v_tin - ако сега се строи тец то би трябвало да е на въглищно водна емулсия и с газова турбина и кпд поне 60 процента.и дори и от въглища да е тока пак е по добре от петролна кола. Според мен бъдещето е на на колите с RE - реиндж екстендери и те като устройства ще са по развита технология от самите коли защото пазара за тях ще е огромен. Там е цялата работа, ако от петрола оборота е 3 трилиона за година то бизнесът с тези играчки ще прави по 9 на година поне 10 години. Петролния бизнес никога няма да може да се разрасне толкова и следователно след неговата ера икономиката ще порастне в пъти. Специално за турбините, последните могат да се направят така че на практика да няма амортизация.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеПродължавам доводите ми.
Напомням до къде стигнах, за да съм ясен на всички.
Съвсем си се смахнал. От това което виждам в историята на тесла има под 15 случая на запалени автомобили. Само за 2018, само в САЩ и само за БМВ има над 80 с безпричинно подпалени автомобили!
Явно си на принципа, че ако повториш нещо 100 пъти, ще се намерят будали дето ще се ловят на глупостите
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеНе съм казал, че вие сте приятелка на незнаещият. Говоря за друга дама.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Продължавам доводите ми.
Напомням до къде стигнах, за да съм ясен на всички.
Коментирахме, че няма съвременни средства, които да са на разположение, за да се изгаси батерията на съвременния електромобил, която веднъж се е запалила. Назад има видео, в което 35 пожарникари гасят Тесла, модел 3. Същите използват специални защитни средства, за да се предпазят от токсичните газове при гасенето. Тия, които не използват такива средства по време на гасенето - ще разберем как са се отървали.
Друг факт, който коментирах е този: вредните емисии при електромобилите надхвърлят с 25 % тези на дизеловия двигател.
.................................................. .....................
До тук си отговорихМЕ на въпроса, защо електромобилите НЕ СА превозно средство на бъдещето!
.................................................. .........................
Не засягам други причини, които налагат огромни за представите ни мощности - например: дизелови двигатели, с повече от 35 000 конски сили.
Няма електродвигател с масово производство, който осигурява подобна мощност.
.................................................. ..............................
В примерите си сравнявам емисиите на електромобил и дизелов двигател.
Към колегата, който задава въпроса, дали има резервоар с нафта, който да се изгаси - бих казал, че тук не става въпрос за номинации на ефекти във филми, а говорим за условията, при които съвременна техника се експлоатира. Напомням: литиево-йонната батерия на съвременен електромобил трябва да се остави да изгори до край. Не може да се гаси! Гори, изгаря и пожарът, едва след изгарянето НЕ Е проблем. Никакви пожарогасители не помагат.
Другият вариант - да поставите електромобила в контейнер с вода - е доста комичен начин за борба със съвременен "пожар". "Пожар" е в кавички, защото този начин на изгаряне на изолиращите сепаратори не е типично горене за пожар.
В тая връзка - всеки може да опита да запали някакъв /затворен!/ съд с нафта /дизелово гориво/. Защо затворен? Добре, пробвайте да запалите първо разлята нафта. Доста висока температура трябва да поддържате, за да се запали нафтата: над 300 градуса по Целзий... Няма да говоря повече - кой - как фантазира в тая тема и какви са причините за това.
Когато /и АКО/ запалите нафтата - може спокойно да отидете и да извадите пожарогасител, или друг ще го направи преди вас, защото вече ще е разгадал какво искате да направите и защо не сте си ПОНЕ учили на времето уроците... Вероятно - много филми сте гледали за НАФТА, която.... АМА - автомобила, бе... Да бе, АМА ТАМ Е ЕДНО ДРУГО НЕЩО!!! Я да прочетем малко повече за дизеловия двигател! Пък и нищо не ни пречи да опитаме да запалим нафта /дизелово гориво./
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Надявам се приятелката на незнаещият да не чете мненията ми, защото тя тия неща си ги знае по рождение...))
Отделни пасажи, извадени от контекста на казаното – няма да коментирам. Ако някой коментира елементи от казаното, това означава, че се съгласява с всичко останало.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Към модераторите: постът ми не съдържа обиди и ако бъде изтрит – ще се наложи да го повтарям /вероятно - до бан/
Поздрави!
Last edited by безимeн; 25.07.2019, 21:12.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениебезимeн - ел. колите сега имат един недостатък - разкарват половин тон батерия за което се харчи енергия, но са енергийно в пъти по ефективни от петролните коли. Направи си сам сметка за каква неефективност става въпрос при двг.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Така , кпд то на петролните коли е около 35%, кпд на теца е също около тази цифра, тоест за каква ефективност говориш
Разкажете моля какво общо има между теца и "петролните коли"?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениебезимeн - ел. колите сега имат един недостатък - разкарват половин тон батерия за което се харчи енергия, но са енергийно в пъти по ефективни от петролните коли. Направи си сам сметка за каква неефективност става въпрос при двг.
Коментар
-
безимeн - Резервоар с бензин или нафта да не би случайно да се гаси ? Метанова бутилка от композитните като се запали да не тръгнеш да я гасиш ? За да произведеш такива огромни количества въглероден диоксид при производството на половин тон батерия - батерия ли ще произвеждаш или въглероден диоксид и производството на въглеродния диоксид струва някакви пари а такова количество струва много пари. Кой би платил толкова много да произведе такава батерия и после направо да я подари ? Това е за фейсбук, там стават чудеса. Те и соларните клетки харчат много повече енергия за да се произведат отколкото биха произвели - обаче, китайците ги произвеждат вместо да продадат енергията за производството им която би струвала повече и не само ги произвеждат а и дори печелят.D.Y.F-091066
Коментар
-
Когато човекът коментира реалности на основа получени знания и практически умения - ние задаваме въпрос - защо коментираЛ?
Когато човекът чете статии и изследвания на екипи от учени и ги коментира - пак не сме доволни.
.................................................. ......................
Хайде най-после да се обедините около единно мнение, а?
Само си отговарям на въпроса, защо и през следващите 100 години електродвигателят няма да бъде движител на превозни средства с настоящата си литиево-йонна батерия. Защо няма да бъде движител електродвигателят, захранван с литиево-йонна батерия - елементарно е: хората търсят сигурност /различна от тая - 35 пожарникари да гасят нещо, което трябва да изгори, като в същото време - тия да бъдат и обгазявани..., както и другият съществен факт - вредните емисии при електромобилите надхвърлят с немалко /25%/ тези на дизеловия двигател.
Понякога си струва да се четат статии, особено, когато отразяват реални събития, свързани с коментираната тема.
Мисля, че съм ясен и точно коментирам темата.
Коментар
Коментар