IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
    Не ви ли писна да обсъждате нелепи идеи и недомислици, измислени от некомпетентни хора?
    Що, ТИ ли си компетентен? И що нямаш добри идеи?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

      Преди да кажеш следващата недомислица, направи един опитен образец и го изтествай .....

      Аз пък ще ти кажа, че където има литий в досег с кислород, запалването е задължително ако ще елемента да е по-малък и от цигара. А досег с кислород се случва по време на катастрофа и смачкване на част от елементите.

      Нито един от параметрите, които си ги мечтаете, няма да успеете да го постигнете:

      1. По-тънки електроди и от там по-евтина батерия. Това не е вярно. Няма как да се утънят електродите, защото ще падне капацитета.
      2. Незапалима батерия. Това не е вярно - има ли литий, има и опасност от пожар.
      3. Дупка в средата - абсолютна безсмислица, неподкрепена с никаква реалистична обосновка.
      4. Общ електролит - абсолютна тъпотия от техническа гледна точка.
      5. Катапулт за всяка една батерия - това е повече от смешно, защото цената ще е космическа.

      Разбирам ви, че си мечтаете като малки деца, но в реалноста нещата стоят по съвсем друг начин. Когато и ако успеете да направите опитен образец, тогава по време на тестовете ще разберете, че мечтаните от вас параметри са само една утопия и нищо повече..
      Я пак?
      1.В литий-йонните батерии, електродите, са от мед и алуминий. И НЕ ТЯХНАТА ДЕБЕЛИНА, ОПРЕДЕЛЯ КАПАЦИТЕТА.
      2.Повечето запалвания, са следствие на късо съединение, а не на допир с въздуха.
      3.И днешните елементи ИМАТ дупки но те, са затворени от корпусните детайли та, не ги вижда Матеев. Съответно, не се възползваме от възможностите, които предлагат.
      4.За "общия електролит" напомням че, Матеев измисли този термин. Не държа особено на него но, габровецът пак ще бръмне.
      5.Чак "катапулт". Стига и пирозаряд.
      6."Реалността", бидейки подлог, се пише с 2"Т".
      7.И останалото, е стара песен.

      Коментар


      • Не ви ли писна да обсъждате нелепи идеи и недомислици, измислени от некомпетентни хора?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

          Е ти уж си го изобретил, пък мен питаш?
          По-интересното е как е направено да е "стотици волти" и да има сто вата мощност този микромодул?

          Къде видя да съм писал за 100вата? Я се върни назад и провери.

          Коментар


          • Ти сега не се хващай за елементарна грешка по неволя и аз бях написал че - никой няма да си помисли да прави бензин който не е оловен, всъщност ставаше въпрос за безоловен.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Имхотеп, в модула са свързани последователно елементи - отделни, и ако единия е 100вата и целия модул ще е 100вата, защото при това свързване се повишава напрежението. 100вата наистина са малко, ако отделния елемент е 1000Wh мисля че не може да се запали. Много са относителни все пак тези неща, затова в модула има други неща които ще пречат да се запали. Първото е че при късо съединение то ще удари в най уязвимия елемент и той ще си повиши съпротивлението и ще прекъсне веригата, съответно другите няма да се запалят.
              Преди да кажеш следващата недомислица, направи един опитен образец и го изтествай .....

              Аз пък ще ти кажа, че където има литий в досег с кислород, запалването е задължително ако ще елемента да е по-малък и от цигара. А досег с кислород се случва по време на катастрофа и смачкване на част от елементите.

              Нито един от параметрите, които си ги мечтаете, няма да успеете да го постигнете:

              1. По-тънки електроди и от там по-евтина батерия. Това не е вярно. Няма как да се утънят електродите, защото ще падне капацитета.
              2. Незапалима батерия. Това не е вярно - има ли литий, има и опасност от пожар.
              3. Дупка в средата - абсолютна безсмислица, неподкрепена с никаква реалистична обосновка.
              4. Общ електролит - абсолютна тъпотия от техническа гледна точка.
              5. Катапулт за всяка една батерия - това е повече от смешно, защото цената ще е космическа.

              Разбирам ви, че си мечтаете като малки деца, но в реалноста нещата стоят по съвсем друг начин. Когато и ако успеете да направите опитен образец, тогава по време на тестовете ще разберете, че мечтаните от вас параметри са само една утопия и нищо повече..

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Имхотеп, в модула са свързани последователно елементи - отделни, и ако единия е 100вата и целия модул ще е 100вата, защото при това свързване се повишава напрежението. 100вата наистина са малко, ако отделния елемент е 1000Wh мисля че не може да се запали. Много са относителни все пак тези неща, затова в модула има други неща които ще пречат да се запали. Първото е че при късо съединение то ще удари в най уязвимия елемент и той ще си повиши съпротивлението и ще прекъсне веригата, съответно другите няма да се запалят.
                Ти сериозно ли?
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Коя по-точно?
                  Е ти уж си го изобретил, пък мен питаш?
                  По-интересното е как е направено да е "стотици волти" и да има сто вата мощност този микромодул?

                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Имхотеп, в модула са свързани последователно елементи - отделни, и ако единия е 100вата и целия модул ще е 100вата, защото при това свързване се повишава напрежението. 100вата наистина са малко, ако отделния елемент е 1000Wh мисля че не може да се запали. Много са относителни все пак тези неща, затова в модула има други неща които ще пречат да се запали. Първото е че при късо съединение то ще удари в най уязвимия елемент и той ще си повиши съпротивлението и ще прекъсне веригата, съответно другите няма да се запалят.
                    Грешка от ел.технически характер.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      Само една батерия е 3600 вата?

                      Коя по-точно?

                      Коментар


                      • При старите батерии които са поставяни при Тесла има случаи на запалване, макар да са рядкост но има. Каква е причината все пак да се случват, знаеш ли ? При новите батерии които са таблес, тези случаи ще са още по голяма рядкост ако не изчезнат дори напълно, защо ? Знаеш ли ?
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Имхотеп, в модула са свързани последователно елементи - отделни, и ако единия е 100вата и целия модул ще е 100вата, защото при това свързване се повишава напрежението. 100вата наистина са малко, ако отделния елемент е 1000Wh мисля че не може да се запали. Много са относителни все пак тези неща, затова в модула има други неща които ще пречат да се запали. Първото е че при късо съединение то ще удари в най уязвимия елемент и той ще си повиши съпротивлението и ще прекъсне веригата, съответно другите няма да се запалят.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            Е? Откога едното има общо с другото?
                            Само една батерия е 3600 вата?

                            Last edited by Имхотеп; 18.06.2021, 20:32.
                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                              Чекай малко, доскоро разпраяше за "стотици волти", колкото е нужно, а вече станаха само 100 вата?
                              Е? Откога едното има общо с другото?

                              Коментар


                              • Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X