If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Дреме ми на юрдека , случайно видях тва и го постнах....щото нема в момента кво да правя .... дреме ми за електричките ..... кат ги направят по 2 - 3000 евра ше си купя от гъзария такава да ходя с нея на лозето
Някой ден кат забранят с закон след 20 години ДВГ и под страх да влезеш в пандиза ако караш такава, тогава ако още съм жив ще си купя електрокарче Дотогава ще си джитгаме с бензинките и ще замърсяваме околната среда с изгорели газове, да дойде оная пикла Грета да ми направи забележка.... връчвам й лопатата да прекопае двора и търмъка да го изтърмъче .....
Гледахме ги тези данни. Има некоректни внушения.
1.Животът на автомобилите е доста над въпросните 150 К км.
2.Дори в тях вътре, СО2-отпечатъкът на електричката беше с ок.24 Т/ машина по-нисък.
3.Когато се използва батерия по системата на вашия скромен слуга, ѝ поддръжка, ѝ производство, и логистика на нови бат.за всички типове таратайки, се омаква да поевтинеят поне наполовина,
Така че, СПОКО: Утрото е по-мъдро от вечерта.
Дреме ми на юрдека , случайно видях тва и го постнах....щото нема в момента кво да правя .... дреме ми за електричките ..... кат ги направят по 2 - 3000 евра ше си купя от гъзария такава да ходя с нея на лозето
Някой ден кат забранят с закон след 20 години ДВГ и под страх да влезеш в пандиза ако караш такава, тогава ако още съм жив ще си купя електрокарче Дотогава ще си джитгаме с бензинките и ще замърсяваме околната среда с изгорели газове, да дойде оная пикла Грета да ми направи забележка.... връчвам й лопатата да прекопае двора и търмъка да го изтърмъче .....
Електромобилите ще имат дял от 10-15% до 2030 година, въпреки масовото им производство днес, смята доц. Пламен Паунов
Амбициите на ЕС са през 2050 г. индустрията да бъде с нулев въглероден отпечатък и това е предизвикателство за бизнеса. За изпълнението на тези цели част от конвенционалните производства на енергия ще бъде заменена от възобновяеми източници, но при тях е характерно неравномерното производство.
Затова и компаниите продължават да търсят нови технологии и алтернативи.
Оказва се, че електромобилите може и да не са отговорът на увеличените екологични изисквания за автомобилния транспорт. Проучвания показват, че ползите от тях могат да се видят едва при пробег от над 150 хил. километра. Дотогава емисиите въглероден диоксид (CO2) за целия жизнен цикъл на автомобила - от производството до рециклирането, са по-високи, отколкото при конвенционален дизелов двигател, заради неговия по-висок коефициент на полезно действие.
Гледахме ги тези данни. Има некоректни внушения.
1.Животът на автомобилите е доста над въпросните 150 К км.
2.Дори в тях вътре, СО2-отпечатъкът на електричката беше с ок.24 Т/ машина по-нисък.
3.Когато се използва батерия по системата на вашия скромен слуга, ѝ поддръжка, ѝ производство, и логистика на нови бат.за всички типове таратайки, се омаква да поевтинеят поне наполовина,
Така че, СПОКО: Утрото е по-мъдро от вечерта.
Електромобилите ще имат дял от 10-15% до 2030 година, въпреки масовото им производство днес, смята доц. Пламен Паунов
Амбициите на ЕС са през 2050 г. индустрията да бъде с нулев въглероден отпечатък и това е предизвикателство за бизнеса. За изпълнението на тези цели част от конвенционалните производства на енергия ще бъде заменена от възобновяеми източници, но при тях е характерно неравномерното производство.
Затова и компаниите продължават да търсят нови технологии и алтернативи.
Оказва се, че електромобилите може и да не са отговорът на увеличените екологични изисквания за автомобилния транспорт. Проучвания показват, че ползите от тях могат да се видят едва при пробег от над 150 хил. километра. Дотогава емисиите въглероден диоксид (CO2) за целия жизнен цикъл на автомобила - от производството до рециклирането, са по-високи, отколкото при конвенционален дизелов двигател, заради неговия по-висок коефициент на полезно действие.
По-коректна стойност няма кой да даде (дори да е в борда на Тесла). Подозирам че ще почнат с предлагане на модел Y с цени от 39 000 до 50 000 евро (за пърформънс) в зависимост от модификацията. Постепенно с увеличаване капацитета на производството и постигане икономия от мащаба с внедряване на новите батерии ще стигнат до 35 – 45 000 евро за модела до 2023.
За модел 3 свали надолу с 3-4 хил евро.
С еко стимулите сваляш още колкото дават
Иначе ако някой иска да си купува Тесла ето ви моя рефър линк, ако го ползвате печелите 1000 мили безплатно зареждане което си е 1600 километра.
Може да си вземете и отстъпка за соларни панели също:
[QUOTE=DaveBG;n3660658]След като наскоро пуснах как стоят нещата в Германия редно е да се пусне и за USA:
[I/QUOTE]
Аз съм любопитен как стоят нещата в танзания, в лесото и в брега на слоновата кост. Кой го интересува как стояли нещата в говедария или на майна си райна. Като искаш кола отиваш и си купуваш която те кефи- ток, дизел, газ- избор има. Ето на и акциите потънаха, с твоите какво стана
Не се гризЕте един друг де. Имате различия -ОК но, представяте автентични.гледни точки. Има, обаче, истински зли духове тук, които само злорадстват, когато готини хора се карат. Предлагам да заринете томахавките, и да изпушите една лула на мира.
Попитах за числа, не за лекция. Може ли да приемем че цената която ти прогнозираш е 35000 евро. Моля отговорът да бъде както е писано в библията- да-да, не-не. Ако е така да помолим модератора да запише следното
Ед на дата 08.10.2020 прогнозира че в денят на отваряне на завода в германия цената на тесла модел 3 ще бъде 35000 евро.
И това да бъде закачено като заставка на темата. Просто отговор да или не. Ако е не - каква би била цената, ще запишем нея
Аве тролски, от теб се чува само искам това, искам онова. Я кажи първо напазарува ли едногодишната 7ца на далавера (50% дискаунт) или само си тролиш?
Ако не си разбрал предишния пост трудно ще схванеш, каквото и да било.
Не мога да разбера инфантилните коментари са плод на неспособността да мислиш като зрял, опитен човек и да прилагаш логика, разум и умерен скептицизъм или просто си тролиш?!?!?
Досега говорихме за разходите, които Тесла ще си спести ако произвежда продукцията на континента, на който продава! Не можеш или не искаш да смяташ – добре! Ама поне се ОПИТАЙ да мислиш.
Крайната цена на автомобила зависи от търсене, предлагане и позициониране спрямо конкурентите. Ако искат да залеят Европа с автомобили ще пуснат М3 на възможно най-ниска цена (35К евро), нооооооооо това означава, че всички вкупом ще пазаруват Тесли и чакането отива от 1-2 месеца на половин до една година! Какъв ще производственият капацитет и колко бързо ще стигнат до максимума можем само да предполагаме. Така че цената от настоящите нива ще я понижават постепенно, за да увеличават търсенето докато достигнат пълен капацитет на производството. Капиш? Това си го сложи на стената и след 2-3 години може да се върнем на същия въпрос!
Бтв.
Интересно ще е да споделиш дали някога си казал нещо близко до реалността и истината?
Попитах за числа, не за лекция. Може ли да приемем че цената която ти прогнозираш е 35000 евро. Моля отговорът да бъде както е писано в библията- да-да, не-не. Ако е така да помолим модератора да запише следното
Ед на дата 08.10.2020 прогнозира че в денят на отваряне на завода в германия цената на тесла модел 3 ще бъде 35000 евро.
И това да бъде закачено като заставка на темата. Просто отговор да или не. Ако е не - каква би била цената, ще запишем нея
Не мога да разбера инфантилните коментари са плод на неспособността да мислиш като зрял, опитен човек и да прилагаш логика, разум и умерен скептицизъм или просто си тролиш?!?!?
Досега говорихме за разходите, които Тесла ще си спести ако произвежда продукцията на континента, на който продава! Не можеш или не искаш да смяташ – добре! Ама поне се ОПИТАЙ да мислиш.
Крайната цена на автомобила зависи от търсене, предлагане и позициониране спрямо конкурентите. Ако искат да залеят Европа с автомобили ще пуснат М3 на възможно най-ниска цена (35К евро), нооооооооо това означава, че всички вкупом ще пазаруват Тесли и чакането отива от 1-2 месеца на половин до една година! Какъв ще производственият капацитет и колко бързо ще стигнат до максимума можем само да предполагаме. Така че цената от настоящите нива ще я понижават постепенно, за да увеличават търсенето докато достигнат пълен капацитет на производството. Капиш? Това си го сложи на стената и след 2-3 години може да се върнем на същия въпрос!
Бтв.
Интересно ще е да споделиш дали някога си казал нещо близко до реалността и истината?
Баш, като оберат парите на глупаците ще пуснат на народни цени (25-30к). Има няма 2025 година.
Китайците вече го направиха и пак печелят доволно.
Докато има балъци ще е добре тесла.
Напиши цена точно и ясно - Напиши- мисля че в момента на пускането на завода цените на колите- изброй моделите ще бъдат такива. Аз съм дал линк какви са цените в германия сега и колко е бонуса. Него няма да го смяташ защото я го има, я го няма. Напиши цените и ще помолим модератора това да бъде закачено най-отгоре на темата постоянно
Не мога да разбера инфантилните коментари са плод на неспособността да мислиш като зрял, опитен човек и да прилагаш логика, разум и умерен скептицизъм или просто си тролиш?!?!?
Досега говорихме за разходите, които Тесла ще си спести ако произвежда продукцията на континента, на който продава! Не можеш или не искаш да смяташ – добре! Ама поне се ОПИТАЙ да мислиш.
Крайната цена на автомобила зависи от търсене, предлагане и позициониране спрямо конкурентите. Ако искат да залеят Европа с автомобили ще пуснат М3 на възможно най-ниска цена (35К евро), нооооооооо това означава, че всички вкупом ще пазаруват Тесли и чакането отива от 1-2 месеца на половин до една година! Какъв ще производственият капацитет и колко бързо ще стигнат до максимума можем само да предполагаме. Така че цената от настоящите нива ще я понижават постепенно, за да увеличават търсенето докато достигнат пълен капацитет на производството. Капиш? Това си го сложи на стената и след 2-3 години може да се върнем на същия въпрос!
Бтв.
Интересно ще е да споделиш дали някога си казал нещо близко до реалността и истината?
Парадоксът Tesla: най-калпавите, но и най-обичаните коли
Компанията на Мъск е последна по качество, но първа по клиентски симпатии според J.D.Power
В потърждение за тезата за лошото качество Forbes цитира опита на свой читател, на име Бил Гордън, който за 6 години притежание на Model S е имал над 30 извънредни посещения в сервиза с автомобила. Проблемите са в широк спектър - стъклата не се затварят, екранът спира да работи, в един момент всички врати блокират и на клиента се налага да влиза през багажника, после пък колата необяснимо спира при 200 мили оставащ обхват... Във всички тези случаи поддръжката на Tesla се е държала грубо, отричала е, че има проблем, и в половината от казусите не е успяла да отстрани повредата.
Окачване на Tesla Model S се счупи при 200 км/ч
Компанията отрича некачаствен детайл, но смени колата на собственика
Tesla Model Y е като сглобяван в час по трудово
За защитата на един от радиаторите от капака над него се изпползват дървени елементи и лепенки
Иван Георгиев11.09.2020 17:30Прочитания: 24921
Tesla поднесе поредната неприятна изненада на клиентите си, след като се оказа, че компанията използва нетрадиционни методи за фиксиране на отделни елементи в отсека, където е багажникът на Model Y. За това се оплака потребител във форума Tesla Motor Club, който обясни, че колата му струва 55 000 долара, а един от радиаторите е закрепен с дървени подложки и съмнителни като здравина ленти.
Няма феномен.
Ако беше толкова калпава колкото я изкарват някои медии (добре стимулирани) нямаше да има най-удовлетворените клиенти. Или е вярно че е калпава или че е най-добрия автомобил за собствениците. Това между ушите го ползвайте за отсяване на ДЕЗИНФОРМАЦИЯТА от реалните факти.
Коментар