IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
    Аз пък да ви кажа понеже от известно време карам Тесла - колата е брутална.

    На практика е некст левъл. Никой не може да те засече, да се предреди или да ти отнеме предимство.
    Когато някой реши да те изпреварва да кажем от дясно, дори да си се заблеял само натискаш газ... ъъъ електроните и той остава в огледалото ако ще и да е взимал инерция от нанадолното по бул. "Черни връх" преди НДК... правиш го на палячо и онзи пребледнява в недоумение...

    Просто другите коли в сравнение са като детски играчки. Ако пък реши да се набута пред тебе само пипваш ускорителя и няма шанс.

    От светофар до светофар си винаги първи, дори моторите може да ти завидят.

    Много е яко също като паркираш някъде и таман слезеш от колата и по някаква причина се окаже че трябва да се преместиш. Винаги преди ми е било гадно защото трябва пак да паля а това е мъка акумолатор, стартер да не говорим че само паленето си е разход от бензина... сега понеже колата не се гаси нито пали само я мърдам и нямам грижи. Много ме кефи че това не и влияе.

    Другото предимство е че е на практика автоматик без частта с "автоматика". Няма клатене няма придърпване. На практика можеш да караш само с 1 педал защото колата спира напълно като пуснеш газт... електроните де. Винаги преди ме е дразнело че като натискам спирачки и изтривам нещо а сега като знам че връщам пари и зареждам батерия нарочно давам повече газ че да трябва да спирам
    И за градска количка даде 100к, при това да се правиш на гаменче?
    Кажи за извънградско, че за градско си има адски транспорт, кракомобил, колюло
    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

    Коментар


    • Аз пък да ви кажа понеже от известно време карам Тесла - колата е брутална.

      На практика е некст левъл. Никой не може да те засече, да се предреди или да ти отнеме предимство.
      Когато някой реши да те изпреварва да кажем от дясно, дори да си се заблеял само натискаш газ... ъъъ електроните и той остава в огледалото ако ще и да е взимал инерция от нанадолното по бул. "Черни връх" преди НДК... правиш го на палячо и онзи пребледнява в недоумение...

      Просто другите коли в сравнение са като детски играчки. Ако пък реши да се набута пред тебе само пипваш ускорителя и няма шанс.

      От светофар до светофар си винаги първи, дори моторите може да ти завидят.

      Много е яко също като паркираш някъде и таман слезеш от колата и по някаква причина се окаже че трябва да се преместиш. Винаги преди ми е било гадно защото трябва пак да паля а това е мъка акумолатор, стартер да не говорим че само паленето си е разход от бензина... сега понеже колата не се гаси нито пали само я мърдам и нямам грижи. Много ме кефи че това не и влияе.

      Другото предимство е че е на практика автоматик без частта с "автоматика". Няма клатене няма придърпване. На практика можеш да караш само с 1 педал защото колата спира напълно като пуснеш газт... електроните де. Винаги преди ме е дразнело че като натискам спирачки и изтривам нещо а сега като знам че връщам пари и зареждам батерия нарочно давам повече газ че да трябва да спирам

      Коментар


      • И още два интересни факта
        Костюмите на астронавтите нямат нищо общо с това което сме виждали досега. Все едно гледаме някой научно-фантастичен филм (сещам се за интерстелар). И са отведени до ракетната площадка от Тесли

        В резултат на което статистиката на гугъл аналитикс отчита, че търсенията за Тесла са скочили главоломно след излитането


        Click image for larger version

Name:	01.jpg
Views:	1
Size:	43.3 КБ
ID:	3607050


        Click image for larger version

Name:	02.jpg
Views:	1
Size:	83.5 КБ
ID:	3607051


        Click image for larger version

Name:	03.jpg
Views:	1
Size:	94.0 КБ
ID:	3607052

        Коментар


        • Малко оф-топик, но този уикенд за първи път бяха изведени в орбита астронавти от частна компания (SPACE X), която намалява разходите на NASA с пъти спрямо всички алтернативи (към момента само Руски). От време на време се появяват едни клоуни дето разправяха какъв измамник е Мъск и как всеки момент ще пропаднат компаниите му. Пък той човека си работи и прави история с всяко начинание, с което се захване

          От това което научаваме другата компания, която работи за NASA e Боинг, която от своя страна е усвоила близо два пъти повече средства за разработване на своята програма за извеждане на астронавти в космоса.

          Подобна е съдбата и на традиционните авто-произвоители по отношение на производството на електромобили – скъпи, неефективни и маргинални на фона на Тесла.

          Да не се чудите защо капитализацията на Тесла е по-голяма от тази на конкурентите взети заедно

          Коментар


          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
            И най-накрая можем да кажем че и на ток е напълно чисто. [ATTACH=CONFIG]n3606049[/ATTACH]


            В една от най въглищозависимите държави. В Европа отдавна е зелено.
            Тази тенденция само ще се засилва. Почти всички нови проекти за електропроизводство са във възобновяеми източници. Въглищата са на доизживяване.
            Атомната енергия също е пътник заради високите разходи за построяване и експлоатация. С масовото навлизане на батериите ще се изместят и пиикърите, които взимат маса пари без да работят. До 5-6 години вече няма да се строят и газови централи заради навлизането на батериите.

            Коментар


            • И най-накрая можем да кажем че и на ток е напълно чисто.
              Click image for larger version

Name:	Oklahoma-electricity.jpg
Views:	1
Size:	51.0 КБ
ID:	3606049



              В една от най въглищозависимите държави. В Европа отдавна е зелено.
              Last edited by DaveBG; 29.05.2020, 19:01.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                Сравнението не е на брой автомобили в движение, а на изминати километри с ДВГ и електрически автомобил. С първите модели батерии инцидентите със запалвания са 10 пъти по-редки от тези на ДВГ автомобили, чиято технология се развива от 120 години. Със следващите итерации електромобилите ще стават все по-добри!
                Всъщност ако погледнем обективно единственото предимство на ДВГ автомобилите е по-ниската първоначална цена (при ниския сегмент). Ако се вземе предвид цялостната поддръжка, EV-та вече са по-изгодни.
                Ако го караш милион км сигурно е така

                Коментар


                • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

                  Има по-малко инциденти ,ама и електромобилите са хиляди пъти по-малко от автомобилите с ДВГ.Нека станат 3 милиона в България колкото тези с ДВГ и тогава да видим кои горят повече.То и леля ми има златен талон на книжката,ама е карала не повече от 100 км през целият си живот.Аз имам 400 хиляди километра навъртени с автомобил и три леки ПТП.Кой е по-добрият шофьор според теб?
                  Сравнението не е на брой автомобили в движение, а на изминати километри с ДВГ и електрически автомобил. С първите модели батерии инцидентите със запалвания са 10 пъти по-редки от тези на ДВГ автомобили, чиято технология се развива от 120 години. Със следващите итерации електромобилите ще стават все по-добри!
                  Всъщност ако погледнем обективно единственото предимство на ДВГ автомобилите е по-ниската първоначална цена (при ниския сегмент). Ако се вземе предвид цялостната поддръжка, EV-та вече са по-изгодни.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

                    Има по-малко инциденти ,ама и електромобилите са хиляди пъти по-малко от автомобилите с ДВГ.Нека станат 3 милиона в България колкото тези с ДВГ и тогава да видим кои горят повече.То и леля ми има златен талон на книжката,ама е карала не повече от 100 км през целият си живот.Аз имам 400 хиляди километра навъртени с автомобил и три леки ПТП.Кой е по-добрият шофьор според теб?
                    Процентно ако сравниш се палят по рядко. Досега са се запалили само няколко Тесли и то от първите модели а вече има милион+ продадени.

                    BTW, гледайте новото шоу на Джей Лено, като гледам какви неща се обсъждат още тука доста хора биха извлекли полезна информация от предаването.
                    Епизода се казва Jay.Lenos.Garage.S06E02.Risk.vs.Reward

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                      Изненадан съм че още нямаш решение на проблема с батериите
                      Хехехех. Нямал съм бил.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        Те дотогава ще са им решили проблема с батериите.
                        Изненадан съм че още нямаш решение на проблема с батериите

                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

                          Има по-малко инциденти ,ама и електромобилите са хиляди пъти по-малко от автомобилите с ДВГ.Нека станат 3 милиона в България колкото тези с ДВГ и тогава да видим кои горят повече.То и леля ми има златен талон на книжката,ама е карала не повече от 100 км през целият си живот.Аз имам 400 хиляди километра навъртени с автомобил и три леки ПТП.Кой е по-добрият шофьор според теб?
                          Те дотогава ще са им решили проблема с батериите.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                            Не виждам някой да твърди че не горят. НО 10тина пъти (не процента) по-рядко от кола с ДВГ. Както цветисто Матеев е описал инцидента със запален автомобил с ДВГ хората са изгоряли за минути, докато при елетричките поне има шанс за изваждане на пострадалите преди да се разгори батерията.

                            Технологията при батериите тепърва предстои да се развива и подобрява, което ще ги прави с все по-голям капацитет, безопасни и евтини. Ако сега имаме 10 пъти по-малко инциденти с горящи електромобили, не разбирам защо изобщо се поставя под съмнение предимството им.
                            Има по-малко инциденти ,ама и електромобилите са хиляди пъти по-малко от автомобилите с ДВГ.Нека станат 3 милиона в България колкото тези с ДВГ и тогава да видим кои горят повече.То и леля ми има златен талон на книжката,ама е карала не повече от 100 км през целият си живот.Аз имам 400 хиляди километра навъртени с автомобил и три леки ПТП.Кой е по-добрият шофьор според теб?

                            Коментар


                            • Гледам гербаджията по бтв- отново ще дадем помощ от държавата за социално слабите със 100 бензиностанции. Има интересна статия в сега защо се удря лукойл

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнение
                                И бензиновите и електричките с батерии горят. Проблема е, че вторите почти не се гасят.
                                Представете си подземен паркинг на гомям МОЛ с няколко хиляди коли и всичките да се електрички на батерии.
                                Една да се запали и както е невъзможно да се изгаси нито с подръчни средства, нито бързо... След 1 час този паркинг не мога да си го представя в какво ще се превърне.
                                И така ще бъде, доде се научат да отстрелват запалилия се елемент. Не е трудно. Ама се иска пипе.

                                Коментар

                                Working...
                                X