IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

    Логореев, сега ще ти кажа нещо да се ограмотиш. Понякога на двг се прави основен ремонт.
    Какво е основен ремонт? Като за теб и Уикипедия е достатъчна (дали?).

    Има и по-сериозни източници, но не са за теб.

    ПП
    Абе с какво Мъск ти бръкна в най-свидното, таа все ти е в устата?
    Знам че е трън в задника на ватниците с тия ракети, или щом е Мъск, много силно го мразите?

    Я ти кажи на тебе Путин и руснаците с какво ти бръкнаха в най свидното че толко силно ги мразиш...Иначе оня Мъск ли Пъск ли е един измамник който троши парите на глупаците

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


      Всеки месец, в сервиза му ремонтираЛИ коляновия вал и той вече бил бесен с тия "ремонти"!

      Па и едни пари вървят, нали са разбрали, че не чува петела...

      Чудех се защо застава зад Мъск, а то - защо? Щял да спестява от ежемесечен "ремонт" на колянов вал... ))

      Иначе - по каква друга причина да застава ЗАД Мъск?
      Логореев, сега ще ти кажа нещо да се ограмотиш. Понякога на двг се прави основен ремонт.
      Какво е основен ремонт? Като за теб и Уикипедия е достатъчна (дали?).

      Има и по-сериозни източници, но не са за теб.

      ПП
      Абе с какво Мъск ти бръкна в най-свидното, таа все ти е в устата?
      Знам че е трън в задника на ватниците с тия ракети, или щом е Мъск, много силно го мразите?

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
        Факи, ти каква кола караш

        Всеки месец, в сервиза му ремонтираЛИ коляновия вал и той вече бил бесен с тия "ремонти"!

        Па и едни пари вървят, нали са разбрали, че не чува петела...

        Чудех се защо застава зад Мъск, а то - защо? Щял да спестява от ежемесечен "ремонт" на колянов вал... ))

        Иначе - по каква друга причина да застава ЗАД Мъск?

        Коментар


        • Факи, ти каква кола караш

          Коментар


          • Т.е., ако чакаш всичко да цъфне, че тогава - няма да стане. Постепенно. Тук малко, там...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

              Разкажете моля безсмислен, кое е по-лесно да се ремонтира, ротор или колянов вал?
              Вашите "познания" внасят свежест в която и тема да пишете.

              Ха-ха-ха-хаааааа!

              НЕлогореев, пак ли сте запечен?

              Вие, кога за последен път "ремонтирахте" колянов вал? А, да сте чували някой ваш познат да е ремонтирал колянов вал?

              По вашата логика, НЕлогореев, както казвате вие - щом коляновият вал на двигателя с вътрешно горене ви пречи, защо все пак електромобилите НЕ надхвърлят 1% ?


              .................................................. .......................


              НЕлогореев, чували ли сте приказката за това, че на калпавият водолаз - водораслите му пречели?

              Па - и на вас - коляновият вал ви пречел... ))


              Вероятно някой - такъв, като вас, НЕлогореев - е подвел и "светилото" Мъск ... ))

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                Тесла преживява ТРУДНИ времена!!!

                През лятото на миналата година акциите на компанията достигнаха 350 долара.

                ДНЕС се търгуват ПОД 200 долара!!!

                Това се случи под влияние на няколко фактора: намаляване на предлагането на автомобили, увеличаване на разходиТЕ на компанията, нерентабилността и техническиТЕ проблеми!!! /не говоря за технически проблеми СЛЕД 2-3 години в експлоатация!/

                През май инвестиционната компания Wedbush Securities понижи целевата цена на Tesla за ВТОРИ ПЪТ този месец. Експертите от Morgan Stanley признаха, че акциите, в най-лошия сценарий могат да спаднат до 10 долара.

                Последният удар за Тесла даде Consumer Reports. В него се казва, че актуализираната автопилотна система на електромобилите на Тесла, предназначена да помогне на водача, може да взима опасни решения в противоречие с правилата за движение по пътищата!!!
                Смяната на батерията, е като да смениш резервоара,че и по-лесно. И колата става като нова. Смени ДВГ, заедно „само” със скоростна кутия и съединител, и кажи същото. ТОЛКОВА по - иначе вярната - забележка „днешната батерия”.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                  Така е удобно да се мисли: електромобилите не изискваЛИ никаква поддръжка!

                  Това да им е само проблемът! Не ме карай да повтарям нещата, които пропускаш: батерия, пробег-автономност, безопасност в електромобила и по зарядните станции, които в страната ни няма да се случат скоро, защото са малко хората, които биха отделили 100 000, нали.../до тук ти стига/...

                  Всъщност, тук не се говори по един важен проблем. Освен скъпата и неефективна батерия - един ремонт - даваш ли си сметка, че налага бракуване на електромобила? Я помисли малко по въпроса - кое избираш да ремонтираш: ротор или статор? Нали знаеш какво е това, мадам? Батерията се купува отделно и струва половин автомобил..., разбира се, ако желаеш да преодоляваш що-годе някакви 200-300 километра..., а и тя една батерия... /сегашната!/
                  Разкажете моля безсмислен, кое е по-лесно да се ремонтира, ротор или колянов вал?
                  Вашите "познания" внасят свежест в която и тема да пишете.

                  Ха-ха-ха-хаааааа!

                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Тесла преживява ТРУДНИ времена!!!

                    През лятото на миналата година акциите на компанията достигнаха 350 долара.

                    ДНЕС се търгуват ПОД 200 долара!!!

                    Това се случи под влияние на няколко фактора: намаляване на предлагането на автомобили, увеличаване на разходиТЕ на компанията, нерентабилността и техническиТЕ проблеми!!! /не говоря за технически проблеми СЛЕД 2-3 години в експлоатация!/

                    През май инвестиционната компания Wedbush Securities понижи целевата цена на Tesla за ВТОРИ ПЪТ този месец. Експертите от Morgan Stanley признаха, че акциите, в най-лошия сценарий могат да спаднат до 10 долара.

                    Последният удар за Тесла даде Consumer Reports. В него се казва, че актуализираната автопилотна система на електромобилите на Тесла, предназначена да помогне на водача, може да взима опасни решения в противоречие с правилата за движение по пътищата!!!


                    Коментар


                    • Who Builds the Best Compact Luxury Sedan - Tesla Model 3 vs. BMW 330i vs. Genesis G70.

                      1st Place: Tesla Model 3

                      Nicknamed "a spaceship on wheels" by Reynolds, the Model 3's boundary-pushing technology was to be expected. But it was the revolutionary driving experience that pushed it over the top.

                      The Tesla Model 3 wins this competition because it has thoroughly rewritten the rules of what a compact sport sedan can be.

                      Коментар


                      • Elektroautos und Versorgungssicherheit

                        Stresstest fürs Stromnetz


                        Brechen die Stromnetze zusammen, wenn Millionen von Elektroautos auf Deutschlands Straßen drängen? Nein, sagt der Energieversorger E.on nach einem virtuellen Stresstest - zumindest unter bestimmten Bedingungen.


                        https://www.spiegel.de/wissenschaft/...a-1268546.html

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                          Ne ми пука, бях останал с впечатление че плаща около 100 евро или малко отгоре. ТОва е което той казва- мислел че плаща 160 евро, но не е сигурен

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                            Редкретен- както обещах питах колегата за мерцедеса му- каза че е 71г и плаща 160 евро данък. не не е сигурен. Отново попитах дали не плаща 190 - каза че не знае мислел че плаща 160
                            https://www.finanztip.de/oldtimer-kfz-steuer/

                            Коментар


                            • Редкретен- както обещах питах колегата за мерцедеса му- каза че е 71г и плаща 160 евро данък. не не е сигурен. Отново попитах дали не плаща 190 - каза че не знае мислел че плаща 160

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                                Особено опасен е когато съвпадне с честотата на Brown note. Затова в Теслата при всяко зареждане задължително се сменя и тоалетната хартия.
                                Охо!
                                Ето още едно подтвърждение!
                                Първият признак на отравяне с честота 7 херца е липса на волеви контрол над някои стомашни функции.

                                Не съм специалист, но следват разстройства на висшата нервна система (халюцинации, поява на "трето око", прелитане на ангели), повръщане, неконтролируемост на крайниците и, накрая, разстройство на нервното управление на сърцето (седемте херца интерферират с неговата честота).

                                Това, разбира се, е още далече. Трябват поне 10% електрически коли по улицата, генериращи тези 7 херца, за да почне да се забелязва.

                                Има устройства-антифони, активно заглушаващи околната звукова среда с излъчване на антизвук, но не са изпробвани на тази честота

                                Коментар

                                Working...
                                X