Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнениеКогато, евентуално, може би Тесла започне да произвежда по 20 000 000 коли на година ще си заслужи сегашната оценка...
Дотогава може само да се свали шапка на Мъск, че надъха инвеститорите за светлото бъдеще на компанията.
ЕВАЛА !
Все пак в държава, където десетки хора послушаха съвета на президента да пият белина и половината се гътнаха, явно това не е трудно....
За гол секс или там както се казва, не ми се коментира..С тази пари дето ги спечели Мъск може и за президент да се кандидатира. Не е поискал, не е станал...
- 1 like
Коментар
-
Да не бъда разбран грешно, моля!
Евалла на Мъск за това, че надува акцията, което увеличава пазарната капитализация, но това изобщо не носи приходи на компанията. Приходи носят продажбите!
Банките - наистина правят много И РАЗЛИЧНИ ПРОГНОЗИ, които дават НАДЕЖДИ на вложителите... КАК и КОГА са прекалено хипотетични въпроси, на които не може да се отговори еднозначно. Пазарът бележи върхове, след които следват спадове...
...........................................
Анализаторите от изданието Money Shake изчисляват и печалбата, която реализират производителите за минута време, вложена от автопроизводителите за произведеният продукт.... Сред първите 10 по този показател отново ЛИПСВА Тесла... /да - тя някога ЩЕ ..., но МОЖЕ БИ - АКО някой от първите тук прояви интерес и Мъск "склони" някой от работохолиците да му прави машините, а той някак - да се отдели с - може би - контролният пакет/... Може да стане, ама балъците някак си гледат в тяхната паниЧка..., бачкат и продават десетките милиони автомобили за една година, а Мъск ЩЯЛ ДА НАПРАВИ догодина половин милион... И ще ги настигне! Аз вярвам в тази мантра! Сериозен съм!
..............................................
Печалбата, която реализират производителите за минута време, вложена от автопроизводителите за произведеният продукт:
Тук лидери отново за Toyota и Volkswagen.
Топ 10 по печалба от произведени автомобили за минута:
1. Toyota 533 676 долара
2. Volkswagen 523 592
3. Daimler 359 970
4. Ford 285 198
5. Honda 270 928
6. General Motors 261 035
7-8. SAIC 230 403
7-8. FCA 230 403
9. BMW 221 842
10. Nissan 183 219
11. Hyundai 172 184
12. Peugeot 159 056
Абе, - не знаят как се надува акция тия хора и това си е! Да си вземат парите /за минута/ - и да ходят да се учат как да си вдигат акцията! Мъск да им направи семинар и да ги пооткрехне малко! /не му оспорвам фойерверките в нета - това почти никой не го може, а приходите му са забележителни... и толкова/
Коментар
-
Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнениеКогато, евентуално, може би Тесла започне да произвежда по 20 000 000 коли на година ще си заслужи сегашната оценка...
Дотогава може само да се свали шапка на Мъск, че надъха инвеститорите за светлото бъдеще на компанията.
ЕВАЛА !
Все пак в държава, където десетки хора послушаха съвета на президента да пият белина и половината се гътнаха, явно това не е трудно....
За гол секс или там както се казва, не ми се коментира..С тази пари дето ги спечели Мъск може и за президент да се кандидатира. Не е поискал, не е станал...
Коментар
-
Когато, евентуално, може би Тесла започне да произвежда по 20 000 000 коли на година ще си заслужи сегашната оценка...
Дотогава може само да се свали шапка на Мъск, че надъха инвеститорите за светлото бъдеще на компанията.
ЕВАЛА !
Все пак в държава, където десетки хора послушаха съвета на президента да пият белина и половината се гътнаха, явно това не е трудно....
За гол секс или там както се казва, не ми се коментира..С тази пари дето ги спечели Мъск може и за президент да се кандидатира. Не е поискал, не е станал...
Коментар
-
Първоначално изпратено от The Matrix Разгледай мнение
Предвиждат.... по теория на вероятностите.... някога в светлото бъдеще .... ще ... ще .... ще....
Като гледам обаче не се правят зле и сега:
Графиката тъкмо излезе за ноември от континент на който нямат завод... Нова е, да, въпреки че изглежда като тази от миналия месец и тази преди него и тази преди онзи месец и ... и ... и...
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Сравняваш компании динозаври по стари от тебе с най-новия стартъп в автомобилостроенето и се чудиш защо не ти излиза сметката.
Ето ти - Голдман Сакс предвиждат Тесла да продава по 20 000 000 коли на година което е 38 коли на минута смятай паk:
https://electrek.co/2020/12/03/tesla...goldman-sachs/
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеТа, дойде ми на ум да попитам - знаете ли кои са производителите на превозни средства, според броя на направените от тях автомобили за една минута?
Оказва се, че най********-оперативно от всички действа японската Toyota, от чийто конвейер за 60 секунди слизат 19,9 автомобила.
Веднага след Toyota се нарежда Volkswagen с 19,8 автомобила, но тук са включени и колите от останалите брандове на германския концерн, в това число Audi, Skoda, Seat и др.
На трето място е Hyundai, като разликата от лидерите вече е сериозна - 13,7 машини на минута.
Оказва се, че Тесла НЕ са между първите 10 по този показател... /нищо де, има време!/ Да де, но Тесла миналата година криво-ляво направиха първият си милион продадени електромобили.../за 17 години/, а китайчетата ВСЯКА година продават над 2.5 броя... /зная, че Мъск им диша във врата, но по капитализация пък им води..., те пък по продажби!!!.../ Както СМЕ казвали тук - майдойде време Мъск да търси ... купувачи... Що пък не се натискат за Тесла: ИМЕ, КАПИТАЛИЗАЦИЯ!
Не зная! Сложно е! За ефективност ли говорим?... За пазари, ли?... Безопасност?... Други проблеми?... /има време!/... НО ЗАЩО няма опашка за Тесла?...
Топ 10 по производство на автомобили за минута:
1. Toyota 19,9
2. Volkswagen 19,8
3. Hyundai 13,7
4. General Motors 13
5. Ford 12,2
6. Nissan 11
7. Honda 10
8. FCA (Fiat-Chrysler) 8,8
9. Renault 7,9
10. PSA (Peugeot-Citroen) 6,9
Ето ти - Голдман Сакс предвиждат Тесла да продава по 20 000 000 коли на година което е 38 коли на минута смятай паk:
https://electrek.co/2020/12/03/tesla...goldman-sachs/
Коментар
-
Та, дойде ми на ум да попитам - знаете ли кои са производителите на превозни средства, според броя на направените от тях автомобили за една минута?
Оказва се, че най********-оперативно от всички действа японската Toyota, от чийто конвейер за 60 секунди слизат 19,9 автомобила.
Веднага след Toyota се нарежда Volkswagen с 19,8 автомобила, но тук са включени и колите от останалите брандове на германския концерн, в това число Audi, Skoda, Seat и др.
На трето място е Hyundai, като разликата от лидерите вече е сериозна - 13,7 машини на минута.
Оказва се, че Тесла НЕ са между първите 10 по този показател... /нищо де, има време!/ Да де, но Тесла миналата година криво-ляво направиха първият си милион продадени електромобили.../за 17 години/, а китайчетата ВСЯКА година продават над 2.5 броя... /зная, че Мъск им диша във врата, но по капитализация пък им води..., те пък по продажби!!!.../ Както СМЕ казвали тук - майдойде време Мъск да търси ... купувачи... Що пък не се натискат за Тесла: ИМЕ, КАПИТАЛИЗАЦИЯ!
Не зная! Сложно е! За ефективност ли говорим?... За пазари, ли?... Безопасност?... Други проблеми?... /има време!/... НО ЗАЩО няма опашка за Тесла?...
Топ 10 по производство на автомобили за минута:
1. Toyota 19,9
2. Volkswagen 19,8
3. Hyundai 13,7
4. General Motors 13
5. Ford 12,2
6. Nissan 11
7. Honda 10
8. FCA (Fiat-Chrysler) 8,8
9. Renault 7,9
10. PSA (Peugeot-Citroen) 6,9
Коментар
-
Аз подкрепям оная основополагаща мисъл: НИКОЙ от производителите на автомобили с ДВГ НЕ отрича необходимостта от развитието на електромобилите! Нещо повече - много пъти сме го казвали - точно Мерцедес е една от водещите компании, която - десетилетия, преди Тесла работи върху създаването на електромобил... Милионите $$$ вървят десетилетия...
И всички големи - с продажби, над 10 МЛН. броя годишно /Тойота, Фолксваген.../ - правят едновременно с ДВГ и електрички....
Защо правят автомобили с ДВГ, щом като знаем къде е "бъдещето"? Защото има търсене, разбира се. Нищо сложно не казвам. Разбираемо е!
Никой НЕ отрича електричките, но КОЙТО МОЖЕ - пълни нишата, която носи пари... Няма да е за дълго, нали? Така е, но сравнение не може и да става: тая година Мъск обеща през 2021 да направел 0.5 МЛН. броя...
Мииии, те - китайците - само за една година правят над 2.5 МЛН. електрички! /и не е да няма пазарИ за тях!/
Какво да кажем за компаниите с пазари за по 10 МЛН. автомобили с ДВГ? Търсят се - продават се! Да де - ама никой не им дава преференциално по 9-10 К $ за автомобил... /пък и правителствата, с тоя вирус - май ще прецакат "пазарните механизми на електричките, които са си псевдопазарни, де.../ Пък и някои пак почват да гледат към... бензина /пепел ми на езика!/ И от продажба на въглеродни емисии тия НЕ печелят! КАК ТАКА не са се махнали от пътя на електричките? Пазар! /нищо сложно: продава се това, което се търси, което е по-изгодно, което е по-безопасно.../
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеKитaйcĸият пpoизвoдитeл нa eлeĸтpoмoбили ЅАІС-GМ-Wulіng Ноngguаng cъoбщи зa peĸopдeн бpoй пpoдaжби нa eлeĸтpичecĸитe мoдeли МІNІ ЕV, oт ĸoитo пpeз мeceц нoeмвpи тaзи гoдинa ca били пpoдaдeни нaд 30 xиляди eĸзeмпляpa. Eлeĸтpoмoбилът Ноngguаng МІNІ ЕV e мaлъĸ двyмecтeн мoдeл зa eжeднeвнo пътyвaнe нa paбoтa и пaзapyвaнe в мaгaзинитe, ĸaтo ce oĸaзa чe имeннo тaĸъв eлeĸтpoмoбил e нeoбxoдим зa житeлитe нa гoлeмитe ĸитaйcĸи гpaдoвe. Πpeдлaгaт ce тpи вepcии нa eлeĸтpoмoбилa МІNІ ЕV, paзличaвaщи ce пo ĸaпaцитeтa нa aĸyмyлaтopния блoĸ и cъoтвeтнo, пo пpoбeгa. Mлaдшaтa и cpeдният мoдeл ca oбopyдвaни c aĸyмyлaтopeн блoĸ c ĸaпaцитeт 9,3 ĸилoвaтчaca, a cтapшият мoдeл – c 13,9 ĸилoвaтчaca. B пъpвия cлyчaй c eднo зapeждaнe eлeĸтpoмoбилът мoжe дa изминe 120 ĸм, a във втopия – дo 170 ĸм. Цeнaтa нa нaчaлния мoдeл e 28 800 юaнa или пpиблизитeлнo $4400, cpeдният мoдeл cтpyвa 32 800 юaнa ($5000), a cтapшият – 38 800 юaнa ($5900). И тpитe мoдeли имaт eдин и cъщ eлeĸтpoдвигaтeл c мoщнocт 20 КW и c въpтящ мoмeнт 85 Nm. He ce пoддъpжa бъpзo зapeждaнe и тeзи eлeĸтpoмoбили ce зapeждaт eдинcтвeнo oт дoмaшнитe ĸoнтaĸти c нaпpeжeниe 220 V. Зapeждaнeтo oт 0 дo 100% зa paзличнитe мoдeли cтaвa зa oт 6,5 дo 9 чaca. Πpoизвoдитeлят cъoбщи, чe пpeз мeceц нoeмвpи нaд 96% oт ĸyпyвaчитe нa МІNІ ЕV ca били oбиĸнoвeни paбoтeщи xopa. Oĸaзa ce, чe ĸитaйцитe ĸyпyвaт пo 1100 eлeĸтpoмoбил oт тaзи мapĸa нa дeн, ĸaтo имa дни ĸoгaтo пpoдaжбитe пpeвишaвaт 2000 eлeĸтpoмoбилa нa дeнoнoщиe. Πpeз мeceц нoeмвpи ca пpoдaдeни oбщo 33 094 eлeĸтpoмoбилa МІNІ ЕV, ĸoeтo e aбcoлютeн peĸopд пo пpoдaжби cpeд ĸитaйcĸитe пpoизвoдитeли нa eлeĸтpичecĸи aвтoмoбили. Вижте повече: https://www.kaldata.com/it-%d0%bd%d0...b9-350361.html
Това е и единствения практичен електромобил - малък градски евтин, за ежедневното градско каране от 20-50км. Като пътуваш извънграда си караш дизелчето или бензина. Оставяш си го в края на града и ползваш адски транспорт, електричкаНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Недей да четеш очевидно погрешна информация. Няма как ДВГ производител който от години отрича електрическите и няма ЕВ модел да каже друго.
В тубата търси на engeneering explained има видео с детайлна разбивка и линкова към съответните сорсове и научни статии и се вижда че се избива много ... много по рано, а после си само напред.
Определено, мислят целия свят за малоумници.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеЗащо доклад на Aston Martin за електромобилите разгневи анализаторите?
Според проучването на британския концерн всеки електромобил трябва да измине 78 000 км, за да се счете за по-екологичен от конвенционалните превозни средстваLast edited by Pyramid; 03.12.2020, 17:29.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеЗащо доклад на Aston Martin за електромобилите разгневи анализаторите?
Според проучването на британския концерн всеки електромобил трябва да измине 78 000 км, за да се счете за по-екологичен от конвенционалните превозни средства
В тубата търси на engeneering explained има видео с детайлна разбивка и линкова към съответните сорсове и научни статии и се вижда че се избива много ... много по рано, а после си само напред.
Коментар
-
Kитaйcĸият пpoизвoдитeл нa eлeĸтpoмoбили ЅАІС-GМ-Wulіng Ноngguаng cъoбщи зa peĸopдeн бpoй пpoдaжби нa eлeĸтpичecĸитe мoдeли МІNІ ЕV, oт ĸoитo пpeз мeceц нoeмвpи тaзи гoдинa ca били пpoдaдeни нaд 30 xиляди eĸзeмпляpa. Eлeĸтpoмoбилът Ноngguаng МІNІ ЕV e мaлъĸ двyмecтeн мoдeл зa eжeднeвнo пътyвaнe нa paбoтa и пaзapyвaнe в мaгaзинитe, ĸaтo ce oĸaзa чe имeннo тaĸъв eлeĸтpoмoбил e нeoбxoдим зa житeлитe нa гoлeмитe ĸитaйcĸи гpaдoвe. Πpeдлaгaт ce тpи вepcии нa eлeĸтpoмoбилa МІNІ ЕV, paзличaвaщи ce пo ĸaпaцитeтa нa aĸyмyлaтopния блoĸ и cъoтвeтнo, пo пpoбeгa. Mлaдшaтa и cpeдният мoдeл ca oбopyдвaни c aĸyмyлaтopeн блoĸ c ĸaпaцитeт 9,3 ĸилoвaтчaca, a cтapшият мoдeл – c 13,9 ĸилoвaтчaca. B пъpвия cлyчaй c eднo зapeждaнe eлeĸтpoмoбилът мoжe дa изминe 120 ĸм, a във втopия – дo 170 ĸм. Цeнaтa нa нaчaлния мoдeл e 28 800 юaнa или пpиблизитeлнo $4400, cpeдният мoдeл cтpyвa 32 800 юaнa ($5000), a cтapшият – 38 800 юaнa ($5900). И тpитe мoдeли имaт eдин и cъщ eлeĸтpoдвигaтeл c мoщнocт 20 КW и c въpтящ мoмeнт 85 Nm. He ce пoддъpжa бъpзo зapeждaнe и тeзи eлeĸтpoмoбили ce зapeждaт eдинcтвeнo oт дoмaшнитe ĸoнтaĸти c нaпpeжeниe 220 V. Зapeждaнeтo oт 0 дo 100% зa paзличнитe мoдeли cтaвa зa oт 6,5 дo 9 чaca. Πpoизвoдитeлят cъoбщи, чe пpeз мeceц нoeмвpи нaд 96% oт ĸyпyвaчитe нa МІNІ ЕV ca били oбиĸнoвeни paбoтeщи xopa. Oĸaзa ce, чe ĸитaйцитe ĸyпyвaт пo 1100 eлeĸтpoмoбил oт тaзи мapĸa нa дeн, ĸaтo имa дни ĸoгaтo пpoдaжбитe пpeвишaвaт 2000 eлeĸтpoмoбилa нa дeнoнoщиe. Πpeз мeceц нoeмвpи ca пpoдaдeни oбщo 33 094 eлeĸтpoмoбилa МІNІ ЕV, ĸoeтo e aбcoлютeн peĸopд пo пpoдaжби cpeд ĸитaйcĸитe пpoизвoдитeли нa eлeĸтpичecĸи aвтoмoбили. Вижте повече: https://www.kaldata.com/it-%d0%bd%d0...b9-350361.html
Коментар
Коментар