Парадоксът Tesla: най-калпавите, но и най-обичаните коли
Компанията на Мъск е последна по качество, но първа по клиентски симпатии според J.D.Power
В потърждение за тезата за лошото качество Forbes цитира опита на свой читател, на име Бил Гордън, който за 6 години притежание на Model S е имал над 30 извънредни посещения в сервиза с автомобила. Проблемите са в широк спектър - стъклата не се затварят, екранът спира да работи, в един момент всички врати блокират и на клиента се налага да влиза през багажника, после пък колата необяснимо спира при 200 мили оставащ обхват... Във всички тези случаи поддръжката на Tesla се е държала грубо, отричала е, че има проблем, и в половината от казусите не е успяла да отстрани повредата.
Окачване на Tesla Model S се счупи при 200 км/ч
Компанията отрича некачаствен детайл, но смени колата на собственика
Tesla Model Y е като сглобяван в час по трудово
За защитата на един от радиаторите от капака над него се изпползват дървени елементи и лепенки
Иван Георгиев11.09.2020 17:30Прочитания: 24921

Tesla поднесе поредната неприятна изненада на клиентите си, след като се оказа, че компанията използва нетрадиционни методи за фиксиране на отделни елементи в отсека, където е багажникът на Model Y. За това се оплака потребител във форума Tesla Motor Club, който обясни, че колата му струва 55 000 долара, а един от радиаторите е закрепен с дървени подложки и съмнителни като здравина ленти.
Компанията на Мъск е последна по качество, но първа по клиентски симпатии според J.D.Power
В потърждение за тезата за лошото качество Forbes цитира опита на свой читател, на име Бил Гордън, който за 6 години притежание на Model S е имал над 30 извънредни посещения в сервиза с автомобила. Проблемите са в широк спектър - стъклата не се затварят, екранът спира да работи, в един момент всички врати блокират и на клиента се налага да влиза през багажника, после пък колата необяснимо спира при 200 мили оставащ обхват... Във всички тези случаи поддръжката на Tesla се е държала грубо, отричала е, че има проблем, и в половината от казусите не е успяла да отстрани повредата.
Окачване на Tesla Model S се счупи при 200 км/ч
Компанията отрича некачаствен детайл, но смени колата на собственика
Tesla Model Y е като сглобяван в час по трудово
За защитата на един от радиаторите от капака над него се изпползват дървени елементи и лепенки
Иван Георгиев11.09.2020 17:30Прочитания: 24921

Tesla поднесе поредната неприятна изненада на клиентите си, след като се оказа, че компанията използва нетрадиционни методи за фиксиране на отделни елементи в отсека, където е багажникът на Model Y. За това се оплака потребител във форума Tesla Motor Club, който обясни, че колата му струва 55 000 долара, а един от радиаторите е закрепен с дървени подложки и съмнителни като здравина ленти.
Коментар