Имхотеп, с 5 киловатча имаш реално 1.33 и за 8 часа когато е светло а не облачно 15лв на ден. Реално ще са наполовина, има откровенни коментари от хора които си правят такива централи за ток за собствени нужди и го акумулират, не им покрива нуждите напълно. Сметни колко време ще измине да се изплати, при перфектно време 10 години, да но то не е перфектно и си има облачни дни почти половината - отиваме на 20 години, дал си едни пари накуп и те ще се върнат след 20 години. През това време народа ревна, че в сметките за ток зелената енергия е много голяма част от парите които плаща за ток и тази цена я резнаха, чакаш да се изплати за още повече години и така. Излъгано камилче си отвсякъде.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Между другото тези неща за последните 12 години тотално осраха България и идват от ЕС решения, които са толкова бездарни и създаващи условия за корупция че чудо да стане е невъзможно тя да не се случи. Електромобилите им са новата добавка пак в тази посока, народонаселението чрез данъците които плаща и и без това са безумно високи ще плаща част от цената на електромобите на тези които могат да си позволят тези ненужно скъпи автомобили, в които инженерната мисъл е изляла цялата своя некадърност и бездарие.D.Y.F-091066
Коментар
-
За колко време централа с пикова мощност 5 киловатчаса ще произведе ток за 40к лева ? Ефективната и мощност ще е една трета от пиковата, макс.цена на която е купуван тока е 1.20лв, всичкия ток го сложи на тази цена който ще бъде произведен от централата и тя произвежда ток от светлина сложи 8 часа на ден което не е реалистично също защото има и периоди през които произвежда по малко. Това нещо ще се изплати след едно хилядолетие, да живее китайския народ който продава тези неща за пари в брой. А датчиците защо горят бързо, защото само етикета е произведен в България, ама може и той да е от една южна съседка дошъл. Това нещо за батерията е 100 процента истинско, ако някой си внушава че е менте просто си виси във въздуха и се самозаблуждава. В момента нещата за батериите са стигнали до полусух твърд електролит, дизайна напълно покрива изискванията всички клетки да са в един корпус и наистина добавянето на кобалт може да се сведе до минимум.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеБатерията е много по яко копче, колкото и евтина да една батерия ще струва поне 20 процента от цената на електромобил - автомобил с електрическа трансмисия или суперхибрид. Суровините са евтини, поне в момента пък и да поскъпне ще поскъпне кобалта.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМного хубаво че се произвеждат тези копчета и у нас.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Няма много общо с темата, ама поне става въпрос за автомобили.
https://www.youtube.com/watch?v=5zsKbr97Xe8
Доста интересно видео все едно от поредицата "как се прави"
Коментар
-
Първоначално изпратено от chan_tura_naga Разгледай мнение
Да, но трябва да го поставиш в особено място на ядрен реактор. Другаде не се получава.
А и инцидентите с Кобалт-60 въобще не са толкова фатални.Last edited by Pyramid; 03.06.2021, 21:02.
Коментар
-
chan_tura_naga, в особенно място на гръмнал реактор ли имаш предвид. Виж сега, това да се сведе употребата на олово до минимум, бои да се правят на водна основа...и много други решения в този дух са хубави неща и хубаво е че се правят. Неизбежно ще е желанието и батериите да станат cobalt free, ще дойде и решението за това.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар