Първоначално изпратено от Имхотеп
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Днешните модули са просто огромни и няма как. Ама микро, само 100[Wh], не е "тухла четворка" (че даже и повече), пък и няма силата да се чак запали. Че тя, изначално, идеята е ТАЗИ.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, да ако не могат да се палят би било най доброто което може да се направи по този въпрос. Сега остава да кажат - егати микромодулите, ами те не могат да се палят, за какво са ти такива.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
И един мармот завива шоколада със станиол ....
Мисля обаче да те разочаровам - в съвременните електромобили температурата на батериите се следи, при това с много термодатчици, поставени на верните места. Следят се и другите им електрически параметри - напрежение, ток, капацитет, вътрешно съпротивление, дисбаланс и т.н.
Това обаче с автоматичното откачане кърти мивки ....
Я ми кажи на колко ракии си и как си представяш да караш след лека кола и от нея по пътя да се сипят разни батерии с размери и тегло на тухли четворки .....
Last edited by Pyramid; 18.06.2021, 07:28.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеMateev, не става въпрос само да се следи а щом е ясно че се пали да влезе в аварийната лента и много ясно че няма да си изсипе батерийките а модул който почва да гори. Иначе се пали колата и гасене няма както е известно, нали знаеш снимките с големите контейнери в които се пъхат запалени Тесли за да изгорят безопасно.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Mateev, не става въпрос само да се следи а щом е ясно че се пали да влезе в аварийната лента и много ясно че няма да си изсипе батерийките а модул който почва да гори. Иначе се пали колата и гасене няма както е известно, нали знаеш снимките с големите контейнери в които се пъхат запалени Тесли за да изгорят безопасно.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Гледа много филми той - и оп, дъмп на реактор кор в КосмосаА сега обратно на поточната линия да сглобява батерийки по 3.7 волта...
В момента пристига стока в завода и е на бариерата
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
И един мармот завива шоколада със станиол ....
Мисля обаче да те разочаровам - в съвременните електромобили температурата на батериите се следи, при това с много термодатчици, поставени на верните места. Следят се и другите им електрически параметри - напрежение, ток, капацитет, вътрешно съпротивление, дисбаланс и т.н.
Това обаче с автоматичното откачане кърти мивки ....
Я ми кажи на колко ракии си и как си представяш да караш след лека кола и от нея по пътя да се сипят разни батерии с размери и тегло на тухли четворки .....
А сега обратно на поточната линия да сглобява батерийки по 3.7 волта...
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМежду другото ми хрумна една идея, защото батериите на ел.мобилите не са направени така че да им се следи температурата и примерно ако загрее до температура при която се очаква несъмнено запалване, батерията да се откачи от тялото на електромобила след като той се отбие безопасно от пътя за да се предотврати запалването на самия електромобил. Или да се откачи конкретния модул който иска да гори.
Бях писал даже как
Last edited by Имхотеп; 18.06.2021, 02:52.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМежду другото ми хрумна една идея, защото батериите на ел.мобилите не са направени така че да им се следи температурата и примерно ако загрее до температура при която се очаква несъмнено запалване, батерията да се откачи от тялото на електромобила след като той се отбие безопасно от пътя за да се предотврати запалването на самия електромобил. Или да се откачи конкретния модул който иска да гори.
Мисля обаче да те разочаровам - в съвременните електромобили температурата на батериите се следи, при това с много термодатчици, поставени на верните места. Следят се и другите им електрически параметри - напрежение, ток, капацитет, вътрешно съпротивление, дисбаланс и т.н.
Това обаче с автоматичното откачане кърти мивки ....
Я ми кажи на колко ракии си и как си представяш да караш след лека кола и от нея по пътя да се сипят разни батерии с размери и тегло на тухли четворки .....
- 2 Харесвания
Коментар
-
Между другото ми хрумна една идея, защото батериите на ел.мобилите не са направени така че да им се следи температурата и примерно ако загрее до температура при която се очаква несъмнено запалване, батерията да се откачи от тялото на електромобила след като той се отбие безопасно от пътя за да се предотврати запалването на самия електромобил. Или да се откачи конкретния модул който иска да гори.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар