If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Ед, подобна дървеняшка реакция на едно откровено пародийно включване, далеч повече би подхождало на Фараона.
Ти доста ме изненада!
Достатъчно беше на моите 4 имотиконови муцуни да отговориш просто с една.
Казах го преди на майтап, но изглежда наистина сте ултраконсервативна групичка, с белези на клика.
Сорри!
Виждам Начев че ме споменавате с и без причина. Не се занимавайте с мен, а с това за което ви активираха след загубата на изборите. В противен случай може да ви се случи това което и на мажната, а предполагам не ви се иска да загубите голяма част от доходите по такава причина.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Пародийно включване По нищо не личи. Мисля спомена какво ти е отношението към Елън Мъск и компанията.
Фактите са си факти.
Прекратявам спора и включванията, признавам се за победен.
Правдата тук не е водеща.
Каквото и да кажа, каквито и доводи да изтъкна, достатъчно ще е да ми постнеш настоящата графика за цената на А и ще съм принуден да замълча пародийно насран Обстоятелството, че ти дори няма да се усетиш, че съм пародийно насран, не ме топли. Прав си.
Време е празненство и тържествуване на едни и униние за други. Както е в живота!
Компании като Тесла са предвестник на сериозни размествания на обществени пластове. Старите пари и капитали, които по естествен начин са свързани със стари технологи, материали и др. отстъпват под напора на млади, гладни вълчета, жадни и за кръв. В еволюционен план това се възприема като нещо позитивно, ама еволюцията понякога си прави интересни майтапи.
Този път вероятно процесът няма да се случи под формата на някаква обществена революция, акушер на нови социални и технологически достижения, но това не прави нещата по-ясни и обозрими.
Дано знаете защо се радвате!
Компанията е лице, родено по силата на формализирана регистрационна процедура, за разлика от лицето, родено от жена при биологичен акт. Имат си живот,, специфични права и интереси, които не е задължително да съвпадат с тези на родителите. Много често и особено корп. шефове ги омесмат, ама водени от чисто егоистични подбуди и действайки грубо и безпринципно.
Мъск е с безспорни качества, но е гадно копеле. Още в момента на извиване на ръцете на Еберхард и Тарпънинг да му признаят качеството на съучредител на компанията, какъвто не е и никога няма да бъде, на мен ми светна ламБата, че заради егото и амбицията си, този човек е готов на всичко.
Хубавото ти изложение за причините за взрива, моля допълни и с хипотезата, че в момента Мъск се бори със зъби и нокти за достигане на още няколко показателя, които ще активират едни приказни опции в мениджърския му контракт.
Адийо, ще се видим пак по пътя надолу
Междувременно кастата придобива качества и на секта.
Този "пробег" - вече сме коментирали ТУК - ЕЖЕДНЕВНО НАМАЛЯВА, за да ПАДНЕ, след първата година, ПОД 300 километра и ПОВЕЧЕ и т.н. - в тая последователност..., след ТРЕТАТА година - вече сме ПОД 250 км... /т.е - вече уточнихме, че НОВА БАТЕРИЯ ПО КАТАЛОГ СТРУВА $ 40 000!!!/
И паталогичен лъжец ще се спре пред факти и статистиката! Ти спирка нямаш
Батериите на Тесла деградират и намаляват пробега с по-малко от 10% при изминати 250 – 300 хил мили, което е близо половин милион километра!!!
Който иска да се запознае с обективно представена информация за Тесла модел 3 може да разгледа проучването на БЛУМБЪРГ и да добие представа защо М3 продава повече автомобили от БМВ, АУДИ И МЕРЦЕДЕС взети заедно. Всеки аспект от експлоатацията на колата е разгледан с подробна статистика – качество и надеждност, поддръжка и зареждане, автопилот и т.н.
Доста се изненадах от продажбите на всички други производители на ел коли за миналата година. По-ниски от 2018!
Потребителите не искат да купуват просто ел коли, те искат само Тесла, което е малко притеснително. Очаквам до средата на годината акцията да мине $1000.
Тесла има голямо предимство спрямо конкурентите, за цената която плащат спрямо други производители. Освен това читавите модели – Хюндай Кона и Киа Ениро на практика е почти невъзможно да си ги купиш.
Цената на акцията е друга тема. При такива експлозивни покачвания спадовете също ще са интересни. Аз лично не бих купувал при тези нива. При една здравословна корекция да, но при тези стойности еуфорията е много голяма. Въпросът е каква е тенденцията в дългосрочен план при EV (и конкретни за Тесла) и каква за ДВГ.
Този "пробег" - вече сме коментирали ТУК - ЕЖЕДНЕВНО НАМАЛЯВА, за да ПАДНЕ, след първата година, ПОД 300 километра и ПОВЕЧЕ и т.н. - в тая последователност...,[U] след ТРЕТАТА година - вече сме ПОД 250 км
Коментирали сме били? Или сме били заливани с поток твои виждания и мнения? Абсурдните цифри по-горе откъде се взеха?
analog , продажбите на ел.коли едва ли ще са изключение от общата тенденция на колите въобще..а това че цената на на някаква акция е влязла в режим на вертикално движение нагоре не е нещо ново. Ако трябва да се познае после какво ще стане също не е трудно - вертикално падане от какво ниво трябва ли да се познае.
Преди около седмица посочих ТУК РЕКЛАМНАТА цена на Тесла - Модел 3...
СПЕКУЛИРАНЕТО от страна на Мъск с подобна цена от $ 35 000 - е очевидна!
За подобна цена от $ 35 000 - купувачът на електричка получава:
1. Електромотор.
2. Батерия за пробег с ЕДНО ЗАРЕЖДАНЕ: 354 километра!!! /Този "пробег" - вече сме коментирали ТУК - ЕЖЕДНЕВНО НАМАЛЯВА, за да ПАДНЕ, след първата година, ПОД 300 километра и ПОВЕЧЕ и т.н. - в тая последователност..., след ТРЕТАТА година - вече сме ПОД 250 км... /т.е - вече уточнихме, че НОВА БАТЕРИЯ ПО КАТАЛОГ СТРУВА $ 40 000!!!/
3. Получава още /на куп/: 8 възд.възглавници, двузонов климатик, задна камера, USB-портове, ел-стъкла-автомат.режим, мултимедийна система с Bluetooth, светодиодна оптика И система за контрол на налягането в гумите.
................................................
До тук нещата са ясни.
Да де, но нещо тук ни "РАЗЯСНЯВАТ", че батерията с едно зареждане имаЛА пробег от 500 километра! /не говорим за това, колко ЧАСА ТРЯБВА ДА ЗАРЕЖДАМЕ, защото АКО можем и по бързата процедура - "само за 40 - 50 минути" - да скапем батерията и горните 354 километра да паднат за кратко - под 200!!!
................................................
Да кажем все пак, колко трябва да "ДОПЛАТИМ", за да имаме батерия с пробег от 500 км..., която пък ще се скапе по горната схема...
Срещу ДОПЪЛНИТЕЛНИ - $ 9 000 - Тесла, Модел 3 получава пакет Long Range, като пробегът се "увеличава" ДО 500 километра, а времето за ускоряване "се намалява" от стандартните 5.6 секунди, до цеееели 5.1 секунди...
Срещу ДРУГИ ДОПЪЛНИТЕЛНИ - $ 5 000 - може да си поръчате салон...
Мъск предлага Модел 3 в черно. ДРУГИ $ 1 000 можете да изберете цвят, различен от черен...
Модел 3 БИЛ "оборудван с всички системи за "автономно" придвижване"... Да, НО... Някои от тях се активират срещу ДРУГИ $ 5 000, като например - най-значимите: система за автономно паркиране, самостоятелно престрояване при включен мигач, функция за поддържане на лентата за движение...
... то пък, като четем за това "автономно"..., а за тая батерия..., а за тия "БЪРЗО" зарядни супер..., което кара да мислим за ДРУГИТЕ $ 40 000 за нова батерия, още след ПЪРВА-ВТОРА година..., лятото - жега, зимата - студ - КЛИМАТИКЪТ "гълта" 35 % - 40 % от горните 354 километра!
Целта на Мъск е да изхвърли ДВГ и да наложи електрическите коли на пазара
Доста се изненадах от продажбите на всички други производители на ел коли за миналата година. По-ниски от 2018!
Потребителите не искат да купуват просто ел коли, те искат само Тесла, което е малко притеснително. Очаквам до средата на годината акцията да мине $1000.
Pyramid , в тези технологии повече лудост има отколкото прогрес. Не върви с ток а с батерии и може да се обзаложим че гигафабриките произвеждат вече батерии с живот не по дълъг от 4-5 години и с ръста на производството ще отидат и на три. Не сте ли си купували акумулатори поне да видите какво се случва напоследък - прогрес.Като те качат един път на клона няма измъкване, произвежда се боклук.
Ще ми разяснищ ли последната част на графиката -стръмната част. Какво е станало че от 350 акцията изведнъж отива на 600
Positive market surprise
Няколко тримесечия на печалба
Доминант на пазара без конкуренция (всички тесла килъри са с трагични показатели)
Очеизваждащо превъзходство в технологията (battery efficiency - около 50% превъзходство над конкуренцията)
Пазарен лидер в EV маркета, който расте с 50% годишно, докато ДВГ технологията стагнира. Пика вече факт и от тук нататък започват фалити и обединения на традиционните производители.
Фабриките никнат като гъби – Китай от блато до производство за 10 месеца. Следващата е в Германия
Short squeeze – от близо 30% short interest вече е под 20%
Говори се за Китайски инвеститори, които купуват агресивно акции
Производството на Model Y (който ще е най-купувания модел) е изтеглено с близо година
Пикапа, който е много голям пазар за щатите измита конкурентите по показатели, а до момента в който сегмент влиза тесла мачка всички и става пазарен лидер. Годишните продажби на пикапи са няколко милиона само в САЩ.
Промяна в сентимента – under promise / over deliver
…
Pyramid , забрави...само много висока цена на петрола може да задвижи икономиката. Петрола е много силен фактор, дори в ел.колите се влага много от него..а те ще станат масови точно никога.
Вярванията са забавяли прогреса но, още не са успели напълно да го спрат.
ED иконмическата депресия е факт, демографското развитие е следствие от икономическото развитие , погледни лихвите - ниската доходност показва че липсва в какво реално да се инвестира . Добави ниската цена на петрола и ти казвам че това е рецепта за война, ти си гледай цената на акциите на тесла.
Чукни в гугъл "икономическа депресия" и после го копирай тук да разнищим описанието.
За демографското развитие не знам какво имаш предвид, но може да доразвиеш тезата.
Последното твърдение за ниската доходност няма никакъв смисъл. Ниска доходност на КОЕ? На лихви, облигации, акции или ...? Доходността за последните 20 години при акциите е колкото за последните 150. Не знам защо си решил че е ниска. само за миналата година гони 20-30% почти навсякъде по света. Подозирам, че имаш пак някоя екзотична коснпиративна теория
Виж за войната съм съгласен че се пече, но не поради причините, които си мислиш.
Pyramid , забрави...само много висока цена на петрола може да задвижи икономиката. Петрола е много силен фактор, дори в ел.колите се влага много от него..а те ще станат масови точно никога.
Коментар