Първоначално изпратено от terziеv
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Pyramid, нищо няма да купят, а да се направи някаква разработка въобще е много трудно. Модулна батерия трябва за електрическа трансмисия, вместо разни сложни неща които трябва да се смазват - генератор и електромотор. Двигателя трябва да работи в постоянен режим, генератора с по малка мощност и електродвигателя вече да може да развива мощност, между тях батерия която при ускоряване да се изтощава, добавя ток и после се зарежда. Батерията трябва да е LTO, литий титанатоксид. За пълна електричка - две батерии, едната батерия която произвежда ток на база химическа - ядрена реакция, зарежда буферната която може да отдава много. От такива огромни 60 киловатчаса батерии въобще няма нужда. Летящи транспортни средства - електрически жирокоптери, които могат да излитат вертикално както вертолетите, захранване с компресиран в балон под ниско налягане водород. Не знам защо правят тези сложнотии в момента. В Русия още не са инвестрирали в такива чудеса и ще са най податливи да произвеждат променящи играта техники. Другите са наринали по две планини пари в недомислени проектирани от доказали се в индустрията специалисти със 7 цифрени месечни заплати. Теглото на големите автомобили би трябвало да върви към 400 - те килограма, те ги правят по 2400, това е разход на енергия който по никакъв начин не се оправдава.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Т.е., знаем.че е тъпо но, НЕ правим нищо срещу това. Понеже, "ово йе стандарт". Ами йебем го тоя "стандарт".
Да не говорим, че проблемът е именно, защото някой е решил да "прави нещо". И понеже е направил "нещо", резултатът е че скутер + батерия е по-евтин от батерия.
- 1 like
Коментар
-
Това не е заради батериите, банките го правят - дали са кредити на фирми които с тях са купили тези неща, фирмите обявяват фалит и банките им вземат материалната част и понеже не ги бива друго да направят ги складират по този начин и чакат да се разпаднат явно..не знам какво чакат и ако някой ги пита и те едва ли знаят.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнениеОво е стандарт. Евеш, хвърляш.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеИнтересен клип за ел скутерите в шанхай https://www.youtube.com/shorts/zk7L65Qas9I
Коментар
-
Има катализатор който е газ и емисиите на монооксид са много ниски, също елиминира и твърдите частици - саждите при дизеловите двигатели. Дори тези които доказват че не работи измерват емисиите на кола със стар катализатор и уреда отчита че са 4-5 пъти под нормата с нов катализатор. Така че това нещо няма да е голям проблем.D.Y.F-091066
Коментар
-
terziеv, нищо не означава, все едно да сме решили с теб че от утре ставаме тотомилионери. Ще стане ли ? Електромобили правят навсякъде, проблема е в цената - китайците могат да предложат най ниска и не защото ги субсидират, а защото бизнеса там поначало е разтоварен от данъци и такси, каквито тук присъстват в изобилие. Най голямата им преференция е че са им дали по 1 милиард заем на малко по ниска лихва от лихвата там, която лихва не е по ниска от лихвата тук. Няма абсолютно нищо и митата имат обратен ефект, защото ще помагат на вноса на цели автомобили от Китай, уреждат се да ги заобиколят и митото им идва печалба, не забравят да го сложат в цената и купувача да го плати. Ако ги пуснеш без никакви мита и разрешителни режими те започват да се конкурират на пазара където изнасят, започват да сглобяват там, започват да купуват части от местни производители за да изпреварят конкурента и в крайна сметка производството се локализира там където е пазара.
Електромобилите са неподходящи за транспорт отдалече, батериите не понасят да стоят без да се дозареждат и подържат и купи ли се електромобил трябва да се кара.
Ще имаме летящи транспортни средства по рано отколкото си мислим, те могат да са по евтини от електромобили или автомобили.Last edited by supertrader; 23.05.2024, 18:27.D.Y.F-091066
Коментар
-
Пичуви, не знам дали сте обсъждали и предварително се извинявам, ако е така.
Видях по нета, че Етиопия изцяло забранява вноса на неелектрически автомобили. Помислих, че е бъзик, но е напълно сериозно. Аргументът е, че Етиопия нямат нафта и съответно всяка кола с ДВГ е в тежест. Съвсем прагматично.
... И тогава ми светна как по история съм учил, че немците преди и по време на ВСВ си карат колите с ДВГ на въглища. И те горките нямат нефт.
Накратко - решението на Етиопия се явява моята Еврика. Разбрах смисълът и реалните приложения на тролеите.
И сега проблемът - само китайците знам да запълват тази ниша и предлагат автомобили за такава употреба.
Вие знаете ли за западен производител?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТи сега след като си покарал ги мини всичките и ги притегни здраво на ръка, такива болтове които да се самозатягат няма. Понеже си се карал с тях и са ги стегнали хлабаво. Не карай така.
За твоята безопасност става дума
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Абе пробвах половината болтове как се развиват след смяната. С лекота се развиват и 5г лапе ще ги развие. Като караш се затягат, няма никакъв шанс да се развиват
D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
Коментар