If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Генераторът генерира ЕДН. ТОК в контур се появява само при налично ЕГН. ТОВАРЪТ е вторичен. Глупостите, които си насипал, имат много малко общо с фактите. Във възбудителнаъа намотка, може да тегулираш ток. Напрежение се прилага КЪМ. Пиши за дизели, а?
Бе не спираш да говориш глупости, не мож' се спря, а?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Генератора генерира според товара ако се пренебрегнат загубите при работата. Ако няма товар генератора нищо не генерира и не преобразува механична енергия в електрическа, контролера на батерията определя товара. Допълнителна опция е да се регулира напрежението на тока във възбудителните намотки.
Генераторът генерира ЕДН. ТОК в контур се появява само при налично ЕДН. ТОВАРЪТ е вторичен. Глупостите, които си насипал, имат много малко общо с фактите. Във възбудителнаъа намотка, може да тегулираш ток. Напрежение се прилага КЪМ. Пиши за дизели, а?
Генератора генерира според товара ако се пренебрегнат загубите при работата. Ако няма товар генератора нищо не генерира и не преобразува механична енергия в електрическа, контролера на батерията определя товара. Допълнителна опция е да се регулира напрежението на тока във възбудителните намотки.
1. И „простият реотан” Е активен товар.
2. Именно, няма как да е еднакъв.
3. При активен товар, поемането става на мига. Ама искаш не искаш -все тая.
4. Изчисли капацитета на „малкия и евтин капацитивен буфер” . Ще се изненадаш, колко голям се оказва.
Ми що ти не изчислиш нещо поне веднъж?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Баластът отдавна е активен товар, а не прост реотан. Та няма как да е еднакъв след като се определя от контролера. Нито пък поемането трябва да става в реално време - малък и евтин капацитивен буфер може да го разтегне във времето с минимални загуби.
Технологиите са мръднали доста от предния век. А познанията ни?
1. И „простият реотан” Е активен товар.
2. Именно, няма как да е еднакъв.
3. При активен товар, поемането става на мига. Ама искаш не искаш -все тая.
4. Изчисли капацитета на „малкия и евтин капацитивен буфер” . Ще се изненадаш, колко голям се оказва.
Предлагам, както сме се събрали екип от специалисти, да разработим електровозило за някоя незаета ниша. Например пазарска количка за пенсионери, или количка за качване на товари по стълби на жилища без асансьор, нещо от този тип.
Аз ще съм специалист по лаишките въпроси. Непременно е нужен един такъв в екип от много добри специалисти.
Освен пирамидата, не виждам кой друг може да се заеме с тази работа.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Предлагам, както сме се събрали екип от специалисти, да разработим електровозило за някоя незаета ниша. Например пазарска количка за пенсионери, или количка за качване на товари по стълби на жилища без асансьор, нещо от този тип.
Аз ще съм специалист по лаишките въпроси. Непременно е нужен един такъв в екип от много добри специалисти.
Тук виждам голямо неразбиране по въпроса за "рекуперация".
Няма баласт тук. Т.нар. контролер, най-грубо казано изпълнява ролята на реле-регулатор за алтернатор. Т.е токът не е непрекъсната величина. Той е точно толкова, колкото е необходим в момента или по-малко. Зарядния ток де,
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Елемент от верига. Последователно свързан. Естествено, не директно. Първо генератор. Ама контролер или не, токът трябва да се поеме...или да се изхвърли върху баласта. Да видим обаче: еднаква енергия, еднакъв баласт, еднакъв контролер и различна батерия...
Баластът отдавна е активен товар, а не прост реотан. Та няма как да е еднакъв след като се определя от контролера. Нито пък поемането трябва да става в реално време - малък и евтин капацитивен буфер може да го разтегне във времето с минимални загуби.
Технологиите са мръднали доста от предния век. А познанията ни?
Специално писах за детската градина. Батерията естествено не се използва директно за спирачка.
Елемент от верига. Последователно свързан. Естествено, не директно. Първо генератор. Ама контролер или не, токът трябва да се поеме...или да се изхвърли върху баласта. Да видим обаче: еднаква енергия, еднакъв баласт, еднакъв контролер и различна батерия...
Kой краен случай?
В безобразно грубо приближение - колата ще ускорява до макс. скорост не за 10, ами за 11 секунди. 1-та секунда ще е времето, необходимо да "напълни" енергията на маховиците.
Пирамид, много ангро го гледаш...ограничението на тока на зарежане идва в 99,9% от случаите от генератора, не от батерията. Освен ако не е оловен акумулатор за автомобил.
E добре де, ми в крайния случай какво се получава?
Kой краен случай?
В безобразно грубо приближение - колата ще ускорява до макс. скорост не за 10, ами за 11 секунди. 1-та секунда ще е времето, необходимо да "напълни" енергията на маховиците.
Пирамид, много ангро го гледаш...ограничението на тока на зарежане идва в 99,9% от случаите от генератора, не от батерията. Освен ако не е оловен акумулатор за автомобил.
Pyramid - при зареждане на литиевойонна батерия през контролер няма да получиш същественна разлика в спирачния ефект на рекуперацията в зависимост от това дали е заредена или празна.
Все се гласях да питам: Е, добре де, коя ел кола със зареден и разреден акумулатор (но, еднаква маса), ще покаже повече спирачен път при еднакви други условия?
Въпроса ти няма никаква стойност от гледна точка на спирането, пък и зареждането на батерията.
Първо, при спиране се използват обикновени спирачки, които работят заедно със ъъъ... Рекуперацията. Т.е в зависимост от това колко силно си натиснал спирачката контолера преценява каква част да използва за рекуперация (ако трябва), съответно това е баланс между спирачките и рекуперацията.
Второ, във връзка с първото, е безсмислено дори да се поставя такъв въпрос, при положение че батерията не е спирачен механизъм и няма никакво отношение в ел кола.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар