IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
    Ама, не НИ занимавай с глупости, де!

    Каква батерия БИ ИЗПОЛЗВАЛ Мъск в Китай? Някога!?!

    КИ-ТАЙ-СКА!

    Договори е сключил вече Мъск! ДО-ГО-ВО-РИ!

    Чие производство ще популяризира? И ще поставя КИТАЙСКИ батерии на ламарините си, които НЯМАТ съвременен дизайн... ))

    Имал поръчки?!? Трябваше ВЕЧЕ да е ПОЧНАЛ в началото на ЮЛИ 2019..., а сега - ЩЯЛ В КРАЯ на 2019... Айде да видим!

    .................................................. ......................

    КИТАЙСКИТЕ БАТЕРИИ НЕ ГИ ОСПОРВАМЕ, нали?

    Щом Мъск си ги е харесал и си ги е заплюл!!! ))
    Пич как пък досега не разбра, че каквото правят компаниите на Мъск, в повечето случаи е по-добре от всички останали.

    Батериите в колите на Тесла са такива каквито можеш да си купиш от магазина.
    Разликата между Тесла и всички останали е какво постигат с отделните батерийни клетки като ги превръщат в цялостен пакет. Магията е в софтуера и управлението на цялата система (battery management system). И причините са много прости – амбицията, усилията и средствата, които влагат са в пъти по-големи от всички останали.
    Досега само кьор-фишеци и откровени глупости говориш!

    Коментар


    • Ама, не НИ занимавай с глупости, де!

      Каква батерия БИ ИЗПОЛЗВАЛ Мъск в Китай? Някога!?!

      КИ-ТАЙ-СКА!

      Договори е сключил вече Мъск! ДО-ГО-ВО-РИ!

      Чие производство ще популяризира? И ще поставя КИТАЙСКИ батерии на ламарините си, които НЯМАТ съвременен дизайн... ))

      Имал поръчки?!? Трябваше ВЕЧЕ да е ПОЧНАЛ в началото на ЮЛИ 2019..., а сега - ЩЯЛ В КРАЯ на 2019... Айде да видим!

      .................................................. ......................

      КИТАЙСКИТЕ БАТЕРИИ НЕ ГИ ОСПОРВАМЕ, нали?

      Щом Мъск си ги е харесал и си ги е заплюл!!! ))

      Коментар


      • Нека почнем изводите си от тук:

        Стойността на батерията надхвърля стойността на останалата част от електромобила...

        По-натам:

        Ако батерията има най-висока стойност в електромобила, то... /тук се концентрирай върху норма на печалба, инвестиция в бъдещото развитие.../...

        И - накрая :

        Мъск НЯКОГА ЩЕ произвежда електромобили БЕЗ БАТЕРИИ в Китай! Някога, но не сега!!! ))

        Коментар


        • Като говорим за влиянието на електричките – Печалбата на BMW се срина с почти една пета… „Високият дял на електрифицираните превозни средства също допринася за по-високите производствени разходи

          https://www.investor.bg/novini/444/a...niiata-286827/

          Коментар


          • Без да давам квалификации на опонентите /за умрелите - или добро - или - нищо!/...


            Нека се съсредоточим върху ВАЖНИЯТ ВЪПРОС и .покажем /пич/ - с какви батерии ЩЕ ДА работи Мъск в Китай.


            Давай - ти си! Аз ще те допълня: с ... КИТАЙСКИ батерии!


            Вярно ли е това, или пак нещо фантазирам? БрандЧЕТО Тесла - с китайските батерии! Къде отиваме - може би? ))

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

              в електромобила си и ти се изправят косите...

              .................................................. ............................


              Нали точно това говоря и аз - ПОЧТИ ВЪВ ВСЕКИ ПОСТ: съвременната литиево-йонна батерия - освен, че НЕ Е БЕЗОПАСНА, също и не дава АВТОНОМНОСТТА НА електромобила, каквато има топлинният двигател! Няма да повтарям ония физико-химични свойства на въглеводородите, с концентрация в топлина на изгаряне...
              Единствените, на които се изправят косите са СЕОтата в индустриите, в които е намесен петрола

              Не знам защо говориш с такава убеденост за батериите, ама статистиката друго говори за живота им.

              Click image for larger version

Name:	battery.jpg
Views:	1
Size:	93.9 КБ
ID:	3491544



              Живота на батериите е най-малкия проблем (поне при теслите) – за 500-600 хил. км пробега ще намалее (20 - 30%). ДВГ автомобила ще е за скраб на половината километраж.

              Коментар


              • [QUOTE=безимeн;n3491399]
                XPeng launched a large-scale delivery of the G3 at the end of March this year, with a plan to deliver 10,000 vehicles by the end of July and 40,000 in 2019. Currently, the G3 has 40 new features added through the OTA upgrade. /QUOTE]

                Пич, бегай да пиеш хапчетата щото явно живееш на паралелен свят.
                Колкото и снимки да показваш, продажбите се правят на купувачите, а те търсят качество
                Всяка година излиза нов Тесла килър a Тесла произвежда и продава все повече коли.

                Нещо си объркАл цифрите отново. Цената на М3 в Китай започва с 4 не със 7. Китайците счупиха сайта от поръчки на модел3, който ще се произвежда в Китай от края на годината.
                За завода анализаторите /мисля морган стенли беше/ разправят, че не са виждали на запад да се строи с такива темпове. Завода вече се оборудва и ще произвежда 5-10 пъти повече автомобили от xpeng & nio взети заедно.
                Ма няма лошо, може да си поръчаш и Xpeng, а защо не и да инвестираш в компанията, нали ще доминира най-големия пазар
                Last edited by ED; 01.08.2019, 13:11.

                Коментар


                • Некачествен/Н/и са, но издържат на практика колкото тях: 380 - 420 км. После отново търсят зарядното...

                  Нали точно емисарите на Мъск говореха тук за причините - да не се минава през... Румъния. Няма да го сФанеш...

                  Има карта - следваш зарядните /тролейбус/ и АКО се отделиш от маршрута на зарядните /който в общият случай НЕ съвпада с твоя маршрут/ - трябва да се връщаш в правия път! )) До 200 км. ти се дава "избор" - после гледаш индикацията в електромобила си и ти се изправят косите...

                  .................................................. ............................


                  Нали точно това говоря и аз - ПОЧТИ ВЪВ ВСЕКИ ПОСТ: съвременната литиево-йонна батерия - освен, че НЕ Е БЕЗОПАСНА, също и не дава АВТОНОМНОСТТА НА електромобила, каквато има топлинният двигател! Няма да повтарям ония физико-химични свойства на въглеводородите, с концентрация в топлина на изгаряне...


                  .................................................. ..............................


                  Последно - много важно! Линкове не търся, но това не е проблем - ще си ги намерите! Тесла е с цени - два пъти по-високи от тия на китайците. Качество, ама друг път! Капацитетът на батерията е в основата! Там са големите ИГРИ на ТЕСЛА!

                  Преведено: високи цени на Тесла - например $ 150 000 - 200 000 - добра батерия, която може да изкара 5 години..., като капацитета ѝ с всяко следващо зареждане - пада... , а на 7-та година - няма да говорим какво се случва..., ОСОБЕНО ако зарежането е екстрено и "БЪРЗО", т.е. - в рамките на 30-40 минути... /докато си пиеш кафето - казват някои тук... ))/

                  Тия батерии - с подобни показатели - ги имат и китайците! Е, защо не си оскъпяват предлаганите електромобили? 380 км. са напълно достатъчни за преход между две зареждания. И така нещата не са сигурни, а робуваме на рекламата.


                  Това е истината! Хайде да не правим излишна реклама на електромобилите с НАСТОЯЩАТА ЛИТИЕВО - ЙОННА БАТЕРИЯ! Недостатъците са ЯВНИ! И - не че тия неща не сме ги ВЕЧЕ КАЗВАЛИ..., но някои имат "качеството" - бързо да забравят!

                  Ще повтаряме нещата, разбира се! ))
                  Last edited by безимeн; 01.08.2019, 11:33.

                  Коментар


                  • безимeн - на китайците батериите са много слаби и некачественни, много са далеч от качеството на японците и на Тесла.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар



                    • XPeng launched a large-scale delivery of the G3 at the end of March this year, with a plan to deliver 10,000 vehicles by the end of July and 40,000 in 2019. Currently, the G3 has 40 new features added through the OTA upgrade.

                      According to XPeng Motors, this model will be built at XPeng's own Zhaoqing factory. The P7's NEDC has a range of more than 600km, and the advanced version is equipped with a dual-motor four-wheel drive, and only needs 4 seconds for 100km of acceleration.

                      .................................................. ...............


                      През март XPeng отвори сервизни центрове в шест града, включително Шанхай, Пекин, Гуанджоу, Шенжен, Нанкин и Дунгуан.

                      За сега XPeng има 20 офлайн магазина, които се очаква да нараснат до 100 до края на годината. Освен това XPeng Motors отдавна се занимава с изграждането на зареждащата мрежа. По време на автомобилния Гуанджоу миналата година XPeng пусна плана "Pengyou +": очаква се да подпише договор с 1000 станции за зареждане в рамките на три години, основно достъп до основните оператори за зареждане на трети страни в страната, и да премине през едно гише обслужването: таксуване, плащане и сетълмент.

                      .................................................. .................

                      Мъск също ЩЕ... някога... ))... /в Китай/

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                        Даммммм....

                        Отново да видим по-добрият електромобил - китайският Xpeng P7:
                        Ако и нарисуваш зъби ще замяза на акула

                        Коментар


                        • Като гледам китайският електромобил - Xpeng P7, не мисля, че Мъск би сгрешил, ако копира дизайна им... )) Да беше наел двама студенти по промишлен дизайн - щяха да се справят много по-добре и Тесла щеше да има що-годе вид...

                          За сметка на това - китайците знаят какво и как да правят, за да имат пазарите си... Поръчваме - и за 4 месеца китайският
                          Xpeng P7 е готов! /Мъск - някога ще произвеждаЛ и ще продаваЛ в Китай... )) Мъск - да не би да се е нещо объркАл - второто полугодие на 2019 отдааааавна е в ход /да не би да мисли, че ЩЕ - в стил на Мъск!!! - ЩЕ има и трето полугодие???/ ))

                          https://en.xiaopeng.com/p7.html

                          Коментар


                          • Даммммм....

                            Усещам, че в Китай ще лапат като топъл хляб Модел 3 на Тесла... $ 72 000 си е ефтиния за Китай! )))

                            За кросоувъра на Тесла /да не търся снимки сега/ - като му видяха смачканата физиономия - инвеститорите на Тесла щяха да ... пометнат...

                            Усещам как Мъск ще бере плодовете, но не се знае кога???

                            ПО ПЛАН това беше за ВТОРОТО полугодие на настоящата 2019...

                            $ 5-те МЛРД /милиарда/ инвестиция в Китай - според някои уважавани анализатори /няма да търся сега/ - са $ 10 МЛРД... Цяла година измина от началото на Китайската сага... Къде отиват тия милиарди?

                            Когато в Китай... и АКО...

                            .................................................. ...............................



                            Отново да видим по-добрият електромобил - китайският Xpeng P7:




                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
                              Силен юни, особено за BEV, като хибридите все повече западат. Тесла 3, само за юни продава към 40,000 коли
                              http://ev-sales.blogspot.com/
                              Както се и очаква китайците продават най-много с изключение на Тесла, които са #1.

                              Като започне да се продава „китайския“ модел 3 в Китай ще избият рибата.

                              С модел Y и пикапа през 2020/21та ще стигнат 2 мил. на година. Като започнат да прибират и приходи от CO2 кредити за Европа, САЩ и Китай печалбата ще е в стратосферата (само от Фиат/Крайслер имат 2 млрд).

                              Коментар


                              • Силен юни, особено за BEV, като хибридите все повече западат. Тесла 3, само за юни продава към 40,000 коли
                                http://ev-sales.blogspot.com/

                                Коментар

                                Working...
                                X