IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

    Кораб на батерии си е фантастика отвсякъде. Такива кораби няма да има НИКОГА. И подводници също.
    Не ти вярвам! Всички атомни реактори ЩЕ БЪДАТ СМЕНЕНИ с прочутата батерия!

    После поставяме гребни ел.двигатели - и сме готови!

    Толкова е лесно, но ти нямаш понятие как стават тия неща! Спамер!

    /"моите" - нали добре лобирам за електромобилчето, което ми запазихте вече? къде да дойда, за да си го взема? за зареждането не берете грижа - ще си го фиксирам без вашата подкрепа... Къде да дойда, за да си го получа?... и гледайте - от по-високият клас, от вида "за наш човек" да бъде, а и конете - над 150 да са..., аба - ще бъда доволен и на 200..., стиснахме си ръцете, нали!/

    Коментар


    • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

      Сменяй тезата от сега. Никога, ама никога няма да има кораби и подводници само на батерии. Запиши си го.
      Сегашните батерии се изчисляват да работят по 5-6 часа. Утрешните няма да са кой знае какво. Работят 10 часа. И кво от това? Какво са 10-20 часа за един кораб? Нищо и половина.
      Подводниците с ядрен реактор на практика изкарват целия живот на подводницата без презареждане на реактора. Самолетоносачите, които са с по два ядрени реактора, работят по десетина години без презареждане. За какво ще са им електродвигатели, дето ще излезе от пристанището до фара на носа и ще се връща?

      Кръстя се! С няколко думи: ти уби всичко детско в мен, бе, чоУек!

      Боже, какви хора имало на тоя свят! Как поне едно "МОЖЕ БИ" поне не си ми оставил, за да има топлинка и в моя живот! Лъжеш!
      Батерията се прави! Е, не е от скоро, ама е към края вече!

      Реакционер! Няма да те чета, защото тезата ми е в полза на еко-то! Военните - ряпа да ядат! Ще им спрем субсидиите, защото НИЕ сме силната ПЕТА власт - властта на бъдещето на планетата!

      ........................

      /да не забравя да прошушна на "моите" хора - на мен едно електромобилче, ще може ли да ми запазите? Вече съм на вашата страна! Твърдо! Никакво менкане на мнения вече! Залогът е голям - чакам си бонусЧЕТО!/ ))

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


        Извинявам се, но подмяната на всички видове топлинни двигатели /до 10 години/ - не е никаква фантастика! Всичко ще бъде преоборудвано с ел.двигатели! Пак да ги изброим: кораби, вкл. - подводници /военните да не се дърпат!/, самолети, сухопътни превозни средства с топлинни двигатели. Всичко! пАри има - ще усвоим първо тия, от скрап, а после ще си печатаме специална еко-валута!

        Може би, освен леките автомобили - да съм пропуснал само тоя клас на сухопътните - на товарните автомобили /громните влекачи - ТИР-ове/ - и те също - в рамките на 10-те години отиват за скрап...

        Това не е фантастика! Сменяйте си навреме тезата, защото сте от грешната страна на барикадата!
        Кораб на батерии си е фантастика отвсякъде. Такива кораби няма да има НИКОГА. И подводници също.
        Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


          Аз се интересувам от това, каква е субсидията за претопен кораб - например - на ''Jonh B. Waterman'', защото старичък ми се вижда вече - на 35 години... Главният му двигател /няма да говоря за спомагателните дизелгенератори/ - има мощност 23 550 киловата, който развива около 20 възела. Тия - 40 моряци на борда му, дали ще гладуват, ако му сменим за няколко дни двигателя, както и какъв трябва да бъде капацитета на неговата /неговите!/ батирии, за да му осигурят досегашният район на плаване, както и нормалната работа на 40-тонния му палубен кран.

          Та, колко ще е субсидията за това и за колко време /ориентировъчно/ може да се пуснат екипажите в почивка?

          п.п. Мисля, че - коректно е - щом ще се подменят ВСИЧКИ топлинни двигатели /ДВГ, парни и газови турбини/ не трябва да говорим само за леките автомобили, а също и за корабните и самолетните енергоносители. В противен случай - фиксирани само върху леките автомобили - подмяната няма да се получи както я желаем - ПОВСЕМЕСТНО!

          Или - да сменяме тезата от сега?
          Сменяй тезата от сега. Никога, ама никога няма да има кораби и подводници само на батерии. Запиши си го.
          Сегашните батерии се изчисляват да работят по 5-6 часа. Утрешните няма да са кой знае какво. Работят 10 часа. И кво от това? Какво са 10-20 часа за един кораб? Нищо и половина.
          Подводниците с ядрен реактор на практика изкарват целия живот на подводницата без презареждане на реактора. Самолетоносачите, които са с по два ядрени реактора, работят по десетина години без презареждане. За какво ще са им електродвигатели, дето ще излезе от пристанището до фара на носа и ще се връща?
          Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

            Не знам дали всяка къща има до нея кабели дето да издържат - 120 kW

            https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Supercharger

            Tesla supercharging stations charge with up to 145 kW of power distributed between two adjacent cars, with a maximum of 120 kW per car. That is up to 16 times as fast as public charging stations; they take about 20 minutes to charge to 50%, 40 minutes to charge to 80%, and 75 minutes to 100%. The charging stations provide high-power direct-current (DC) charging power directly to the battery, bypassing the internal charging power supply. The next version of Supercharging is expected to charge with more than 350 kW.
            За какво ти е суперчарджър вкъщи? С 22 киловата спокойно се зарежда дори 100 киловатовия вариант на Тесла за 5 часа, и това стига най-малко за седмица.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

              Не знам дали всяка къща има до нея кабели дето да издържат - 120 kW

              https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Supercharger

              Tesla supercharging stations charge with up to 145 kW of power distributed between two adjacent cars, with a maximum of 120 kW per car. That is up to 16 times as fast as public charging stations; they take about 20 minutes to charge to 50%, 40 minutes to charge to 80%, and 75 minutes to 100%. The charging stations provide high-power direct-current (DC) charging power directly to the battery, bypassing the internal charging power supply. The next version of Supercharging is expected to charge with more than 350 kW.
              Теслите се прескачат понеже.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Спящият бик Разгледай мнение
                Защо Румъния може, а България - не?
                http://automedia.investor.bg/a/0-nac...-bylgariia-ne/
                Това не е много за хвалене, щото с държавни пари се подпомагат определени групи лица.

                Същото е като нашето саниране дето държавата плаща за него. Даже санирането може да е по-добра идея, отколкото стимулирането на покупка на електромобил.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Спящият бик Разгледай мнение
                  Защо Румъния може, а България - не?
                  http://automedia.investor.bg/a/0-nac...-bylgariia-ne/

                  Аз се интересувам от това, каква е субсидията за претопен кораб - например - на ''Jonh B. Waterman'', защото старичък ми се вижда вече - на 35 години... Главният му двигател /няма да говоря за спомагателните дизелгенератори/ - има мощност 23 550 киловата, който развива около 20 възела. Тия - 40 моряци на борда му, дали ще гладуват, ако му сменим за няколко дни двигателя, както и какъв трябва да бъде капацитета на неговата /неговите!/ батирии, за да му осигурят досегашният район на плаване, както и нормалната работа на 40-тонния му палубен кран.

                  Та, колко ще е субсидията за това и за колко време /ориентировъчно/ може да се пуснат екипажите в почивка?

                  п.п. Мисля, че - коректно е - щом ще се подменят ВСИЧКИ топлинни двигатели /ДВГ, парни и газови турбини/ не трябва да говорим само за леките автомобили, а също и за корабните и самолетните енергоносители. В противен случай - фиксирани само върху леките автомобили - подмяната няма да се получи както я желаем - ПОВСЕМЕСТНО!

                  Или - да сменяме тезата от сега?

                  Коментар


                  • Защо Румъния може, а България - не?
                    http://automedia.investor.bg/a/0-nac...-bylgariia-ne/

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                      Леко влево - в немечко ВСЯКА къща ПО СТАНДАРТ има и трифазен ток.
                      Не знам дали всяка къща има до нея кабели дето да издържат - 120 kW

                      https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Supercharger

                      Tesla supercharging stations charge with up to 145 kW of power distributed between two adjacent cars, with a maximum of 120 kW per car. That is up to 16 times as fast as public charging stations; they take about 20 minutes to charge to 50%, 40 minutes to charge to 80%, and 75 minutes to 100%. The charging stations provide high-power direct-current (DC) charging power directly to the battery, bypassing the internal charging power supply. The next version of Supercharging is expected to charge with more than 350 kW.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                        Определено някои превърнаха темата в научна фантастика. Кораб на литиева батерия захранваща 30 хиляди киловата ел двигател... баси!

                        Извинявам се, но подмяната на всички видове топлинни двигатели /до 10 години/ - не е никаква фантастика! Всичко ще бъде преоборудвано с ел.двигатели! Пак да ги изброим: кораби, вкл. - подводници /военните да не се дърпат!/, самолети, сухопътни превозни средства с топлинни двигатели. Всичко! пАри има - ще усвоим първо тия, от скрап, а после ще си печатаме специална еко-валута!

                        Може би, освен леките автомобили - да съм пропуснал само тоя клас на сухопътните - на товарните автомобили /громните влекачи - ТИР-ове/ - и те също - в рамките на 10-те години отиват за скрап...

                        Това не е фантастика! Сменяйте си навреме тезата, защото сте от грешната страна на барикадата!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                          Може ли да си напишете истинските имена господа лем, стругацки и жул верн
                          Определено някои превърнаха темата в научна фантастика. Кораб на литиева батерия захранваща 30 хиляди киловата ел двигател... баси!
                          Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                            Може ли да си напишете истинските имена господа лем, стругацки и жул верн

                            Що за въпрос? Ми, не е ли пределно ясно, че пиша с моето истинско име?

                            Коментар


                            • Отказах се от темата, но обстоятелствата ме карат да се върна. Колко съм непостоянен! Признавам го. Слаб съм! След няколко разговора и доста показателни примери - вече съм от другата страна на барикадата. Скоро всички ще сме тук. Срокът за подмяна на всички ДВГ - на течно и газообразно гориво /втечнен газ/, както и тия, с външно горене - вече пада от 10 на 5 до 7 години!

                              Няколко морски администрации ме увериха, че вече са почнали да режат за скрап огромните си - с размери на няколкоетажна сграда - двигатели /ДВГ/ с мощности, над 30 000 киловата! Не повярвах! Това за вярване ли е, според вас? Но ме увериха, че и те били вече последователи на зелената детелинка. Почвам да се разколебавам... Ама - това: бавнооборотни ДВГ, това: бързооборотни през океански, с далечина на плаване, над 30 000 мили - ДВГ, парни турбини, газови турбини - де - що има - всичко под ножа /разбирай - под оксижена на бай Ставри/ - и на скрап. Фирмите за скрап имат поръчки за следващия век! Ама, какъв следващ век споменавам и аз? Указанията са - до 5, максимум 6 години - пълна подмяна!

                              Първо отиват да се режат, а след това се разработва напълно нов енергоносител! Но за това - малко по-късно... Да не пропусна да отбележа, че го няма този разход за гориво - от порядъка на 100 и повече! - тона за денонощие за ЕДИН кораб! Те са стотици /и хиляди/! И плават не един ден, а месеци...., и "харчат" над 100 тона на денонощие! АдИ, ве! Аз пА не вЕрвам! Тия да не са си изпили акъла! Те не са ли учили за стехиометричните уравнения! Не знаят ли, че само един килограм гориво дърпа 14 кила въздух! А 100 тона на денонощие? А 60-70 денонощия? А няколко хиляди - по толкова денонощия? А, след няколко дни, като ги разтоварят и сменят екипажите - всичко отново се повтаря? Как не сме се сетили до сега за това?

                              Да оставим мореплаването /и речното, а и всякакво друго - с ДВГ на течни горива/...

                              Оказа се, че всички контролни кули по летищата от часове жужат, че и самолетите - и те - на скраб, но в рамките на 2-3 години е поето обещанието. Скрап! Газовите им турбини - при бай Ставри! Оксижена Ше работи ноШна смЕна! Денонощна! И си викат /на контролните кули/ - оффф, добре че беше лансирана тази УМНА идея - да си излезем в отпуск, че тоя вятър горе ни обрули ушите... Докато въведат сега НОВИТЕ БАТЕРИИ - ама не ни казват какви ще бъдат: нямало да са оловни, нито никелово-кадмиеви, нито ДОРИ литиево-йонни и нам кВи си..., нови бе, съвсем нови: капитана на самолета говори на пътниците: уважаеми пътници, току-що извадих батерията си от телефона и я поставих в специалното гнездо на борда на самолета. Полетът ни над океана от.... до...., с дължина от - над 6000 километра - ще ви се види като песен... и т.н. ги реди...

                              Моряците - и те - къде да са виждали това чудо! Кораби, с водоизместване от десетки хиляди тона и с газене - десетки метра, с дължина, колкото няколко футболни игрища, с височина на борда - колкото 10 етажна сграда /и повече/ - само с батерията на една нокийка /оффф, това не трябваше да е реклама/..., важно е,че всичко това е вече при бай-Ставри "Оксижена"...

                              Движение "Зелена планета" шества навсякъде! Пред пунктовете за желязо вече има опашки! Най-отпред /ей, пак се вредиха тия!/ чакат хибридите! Защо не застанах снощи пред пункта!!! Въртя се, пухтя и си гледам часовника! Закъснявам, бе, хора - няма ли да ми дадете ред - да го фърлям това Мазирати на купчината и да бягам, че работа ме чака! Въртя се, пъшкам, стегнат от коланите и...... се събудих, целият облян в пот...

                              Като се събудих - хмммм, краката ми бяха отвити...

                              Да не помислите, обаче, че не съм фен на "зеленото"? Не, прави се и почти е готова, батерията му с батерия! Още малко - и съм сигурен, че ще стане, а горният сценарий ще бъде реалност. Имайте едно на ум!!!

                              п.п. Да не кажете, че не съм ви предупредил! А пазарите? Нали знаете къде ще скочат! ))

                              Влизам в банята. След подобни трусове... , а после ще търся пункт за вторични суровини с най-малката опашка...

                              Последно: изобщо не се майтапя!

                              Коментар


                              • Може ли да си напишете истинските имена господа лем, стругацки и жул верн

                                Коментар

                                Working...
                                X