Мисля че догодина ще стане ясно какво имат в Тесла, но няма да са акумулатори.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Верния линк от 16.47 на страница от темата 29 : https://forum.investor.bg/forum/%D1%...2%D0%B5/page39Last edited by Minavast; 02.12.2017, 23:35.
Коментар
-
Minavast - мафията трябва да се налага постоянно. Не мисля че информацията за това какво използват в космоса е надеждна, имат механика играчките им и при температура минус няколко стотин градуса с 1 киловат не знам дали могат да ги стоплят. Иначе всички мощни неща имат проблеми с охлаждане и материали и реакторите за които писах че ако ми писне като нищо ще ги публикувам имат проблеми които не са нерешими. А тези реактори в хард вариант ги има много и то работещи, поне заработват. Той Роси ги мъчи от десетилие нагоре и виж как всички го извъртат и представят че имат някакъв нов реактор. Това с акумулаторите няма да стане. Има едни които направиха такъв реактор в стъклен балон , работи и то с добър живот. Но мощноста му е малка, става да прави ток и да зарежда една Тесла докато тя стои паркирана. Тесла не проявиха интерес, какво имат в Тесла нямам идея.Last edited by supertrader; 02.12.2017, 18:08.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение4i40 - именно и като е заредена с гориво ще работи 30 години. Има такива неща, но ги пращат само в космоса за да е сигурно че няма да попаднат в неподходящи ръце и това е проблем и то голям .Железата които се изпращат там харчат огромни количества енергия и как мислиш се захранват, камиона е играчка. Забелязваш ли как въртят нещата към контрол над транспортните средства които ще ползваме, да не може да сее пипа и само да се ползва. Тестват дали ще могат да ги контролират напълно.Last edited by Minavast; 02.12.2017, 17:01.
- 1 like
Коментар
-
panther - fusion тип има разработки не само на Локхийд Мартин, мое лично мнение е че да се затвори слънце в бутилка - камера може би ще е нещо невъзможно. Аз съм за вариант при който реакцията е във вода и веднага топлоотдава създавайки термолиза - разпад на водата на водород и кислород. Не знам какво са направили, тези статии са някаква информация предназначена за широка публика. По принцип е много мощно, те казват по мощно от физичните реактори сиреч термоядрените 4-5 пъти. Може да са 50 пъти, не мисля че може да се измери. Но това е революция вече и не става въпрос да еволюционна промяна. Имам този мекия вариант във вода и си е моя разработка, може в домашни условия да се направи и мога да публикувам тази технология ако ми писне.Last edited by supertrader; 02.12.2017, 10:52.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от panther Разгледай мнение
За кораб няма смисъл от такива батерии. Евентуално някакъв смисъл има при подводниците. Но за кораби по-интересни биха били сравнително компактни реактори за ядрен синтез. Локхийд-Мартин твърдят, че са близо до такъв прототип https://www.lockheedmartin.com/us/pr...ct-fusion.html. Надявам се да е истина, все пак компанията е сериозна, а последствията ще са огромни, макар че може в различни посоки да подействат.
Коментар
-
Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
Чиче,не дей така,тва нещо е мн.арно
страшно много приложения има
200 пътu по-здраво от стоманата
невероятен проводник
И наноттръби се правят от него!!!
наздраве !
Коментар
-
Човек изначално е устроен критично настроен към новото,и има защо,на база на хилядолетен опит е -брал студ,глад,бой и т.н.
това обаче в наши дни пречи на развитието,почти на всички умни и гениални хора са се смели за мисленето им и отношението им към нещата спрямо статуквеното мислене на стадото.
Нормално е като всяко ново начинание,да е скъпо,да изглежда непрактично,нескопосано и т.н.
отворете съзнанието си за новите неща.
помните ли колко струваха плазмените телевизори като излязоха???Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
Коментар
-
И аз следя публичната информация за различните енергийни системи - и графена и ултракондензаторите и горивните клетки и ми е интересно и се НАДЯВАМ на пробив, но засега се вижда само послепенно и доста бавно еволюционно развитие. Революция от никъде не се вижда, освен в мечтите на разни теоретици-конспиратори.
Хвърлят се усилия и пари наистина, а какво ще стане ще видим. За момента електрическите коли са една половинчата система с много проблеми, самия факт, че привържениците им твърдят че са МНОГО ИЗГОДНИ, ама държавата да им дава субсидии е безумна глупост.
Те ако са много изгодни - няма да има нужда от субсидии. Евентуалните проблеми при по-масовото им въвеждане вече започват да излизат наяве примерно в Дания.
Коментар
-
Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
Материя, материя...направо материал....Нов, нов...колко да е нов ...Правилно разположен в пространството въглерод.....
пп Поне да беше нанотехнология.....
страшно много приложения има
200 пътu по-здраво от стоманата
невероятен проводник
И наноттръби се правят от него!!!Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
Коментар
-
Първоначално изпратено от panther Разгледай мнениеСкоро, скоро, колко да е скоро, като първите наблюдения са 1962?
Материя, материя...направо материал....Нов, нов...колко да е нов ...Правилно разположен в пространството въглерод.....
пп Поне да беше нанотехнология.....
Коментар
-
Първоначално изпратено от panther Разгледай мнениеСкоро, скоро, колко да е скоро, като първите наблюдения са 1962?
Ако имаме отправна точка-еволюцията,то тогава е направо одеве
2.едно е наблюдение ,а съвсем друго е да се работи вече с него!
те и планетите са ги наблюдавали от хиляди години,и кво,само зяпали,без да могат да научат нищо.
извинявам се,че се отплесвам и пиша щуротии,не искам да досаждам с дълги постове,като някои добре улегнали и многознаещи особи тук.
дано доживеят(предвид натрупаната възраст и знание) да виядят бъдещето,което дали с тяхно съгласие или без си идва и не пита.Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
Коментар
Коментар