IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Пиропатрона може да се ползва за разединител, ако стане някое късо нататък по веригата - да откачи цялата батерия. Ама клетките една по една да ги 'гърмят' е безумие. Да се спасят от запалване съседните батерии - невъзможно, освен може би в керамичните блокчета от совалките на НАСА - ама така ще им падне доста капацитета за единица обем.
    Пирамид, 15минути е много време - понякога са много и секунди.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      Едва ли

      Повечето хората имат учудваща липса на въображение, затова и нововъведенията са така критично отхвърляни в началните етапи на навлизането им.
      По-вероятно е да намелее значително броят на продаваните нови автомобили. Голяма месомелачка ще е за „неприспособимите“. В момента, в който решат проблема със “self driving” е въпрос на време цената на “ride sharing” услугите от типа на UBER да обезмисли покупката на автомобил, който се кара в 5% от времето. Дори и да решиш да имаш собствен автомобил ще се замислиш два пъти дали да купуваш втори в семейството, което неминуемо ще доведе до спад на новите покупки. След 20-30 години по пътищата ще се търкалят по-малко автомобили (на глава от населението) спрямо сега.
      Имаш ли капацитет да схванеш че електрокара не е нововъведение.Повтарям не е.Какво ми смятате тука разни простотии...Имаш ли представа какво е късо съединение при постоянен ток?И как се изключва такъв ток.В тая кола ще изгориш като факла.Тая упоритост в тая тема мога да я класифирицам само като изключително тъпоумие.Като искаш купувай си такава кола проблема е твой аз на такива боклуци не се качвам.Никого няма да убедиш тука в глупостите ти.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

        Едва ли

        Повечето хората имат учудваща липса на въображение, затова и нововъведенията са така критично отхвърляни в началните етапи на навлизането им.
        По-вероятно е да намелее значително броят на продаваните нови автомобили. Голяма месомелачка ще е за „неприспособимите“. В момента, в който решат проблема със “self driving” е въпрос на време цената на “ride sharing” услугите от типа на UBER да обезмисли покупката на автомобил, който се кара в 5% от времето. Дори и да решиш да имаш собствен автомобил ще се замислиш два пъти дали да купуваш втори в семейството, което неминуемо ще доведе до спад на новите покупки. След 20-30 години по пътищата ще се търкалят по-малко автомобили (на глава от населението) спрямо сега.
        Електромобила не е нововъведение(виж фотографиите).
        https://www.google.com/url?sa=i&sour...67069828855259
        https://www.google.com/url?sa=i&sour...67069828855259
        Отхвърлян е и в момента отчаяно се бори да не изпадне отново, защото има лесно забележими недостатъци.
        По-добре е те да се кажат ясно и отчетливо вместо да се прикриват с рекламни трикове.
        Що се отнася до “self driving” то това ще е равносилно да се дават шогьорски книжки на 13 годишни. При сегашната акселерация и удбство на управление на автомодила доста 13 годишни тинейджъри биха управлявали автомобил доста по-добре от 50-60 годишни шофьори.
        Самоче 13 годишния тинейджър неноси юридическа отговорност за постъпките си. Селф Дривън автомобила е в същата юридическа категория.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          А пазар, не от ,90, ами от 200 лимона ще има. До няколко години.
          Неизбежно е.
          Едва ли

          Повечето хората имат учудваща липса на въображение, затова и нововъведенията са така критично отхвърляни в началните етапи на навлизането им.
          По-вероятно е да намелее значително броят на продаваните нови автомобили. Голяма месомелачка ще е за „неприспособимите“. В момента, в който решат проблема със “self driving” е въпрос на време цената на “ride sharing” услугите от типа на UBER да обезмисли покупката на автомобил, който се кара в 5% от времето. Дори и да решиш да имаш собствен автомобил ще се замислиш два пъти дали да купуваш втори в семейството, което неминуемо ще доведе до спад на новите покупки. След 20-30 години по пътищата ще се търкалят по-малко автомобили (на глава от населението) спрямо сега.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

            Е не е лоша идеята батерията да стане "постепенно деградираща" вместо да се скпва от раз. Обаче това сигурно ще е за сметка на цената.
            От цялата дискусия оставам с впечатление че съм създал усещането че невярвам в Ел Мобилноста и че съм против Ел Мобилите.
            Още в началото декларирах че нямам нищо противЕлМобилите. Нещо повече изключително съм впечатлен от прогреса който бе постигнат в тази сфера през последните 10-15 години. Като се има предвид че ЕлМобилите са тема от повече от век насам и като си спомня на какъв хал бяха преди 30-40 години, прогреса е наистина впечатляващ. Имам обаче усещането ,че постигнатите успехи правят по-отчетливи някои принципни проблеми, които уверен съм няма да спрът прилагането им, но значително ще ограничат разпространението им. Едва ли ще видим пазар от 90 милиона Ел Мобила.
            Въобще нека да си ги има Ел Мобилите нека си джиткат почити безшуно нагоре надоло. Да излитат пред всички други по светофарите и т.н. Но да не се забравя какво всъщност се крие под капак им. Да не се пипат без нужда оголени метални части по корпуса. Ако ще се пипат то да е първо с външната страна на дланта. Да се ходи около тях с обувки с дебели гумени подметки и да не се проявява героизъм при гасентето им.
            Въобще един добре обучен водач на Ел мобил ще има добри шансове дълго да му се радва. Чак докато дойде ред да сменя батерията. А и току виж дотогава те взели че поефтинели два три пъти.
            Никой не те упреква. Споко. Мисълта ми бе че, решения не се намират, когато не ги търсят. А, понякога, се пръкват от другаде. Търсил едно, случоло се друго, погледнали го с отворен ум и ето ни го решението. А пазар, не от ,90, ами от 200 лимона ще има. До няколко години.
            Неизбежно е.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              Казвам, на клетка. НА ЕДНА САЛМО КЛЕТКА. Клетката е малка, едва ли има 2 литра обем. А, точно КАК И КЪДЕ да се изхвърли, в рамките на 15 минути, се сетих за поне две-три решения.
              Е не е лоша идеята батерията да стане "постепенно деградираща" вместо да се скпва от раз. Обаче това сигурно ще е за сметка на цената.
              От цялата дискусия оставам с впечатление че съм създал усещането че невярвам в Ел Мобилноста и че съм против Ел Мобилите.
              Още в началото декларирах че нямам нищо противЕлМобилите. Нещо повече изключително съм впечатлен от прогреса който бе постигнат в тази сфера през последните 10-15 години. Като се има предвид че ЕлМобилите са тема от повече от век насам и като си спомня на какъв хал бяха преди 30-40 години, прогреса е наистина впечатляващ. Имам обаче усещането ,че постигнатите успехи правят по-отчетливи някои принципни проблеми, които уверен съм няма да спрът прилагането им, но значително ще ограничат разпространението им. Едва ли ще видим пазар от 90 милиона Ел Мобила.
              Въобще нека да си ги има Ел Мобилите нека си джиткат почити безшуно нагоре надоло. Да излитат пред всички други по светофарите и т.н. Но да не се забравя какво всъщност се крие под капак им. Да не се пипат без нужда оголени метални части по корпуса. Ако ще се пипат то да е първо с външната страна на дланта. Да се ходи около тях с обувки с дебели гумени подметки и да не се проявява героизъм при гасентето им.
              Въобще един добре обучен водач на Ел мобил ще има добри шансове дълго да му се радва. Чак докато дойде ред да сменя батерията. А и току виж дотогава те взели че поефтинели два три пъти.

              Коментар


              • В Америка, в Европа и в Световен мащаб Тесла е доминант. сърпрайз, сърпрайз

                Click image for larger version

Name:	BEV - World.jpg
Views:	1
Size:	48.4 КБ
ID:	3498274

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                  Еми не те убеждава в нищо. Но това не е болка за умиране, теб и безименния може да ви убеди само това което ви е в главите.


                  ПП сега забелязах че удобно за вас не си завършил изречението а именно:

                  ​...but it knows it has to be fast. There are other technologies being developed and some even claim to offer 1 kWh/kg. The early bird catches the worm, guys...​​​​​​

                  Сигурен съм, че в бързината си пропуснал...

                  Кучетата си лаят, кервана си върви. Продажби на електрички в Европа за първото полугодие:

                  Click image for larger version

Name:	BEV - Europe.jpg
Views:	1
Size:	42.1 КБ
ID:	3498270

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                    Що се отнася за изолациите да припомня че на площад Славейков имаше един шадраван който дълги години стоя покрит с някаква страна конструкция. Спомняте ли си защо?
                    Аварийното изхвърляне на нещо което тежи половин тон как точно да си го представя? И като го изхвърлят аваройно то нали все още ще е в аварирало състояние и усилено ще преобразува ел енергия в топлинна. ГОЛЯМО Количество Ел Енергия.
                    Казвам, на клетка. НА ЕДНА САМО КЛЕТКА. Клетката е малка, едва ли има 2 литра обем. А, точно КАК И КЪДЕ да се изхвърли, в рамките на 15 минути, се сетих за поне две-три решения.
                    Last edited by Pyramid; 28.08.2019, 11:47.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Никой не отрича фактите, обаче,
                      1.За напрежението има изолация, а за енергията - ами...
                      2. замислял си си се за аварийно изхвърляне на батерията? Или на отделна аварийна клетка? Окъсява - ПАТ ! -избива се, и изпада в обезопасен сейф, докато, нейните клеми се окъсяват, и електричката се прибира, с малко по-ниска скорост.
                      Що се отнася за изолациите да припомня че на площад Славейков имаше един шадраван който дълги години стоя покрит с някаква страна конструкция. Спомняте ли си защо?
                      Аварийното изхвърляне на нещо което тежи половин тон как точно да си го представя? И като го изхвърлят аваройно то нали все още ще е в аварирало състояние и усилено ще преобразува ел енергия в топлинна. ГОЛЯМО Количество Ел Енергия.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                        Етп какво пише в рекламката която си пратил
                        "TeraWatt’s battery for cars is called Tera4.0 battery. And it promises to deliver 500 Wh/kg or 1.45 kW/l when it is offered to carmakers. When will that be?

                        There is no mention of that on the press release nor on the company’s website. In other words, we have no clue. Probably not even TeraWatt does,
                        "
                        Как мислиш дали ме убеждава в нещо?
                        Освен това моята теза е, че Батерията е изключително опасна по две приини:
                        - Смъртоносно високо напрежение.
                        - Огромно количество енергия, която лесно може да излезне от контрол.
                        Тези съображения ще са в сила за всякакви нови и свръх напредничави батерии.
                        Никой не отрича фактите, обаче,
                        1.За напрежението има изолация, а за енергията - ами...
                        2. замислял си си се за аварийно изхвърляне на батерията? Или на отделна аварийна клетка? Окъсява - ПАТ ! -избива се, и изпада в обезопасен сейф, докато, нейните клеми се окъсяват, и електричката се прибира, с малко по-ниска скорост. Или,
                        3. Същата тази аварирала клетка, ЛОКАЛНО, интензивно се охлажда, с цел предотвратяване на пожар.

                        Начини има а, ако не достигат, ще бъдат измислени.
                        Last edited by Pyramid; 28.08.2019, 11:11.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                          Етп какво пише в рекламката която си пратил
                          "TeraWatt’s battery for cars is called Tera4.0 battery. And it promises to deliver 500 Wh/kg or 1.45 kW/l when it is offered to carmakers. When will that be?

                          There is no mention of that on the press release nor on the company’s website. In other words, we have no clue. Probably not even TeraWatt does,
                          "
                          Как мислиш дали ме убеждава в нещо?
                          Освен това моята теза е, че Батерията е изключително опасна по две приини:
                          - Смъртоносно високо напрежение.
                          - Огромно количество енергия, която лесно може да излезне от контрол.
                          Тези съображения ще са в сила за всякакви нови и свръх напредничави батерии.
                          Еми не те убеждава в нищо. Но това не е болка за умиране, теб и безименния може да ви убеди само това което ви е в главите.


                          ПП сега забелязах че удобно за вас не си завършил изречението а именно:

                          ​...but it knows it has to be fast. There are other technologies being developed and some even claim to offer 1 kWh/kg. The early bird catches the worm, guys...​​​​​​

                          Сигурен съм, че в бързината си пропуснал...

                          Last edited by Имхотеп; 27.08.2019, 23:53.
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                            Ето нова батерия която е практически готова.
                            Бързоходко, тази батерия ще промени ли съотношението с бензина съответно?

                            https://insideevs.com/news/367202/te...y-432whkg/amp/
                            Етп какво пише в рекламката която си пратил
                            "TeraWatt’s battery for cars is called Tera4.0 battery. And it promises to deliver 500 Wh/kg or 1.45 kW/l when it is offered to carmakers. When will that be?

                            There is no mention of that on the press release nor on the company’s website. In other words, we have no clue. Probably not even TeraWatt does,
                            "
                            Как мислиш дали ме убеждава в нещо?
                            Освен това моята теза е, че Батерията е изключително опасна по две приини:
                            - Смъртоносно високо напрежение.
                            - Огромно количество енергия, която лесно може да излезне от контрол.
                            Тези съображения ще са в сила за всякакви нови и свръх напредничави батерии.

                            Коментар


                            • Съгласих се с бързоходко че електромобила е кола-бомба.
                              Сега да продължим нататък с развитието.

                              Ето една нова батерия която е практически готова.
                              Бързоходко, тази батерия ще промени ли съотношението с бензина съответно?
                              Повече ли ще гърми електромобила или по-малко?

                              https://insideevs.com/news/367202/te...y-432whkg/amp/

                              Last edited by Имхотеп; 27.08.2019, 23:44.
                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение

                                Е, да, в резервоара с бензин се намира само половината от енергията, другата половина идва от засмукания въздух в цилиндрите. То ест резервоара с бензин не може да го взривите, защото в него почти няма въздух.
                                Да поясня отново. При ДВГ енергията се получава в цилиндъра и на момента се преобразува от топлина в механична. Има натрупване на енергия под формата на кинетична енергия на движеия се автомобил. При акумулатора имаш НАТРУПАНА ЕНЕРГИЯ в самия ацумулатор. Впрочем той затова се нарича Акумулатор а не резервоар. В Акумулатора имаш два електрода с различни заряди. Иначе казано имаш небалансирана в енергийно отношение система. Ако сравниш ЕлМобила с Тролея в това отношение, то в тролея цялата постъпваща ел енергия на момента се преобразува в механична. В Тролея не се натрупва електрическа енергия. Ако тролея се запали ще го изключат от Ел Мрежата и ще го гасят с пяна. Ако ЕлМобила се запали както обясни безименен ще го оставят да изгори защото пяната неможе да прекрати процеса на преобразуване на ел енергията в топлинна.
                                Затова казвам че ЕлМобила е като кола бомба.

                                Коментар

                                Working...
                                X