If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
ED - Не бива да се субсидират нито електричките, нито фосилните горива. Електричките са технология която се субсидира от белите но ще бъде прилапана от азиатците напълно и белите няма да произвеждат нито една кола а ще трябва да си ги купуват от Азия. Т.е. като се субсидират се субсидира да стане ето това нещо.
От време на време някои от участниците във форума се пънат да обясняват колко нечестно било за обществото да се субсидират EV-та и инициативите за намаляване на вредните емисии.
Интересно ми е какво им е мнението за субсидирането на фосилните горива в световен мащаб?
„This paper updates estimates of fossil fuel subsidies, defined as fuel consumption times the gap between existing and efficient prices (i.e., prices warranted by supply costs, environmental costs, and revenue considerations), for 191 countries. Globally, subsidies remained large at $4.7 trillion (6.3 percent of global GDP) in 2015 and are projected at $5.2 trillion (6.5 percent of GDP) in 2017. The largest subsidizers in 2015 were China ($1.4 trillion), United States ($649 billion), Russia ($551 billion), European Union ($289 billion), and India ($209 billion). About three quarters of global subsidies are due to domestic factors — energy pricing reform thus remains largely in countries’ own national interest— while coal and petroleum together account for 85 percent of global subsidies. Efficient fossil fuel pricing in 2015 would have lowered global carbon emissions by 28 percent and fossil fuel air pollution deaths by 46 percent, and increased government revenue by 3.8 percent of GDP.“
v_tin - всичко след 2000 та година е лего, щом е с карбонови стъкла на фаровете може да мине много километри но може и ако се тръсне по силно някъде по пътя и да се разглоби..опасно е и да се намокри защото може да се разлепи. На дизелите дюзите са много скъпи и живота им е 100к км, трябва да се сменят или да се продаде 2ра употреба на някой българин който ще ги кара докато умрат.
Koe ot българка- хюндай i30- 320000km - dizel не разбра. Ауди тди- 550000 и дадено на бащата да се кара докато умре. Разни таксиджииски мерцедеси по на 500-600 000 дори няма да ги споменавам
v_tin - всичко след 2000 та година е лего, щом е с карбонови стъкла на фаровете може да мине много километри но може и ако се тръсне по силно някъде по пътя и да се разглоби..опасно е и да се намокри защото може да се разлепи. На дизелите дюзите са много скъпи и живота им е 100к км, трябва да се сменят или да се продаде 2ра употреба на някой българин който ще ги кара докато умрат.
v_tin - много бързо им падат цените на тези новите дизелови коли.
Ами не знам, не съм гледал цените на употребявани дизели. Според приятел който работеше и тук в германия и в бг във разни сервизи, от дизел евро 4 по добро няма. Българка има хюндай евро 5 на 320000, колега има поло бензин на 200000. Ако купувам кола за да мисля после да я продам биха ме интересували цените. Но тя ще се купи за да се кара поне 150000. Вариантите са бензин-газ или дизел. За другите- електрокарите, не че не ме кефят, но не смятам че трябва да следвам винаги пътя на трамвая. Иначе онзи ден докато се разхождах с кучката до мен мина едно ауди е-трон- ако не беше шума на гумите нямаше да разбера че е минала такава голяма кола.
ю
Ще го мисля догодина
Не е ли странно е че собствениците на Тесла (и като цяло на EV) са толкова впечатлени от автомобила си, а медиите и особено финансовите всяват нон-стоп апокалиптична картина (FUD – fear uncertainty and doubt)?
“Jay Leno told CNBC on Tuesday that electric cars are the future and that the days are numbered for gasoline-fueled cars”
“I have a Tesla. I’ve had it for three years. I’ve never done anything. There’s no fluids to change. There’s nothing, ” he shared
“For new technology to succeed, it can’t be equal,” he said. “It’s got to be better and [Tesla] sort of solved the battery problem. It can go 350 to 400 miles at a charge. ... There’s no maintenance. They’re faster than the gas car. So there’s almost no reason to have a gas car unless you’re doing long-haul duty.”
“It’s a tough business to get into and the fact that Tesla is making a go of it — and quite successfully — I think is impressive. It should be applauded”
“Steam ran everything from 1800 to about 1911. Then internal combustion took over from 1911 to right about now. And I predict that a child born today probably has as much chance of driving in a gas car as people today have been driving a car with a stick shift”
“They’ll still be around. It’s just not many of them.”
Ако безимен получи апоплектичен удар от радост ти ще си причината
Добре е все пак да се поясни че дизеловото зарядно на снимката не е нова разработка на Тесла, а дело на австралийски пенсионер с желание да си кара i3-то малко по-далеч из буша. И съседите му също. Австралия е малко големичка за да изникнат моментално зарядни станции навсякъде, та идеята му хич не ми изглежда лоша.Временно решение на временен проблем.
Колко струва една станциика с 4 контакта за зареждане на електрокар- преди около месец имаше предаване май по цдф- около 38000 само станцията и до 50000 останалата инфраструктура. Така че пенсионера в австралия май ще почака до следващия си живот за нормална станция- имам предвид ако живее в хай поинт, иначе в сидней може и да му се сбъдне мечтата
Дизелов генератор за ток за зарядна станция на електрички.
Ако безимен получи апоплектичен удар от радост ти ще си причината
Добре е все пак да се поясни че дизеловото зарядно на снимката не е нова разработка на Тесла, а дело на австралийски пенсионер с желание да си кара i3-то малко по-далеч из буша. И съседите му също. Австралия е малко големичка за да изникнат моментално зарядни станции навсякъде, та идеята му хич не ми изглежда лоша.Временно решение на временен проблем.
На лични съобщения, от виден и преуспял инвеститор, участващ във форума - получих молба, с която той иска да предам неговите настоятелни щения, но така, че, самият той да остане анонимен /безимен, също - негов принос е тълкуването, в което разбирам, че синоним на безимен е и безсмислен/...
Предавам ви дословно неговото съобщение:"Като фен на г-н Мъск, вторият голям световен производител на електрички - МОЛЯ модераторите да ми съдействат, за да закупя рекламно поле /банер/, който да се появява при зареждането на сайта, а също и във форума и в конкретната тема. Този банер ще бъде на цяла страница, в рамките на половин до една минута! Продължителност на излъчването на рекламата - на първо време - 6 месеца."
Въпросът му е за ориентировъчната пачка, която преуспелият инвеститор би трябвало да приготви, както и за възможните начини на превод по сметката на Инвестор.бг.
Желанието да помогне на г-н Мъск /така се изразява той/ - произлиза от неотдавнашни събития, в които научаваме, че към всяка колонка за зареждането на електромобил ще има предвиден и дизел-генератор. "Това ще стимулира производството на електромобили!" - уверен е инвеститорът, който желае /НЯКОГА/ Мъск да надмине по продажби на електромобили китайците... Някога, но не точно сега!
Вън от горното - уверявам колегите тук, че препоръчани линкове не отварям. Такива не представляват интерес за мен. Ако някой със свои думи разкаже нещо - мога да взема решение да му отговоря.
Поздрави на уважаемите модератори, както и на всички тук!
Коментар