IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • 68% от продажбите на НОВИ автомобили са EV. Тесла държи лъвския пай (мисля над 30-40%)
    Колко време ще отнеме не знам, предполагам между 5 и 10 години за да няма нито един автомобил с ДВГ (освен със специално предназначение)


    Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


    Нещо да ни кажеш и ти, емисарю - за това, как Мъск "обърна" пазара на елекромобилите в Норвегия?

    Кога Мъск ще достигне там ЗАВЕТНИЯТ 1 % от пазара, АКО знаеш, че - 0,79 % са закупените:

    - плъг ин хибриди,

    - електромобили на различни компании, които НЕ принадлежат на Мъск,

    .електромобили Тесла.


    Коментар


    • Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение

      Може така да изглежда, но дори и не споря. Просто споделям каквото мисля.
      Сега нека човекът си държи стария мотор, щом си го обича, нека си го обгрижва, да му сменя масла, ремъци, охлаждащи течности, филтри и тем подобни аксесоари. В един момент дано не се окаже, че само поддръжката за да се движи е по-капиталоемка и времеемка от ел-енергията на електрокара. Няма да ме учуди в един бъдещ момент и това да се случи.
      Към днешна дата вече е факт, ако се избира между АУДИ и Тесла.
      Ако се сравнява EV с кола в по-нисък клас също е факт само дето НЕ трябва да се гледа само първоначалната цена за покупка, а цялостната експлоатация и поддръжка.
      Още не го разбират повечето хора в БГ, но е факт, че електричките се харчат като топъл хляб, а продажбите на ДВГ падат бавно но сигурно.

      Коментар


      • Не знам какъв специалист си обаче с икономиката не си на „ТИ“. Кодак са били най-големите във фото индустрията, Нокиа в мобилните телефони, IBM в персоналните компютри. Да си мислиш че бъдещето ще е като миналото е меко казано наивно.

        The German car market shrank slightly in April - the big winners were cars with alternative drives. The Tesla brand has the highest percentage growth.

        No other brand has grown
        !

        Тесла #1 по продажби в САЩ, Норвегия, Холандия, Швейцария, и
        #1 по продажби на EV във всички останали държави
        Въпросът не е дали, а кога ще изпреварят конкуренцията и в Германия, която между другото е най-големия производител на премиум автомобили! Трудно, но не и невъзможно. Да видим колко месеца ще са им необходими


        Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


        Съмнявам се да влагаш някакъв смисъл в термина "овехтял", мадам!

        Това не ти е сутрешния прочетен вестник!

        Прочети форума назад, за да си обясниш нещата.

        Моля, коментирай освен торта - и връзката на графиката със заглавието, с което Мъск МАНИПУЛИРА общественото мнение и откровено лъже /както правиш и ти в момента/ - за това, че в Норвегия се търкалят автомобили, подобно у нас. Освен манипулациите ВИ, ВИЕ ползвате и държавни преференции, което в един момент няма да ви помага в овладяването на пазара с НЕПАЗАРНИ методи...



        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

          Ами не е точно така- много пасажери - например куин мери 2 се задвижват от електроагрегати. Специално куин мери има 6 електро двигателя които въртят винтовете. Прави се това тъй като електродвигателя може да се регулира по прецизно. Друг е въпросът че към тези електродвигатели има генератори отново 6 на брой които произвеждат тока от мазут
          А, изказах се заради бъзика.
          Иначе не познавам корабното задвижване.

          Пътешествал съм на корабче двайсет минути, а на ракета - от Лом до Русе.
          Като малък.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от eta orel Разгледай мнение

            Корабът ще потъне под тежестта на нужния за това електродвигател. А батериите ще ги теглим буксир отзад на отделни баржи.

            ​​​​​
            Ами не е точно така- много пасажери - например куин мери 2 се задвижват от електроагрегати. Специално куин мери има 6 електро двигателя които въртят винтовете. Прави се това тъй като електродвигателя може да се регулира по прецизно. Друг е въпросът че към тези електродвигатели има генератори отново 6 на брой които произвеждат тока от мазут

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


              За 30 километра градско, нали?

              Не споря. Ползвай си го в града. Работата ти не изисква по-големи разстояния, нали?

              Ако имам служебен с бензин - дали да го откажа, според теб!

              .................................................. ............................

              Интерпретациите ти са тъпи.

              Като за теб - разбираем пример:

              Кораб, двигател с вътрешно горене, 35 000 к.с. - ти НАШМЪРКАН ЛИ СИ, щом казваш, че батерията захранва ел.двигател, който създава теглителна сила, за да движи няколко стотин хиляди тона товар!

              /мислех, че разбираш с по-малко обяснения..., защото твоите съмишленици все им се вижда, че говоря повече.../
              Карай си бензина и боледувай от смога - видях София на какво заприлича тая зима, не мерси.
              Ся към кораби забихме - работата ми не е свързана с кораби и не ги карам, но пък гледам бая електрически камиони се развиха вече Корабите апропо пускат много яки черни облачета, питай някой от Бургас или Варна колко е яко като са наблизо И за тях е мислено вече и има разработки, я виж тук колко са предимствата и колко - недостатъците:
              https://www.marineinsight.com/marine...-the-shipping/

              ПП: ти си живей в 19 век, не ми пречиш. Ще отмреш като динозаврите - с възгледите си. Аз пък смятам да доживея електрическото бъдеще - ей го де е, при мен след 6 години само

              Коментар


              • Искам да напомня че, при едни и същи габарити (след определена стандартизация), в един и същи електромобил, показателите му ще растат заедно с тези на батерията. Т.е., при положение, че никой и нищо не е съвършен както, и задачите пред електричките, също както, че не е нужно да се чака първо батерията дастане ехе-хе и чак тогава, да се правят и продават електрички. Нещата там са ЕВОЛЮЦИОННИ, което - може и да разочарова безименния, но - също е вятър в платната. Накратко, веднъж тръгнала да се търкаля надолу по баира, снежната топчица вече расте а може, и на лавина да стане. Имаш кола с ДВГ. Сменяш или не, двг-то си има кусурите. „Калпава” електричка: Сменяш батерията, и разцъфтява. Блочно-модулна идеология.
                Last edited by Pyramid; 22.05.2019, 11:57.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн
                  И можеш да направиш генералният извод - КОГА очакваш съвременната батерия да има капацитета да задвижи ел.двигателя, който пък създава упор за движение на кораб с товар - стотици хиляди тона /горе/ чрез въртящ момент, достатъчен за това?
                  Корабът ще потъне под тежестта на нужния за това електродвигател. А батериите ще ги теглим буксир отзад на отделни баржи.


                  Тука си требе парен двигател.
                  В Канада и сега най-тежките участъци от жп-трасето се почистват от натрупания сняг с парен локомотив. Даже не и дизелов. Даже не и електрически.
                  ​​​​​

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                    Абе глупав, при ДВГ-то да не би резервоара да ти създава въртящ момент - че си тръгнал да говориш за батерия при електрото? Ти верно си нашмъркан, както ти писаха в другата тема
                    Закво ми е да вкарвам 100 000, като го имам безплатно - служебен на паркинга на фирмата?

                    За 30 километра градско, нали?

                    Не споря. Ползвай си го в града. Работата ти не изисква по-големи разстояния, нали?

                    Ако имам служебен с бензин - дали да го откажа, според теб!

                    .................................................. ............................

                    Интерпретациите ти са тъпи.

                    Като за теб - разбираем пример:

                    Кораб, двигател с вътрешно горене, 35 000 к.с. - ти НАШМЪРКАН ЛИ СИ, щом казваш, че батерията захранва ел.двигател, който създава теглителна сила, за да движи няколко стотин хиляди тона товар!

                    /мислех, че разбираш с по-малко обяснения..., защото твоите съмишленици все им се вижда, че говоря повече.../

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                      https://www.dnes.bg/cars/2017/08/10/...-dizela.349960
                      Има - няма некви 6 години още.

                      Е ти и другата екстра, дано не си купил дизел...
                      https://automedia.investor.bg/a/0-na...-na-autobanite
                      2035 ще бъда на 70 и няма да ми пука дали карам дизел бензин или магарешка каручка. А какво казва радиото за камионите и да разширим и за параходите, или те не ни касаят

                      А да планирам автомобил с газова уредба- фабрична, дачия, корса, форда и те имат такива неща

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        Амиииии май само волво имат някакви такива планове- тойота залага на хибрид/ ДВГ/ водород, и бензин. ФВ- не се чуват никакви планове- кажи да знам и аз
                        https://www.dnes.bg/cars/2017/08/10/...-dizela.349960
                        Има - няма некви 6 години още.

                        Е ти и другата екстра, дано не си купил дизел...
                        https://automedia.investor.bg/a/0-na...-na-autobanite

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                          И а-ха да слезеш от магистралата и се виждат едни Умвелт знаци. Лошото е, че вече почват да важат за Евро 6 при дизела... засега само в няколко града, ама не се бавят хич. И какво правиш - спиш в колата на ТИР паркинга на магистралата ли?
                          Я кажи къде са тези знаци че за първи път чувам- май за амстердам имаше някаква идея

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                            Гледай плановете за прекратяване на производство на коли с ДВГ. Сроковете не са особено далечни
                            Амиииии май само волво имат някакви такива планове- тойота залага на хибрид/ ДВГ/ водород, и бензин. ФВ- не се чуват никакви планове- кажи да знам и аз

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                              И какво стана с дизела че съм пропуснал- ей го дизела си джитка по магистралата и никой не го пита кое евро е. Колко километра има забранени за дизелови коли в цяла германия и от кога влиза в сила забраната. Гледам при мен едни табели- спасете дизела- при теб няма ли ги
                              И а-ха да слезеш от магистралата и се виждат едни Умвелт знаци. Лошото е, че вече почват да важат за Евро 6 при дизела... засега само в няколко града, ама не се бавят хич. И какво правиш - спиш в колата на ТИР паркинга на магистралата ли?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                Ами утре ще питам и ще кажа точно, макар че ме съмнява мерцедес да имат само един модел и ти да му знаеш щоера. Както и да е почакай до утре
                                Аз му знам щойера, понеже е за хисторикъл номера. Затова е и фиксиран на 190 евра. Кола отпреди 80те не влиза в никой евро-клас за емисии и се облага с над 30 евро на всеки 100 кубика, нататък филма ясен - примерно 3.0 дизел отлита на 900 евро данък

                                Коментар

                                Working...
                                X