Една от компаниите ми пласира сепаратори за батерии: https://www.nst.nipponsteel.com/en/about/detail04.html
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКноу хау за поне 10 милиона може и в мазе да е създадено, но производството няма как да е в гараж.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, кой ще прозвежда батериите ? Нали беше за друга компания.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, кой ще прозвежда батериите ? Нали беше за друга компания.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеГубите си времето тук с глупости, а най-важното пропускате. А именно че електрическата кола която ще се произвежда в България ще използва за батерии микромодула създаден в Лабораторията в Горна Оряховица под ръководството на Изм...
амника, с оловни акумулатори в общ електролит.
Коментар
-
Губите си времето тук с глупости, а най-важното пропускате. А именно че електрическата кола която ще се произвежда в България ще използва за батерии микромодула създаден в Лабораторията в Горна Оряховица под ръководството на Изм...
амника, с оловни акумулатори в общ електролит.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Би трябвало производителите на инвертори да са наясно с този проблем и да монтират такива дишащи клапи на всеки един инвертор. Да, ама те нямат интерес инверторите им да работят по 100 години. Имат интерес инверторите им да изгарят веднага след като изтече гаранционния срок. И тука вече се сблъскваме с конфликт на интереси.
С две думи - потребителят сам трябва да се погрижи за този проблем, и аз вече съм решил твърдо да го направя. Той проблемът не е само с инверторите, а и с електрическите табла, за които също е вредно да са 100% херметизирани.
Има обаче друг проблем със слагането на такива клапи или с оставянето на разни малки отворчета. Този проблем пък го забелязах на моята МТО-станция, която също работи безупречно почти 13 години, но миналата година изведнъж се повреди. Отварям я и какво да видя - в кутията на станцията имаше някаква черна кал, заемаща над половината от платката с електроника. Оказа се, че някакви дребни буболечки (под 1мм) са се настанили вътре и я използват като къщичка. Превъртели са се десетки поколения, които са измрели вътре и изгнивайки са създали тази кал по платката.
Понеже МТО станцията работи с много малки напрежения и токове, се оказа, че не е изгоряла. Спряла е да работи заради утечките между компонентите, но когато измих всичко обилно със спирт, тя възстанови работоспособноста си.
Та въпросът е как да направим малко отворче в кутията, но да попречим на миниатютни буболечки да влизат да живеят вътре.
Между другото същият проблем го имат и самите PV модули. Те трябва да си остават херметични десетки години, и ако с течение на времето тази херметизация се наруши, навлязлата влага започва постепенно да унищожава силициевите клетки.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеredcretin, ти откъде знаеш, я погледни една снимка в нета на инвертора на Тесла модел 3, съвсем добре си личи че е херметизирана кутията..ако не си виждал пишеща машина то не значи че такава не съществува.Всички outdoor го имат проблема с кондензацията, не от вчера.
Last edited by aleks262; 20.08.2021, 08:41.
Коментар
Коментар