IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Таблетите не решават потребностите на ползвателя на лаптоп. Разликата при автомобилите е че електричките са по-добра алтернатива на ДВГ с изключение на покупната цена - инфраструктурата е навсякъде (ток има във всеки гараж); ускорение, комфорт, сигурност, липса на замърсяване, липса на обслужване (освен гуми и чистачки).
    В момента, в който стикерната цена се доближи до ДВГ и при ниския сегмент на градските коли няма да има нормален човек който да не избере електричка.
    Виж. Не ме разбирай криво. С кеф ще се возя на ел такси. Като видя, че някоя таксикомпания се оборудва с електрички, ще зная, че са добри. Сега ги купуват от гъзария или да използват привилегии и разбира се заблудени.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

      Като излязоха таблетите - леки, практични, батерията издържа с дни. И тогава много хора предрекоха крайя на лаптопа. Сега никой не използва таблети.
      Таблетите не решават потребностите на ползвателя на лаптоп. Разликата при автомобилите е че електричките са по-добра алтернатива на ДВГ с изключение на покупната цена - инфраструктурата е навсякъде (ток има във всеки гараж); ускорение, комфорт, сигурност, липса на замърсяване, липса на обслужване (освен гуми и чистачки).
      В момента, в който стикерната цена се доближи до ДВГ и при ниския сегмент на градските коли няма да има нормален човек който да не избере електричка.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

        Съгласен съм че нетрябва да се гледа малката картина (ТОП 10 на продажбите за Август в UK). Затова показах една по голяма картина.
        Това с Капацитета е "горещия" проблем който всички чувстват. Като го решат, в което не се съмнявам, щв се нахлузят на другия горещ проблем - липсата на Ел Мощности и Капацитет на преносната мрежа.
        Що се отнася до внушението "Мерцедес вече официално обявиха че спират R&D на ДВГ, така че се чудя защо все още има "недоразбрали", то е класика.
        Мерцедес верно казах нещо такова, но това не означава спираме производството на ДВГ, а спираме проучванията с цел усъвършенстване. Което е горе доло разбираемо. Сслед като 140 години го усъвършенстват пустия му ДВГ, сигурно вече е съвършен. Кво повече да му натамъняват.
        А ето и нагледно какво се случва и в каква посока върви пазара на автомобили - https://youtu.be/1BzRaYoLgBA

        Коментар


        • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
          Ми от екстравагантните електрички имаш минус 1млн.лв годишно от продажби на горива само в София, минус акцизи и т.н.

          За UK като гледам, гонят вероятно -50-100млн. паунда

          Това добре ли е или зле, защото по спомен в 3 щата започнаха да налагат данъци на електричките и в още няколко отчисленията са доброволни. При всички случай правителствата няма да оставят тази работа така- те имат някаква рамка която гонят- да кажем 100 милиарда- от къде и по какъв начин никого не го интересува, трябва да се достигне тази рамка. Най простото което е например е да се спрат от продажба зарядните за електрички и на зарядната станция стои цена вместо 20 цента - 30 цента. И хоп- работата става танто за кукуригу

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            Няма внушение - официално становище. В момента в който спре развитието е въпрос на време кога ще умре безвъзвратно.
            Като излязоха таблетите - леки, практични, батерията издържа с дни. И тогава много хора предрекоха крайя на лаптопа. Сега никой не използва таблети.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

              Съгласен съм че нетрябва да се гледа малката картина (ТОП 10 на продажбите за Август в UK). Затова показах една по голяма картина.
              Това с Капацитета е "горещия" проблем който всички чувстват. Като го решат, в което не се съмнявам, щв се нахлузят на другия горещ проблем - липсата на Ел Мощности и Капацитет на преносната мрежа.
              Що се отнася до внушението "Мерцедес вече официално обявиха че спират R&D на ДВГ, така че се чудя защо все още има "недоразбрали", то е класика.
              Мерцедес верно казах нещо такова, но това не означава спираме производството на ДВГ, а спираме проучванията с цел усъвършенстване. Което е горе доло разбираемо. Сслед като 140 години го усъвършенстват пустия му ДВГ, сигурно вече е съвършен. Кво повече да му натамъняват.
              Няма внушение - официално становище. В момента в който спре развитието е въпрос на време кога ще умре безвъзвратно.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
                .. Темата е за пазара като цяло ..
                Ми от екстравагантните електрички имаш минус 1млн.лв годишно от продажби на горива само в София, минус акцизи и т.н.

                За UK като гледам, гонят вероятно -50-100млн. паунда


                Last edited by satz; 16.10.2019, 13:27.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                  Съгласен съм че нетрябва да се гледа малката картина (ТОП 10 на продажбите за Август в UK). Затова показах една по голяма картина.
                  Това с Капацитета е "горещия" проблем който всички чувстват. Като го решат, в което не се съмнявам, щв се нахлузят на другия горещ проблем - липсата на Ел Мощности и Капацитет на преносната мрежа.
                  Що се отнася до внушението "Мерцедес вече официално обявиха че спират R&D на ДВГ, така че се чудя защо все още има "недоразбрали", то е класика.
                  Мерцедес верно казах нещо такова, но това не означава спираме производството на ДВГ, а спираме проучванията с цел усъвършенстване. Което е горе доло разбираемо. Сслед като 140 години го усъвършенстват пустия му ДВГ, сигурно вече е съвършен. Кво повече да му натамъняват.
                  Ами най вероятно има какво защото онзи ден гледах едно сузуки от типа на комбитата с разход около 4/100 и някаква малка батериика- води се плуг-ин хибрид. Колата е на бензин- така че определено има какво да се усъвършенствува

                  https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...4-7a491cbd5d4f

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Работата е там че гледайки малката картина (продажбите в една държава и за кратък период) се изпуска голямата тенденция. А тя е че времето на ДВГ при автомобилите изтича, че всеки производител гласно или негласно вече е планирал инвестиционните си разходи и че електричките растат в продажбите с 70% годишно, а на автомобилите спадат.
                    Както стана ясно за всички проблемът е в капацитета, с който към днешна дата се произвеждат батерии. Когато той се увеличи и цената на батериите падне под 100$ на киловат няма да има производител който да произвежда автомобил с ДВГ.
                    Мерцедес вече официално обявиха че спират R&D на ДВГ, така че се чудя защо все още има "недоразбрали"
                    Съгласен съм че нетрябва да се гледа малката картина (ТОП 10 на продажбите за Август в UK). Затова показах една по голяма картина.
                    Това с Капацитета е "горещия" проблем който всички чувстват. Като го решат, в което не се съмнявам, щв се нахлузят на другия горещ проблем - липсата на Ел Мощности и Капацитет на преносната мрежа.
                    Що се отнася до внушението "Мерцедес вече официално обявиха че спират R&D на ДВГ, така че се чудя защо все още има "недоразбрали", то е класика.
                    Мерцедес верно казах нещо такова, но това не означава спираме производството на ДВГ, а спираме проучванията с цел усъвършенстване. Което е горе доло разбираемо. Сслед като 140 години го усъвършенстват пустия му ДВГ, сигурно вече е съвършен. Кво повече да му натамъняват.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                      Ами той кислорода не е баш като паветата да си седи там къде са го наредили. И с изгорелите газове е така. Що се отнася до КПД-то на ТЕЦ то не е много по голямо от това на ДВГ. По голямо е КПД-то на парната турбина ама един ТЕЦ консумира за собствени нужди до към 20% от собствената си ел енергия.
                      Иначе аз лично сигурно съм спестил много повече тонове вредни газове возейки се преимуществено с градски транспорт и то предимно електирчески. Така че невиждам какво начало са няколкото зелени таксита и появилите се напоследък Ел Автобуси. По-скоро са приятна екстравагантност.
                      За да спестиш повечко ходи пеша

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                        Поръчаната класация би била поредната манипулация. Темата е за пазара като цяло а не за някакъв много тънък негов сегмент където от време на време са възможни девиации, които да се ползват удобно за едни или други цели. Нали се сещаш, че както ти си избираш удобен от към Ел Мобили сегмент, аз пък бих си намерил удобен за ДВГ сегмент от пазара, Това просто доникъде няма да ни доведе.
                        Работата е там че гледайки малката картина (продажбите в една държава и за кратък период) се изпуска голямата тенденция. А тя е че времето на ДВГ при автомобилите изтича, че всеки производител гласно или негласно вече е планирал инвестиционните си разходи и че електричките растат в продажбите с 70% годишно, а на автомобилите спадат.
                        Както стана ясно за всички проблемът е в капацитета, с който към днешна дата се произвеждат батерии. Когато той се увеличи и цената на батериите падне под 100$ на киловат няма да има производител който да произвежда автомобил с ДВГ.
                        Мерцедес вече официално обявиха че спират R&D на ДВГ, така че се чудя защо все още има "недоразбрали"

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          Пак разгледай класацията и посочи поне един конкурент price & sizewise?
                          Поръчаната класация би била поредната манипулация. Темата е за пазара като цяло а не за някакъв много тънък негов сегмент където от време на време са възможни девиации, които да се ползват удобно за едни или други цели. Нали се сещаш, че както ти си избираш удобен от към Ел Мобили сегмент, аз пък бих си намерил удобен за ДВГ сегмент от пазара, Това просто доникъде няма да ни доведе.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
                            Въпросните тонове гориво, не са изгорени в града.
                            Демек, еди кви си тонове кислород са в + (па мисля дека е важно за в градската територия)

                            Иначе над 50% от българския ток не е от горива...отделно КПД на ТЕЦ е много по-висок от на двг в градски трафик..

                            Ами той кислорода не е баш като паветата да си седи там къде са го наредили. И с изгорелите газове е така. Що се отнася до КПД-то на ТЕЦ то не е много по голямо от това на ДВГ. По голямо е КПД-то на парната турбина ама един ТЕЦ консумира за собствени нужди до към 20% от собствената си ел енергия.
                            Иначе аз лично сигурно съм спестил много повече тонове вредни газове возейки се преимуществено с градски транспорт и то предимно електирчески. Така че невиждам какво начало са няколкото зелени таксита и появилите се напоследък Ел Автобуси. По-скоро са приятна екстравагантност.

                            Коментар


                            • https://www.ktvu.com/news/tesla-mode...twice-in-a-day

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                                Ето рекапитулацията за UK за 2018
                                The biggest gains proportionally were made by alternatively-fuelled vehicles (AFVs), up 20.9% in 2018, although they still only made up 6% of the total market, with 141,270 registrations. Of these, 81,323 were hybrids, 44,437 were plug-in hybrid and 15,474 were pure-electric.
                                От цялата работа май излиза че Август е един много слаб месец за авто търговците и на този фон Тесла са се отличили.
                                Впрочем ако не се фиксираме върхи Топ 10 цифрите са още по интересни
                                https://www.driving.co.uk/news/busin...-2019-updated/
                                Пак разгледай класацията и посочи поне един конкурент price & sizewise?

                                Коментар

                                Working...
                                X