IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • ШЪ пуска, ама нещо май ПАК не им се отвори парашута!

    И моля - без реклами!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
      Магията е в софтуера и управлението на цялата система (battery management system).

      Това изречение на колегата много подхожда на онова, което правят китайците. Клипчето показва софтуера, който поема директно и паркирането на Xpeng...

      Насладете се на софтуер!

      https://www.youtube.com/watch?v=I3mJQkIvbJo
      Майко мила. Ти верно си изкопан от някоя пещера. Паркирането го прави всяка сносна европейска марка от поне 5 години
      Тесла шъ пуска пълна автономност тоя за паркиране още говори.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
        А бе днес беше спряла някаква тесла пред мен на светофара и отстрани пишеше дуал мотор или дабъл мотор, едно от двете , та какво означава това, че има 2 мотора бензинов и електрически или какво друго, бях с моторетката и не я чух дали работи затова питам

        Два ел.двигателя. Китайските Xpeng P7 също са такива.

        Гледах тест-драйв на китайския Xpeng P7 и там мисля, че коментираха, че става въпрос за две честоти на въртене... Казаха, че са им дали възможност да снимат, където пожелаят, само не им разрешават да вдигат предния капак...

        ...но мога да предположа и друго: за всеки от мостовете /преден и заден/ - което може би не е вярно!

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
          А бе днес беше спряла някаква тесла пред мен на светофара и отстрани пишеше дуал мотор или дабъл мотор, едно от двете , та какво означава това, че има 2 мотора бензинов и електрически или какво друго, бях с моторетката и не я чух дали работи затова питам
          Ауди му викат куатро.

          Коментар


          • А бе днес беше спряла някаква тесла пред мен на светофара и отстрани пишеше дуал мотор или дабъл мотор, едно от двете , та какво означава това, че има 2 мотора бензинов и електрически или какво друго, бях с моторетката и не я чух дали работи затова питам

            Коментар


            • Стартъпът Lucid Motors се появява благодарение на бившия вицепрезидент на Tesla Бърнард Це през 2007 г.

              Це напуска компанията на Илон Мъск, малко след като това правят основателите й Мартин Еберхард и Марк Тарпънинг.

              Тогава Lucid Motors се нарича Atieva, а сегашното си име получава през 2016 г. В самото начало стартъпът се занимава с разработване и производство на електрически батерии, но през 2014 г. компанията обяви, че ще прави собствен електромобил.

              Импулс за това бе инвестицията от 100 млн. долара от китайския концерн BAIC Group и компанията LeEco. Първият автомобил - седанът Lucid Air, бе показан през 2017 г. Той обаче не бе качен на конвейера, защото компанията не разполагаше с достатъчно средства, за да реализира масовото му производство.

              Сега обаче парите трябва да са достатъчни: миналата есен Lucid Motors получи инвестиция от 1 млрд. долара от Фонда за национално благосъстояние на Саудитска Арабия, която притежава 5% от акциите на Tesla.

              През февруари 2019 г. директорът по технологиите на Lucid Motors Питър Роулинсън заяви, че компанията се готви да излезе на фондовия пазар, но ще направи това само след пускането на Air в масово производство.





              Лично обяснение: държа да отбележа, че постовете ми не изразяват лична омраза към Мъск! Това не е и обич! Безразличен ми е, ако и някои да го обичат по особен начин!

              "Обичта" към Мъск - ПРЕПОРЪЧВАМ - да изразите чрез заплащането на рекламен банер в полза на Тесла - на централно място в сайта! С ТОЗИ БАНЕР ще покажете и финансовите си успехи до тоя момент!

              Мисля, че ако става дума за неправилно управление на парите на акционерите в едно - което и да е Акционерно дружество - и критика в тая връзка - това не е изражение на омраза към някого си /Мъск/.

              Във връзка с горното мое становище - настоящият ми пост НЕ изразява някаква специална "любов" към бившия вицепрезидент на Tesla - Бърнард Це, напуснал компанията Тесла през 2007 г.

              Коментар


              • Магията е в софтуера и управлението на цялата система (battery management system).

                Това изречение на колегата много подхожда на онова, което правят китайците. Клипчето показва софтуера, който поема директно и паркирането на Xpeng...

                Насладете се на софтуер!

                https://www.youtube.com/watch?v=I3mJQkIvbJo

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                  Моля модераторите да бъдат принципни и да дават гласност на всички мнения, щом в тях има резонни въпроси, които са по темата!
                  За различните мнения има различни теми. Като искате да плюете по някой, си отворете темичка, па си плюйте там.
                  Предполагам че няма да го направите, защото освен вас никой друг няма да ви обърне внимание.
                  То за това и тролите по другите теми.

                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Моля модераторите да бъдат принципни и да дават гласност на всички мнения, щом в тях има резонни въпроси, които са по темата!

                    Коментар


                    • Моля модераторите да вземат мерки - темата се превръща в тема за лична омраза на някои неудачници към персони на които отношението към темата е единствено като част от пазара на ЕВ.

                      Ако искат, тези граждани могат да си отворят отделна тема за плюене по съответните персони и да доказват правотата си.

                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Това бъдеще време е строшило не една глава... )) Тесла ЩЕ ПРОДАВА - някога! Сега обаче на своя пазар продават китайците - и това е във ВСИЧКИ сегменти и за всички вкусове към електромобилите. Тесла ТРЯБВАШЕ ВЕЧЕ ДА ПРОДАВА, но $ 10 МЛРД за завода в Китай - очевидно не му стигат на Мъск... Трябва да пришпори отново акционерите! Тия овце - не зная защо не му бият дузпата?!? Обещания, обещания... Толкова изпълнителни директори напуснаха Тесла и развиват УСПЕШНО бизнеса..., а Мъск си гризе ноктите... ))

                        Когато /и АКО/ - Тесла започне да продава, то какво точно ЩЕ ПРОДАВА? Китайски батерии! Аутсайдерът Мъск - в безизходица - ще развива китайската икономика. Какво ЩЕ ПРОДАВА? Неергономичен дизайн, а китайците - по каква логика ще купуват, освен това - да помогнат на производството на батериите си? А защо точно с Тесла, а не с Xpeng - с достатъчно добри за пазара ДИЗАЙН и СОФТУЕР, и НАВИГАЦИЯ!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                          Ако избираме между два електромобила с китайска батерия, които ще се карат в Китай:


                          1. Китайският: Xpeng P7




                          2. Тесла М3 - с китайската си батерия:




                          Аз бих избрал първият - китайски, но със сигурност и с по-ниска цена...

                          Когато най-после почне своята дейност в Китай С КИТАЙСКА БАТЕРИЯ - Мъск ще бъде един аутсайдер на китайския пазар и не се знае защо китайците биха предпочели Тесла пред техният си Xpeng P7, ЩОМ И ДВАТА ЩЕ БЪДАТ С КИТАЙСКАТА СИ БАТЕРИЯ! ... ))

                          Друга батерия Мъск не би използвал на тоя пазар, защото Тесличката му става НЕПРОДАВАЕМА... ))

                          Неадекватни решения имат аутсайдерите! Именно затова са и аутсайдери... ))
                          Ти си неспасяем случай – все ще избереш битата карта.

                          А иначе китайците е ясно защо предпочитат тесла – това е най-доброто което съществува на пазара.

                          „Tesla's China-made Model 3 may be priced in $43,400-$50,700 range: Bloomberg“ – Къде ги видя тия 70+ хиляди?

                          Относно оригиналността и креативността ето ти малко храна за размисъл:

                          Тhe company is known for taking more than a little “inspiration” from the Tesla design language and technology. Henry Xia, the founder of Xpeng Motors, has previously mentioned that his company is going to take advantage of this approach. The P7 sedan and G3 SUV strongly resemble the current Tesla lineup in external and internal styling

                          Xpeng Motors P7 is being targeted for delivery in the second quarter of 2020 and has already received over 3,000 orders according to Xpeng Motors. The factory to produce the P7 is under construction in Zhaoqing, Guangdong, China“ – До тогава Тесла ще е продала 10-20 пъти повече!

                          Capital and talent are vital to newcomers in the auto industry. So far, none of the Chinese players have realised mass production like Tesla. The leader, NIO, delivered more than 10,000 last year, still far behind Tesla’s more than 200,000 units globally. But NIO and Xpeng are making steady progress,” said Lu Yan, analyst with auto consultancy Gasgoo.“

                          Коментар


                          • Сега софтуер ли ще коментираме?

                            Понеже можеш да търсиш, хайде - кажи ни колко датчици има и с какъв софтуер разполага Xpeng и същото - за Тесла...

                            Ще останеш изненадан! ))

                            Коментар


                            • Ако избираме между два електромобила с китайска батерия, които ще се карат в Китай:


                              1. Китайският: Xpeng P7




                              2. Тесла М3 - с китайската си батерия:




                              Аз бих избрал първият - китайски, но със сигурност и с по-ниска цена...

                              Когато най-после почне своята дейност в Китай С КИТАЙСКА БАТЕРИЯ - Мъск ще бъде един аутсайдер на китайския пазар и не се знае защо китайците биха предпочели Тесла пред техният си Xpeng P7, ЩОМ И ДВАТА ЩЕ БЪДАТ С КИТАЙСКАТА СИ БАТЕРИЯ! ... ))

                              Друга батерия Мъск не би използвал на тоя пазар, защото Тесличката му става НЕПРОДАВАЕМА... ))

                              Неадекватни решения имат аутсайдерите! Именно затова са и аутсайдери... ))

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                                Ама, не НИ занимавай с глупости, де!

                                Каква батерия БИ ИЗПОЛЗВАЛ Мъск в Китай? Някога!?!

                                КИ-ТАЙ-СКА!

                                Договори е сключил вече Мъск! ДО-ГО-ВО-РИ!

                                Чие производство ще популяризира? И ще поставя КИТАЙСКИ батерии на ламарините си, които НЯМАТ съвременен дизайн... ))

                                Имал поръчки?!? Трябваше ВЕЧЕ да е ПОЧНАЛ в началото на ЮЛИ 2019..., а сега - ЩЯЛ В КРАЯ на 2019... Айде да видим!

                                .................................................. ......................

                                КИТАЙСКИТЕ БАТЕРИИ НЕ ГИ ОСПОРВАМЕ, нали?

                                Щом Мъск си ги е харесал и си ги е заплюл!!! ))
                                Пич как пък досега не разбра, че каквото правят компаниите на Мъск, в повечето случаи е по-добре от всички останали.

                                Батериите в колите на Тесла са такива каквито можеш да си купиш от магазина.
                                Разликата между Тесла и всички останали е какво постигат с отделните батерийни клетки като ги превръщат в цялостен пакет. Магията е в софтуера и управлението на цялата система (battery management system). И причините са много прости – амбицията, усилията и средствата, които влагат са в пъти по-големи от всички останали.
                                Досега само кьор-фишеци и откровени глупости говориш!

                                Коментар

                                Working...
                                X