If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Последиците не са толкова страшни, за машини с малка мощност количеството изгорен азот е много малко и газовете които са на изхода на двигателя са голяв процент вода, пара, която единственно само да се охлади ще поеме азотните окиси с които е смесена, а събрания конденз ще е киселина която може да се събере и неутрализира. Работеща технология, тя затова е дадена да се случи, но убиват изобретателя - носителя и...в резуртат сме в голяма криза и войни за петрол и газ.
А най удачното за народа транспортно средство е свръхлек електромобил с малка батерия и зареждане от светлината. Просто като конструкция, к модулни батерийки става като бижу..Големи производители няма да ги направят, удачно е конструкцията да се принтира от пластммаса с големи FDM принтери и може нижката да е армирана в въглеродно влакно, тогава този композит е по здрав от дуралуминий - дурал, принтирането е с нисък енергоразход, а полимера може да се рециклира напълно. Това ще е транспортно средство по мярка за употребяващия го, персонално, без екстри от типа - регулиращи се седалки, волани..и ниска скорост на движение, но ще осигури транспорт. За тях ще трябват много въглеводороди, много петрол и газ за производство на полимерите - пластмасата. Основния момент е да се рециклират 100%, трябва да се реши проблема с рециклирането на пласмасите напълно, да се използват такива които могат да се рециклират и най вече дълбоко рециклиране на пластмаси - вкарват се в камера с много висока температура и от газа който се получава се синтезират нови полимери. Химията може това нещо.
Просто ще се използват все повече варианти, няма да има никакъв отказ от петрол и спрели доходи от него, от които зависят много хора в някои страни с находища на петрол, напротив - доходите им ще се повишат без да тежат на потребителите на петролни продукти..откъде ше дойдат по високите доходи за тях ? Просто се произвежда повече, по ефективно и те получават повече продукти за своя петрол, но разумна цена и без кризи..
Много си добродушен и (ще) страдаш от това. Светът е лаком и ГГЗ.
На нас много неща които представляват развитието ни в индустрията ни се дават на ментално ниво, просто се появяват хора носители на тази информация. Затова дивергентите не трябва да се спират, а да се реши проблема с развитието им. Рабира се че тези хора ще искат да контролират менталната си същност - информация, те трябва да имат тази възможност защото иначе ще се породи съпротива и конфликт между тях.
Шегуваш се. А, колко енергия се получава от горенето на азот? А какви са другите последици?
Последиците не са толкова страшни, за машини с малка мощност количеството изгорен азот е много малко и газовете които са на изхода на двигателя са голяв процент вода, пара, която единственно само да се охлади ще поеме азотните окиси с които е смесена, а събрания конденз ще е киселина която може да се събере и неутрализира. Работеща технология, тя затова е дадена да се случи, но убиват изобретателя - носителя и...в резуртат сме в голяма криза и войни за петрол и газ.
А най удачното за народа транспортно средство е свръхлек електромобил с малка батерия и зареждане от светлината. Просто като конструкция, к модулни батерийки става като бижу..Големи производители няма да ги направят, удачно е конструкцията да се принтира от пластммаса с големи FDM принтери и може нижката да е армирана в въглеродно влакно, тогава този композит е по здрав от дуралуминий - дурал, принтирането е с нисък енергоразход, а полимера може да се рециклира напълно. Това ще е транспортно средство по мярка за употребяващия го, персонално, без екстри от типа - регулиращи се седалки, волани..и ниска скорост на движение, но ще осигури транспорт. За тях ще трябват много въглеводороди, много петрол и газ за производство на полимерите - пластмасата. Основния момент е да се рециклират 100%, трябва да се реши проблема с рециклирането на пласмасите напълно, да се използват такива които могат да се рециклират и най вече дълбоко рециклиране на пластмаси - вкарват се в камера с много висока температура и от газа който се получава се синтезират нови полимери. Химията може това нещо.
Просто ще се използват все повече варианти, няма да има никакъв отказ от петрол и спрели доходи от него, от които зависят много хора в някои страни с находища на петрол, напротив - доходите им ще се повишат без да тежат на потребителите на петролни продукти..откъде ше дойдат по високите доходи за тях ? Просто се произвежда повече, по ефективно и те получават повече продукти за своя петрол, но разумна цена и без кризи..
Човечеството може да се справи без да гори петрол и газ, няма разумна причина да го направи, да използва само един източник на енергия..те затова са много. И съвсем в аварийна ситуация минаваме на ДВГ с плазма и енергията идва от изгаряния азот. Иначе виждате как искат цените да се определят с войни, големи кризи и всичко това е на главите на хората в 21 век.
Шегуваш се. А, колко енергия се получава от горенето на азот? А какви са другите последици?
Човечеството може да се справи без да гори петрол и газ, няма разумна причина да го направи, да използва само един източник на енергия..те затова са много. И съвсем в аварийна ситуация минаваме на ДВГ с плазма и енергията идва от изгаряния азот. Иначе виждате как искат цените да се определят с войни, големи кризи и всичко това е на главите на хората в 21 век.
Pyramid, ДВГ могат да работят с въздух, въздух ..вода и плазма, така е работило бъгито на Стенли Майер когото са отровили - убили американците. Нялягане плюс плазма и азота реагира с кислорода и двата газа ги има в цилиндрите чрез въздуха който засмукват. Ще гори азот и ще се отдели азотен окис, който може с катализатор да се неутралира, катализаторите са ясни, има ги измислени са.
Те се чудят как да се освободят от дълговете си, има само един начин - да издържат държавите с новонапечатани пари с които се заплащат всички държавни разходи, т.е. без данъци докато не се стопят дълговете. Не знам кой го е измислил това с дефицита на стоки което мъчат, но явно е някой който не знае че хората живеят ден за ден и нямат с какви пари да платят по високи цени.
Иначе е напълно реалистично да се появи нова технология която да замести петролните горива и вместо много скъп транспорт да се случи ужасно евтин. Кола с вода може ли да върви ? Един американец го демонстрира, но умира при странни обстоятелства а колата изчезва.
Ама те и шведците се отказаха вече. А оня ден онова кюфте Гутереш държа реч как трябвало да се откажем напълно от нафтата. Чудно ми е дали винаги са били такива клоуни големите шефове или сегашното издание само.
За да се случат всички постижения на света, явно, не са били. Ама днешните са тежка Трагедия. На Запад.
Беше си въпрос на време. И други ще паднат. СПОКО.
Ама те и шведците се отказаха вече. А оня ден онова кюфте Гутереш държа реч как трябвало да се откажем напълно от нафтата. Чудно ми е дали винаги са били такива клоуни големите шефове или сегашното издание само.
Намотката на електромагнит има свойството да се държи като реотаните, те си имат едно напрежение а при електромоторите и ток при който да греят максимално, само че при електромотора този ефект не е желан - загряването. При повече фази електромагнитите са по слаби и тока и напрежението са по малки. Това ти позволява да е на по ниско напрежение и електромотора и батерията, вече го има направено защото някой китаец се е досетил и инвертора му е с транзистори за по малък ток и евтини и дори може да върви с един изгорял - прекъснал. За редуктора пак към електромотора трябва да се отиде и да се направи специализиран и няма да има редуктор за електромобили с по малка мощност. Тези неща са резултат на заучен стериотип на мислене. Както батериите в бъдеще няма да имат нищо общо с днешните, така и драйва..за батериите знаеш какво ще стане. След години тези електромобили като ги отворят да ги показват как са направени ще викат - гледай, гледай каква антика с големи токове и напрежения, еха има и охлаждане дори.
Коментар