Моя грешка-50 квч.Точния линк за водорода : https://forum.investor.bg/forum/%D0%...BF%D0%BE%D0%BB
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Minavast Разгледай мнение
Иначе сметките ти са верни. За да заредиш в една батерия за 15 минути 50 киловатчаса електроенергия при напрежение 200 волта, трябва да подаваш ток със сила 1000 ампера, а кабелът за зареждане трябва да е със сечение не по-малко от 100 кв.милиметра, ако е меден. Това значи да е с 12 милиметра в диаметър. Без изолацията. Баси кабела. Ако е многожилен, а той трябва да е такъв, той ще е с диаметър 2 сантиметра.
Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
Какво е това 350 киловатова мрежа? Подава напрежение 1000 волта и ток със сила 350 ампера? Или 35 000 волта със сила на тока 10 ампера? А до бензиностанциите се подава обикновеното напрежение 230/380 волта. 230 е между нула и фаза, а 380 е между две фази.
А че някакъв акумулатор може да се зареди за 15 минути, това са фантазии.
Много сложни въпроси задаваш
https://www.investor.bg/novini/444/a...minuti-250939/ ето четеш и питаш компетентните лица- джурналята от инвестура
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеЧета че новите хонди щяли да се зареждат от 350киловатова мрежа за 15 минути, някой може ли да каже колко киловата мрежа отива до една бензиностанция и ако лукойл имат 220 бензиностанции колко пари им трябват за да доставят до всеки един обект такава мрежа
А че някакъв акумулатор може да се зареди за 15 минути, това са фантазии.Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
v_tin
Junior Member
При зареждане за 15 минути на 50киловатова,(200волта),тока е 1000 ампера!!!От Лукоил не биха инвестирали,знаят за продуктовото позициониране едно,друго.Дизелагрегат е по евтин от строеж на нов и мощен трафопост с трасе.Което после да продадат на безценица на някого по закон. Инвестираното в водородната енергетика ще даде плодове по рано от акумолаторите Водороден двигател - изход за България от енергийния монопол
http://forum.investor.bg/forum/%D0%B...BE%D0%BB/page9Last edited by Minavast; 26.11.2017, 18:34.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin - нефинансово участие в случая е че имам ангажимент към техническата част, проектирам - конструирам някои неща, компанията няма инвеститори, не продава продукти и няма сайт и дори нямаме кой да поддържа сайт.
"В метана доказано може да се вкара 30 процента водород и това не променя нищо в инсталациите за пренос, съхранение и устройствата които работят с метан.
- А в това че ще могат да се произвеждат устройства за електролиза със 120 процента ефективност е доста вероятно.
И за останалото може ли да дадеш някаква друга информация- нещо линк, техническа литература/ най добре/ или по стар бг обичай ще го караме от агенция ЕЖК"
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеhemilio - в плазма.Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
Коментар
-
Супертрейдър,твърдението ти,че всички въглеводороди при висока температура в отсъствие на кислород преминават в газ - метан.
Не е истина!
моля ако можеш да ме убориш,да бъде подплатено с факти.
ако ти дам една тежка нефтена фракция като :вакуум дестилат ,гудрон,шмф и т.н. моля посочи параметрите на процеса при които гудрона ще се превърне в метан.
при много тежки условия може би само 2-3% от суровината ще крекира до метан.Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеhemilio - Нямам гаражна лаболатория но има малка компания в която участвам (нефинасово) в Сингапур и не съм работник и не правя експерименти лично.
В метана доказано може да се вкара 30 процента водород и това не променя нищо в инсталациите за пренос, съхранение и устройствата които работят с метан.
- А в това че ще могат да се произвеждат устройства за електролиза със 120 процента ефективност е доста вероятно.
Като как да разбираме това изречение- нефинансовото участие в дадена компания е само с акъл/идеи, разработени до даден етап/ или труд
И за останалото може ли да дадеш някаква друга информация- нещо линк, техническа литература/ най добре/ или по стар бг обичай ще го караме от агенция ЕЖК
Коментар
-
hemilio - няма смисъл да се произвежда от въглеводороди, всички въглеводороди при висока температура в отсъствие на кислород преминават в газ - метан. За самия метан си има горивни клетки, като влезеш в гугъл трябва да знаеш че сърварите ползват енергия произведена от такива клетки - ел. ток, те така се захранват защото е по надеждно захранване от това от мрежата.
Загубите при електролиза на вода с "негаражни клетки" вече са под 10%, а най високата ефективност доказана в лаболаторни условия е 120 процента дори и става чрез максималния възможен електрохимичен потенциал който е постигнат и при напрежение от 1.22 волта , по Фарадей електролизата изисква минимум 1.44 волта
Ако говорим за реална употреба 85% ефективност е напълно възможна. Нямам гаражна лаболатория но има малка компания в която участвам (нефинасово) в Сингапур и не съм работник и не правя експерименти лично.
В метана доказано може да се вкара 30 процента водород и това не променя нищо в инсталациите за пренос, съхранение и устройствата които работят с метан.
- А в това че ще могат да се произвеждат устройства за електролиза със 120 процента ефективност е доста вероятно.
Водорода е гориво за електрически коли, той не е добър за ДВГ защото като се изгаря в ДВГ азотните окиси са много. БМВ се отказаха от изгарянето му в ДВГ, имаха разработени автомобили с криогенен резервоар с втечнен водород.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар