IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Grosss - 2020 ще свършат маратонките в контейнерите и горите ще бъдат изсечени вече ли и няма да има дърва за камините с водни ризи които горят дървата в камери с ниска температура и ги изпушват и пушат като замаяни ?
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Grosss - докато ти вдигнат цената на батерията да небето и транспорта пак ти излиза много скъп. Трябва тяхнология която да е достъпна - всеядна и най важното да може да се прави в работилница а не във фабрика. Чак тогава хората ще живнат, а всичко друго е мизерия с стрес.
      Това със смяната на колите е част от Парижкото споразумение за климата от 2015г и искаме или не искаме ще се случи.Миналата
      зима някай беше пуснал тема да се премахнат печките на твърдо гориво и това ще се случи.Според това споразумение до 2020г
      се изразходват наличните горива и след това ги спират.

      Коментар


      • Гледате доста повърхностно като правите анализите си и изводите за бъдещето от гледна точка на текущото състояние. Електроавтомобилите се движат като проникване сред потребителите по същият начин както GSM и интернет. В момента в развитият свят около един процент от колите са електрички. Това е страшно много защото остават само седем удвоявания за да стигнеш до близо сто процента. Освен това доста примитивно приемате, че цената на един киловат батерия ще остане постоянна на тези нива. Това е отново грешен модел. Със всяко удвояване на производството цената на батериите пада с определен процент. Така цената на електроавтомобилите ще пада непрекъснато а новото производство ще расте непрекъснато в геометрична а не аритметична прогресия. Отделно падащата цена на електричеството от ВЕИ ще подпомогне ел. автомобилите. Единственото нещо, което може на този етап да забави процеса на проникването им се срив на цената на петрола. Но това пак ще е временно. Не на подледно място електроавтомобили, ВЕИ и хоум сторидж на електричество трябва да се разглеждат в цялост а не като отделни технологии. Напредъка на всяка една подпомага другите и създава търсене. Грубите сметки сочат, че след 2020 година никой не може да се опре на съчетанието на ВЕИ, ел.автомобили и хоум сторидж. Процеса ще е лавинообразен и някак си ще бъде неочакван за всички. В общи линии в рамките на десетилетие каквито и субдидии да има за петрола и въглищата няма как да оцелеят.

        Коментар


        • Grosss - докато ти вдигнат цената на батерията да небето и транспорта пак ти излиза много скъп. Трябва тяхнология която да е достъпна - всеядна и най важното да може да се прави в работилница а не във фабрика. Чак тогава хората ще живнат, а всичко друго е мизерия с стрес.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


            Извинявам се за спама, ама кой е тоя мобилен оператор? Не изплащаш ли на вноски всеки месец поне два пъти по 300?
            Тихо.... Те така плащат и на бЪфЪтО.... ))))))))))))

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение

              На принципа на мобилните телефони предполагам.Телефона струва 300 лв ,а мобилният оператор ти го дава за 10 пв срещу абонамент.

              Извинявам се за спама, ама кой е тоя мобилен оператор? Не изплащаш ли на вноски всеки месец поне два пъти по 300?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                И още нещо.
                Една газова бутилка, с която минаваш 300км струва 60 лв. А колко струва една батерия, която дава 300 км пробег? 10 000 долара? Или повече?
                Колко ще е "наемът" на батерията. Иначе казано, колко ще са амортизационните отчисления?

                Задаваш толкова неудобни въпроси... По-лесно е да застанеш от "печеливщата" страна и да се бориш за еко-то..., нищо, че ще се натовариш допълнително - това е в полза на прогреса!!! И на джобовете на ония, които ще получат почти даром производството /а после ще се "отчетат" на когото трябва/...

                Всички ще са ужилени, без производители, управляващи /с "обществени"-те поръчки / ..., а, да - и на "еколози"-те ще запушат устата с някой нов автомобил..., а останалите - ще си разпределят "по равно" НЕГАТИВИТЕ..., но ще е някак така - на майтап ужилването - и най-вече, за да просперира детелинката от рекламата...

                Така, де - не заставайте срещу "прогреса" /на някои/ и срещу "еко"-то /на други/, защото са голяма сила... Срещу ръжен... Я си извадете от сега парите и утре - всички коли с ДВГ - една по една - на вторични! ))

                Коментар


                • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                  И още нещо.
                  Една газова бутилка, с която минаваш 300км струва 60 лв. А колко струва една батерия, която дава 300 км пробег? 10 000 долара? Или повече?
                  Колко ще е "наемът" на батерията. Иначе казано, колко ще са амортизационните отчисления?
                  Ами колко да са - на хюдная гаранцията на батерията е 8 години- ако приемем че цената е 10000 евро- значи за 8 години трябва да си е избила парите. Или по 1200-1300 евро на година, само че трбва да се направят стандартизирани батерии. Това което си говорим са подробности- същественото е времето за заряд

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                    Оборотна батерия викаш...
                    Мда... а кой ще я плати? Че то цената на батерията е половин автомобил. Ако я плати някой частник, верига за електростанциии например, то парите ще се платят от потребителя. Сменяш батерията, ама си плащаш цената.... Това е естествено в пазарната икономика.
                    Ако обаче държавата реши да спонсорира "екологичните" коли, то цената ще бъде платена от всички. От теб и от мен. Ще спечелят тези, които карат електромобили.
                    На принципа на мобилните телефони предполагам.Телефона струва 300 лв ,а мобилният оператор ти го дава за 10 пв срещу абонамент.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение

                      Батерията ще е оборотна,като бутилките за газ даваш празна,връщат ти заредена и си плащаш
                      някой кинта за зареждането.
                      И още нещо.
                      Една газова бутилка, с която минаваш 300км струва 60 лв. А колко струва една батерия, която дава 300 км пробег? 10 000 долара? Или повече?
                      Колко ще е "наемът" на батерията. Иначе казано, колко ще са амортизационните отчисления?
                      Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение

                        Батерията ще е оборотна,като бутилките за газ даваш празна,връщат ти заредена и си плащаш
                        някой кинта за зареждането.
                        Оборотна батерия викаш...
                        Мда... а кой ще я плати? Че то цената на батерията е половин автомобил. Ако я плати някой частник, верига за електростанциии например, то парите ще се платят от потребителя. Сменяш батерията, ама си плащаш цената.... Това е естествено в пазарната икономика.
                        Ако обаче държавата реши да спонсорира "екологичните" коли, то цената ще бъде платена от всички. От теб и от мен. Ще спечелят тези, които карат електромобили.
                        Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение
                          Правят така ,че батериите да могат да се сменят за секунди и сегашните бензиностанции стават място за зареждане и подмяна на батериите и
                          ходи дето искаш.
                          Kran, сапани и газ пак

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                            Правилно се ориентираш в ГЛАВНОТО. А главното на електромобила е батерията. Всичко останало е лесно и скучно, известно е от 100 години. Електрокари има от 100 години. Всеки електромобил е един електрокар, дори да е Тесла. Впрочем преди три дни заводите на "Тесла" освободиха над 700 работници. Май новата им кола не се получи. Трудно е за 35 000 долара да направиш свястна електричка, която да се конкурира с бензинова кола.
                            Батерията ще е оборотна,като бутилките за газ даваш празна,връщат ти заредена и си плащаш
                            някой кинта за зареждането.
                            Last edited by Grosss; 16.10.2017, 19:19.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                              Не, българинът е спестовник. Той ще предпочете втора /че дори и трета/ръка - автомобилЧЕ - и ще се хвали, че си е взел бижу... С голям късмет, разбира се..., а след 5-6 месеца и 7-8 връщания с "Пътна помощ" - ще "кАндиса" да си вземе "нова" батерия..., ама - пак на старо... Но ще я купи за има-няма 5 бона и с "голямата отстъпка"... После ще мине по същият път, нови 7-8 прибирания с такси /на пътя от София за Варна/ и с пътна помощ...

                              Вече е убеден, че му трябва НОВА батерия... Отпреди си знае, че характер се гради в трудности... Намира си нашият герой - с треперещи пръсти в нета батерията и стои като треснати... Абе, това да не е цената в левове? Кой ще ти даде цена в лева от другата страна на земното кълбо???

                              Ами сега! Ми тя, цената на батерията, с доставката - повече от цената на автомобилчето - втора ръка...

                              Финал... засяга всички майки, лели, стринки, каки... ))
                              Правилно се ориентираш в ГЛАВНОТО. А главното на електромобила е батерията. Всичко останало е лесно и скучно, известно е от 100 години. Електрокари има от 100 години. Всеки електромобил е един електрокар, дори да е Тесла. Впрочем преди три дни заводите на "Тесла" освободиха над 700 работници. Май новата им кола не се получи. Трудно е за 35 000 долара да направиш свястна електричка, която да се конкурира с бензинова кола.

                              Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                Ти пак мооже да купиш за 150000, аз говоря за по будалестите какво да си купят

                                Не, българинът е спестовник. Той ще предпочете втора /че дори и трета/ръка - автомобилЧЕ - и ще се хвали, че си е взел бижу... С голям късмет, разбира се..., а след 5-6 месеца и 7-8 връщания с "Пътна помощ" - ще "кАндиса" да си вземе "нова" батерия..., ама - пак на старо... Но ще я купи за има-няма 5 бона и с "голямата отстъпка"... После ще мине по същият път, нови 7-8 прибирания с такси /на пътя от София за Варна/ и с пътна помощ...

                                Вече е убеден, че му трябва НОВА батерия... Отпреди си знае, че характер се гради в трудности... Намира си нашият герой - с треперещи пръсти в нета батерията и стои като треснати... Абе, това да не е цената в левове? Кой ще ти даде цена в лева от другата страна на земното кълбо???

                                Ами сега! Ми тя, цената на батерията, с доставката - повече от цената на автомобилчето - втора ръка...

                                Финал... засяга всички майки, лели, стринки, каки... ))
                                Last edited by безимeн; 16.10.2017, 18:58.

                                Коментар

                                Working...
                                X