Първоначално изпратено от national power
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
[QUOTE=ED;n3525830]Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Ако не можеш да се оправиш с гугъл и отчетите няма за какво да спорим
Информацията публична, на няколко клика разстояние
Преди 15 години имаше един който викаше вервайте ми - докато не го попитаха колко е часът. Има негови бисери в нета- намери ги да се осмееш- вярвай ми
Та доказателствата са...........?
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеНационалният комитет за безопасност на превозите в САЩ (NHTSB) завърши разследване на катастрофа с Tesla Model 3, при която водачът е загинал. Инцидентът се е случил във Флорида, но едва сега се съобщават подробности за него.
Следователите са стигнали до извода, че в момента на аварията електромобилът е бил с включен автопилот. Катастрофата става на магистрала в близост до град Делрей Бийч (Флорида) при пресичането на второкласен път. Когато Tesla-ата приближава кръстовището, в него навлиза камион с голямо ремарке. Товарната машина намалява скоростта и блокира движението по магистралата, но електромобилът, в който се намира Джереми Бенер, не спира и не намалява скоростта, а директно се блъска в прицепа на камиона.
Водачът загива на място, а следователите от NHTSB установяват, че той е включил системата за автопилот 10 секунди преди сблъсъка. Две секунди по-късно Бенер маха ръцете си от волана, като в този момент колата му се движи със 110 км/ч. В резултат на сблъсъка Model 3 е с буквално отрязан покрив, като се движи още половин километър, преди да спре.
Инцидентът е подобен на друга катастрофа във Флорида с участието на автомобил на Tesla - Model S, движещ се на автопилот се блъсна в камион, който завива на кръстовище. Нито автопилотът, нито шофьорът виждат бялата част от товарната машина и електромобилът дори не намалява скоростта си.
Така, до момента установените катастрофи с модели на Tesla, при които автопилотът не е успял да реагира и водачът на електромобила е загинал - са общо 4.
Коментар
-
Националният комитет за безопасност на превозите в САЩ (NHTSB) завърши разследване на катастрофа с Tesla Model 3, при която водачът е загинал. Инцидентът се е случил във Флорида, но едва сега се съобщават подробности за него.
Следователите са стигнали до извода, че в момента на аварията електромобилът е бил с включен автопилот. Катастрофата става на магистрала в близост до град Делрей Бийч (Флорида) при пресичането на второкласен път. Когато Tesla-ата приближава кръстовището, в него навлиза камион с голямо ремарке. Товарната машина намалява скоростта и блокира движението по магистралата, но електромобилът, в който се намира Джереми Бенер, не спира и не намалява скоростта, а директно се блъска в прицепа на камиона.
Водачът загива на място, а следователите от NHTSB установяват, че той е включил системата за автопилот 10 секунди преди сблъсъка. Две секунди по-късно Бенер маха ръцете си от волана, като в този момент колата му се движи със 110 км/ч. В резултат на сблъсъка Model 3 е с буквално отрязан покрив, като се движи още половин километър, преди да спре.
Инцидентът е подобен на друга катастрофа във Флорида с участието на автомобил на Tesla - Model S, движещ се на автопилот се блъсна в камион, който завива на кръстовище. Нито автопилотът, нито шофьорът виждат бялата част от товарната машина и електромобилът дори не намалява скоростта си.
Така, до момента установените катастрофи с модели на Tesla, при които автопилотът не е успял да реагира и водачът на електромобила е загинал - са общо 4.
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Смешен ти сам разбираш ли какво си написал?Само някакво бля бля бля.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Този нещастен папагал, т.нат.„инж.Пеше”, без каквото и да е доказателство, че има някакво образование (освен собствените му фукни), да знаеш, живее изцяло в миналото. Ако някой не го държи за ръката, да му показва, как се прави нещо, ще се пули, ще се блещи, и ще разправя, че „ Такова животно нЕма”, „Това не може да се направи” (вероятно, щото той самият нито знае, нито може) и т.н. Едва ли има смисъл да му обясняваш. Този няма самостоятелно мислене. Ей на, колко време, откак дадох линк към доклада с картинките (за отопление от Козлодуй) и, вместо от раз да ме разбие, като опровергае заложените принципи... да си видял смислена критика?
Толкова по случая „ инж.(Папагал) Пеше”.
Пък е нервен...
Коментар
-
[QUOTE=v_tin;n3525808]Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Ако дадеш линк може и да поспорим, иначе си остават голи думи
Информацията публична, на няколко клика разстояние
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеnational power не приказват, работят и показват прототипите си. И в батериите уж нямаше на къде да се развиват а големи промени и тези батерии китайците ги продават. Ще кажеш лъжат че са им повишили циклите и че не се палят.
Толкова по случая „ инж.(Папагал) Пеше”.
Пък е нервен...Last edited by Pyramid; 17.12.2019, 19:19.
Коментар
-
[QUOTE=ED;n3525797]Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Moже ли на дадената графика да ми окажеш удвояването къде е. Май е само в главите на идиотите[/Opaa QUOTE]
Опаа явно съм се объркал, не било със 100%
Revenue growth:
2009 – 2018 (full year) – 120% CAGR
Auto sales:
2013 – 2018 (full year) – 50% CAGR
Ако поне малко подразбираш от икономика може и да схванеш, че такъв ръст на продажбите в индустрия като автомобилостроенето е невиждан!
Продължавайте да ни забавлявате
Коментар
-
[QUOTE=v_tin;n3525597]
Moже ли на дадената графика да ми окажеш удвояването къде е. Май е само в главите на идиотите[/Opaa QUOTE]
Опаа явно съм се объркал, не било със 100%
Revenue growth:
2009 – 2018 (full year) – 120% CAGR
Auto sales:
2013 – 2018 (full year) – 50% CAGR
Ако поне малко подразбираш от икономика може и да схванеш, че такъв ръст на продажбите в индустрия като автомобилостроенето е невиждан!
Продължавайте да ни забавлявате
Коментар
-
Връщаме се към темата.
И най-добрите батерии, се зареждат. Отнякъде. Перкопанелите са сложно прогнозируеми и рядко налични едновременно и в количество към момента на заряда. За буфери, казват някои, да били използвани. Аха. Но, никой не може да предвиди, кога да, а кога - да не се ползват. Т.е., частично приложимо. Идиотският извод, предлаган от „инж.Пеше” и безименния, е „зАеби.” И не е, не нищо не знаели. Не. Поназнайват. И двамата. Предполагам, според някои тестове, са даже умни, да не кажа, много. Може. Ама „умен” НЕ ЗНАЧИ „мъдър”. Теи думичките са различни. Мъдър е Мъск. Видял е ниша- разработва я. Допуска грешки но, държи Фокуса върху развитието. Ето ТОВА, двамата плювАчи, не разбират. Значи, освен мъдри, и много умни не са. Да се радват, че изобщо, им обръщаме внимание.
Толкова за папагалите (Които, са едни умни двуноги. За разреда си.).
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеnational power не приказват, работят и показват прототипите си. И в батериите уж нямаше на къде да се развиват а големи промени и тези батерии китайците ги продават. Ще кажеш лъжат че са им повишили циклите и че не се палят.
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнениеПарите ще дойдат от глупаците а тоя ще свърши в затвора или ще го застрелят
Не е достатъчно, Кеша. Не е. Трябва и акъл.Last edited by Pyramid; 17.12.2019, 13:39.
Коментар
Коментар