IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Аз предлагам, да го дадете на съд, щом тъй. Той „некадърник”, ама милиардер, в щатите. Ти си „кадърен”, ама си форумен мрънкАтел тук. Един вид, по всички точки, „печелиш”. ХвалА на таквизи кадърници.
    Милиардер ама на кредит.То измамниците по цял свят сте все едни и същи

    Коментар


    • Безименен,

      Да напомним ли, че -напр.за Wallmart, Мъск се явява конкурент на китайците, които, чрез същата хиперверига, заляха щатите с китайски продукти? Има мнозина, желаещи да заемат неговото място.
      Last edited by Pyramid; 03.11.2019, 17:57.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
        Чудя се кой е разрешил на тоя некадърник и измамник Илон Мъска да използва името на един гении какъвто безспорно е Никола Тесла и на когото човечеството дължи съвременният си начин на живот.Защо тоя измамник си позволява подобна гавра с паметта на великия изобретател да си кръщава смешната каруца така.Най подходящтот име за тая кола е бричка таратайка каруца
        Аз предлагам, да го дадете на съд, щом тъй. Той „некадърник”, ама милиардер, в щатите. Ти си „кадърен”, ама си форумен мрънкАтел тук. Един вид, по всички точки, „печелиш”. ХвалА на таквизи кадърници.

        Коментар


        • Някои по-стари модели iPhone ще спрат да работят в неделя без ъпдейт на софтуера

          Когато съм гледал клипчета за електричките всички казват че поне веднъж на 2 седмици идва ъпдейт на софтуера. Смятате ли че е възможно да спрат в даден момент без последният ъпдейт някой по стари модели

          Коментар


          • Чудя се кой е разрешил на тоя некадърник и измамник Илон Мъска да използва името на един гении какъвто безспорно е Никола Тесла и на когото човечеството дължи съвременният си начин на живот.Защо тоя измамник си позволява подобна гавра с паметта на великия изобретател да си кръщава смешната каруца така.Най подходящтот име за тая кола е бричка таратайка каруца

            Коментар


            • Първоначално изпратено от angelmr Разгледай мнение

              Тъжната истина е, че когато опре до енергетика, зелените изпадат в когнитивен дисонанс и отказват да осъзнаят, че електромобилите прекрасно вървят с АЕЦ, като двете технологии взаимно компенсират някои от недостатъците си.
              А по въпроса за това от къде ще дойде електроенергията, отговорът е от оптимизиране в производственият цикъл на електроцентралите. В България например в момента има инсталирани 12 000 мегавата производствени мощности. Пиковата консумация обаче е 8000 през деня и спада едва до 2700 през нощта, когато повечето мощности работят на празен ход (котлите на електроцентралите пак се държат топли, така че пак се изгаря гориво в тях). Така че в крайна сметка увеличаване броят на електромобилите би намалил специфичните въглеродни емисии на киловатчас отделяни от ТЕЦ и би отворилмясто за още мощности от АЕЦ, които пък драстично да редуцират въглеродните емисии от енергетиката. Опитайте си да си представите колко електромобила могат да се заредят с разликата междо 2700 и 8000 мегавата в продължение на 8 часа. Естествено въпросната оптимизация не засяга особено много перките и въобще не засяга фотоволтаиците, последните по начало само покриват консумация в пиковите моменти по обяд. Така че електричеството за електромобилите се произвежда преобладаващо от ТЕЦ и АЕЦ. Като един бъдещ процес на отпадане на ТЕЦ може да е само за сметка на строежа на нови АЕЦ. Фотоволтаиците и перките имат маргинална роля при производството на енергия изплзвана за зареждане на електромобили (почти ексклузивно зареждани през нощта от мрежата).
              Първо върхът на товара не е през деня нито по обяд има връх.Не знам колко са инсталираните мощности но знам колко са разполагаемите и те са под 8000 мегавата.Второ ще ми е интересно да науча кои мощности и как работят на празен ход и ако това технически е възможно кой плаща загубите?И трето как се държат котлите топли това ще да е някакво нововъведение дето не съм чувал досега за него.Иначе тука е весело даже много весело

              Коментар


              • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                Е аз съм инженер а не празнодумец дървен философ и фантазьор.Казах ти вече.Бъдещето е електрическо ама не с батерии.Ще дойде откритие в една или няколко науки и ще преодолеем зависимостта от горивата.Според мен бъдщето е над земята.Новите коли на хората няма да се движат по земята а над нея примерно на 10 метра
                Смесено ще е бъдещето, за въздуха няма да го доживеем до такъв мащаб.
                Нужната енергия за "бъдеще над земята" е на порядъци повече от общо управляваната в момента.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от angelmr Разгледай мнение

                  Една лична спекулация по въпроса за мотивацията:
                  Предполагам е реакция от сериозна загуба от шортване на Тесла. През юни обясняваше как Тесла колабирали и шели да паднат до 5-10 долара. И вместо да мине на дълга позиция към 200 долара и да направи 70-80% печалба до сега, е продължил да шортва и е загубил доста пари.


                  Прекалено сложно е да се разбере, че аз не съм интересен в спора.

                  Да предположим, че си прав в твърденията си. Цитат от мои "твърдения" няма да искам. Надявам се ти, самият да си минал на дълги позиции в точният момент... Кой тип анализ приложи, за да си така уверен в дъното?

                  И да си поставиш ПРИЕМЛИВ АВАТАР!

                  .................................................. ......................................

                  Надявам се, горните ти твърдения - за шортването на Тесла - да са споходили Джеф Безос, Amazon и Walmart и акционерите на Walmart? Ама - да бе, толкова е елементарно! Как така не сме се досетили? Горят покриви и стоки в маркетИТЕ - шортването на акции е причината за това!!! СмЕх!

                  Едва ли ТЕ /Джеф Безос, Amazon и Walmart/ имат проблемите, които - бълнувайки - ми преписваш!

                  За ТЯХ гроздето НЕ Е кисело. ТЕ могат да разкостят не един Мъск!


                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                    Въпросът със замърсяването определено е ясен само на теб и на никой друг. Обяни къде ще отиде замърсяването от теца който е направил ток за да си заредиш електричката? Доколкото си спомням все обясняваше че си щял да я зареждаш от слънцето и вятъра- ами че то няма толкова произведен ток от двата източника колккото електрички има. Май пак дърво , а?
                    Тъжната истина е, че когато опре до енергетика, зелените изпадат в когнитивен дисонанс и отказват да осъзнаят, че електромобилите прекрасно вървят с АЕЦ, като двете технологии взаимно компенсират някои от недостатъците си.
                    А по въпроса за това от къде ще дойде електроенергията, отговорът е от оптимизиране в производственият цикъл на електроцентралите. В България например в момента има инсталирани 12 000 мегавата производствени мощности. Пиковата консумация обаче е 8000 през деня и спада едва до 2700 през нощта, когато повечето мощности работят на празен ход (котлите на електроцентралите пак се държат топли, така че пак се изгаря гориво в тях). Така че в крайна сметка увеличаване броят на електромобилите би намалил специфичните въглеродни емисии на киловатчас отделяни от ТЕЦ и би отворилмясто за още мощности от АЕЦ, които пък драстично да редуцират въглеродните емисии от енергетиката. Опитайте си да си представите колко електромобила могат да се заредят с разликата междо 2700 и 8000 мегавата в продължение на 8 часа. Естествено въпросната оптимизация не засяга особено много перките и въобще не засяга фотоволтаиците, последните по начало само покриват консумация в пиковите моменти по обяд. Така че електричеството за електромобилите се произвежда преобладаващо от ТЕЦ и АЕЦ. Като един бъдещ процес на отпадане на ТЕЦ може да е само за сметка на строежа на нови АЕЦ. Фотоволтаиците и перките имат маргинална роля при производството на енергия изплзвана за зареждане на електромобили (почти ексклузивно зареждани през нощта от мрежата).
                    Last edited by angelmr; 03.11.2019, 08:49.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Tutankhamon Разгледай мнение
                      Безомен? А, безимен?
                      - Кисело е гроздето, нали?
                      Една лична спекулация по въпроса за мотивацията:
                      Предполагам е реакция от сериозна загуба от шортване на Тесла. През юни обясняваше как Тесла колабирали и шели да паднат до 5-10 долара. И вместо да мине на дълга позиция към 200 долара и да направи 70-80% печалба до сега, е продължил да шортва и е загубил доста пари.

                      Коментар


                      • НЕАДЕКВАТНО е твърдението, че гроздето БИЛО кисело за Джеф Безос, Amazon и акционерите на Amazon!

                        НЕАДЕКВАТНО е твърдението, че гроздето БИЛО кисело за Walmart и акционерите на Walmart!

                        Те /горепосочените/ - СПИРАТ да рекламират даден продукт! Не само, че няма да рекламират продукта, НО И всяко тяхно последващо действие за отстояване правата за съществуване на собственият ИМ бизнес - ще бъде антиреклама на Мъск. Продажбите на Мъск в секторите ЩЕ БЪДАТ нулеви!

                        /за да си го обясниш по-лесно, погледни продажбите на твоята тръбичка!/



                        Коментар


                        • Безомен? А, безимен?
                          - Кисело е гроздето, нали?
                          The Mumy is alive, do not care about it !!!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                            Като пренебрегнем дребнотемието, в което - на реални факти се противопоставят "качества", които имал вестоносеца... Нали така се прави ТУК: когато не можем да коментираме фактите в един спор - почваме да плюем по човека, който предлага дискусия по факти от нета...

                            Я да видим сега, какво точно разбираме от "доводите" на опонента ми /изключваме личните нападки/:


                            Интересна теза защитава пирамидалният фараон...Мъск БИЛ носител на прогреса, докато Безос и една верига от маркети - са носители на РЕГРЕСА...

                            Моето мнение: ако някой е носител на прогреса, той НЕ ПЛАСИРА НА ПАЗАРА ОПАСНИ за здравето и живота стоки.

                            Не пласира и непотребни тръбички!

                            .................................................. .................................................. ..

                            Какво е общото мнение? Може ли някой САМ да произвежда и да осъществява САМ пласмента на някаква /своя/ тръбичка и дали една огромна верига не би могла да направи продаваем, дори един непотребен и ненужен никому артикул?

                            А, ако този артикул докаже "прогреса" си така ексклузивно, опожарявайки бизнеса на ония, които с десетилетия градят отношения с милиони клиенти?

                            Струва ли си да сринеш имиджа си и изгониш клиентите си, заради някаква НЕРАБОТЕЩА тръбичка?


                            Струва ли си да сринеш имиджа си и изгониш клиентите си, заради соларни панели, които предизвикват пожари? Вече четохме как "специалистите", с които Мъск постоянно се разделя - се реализират в други компании...

                            Останалите, без необходимия опит - извършват монтажа на панелите на покривите на маркетите от веригата: ПРЕЗ ПРЪСТИ! В резултат: пожари и щети!
                            Целият смисъл - в последното изречение. Другото.нагоре - брътвежи. Дерзай, значи. САМО ТИ ще спреш Мъск.
                            Ахам.
                            The Mumy is alive, do not care about it !!!

                            Коментар


                            • Като пренебрегнем дребнотемието, в което - на реални факти се противопоставят "качества", които имал вестоносеца... Нали така се прави ТУК: когато не можем да коментираме фактите в един спор - почваме да плюем по човека, който предлага дискусия по факти от нета...

                              Я да видим сега, какво точно разбираме от "доводите" на опонента ми /изключваме личните нападки/:


                              Интересна теза защитава пирамидалният фараон...Мъск БИЛ носител на прогреса, докато Безос и една верига от маркети - са носители на РЕГРЕСА...

                              Моето мнение: ако някой е носител на прогреса, той НЕ ПЛАСИРА НА ПАЗАРА ОПАСНИ за здравето и живота стоки.

                              Не пласира и непотребни тръбички!

                              .................................................. .................................................. ..

                              Какво е общото мнение? Може ли някой САМ да произвежда и да осъществява САМ пласмента на някаква /своя/ тръбичка и дали една огромна верига не би могла да направи продаваем, дори един непотребен и ненужен никому артикул?

                              А, ако този артикул докаже "прогреса" си така ексклузивно, опожарявайки бизнеса на ония, които с десетилетия градят отношения с милиони клиенти?

                              Струва ли си да сринеш имиджа си и изгониш клиентите си, заради някаква НЕРАБОТЕЩА тръбичка?


                              Струва ли си да сринеш имиджа си и изгониш клиентите си, заради соларни панели, които предизвикват пожари? Вече четохме как "специалистите", с които Мъск постоянно се разделя - се реализират в други компании...

                              Останалите, без необходимия опит - извършват монтажа на панелите на покривите на маркетите от веригата: ПРЕЗ ПРЪСТИ! В резултат: пожари и щети!

                              Коментар


                              • Ето ви един бегъл поглед в недалечното бъдеще.

                                https://youtu.be/6Ud-fPKnj3Q

                                Коментар

                                Working...
                                X