IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Моя грешка-50 квч.Точния линк за водорода : https://forum.investor.bg/forum/%D0%...BF%D0%BE%D0%BB
    Last edited by Minavast; 26.11.2017, 18:47.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Minavast Разгледай мнение
      v_tin

      Junior Member
      При зареждане за 15 минути на 50киловатова,(200волта),тока е 1000 ампера!!]
      Абе момчета, употребявайте правилните термини бе! Не става въпрос за киловат, а за киловатчас. Това е мярката за количество енергия. Киловат е мярка за мощност.
      Иначе сметките ти са верни. За да заредиш в една батерия за 15 минути 50 киловатчаса електроенергия при напрежение 200 волта, трябва да подаваш ток със сила 1000 ампера, а кабелът за зареждане трябва да е със сечение не по-малко от 100 кв.милиметра, ако е меден. Това значи да е с 12 милиметра в диаметър. Без изолацията. Баси кабела. Ако е многожилен, а той трябва да е такъв, той ще е с диаметър 2 сантиметра.
      Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

        Какво е това 350 киловатова мрежа? Подава напрежение 1000 волта и ток със сила 350 ампера? Или 35 000 волта със сила на тока 10 ампера? А до бензиностанциите се подава обикновеното напрежение 230/380 волта. 230 е между нула и фаза, а 380 е между две фази.
        А че някакъв акумулатор може да се зареди за 15 минути, това са фантазии.
        https://www.investor.bg/novini/444/a...minuti-250939/

        Много сложни въпроси задаваш

        https://www.investor.bg/novini/444/a...minuti-250939/ ето четеш и питаш компетентните лица- джурналята от инвестура

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
          Чета че новите хонди щяли да се зареждат от 350киловатова мрежа за 15 минути, някой може ли да каже колко киловата мрежа отива до една бензиностанция и ако лукойл имат 220 бензиностанции колко пари им трябват за да доставят до всеки един обект такава мрежа
          Какво е това 350 киловатова мрежа? Подава напрежение 1000 волта и ток със сила 350 ампера? Или 35 000 волта със сила на тока 10 ампера? А до бензиностанциите се подава обикновеното напрежение 230/380 волта. 230 е между нула и фаза, а 380 е между две фази.
          А че някакъв акумулатор може да се зареди за 15 минути, това са фантазии.
          Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар



          • v_tin

            Junior Member
            При зареждане за 15 минути на 50киловатова,(200волта),тока е 1000 ампера!!!От Лукоил не биха инвестирали,знаят за продуктовото позициониране едно,друго.Дизелагрегат е по евтин от строеж на нов и мощен трафопост с трасе.Което после да продадат на безценица на някого по закон. Инвестираното в водородната енергетика ще даде плодове по рано от акумолаторите Водороден двигател - изход за България от енергийния монопол
            http://forum.investor.bg/forum/%D0%B...BE%D0%BB/page9
            Last edited by Minavast; 26.11.2017, 18:34.

            Коментар


            • Това някой от енергото трябва да каже
              Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

              Коментар


              • Чета че новите хонди щяли да се зареждат от 350киловатова мрежа за 15 минути, някой може ли да каже колко киловата мрежа отива до една бензиностанция и ако лукойл имат 220 бензиностанции колко пари им трябват за да доставят до всеки един обект такава мрежа

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  v_tin - нефинансово участие в случая е че имам ангажимент към техническата част, проектирам - конструирам някои неща, компанията няма инвеститори, не продава продукти и няма сайт и дори нямаме кой да поддържа сайт.
                  Пропуснал си да отговориш на втората част на поста

                  "В метана доказано може да се вкара 30 процента водород и това не променя нищо в инсталациите за пренос, съхранение и устройствата които работят с метан.
                  - А в това че ще могат да се произвеждат устройства за електролиза със 120 процента ефективност е доста вероятно.

                  И за останалото може ли да дадеш някаква друга информация- нещо линк, техническа литература/ най добре/ или по стар бг обичай ще го караме от агенция ЕЖК"

                  Коментар


                  • Да точно за приложими.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      hemilio - в плазма.
                      мислех,че говорим за реални неща,които да се ползват от широката маса,а не сай- фай експерименти.
                      Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                      Коментар


                      • hemilio - в плазма.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Супертрейдър,твърдението ти,че всички въглеводороди при висока температура в отсъствие на кислород преминават в газ - метан.

                          Не е истина!
                          моля ако можеш да ме убориш,да бъде подплатено с факти.

                          ако ти дам една тежка нефтена фракция като :вакуум дестилат ,гудрон,шмф и т.н. моля посочи параметрите на процеса при които гудрона ще се превърне в метан.

                          при много тежки условия може би само 2-3% от суровината ще крекира до метан.
                          Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                          Коментар


                          • v_tin - нефинансово участие в случая е че имам ангажимент към техническата част, проектирам - конструирам някои неща, компанията няма инвеститори, не продава продукти и няма сайт и дори нямаме кой да поддържа сайт.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              hemilio - Нямам гаражна лаболатория но има малка компания в която участвам (нефинасово) в Сингапур и не съм работник и не правя експерименти лично.
                              В метана доказано може да се вкара 30 процента водород и това не променя нищо в инсталациите за пренос, съхранение и устройствата които работят с метан.
                              - А в това че ще могат да се произвеждат устройства за електролиза със 120 процента ефективност е доста вероятно.
                              Нямам гаражна лаболатория но има малка компания в която участвам (нефинасово) в Сингапур и не съм работник и не правя експерименти лично.
                              Като как да разбираме това изречение- нефинансовото участие в дадена компания е само с акъл/идеи, разработени до даден етап/ или труд

                              И за останалото може ли да дадеш някаква друга информация- нещо линк, техническа литература/ най добре/ или по стар бг обичай ще го караме от агенция ЕЖК

                              Коментар


                              • hemilio - няма смисъл да се произвежда от въглеводороди, всички въглеводороди при висока температура в отсъствие на кислород преминават в газ - метан. За самия метан си има горивни клетки, като влезеш в гугъл трябва да знаеш че сърварите ползват енергия произведена от такива клетки - ел. ток, те така се захранват защото е по надеждно захранване от това от мрежата.
                                Загубите при електролиза на вода с "негаражни клетки" вече са под 10%, а най високата ефективност доказана в лаболаторни условия е 120 процента дори и става чрез максималния възможен електрохимичен потенциал който е постигнат и при напрежение от 1.22 волта , по Фарадей електролизата изисква минимум 1.44 волта
                                Ако говорим за реална употреба 85% ефективност е напълно възможна. Нямам гаражна лаболатория но има малка компания в която участвам (нефинасово) в Сингапур и не съм работник и не правя експерименти лично.
                                В метана доказано може да се вкара 30 процента водород и това не променя нищо в инсталациите за пренос, съхранение и устройствата които работят с метан.
                                - А в това че ще могат да се произвеждат устройства за електролиза със 120 процента ефективност е доста вероятно.
                                Водорода е гориво за електрически коли, той не е добър за ДВГ защото като се изгаря в ДВГ азотните окиси са много. БМВ се отказаха от изгарянето му в ДВГ, имаха разработени автомобили с криогенен резервоар с втечнен водород.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X