IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Не е ли странно е че собствениците на Тесла (и като цяло на EV) са толкова впечатлени от автомобила си, а медиите и особено финансовите всяват нон-стоп апокалиптична картина (FUD – fear uncertainty and doubt)?

    Jay Leno loves his Tesla: ‘There’s almost no reason to have a gas car

    Click image for larger version

Name:	JAY LENO.jpg
Views:	1
Size:	54.1 КБ
ID:	3493686

    Jay Leno told CNBC on Tuesday that electric cars are the future and that the days are numbered for gasoline-fueled cars

    “I have a Tesla. I’ve had it for three years. I’ve never done anything. There’s no fluids to change. There’s nothing, ” he shared

    For new technology to succeed, it can’t be equal,” he said. “It’s got to be better and [Tesla] sort of solved the battery problem. It can go 350 to 400 miles at a charge. ... There’s no maintenance. They’re faster than the gas car. So there’s almost no reason to have a gas car unless you’re doing long-haul duty.

    It’s a tough business to get into and the fact that Tesla is making a go of it — and quite successfully — I think is impressive. It should be applauded

    Steam ran everything from 1800 to about 1911. Then internal combustion took over from 1911 to right about now. And I predict that a child born today probably has as much chance of driving in a gas car as people today have been driving a car with a stick shift

    They’ll still be around. It’s just not many of them.
    Last edited by ED; 09.08.2019, 17:37.

    Коментар


    • Този, обаче, лети на керосин, не на батерии.

      https://gizmodo.com/french-inventor-...1836951967/amp

      Коментар


      • v_tin - много бързо им падат цените на тези новите дизелови коли.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
          Та да питам сега безсмисления, каква електричка ще си купи Тесла или китайска бангия?

          Ами най вероятно дизел с евро 6, че са по добри

          Коментар


          • Та да питам сега безсмисления, каква електричка ще си купи Тесла или китайска бангия?

            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение


              Ако безимен получи апоплектичен удар от радост ти ще си причината


              Добре е все пак да се поясни че дизеловото зарядно на снимката не е нова разработка на Тесла, а дело на австралийски пенсионер с желание да си кара i3-то малко по-далеч из буша. И съседите му също. Австралия е малко големичка за да изникнат моментално зарядни станции навсякъде, та идеята му хич не ми изглежда лоша.Временно решение на временен проблем.
              Колко струва една станциика с 4 контакта за зареждане на електрокар- преди около месец имаше предаване май по цдф- около 38000 само станцията и до 50000 останалата инфраструктура. Така че пенсионера в австралия май ще почака до следващия си живот за нормална станция- имам предвид ако живее в хай поинт, иначе в сидней може и да му се сбъдне мечтата

              Коментар


              • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                Това е добро и много екологично.

                Дизелов генератор за ток за зарядна станция на електрички.

                Ако безимен получи апоплектичен удар от радост ти ще си причината


                Добре е все пак да се поясни че дизеловото зарядно на снимката не е нова разработка на Тесла, а дело на австралийски пенсионер с желание да си кара i3-то малко по-далеч из буша. И съседите му също. Австралия е малко големичка за да изникнат моментално зарядни станции навсякъде, та идеята му хич не ми изглежда лоша.Временно решение на временен проблем.
                A group of EV drivers test out using an EV charger powered by a diesel generator as a solution for outback roadhouses, and the results are promising.

                Коментар


                • Най-отдолу на всяка страница има Реклама и има условия и варианти, а преди нея има Контакти, където пък най-отдолу на са контактите на Рекламен отдел.
                  रादोस्त

                  Коментар


                  • Съобщение до модераторите /по конкретната тема/:

                    Уважаеми модератори, моля за съдействие!

                    На лични съобщения, от виден и преуспял инвеститор, участващ във форума - получих молба, с която той иска да предам неговите настоятелни щения, но така, че, самият той да остане анонимен /безимен, също - негов принос е тълкуването, в което разбирам, че синоним на безимен е и безсмислен/...

                    Предавам ви дословно неговото съобщение:"Като фен на г-н Мъск, вторият голям световен производител на електрички - МОЛЯ модераторите да ми съдействат, за да закупя рекламно поле /банер/, който да се появява при зареждането на сайта, а също и във форума и в конкретната тема. Този банер ще бъде на цяла страница, в рамките на половин до една минута! Продължителност на излъчването на рекламата - на първо време - 6 месеца."

                    Въпросът му е за ориентировъчната пачка, която преуспелият инвеститор би трябвало да приготви, както и за възможните начини на превод по сметката на Инвестор.бг.


                    .................................................. ............................................

                    Желанието да помогне на г-н Мъск /така се изразява той/ - произлиза от неотдавнашни събития, в които научаваме, че към всяка колонка за зареждането на електромобил ще има предвиден и дизел-генератор. "Това ще стимулира производството на електромобили!" - уверен е инвеститорът, който желае /НЯКОГА/ Мъск да надмине по продажби на електромобили китайците... Някога, но не точно сега!

                    .................................................. .............................................

                    Вън от горното - уверявам колегите тук, че препоръчани линкове не отварям. Такива не представляват интерес за мен. Ако някой със свои думи разкаже нещо - мога да взема решение да му отговоря.

                    Поздрави на уважаемите модератори, както и на всички тук!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      безимeн - китайците произвеждат много електромобили но не смеят да ги изнасят защото ще станат големи опашки в чужбина да им ги купуват. Дори изнасят малко електромобили без батерии, защото не искат да си изнасят хубавите батерии и си ги пазят за тях.
                      Добрият продукт е добра реклама, за която, КЛИЕНТЪТ е платил. Кой би отказал такава/
                      Шегуваш се

                      Коментар


                      • Ето нещо да зарадваме безсмисления:


                        Electric Vehicle Sales Are Exploding In Europe



                        ​​​​​​https://oilprice.com/Alternative-Ene...In-Europe.html

                        Last edited by Имхотеп; 04.08.2019, 00:35.
                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • безимeн - китайците произвеждат много електромобили но не смеят да ги изнасят защото ще станат големи опашки в чужбина да им ги купуват. Дори изнасят малко електромобили без батерии, защото не искат да си изнасят хубавите батерии и си ги пазят за тях.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                            Това е добро и много екологично.

                            Дизелов генератор за ток за зарядна станция на електрички.

                            https://twitter.com/Franktmcveety/status/1157465071536050176





                            И това ми се струва някак доста "практично"! ))

                            Вече не мога да твърдя, че електричките не могат да се отклоняват повече от 200 км. от "тролейбусната" линия...

                            И какъв е крайният извод? Вместо да се произвеждат дизелови двигатели, които да се монтират на автомобили - ЗАПОЧВАТ да се произвеждат същите дизелови двигатели, които работят с генератор за произвеждане на ел.енергия, с която се зареждат електричките... )) Каква техническа мисъл! Какъв прогрес! ))

                            За да съществува и расте бизнесът с електрички - трябва да се произвеждат мнооооого дизел-генератори!!! ))

                            Абсурдистан! ))

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                              Това е добро и много екологично.

                              Дизелов генератор за ток за зарядна станция на електрички.

                              https://twitter.com/Franktmcveety/status/1157465071536050176





                              Еееее, ти наистина изби рибата с тая снимка! ))

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                                Отговорът съвсем не е очевиден. Китайската средна класа не ще да купува китайски изделия. Искат западно, марково, скъпо. Най-вероятно Тесла ще пожъне големи успехи в Китай. Не разбирам защо си толкова загрижен за тази компания.

                                Тесла ще пожъне успехи в Китай, което пък ще помогне много на производителите на батерии пак там - в Китай. Лошо няма!


                                .................................................. .................................................. ...........


                                Както разбираМЕ от данните за продажбите на електромобилите, класацията е оглавявана от Китай, които са произвели и реализирали малко под половината от световното производство - от общо над 5,5 МЛН. броя електромобили:

                                1. China.- 48 % /2 661 000 бр./ - към м. май 2019.

                                2. USA - 22 % /1 219 000 бр./ - към м. май 2019.

                                3. Норвегия, Япония, Германия, UK, Франция, Холандия, Канада, Белгия - общо около 25 %.

                                4. Още 38 страни - произвеждат около 5 %.


                                И КАКВО ОТ ТОВА?

                                Нищо! Икономически форум. Някои се интересуват и не желаят да бъдат лъгани! Малко ли е това!


                                .................................................. ............................................


                                Първо ме "набедиха", че съм в бизнеса с нефтопродукти... , ти пък си уверен, че съм "загрижен" за /тази - споменах 5-6 компании - коя точно?/ компания..., аз пък мисля, че китайците - току виж ме наели като представител...

                                Много версии... Истината е една: лаф да става... ... , а и се обогатяваМЕ с интересни неща в сектора...

                                Коментар

                                Working...
                                X