IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    redcretin, ограничаване на скоростта не е фактор 100 процента ако си в кашон. Дори 50 е скорост която е опасна много при насрещен удар между две превозни средства, като се сумират и удара е със 100. Големия автомобил и например Тесла с маса 2.5 тона ако се удари насрещно в кашончето просто ще мине през него и за него удара ще е много сериозен.
    Тук, за енергията ма удара, от решаващо значение, е съотношението на масите. При маси 1:1, при 50 км/ч, енергията е като при 50км/ч. Няма 100. Въпросът е в ускорението, а то, е от-до, в зависимост от съотн.на масите. Имаше специален епизод на "ловци на митове" за целта, с акселерометри и т.н.

    Коментар


    • redcretin, ограничаване на скоростта не е фактор 100 процента ако си в кашон. Дори 50 е скорост която е опасна много при насрещен удар между две превозни средства, като се сумират и удара е със 100. Големия автомобил и например Тесла с маса 2.5 тона ако се удари насрещно в кашончето просто ще мине през него и за него удара ще е много сериозен.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

        на пешеходец и пазвантин всичко му пречи
        А, да му мислят.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Че те, недостатъците, само пречат.
          на пешеходец и пазвантин всичко му пречи

          Коментар


          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

            Изпаднал си в Тесла - заблуда Точно малките градски използват всички предимства на батериите без нито един от недостатъците - и при ограничения на скоростта в града 50км/ч хич не е фактор безопасността.
            Че те, недостатъците, само пречат.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              redcretin, малките автомобили и електромобили не са привлекателни от гледна точка на безопасност. Ако е по силно обезопасен малкия електромобил би бил много по радушно приет, за едно тнтм ти говоря.
              Изпаднал си в Тесла - заблуда Точно малките градски използват всички предимства на батериите без нито един от недостатъците - и при ограничения на скоростта в града 50км/ч хич не е фактор безопасността.

              Коментар


              • Композитите са много здрави, не знам на живо виждал ли съм такива джанти но съм виждал да се предлагат - продават. Също има детайли в рали автомобили на клипове се демонстрира здравината им, при такива удари тези детайли ако са изработени от стомана или друг метал не биха се съпротивлямали повече отколкото ако са направени от лист хартия. Обаче композитите остават здрави.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Интересно ми е, някой сали е виждал композитни джанти?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Да така е, има още и проблем че при голям детайл свиването на нижката при втвърдяване би създавало големи напрежения в детайла.
                    Страда и здравината.

                    Коментар


                    • Да така е, има още и проблем че при голям детайл свиването на нижката при втвърдяване би създавало големи напрежения в детайла.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Също това което се говореше, да се принтира монолитно купе. Според мен с нишково принтиране да се изгражда композит, ако принтирането е прецизно и се получи ефект като при тези 3Д фолиа, повърхността не би изглеждала зле и без допълнителен оскъпяващ финиш.
                        Към момента, технологията е много бавна. ТОВА пречи.

                        Коментар


                        • Също това което се говореше, да се принтира монолитно купе. Според мен с нишково принтиране да се изгражда композит, ако принтирането е прецизно и се получи ефект като при тези 3Д фолиа, повърхността не би изглеждала зле и без допълнителен оскъпяващ финиш.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • redcretin, малките автомобили и електромобили не са привлекателни от гледна точка на безопасност. Ако е по силно обезопасен малкия електромобил би бил много по радушно приет, за едно тнтм ти говоря.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Какво мислиш за традиционните брандове за батерии, те дали няма да се включат с предложения за батерии за ел коли.
                              Очаква се. Въпрос на време е.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                                И къде ги видя тези микромодулни батерии, които са десетки пъти по-евтини?

                                Аха - живеят само в един болен мозък, и си играят на жмичка с разни тръбички в общ електролит.
                                Ами идват. И имат бъдеще. Разбирам, че те нерви но, свиквай.

                                Коментар

                                Working...
                                X