които повече от мен разбират от електромобили и затова ще помоля да ми отговорят (който има проверена информация) на следния въпрос: Правени ли са сериозни изследвания и какъв е резултата, как електромагнитните излъчвания в електроавтомобилите влияят на здравето както на водача и пътниците в автомобила, така и на хората вблизост.
При такава голяма мощност на задвижването, както и нелинейността на обекта, няма как да не се излъчват всякакви боклучави хармоници и то с доста голяма енергия.
Предварително благодаря.
Коментар
-
Имхотеп, информиран съм за напреженията при разредено и заредено състояние, но на практика положението се оказва друго и затова усреднявам писах че напрежението е 4 волта. Да му мислят тези които правят контролерите за управление на тези неща при батериите. Има филмчета как навиват литиевойонни батерии, в общи линии слагат каквото им падне в смисъл много разновидности.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар