IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Новото електрическо Порше ще е с показатели като на Тесла модел 3 (performance), която пък е модел на 3 години (семеен седан) и къса PORSCHE GT2 RS

    За цена и поддръжка няма нужда да споменавам, че е 5-6 ПЪТИ по-евтино!

    TESLA MODEL 3 VS PORSCHE GT2 RS DRAG RACE ON MONACO PIER!

    Но иначе е много радващо, че VW влизат в играта с двата крака. По-добре късно …

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


      Предполагам, че когато фактите заговорят - боговете също няма да мълчат /прекалено дълго/! ))

      За това говоря и аз. Добре е да разширяваш познанията си но не помня да сме се интересували от корабни двигатели.

      А иначе ако се върнем към електромобилите фактите говорят ясно че дните на ДВГ са преброени.

      Вчера гледах електрическото Порше дето ще се продава от 2020та. го сравняват с Тесла. Щом започнаха топ брандовете да се сравняват с Тесла трябва да ти е ясно кой е лидера

      Коментар


      • Е какво заяждане е това алекс, ми нека да каже безсмисления колко е лош Мъск?
        Last edited by Имхотеп; 12.08.2019, 18:53.
        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Безименни, ти май...май не можеш да не се лигавиш. ( Което е жалко, т.к. - признавал съм -и попадения имаш.)

          Коментар



          • Това, идндЖИНЕрите - са много интересно племе... Не искаме да се учим - и това си е! Ама - не сме знаели! Толкова, колкото сме научили - стига ни ЗА ЦЯЛ ЖИВОТ!!! Аз мисля, че учим цял живот, НО НЕ ОТ НЕТА!!!

            Колко пъти съм казвал това - но някакъв си супертрейдър все още не иска да го асималира - и това си е!

            На хоризонта - нов партизанин /супертрейдър/... ))...,дизела е прекалено луксозно гориво за корабните двигатели. за корабните двигатели."

            Цитат от някакъв журналист, който цитат използвам в поста ми: "всеки цилиндър на дизеловото чудовище гълта по 0.19 литра дизелово гориво на цикъл. Двигателят работи при 102 об/мин."...



            Остава СУПЕРТРЕЙДЪР трябва да уточни, какво разбира под това определение: "дизела е прекалено луксозно гориво" - ако претендира за що-годе научно изразяване /като някакъв вид инДЖИнер/...

            "Дизела", за който пише СУПЕРТРЕЙДЪР, че бил гориво - НЕ Е ЛИ газьол /бих попитал аз/..., или - не е ли т.нар. нафта /с различни физико-химични показатели/?

            АКО според СУПЕРТРЕЙДЪР "дизелът", както го нарича самият той - това е газьол, то аз никъде не използвам точно определението "газьол" - израз, КОЙТО ИЗПОЛЗВАТ ЖУРНАЛИСТИТЕ в статията, която съм цитирал.

            .................................................. ...................

            Както прави впечатление - аз използвам по-общото НЕФТОПРОДУКТИ. Все пак СУПЕРТРЕЙДЪР ми поставя в устата думите "дизел"...

            .................................................. .....................

            Айде сега ОТНОВО да повтаряме!...

            Ще припомня, че вече ТУК сме коментирали факта, че НЕ ВСИЧКИ дизелови двигатели се доближават до цикъла на Дизел - толкова много, колкото корабните бавнооборотни дизели! Ясно е, че за стотици хиляди морски мили - и това вече сме го казвали МНОГО ПЪТИ - капитаните на корабите следят постоянно цените на мазутИТЕ на отделните пристанища, след което БУНКЕРОВАТ ТОЧНО ТАМ, съобразно цените, но и съобразно ФИЗИКО-ХИМИЧНИТЕ свойства, които притежава мазутът, който използва ДИЗЕЛОВИЯТ двигател.

            .................................................. ..........................

            Какво разбрахме до тук? Дизеловият двигател използва различни фракции от дестилацията на нефта! Еврикаааа! Ще извика СУПЕРТРЕЙДЪР... Открих АмерикаТААААА!

            Какви фракции са това? Много хора го знаят! Само СУПЕРТРЕЙДЪР НЕ ПОМНИ нещата, които сме писали тук преди години... АВЕ, я да си водиш записки!

            Газьолът и най-гъстата маса от дестилацията на нефта - мазутът - се използват в КОРАБНИТЕ ДИЗЕЛОВИ двигатели с вътрешно горене! Защо са двутактови - няма да говоря, защото и това сме дискутирали...

            .................................................. ..............................

            Е, нека обобщя: определението НЕФТОПРОДУКТИ, което аз използвам, когато обяснявам вида на горивото пред ШИРОКАТА аудитория - дали пък не включва в себе си - различните фракции на газьола /нафтата/, както и на мазута, който се използва ОТНОВО В ДИЗЕЛОВИЯ двигател, но се използва по особен начин, който пък е вън от предмета на дискусията?

            Да, нефтопродукт в КОРАБНИЯ бавнооборотен, двутактов ДИЗЕЛ - в ПОВЕЧЕ ОТ СЛУЧАИТЕ е именно МАЗУТЪТ, но в някои случаи - тук си добавяме вярното твърдение...

            А това, че капитаните на презокеанските кораби бункероват горивото /в повече от случаите това е мазут - КАЗВАЛИ СМЕ ГО!/ - в точно определени пристанища - изобщо не подлежи на съмнение - който не си е водил записки..., ми - да си води, а не отново и отново да се връщаме на темата...

            .................................................. ....................................


            Всичко горе казвам, не с идеята да се дракам..., но не ме притесняват и "забележките" на хора, които току-що са прочели нещо ново в нета... Отворен съм за това да се уча, ама не и за това да ПРЕПОВТАРЯМ НЕЩА, които отдавна съм научил... ))


            .................................................. ........................................



            В заключение: не съм в България и ми е трудно да ви следя тъпите забележки. Мога да се включвам, но рядко...

            Съвет към партизаните /те си знаят кои са в голямото ИМ семейство/: четете назад в темата, където всичко това, за което СЕГА ЧЕТЕТЕ В НЕТА И МЕ КОНТРИРАТЕ - както прави това супертрейдър - съм го писал. Ако щете!

            /Имхотеп да изпраща забележките си към подбудителят на написаното - неговата приятелка/... ))

            Коментар


            • Pyramid за корабите дизела е скъпо гориво, никой няма да направи огромен двигател който да не използва мазут. И такова кпд е непостижимо в реалността, те може да си се хвалят. Няма проблем със скоростта на горене на оксиводорода както го наричат, тя лесно се забавя като се инжектира водна пара или мъгла гори меко. Екологично най чистото гориво е това е мисля че неизбежно ще се случи тази горивна конверсия с което играта ще приключи поне за известно време а трябвало е да се случи още 90 та година, но нали долара им е вързан за петрола.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                Ма ти и по двг ли си експерт?

                Някои неща ги пише в нета.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Абе и мазут да горят, моторите на Wartsila, са си двутактови дизели. Доказан КПД >50% . И не щото „дизелът” е лукс, а щото, специално така са проектирани: Някой, и тази фракция, трябва да използва. А водород за там е сложно, щото бързо гори, а са наистина, много бавнооборотни. Управлението на впръскването, там-не е проблем.
                  Ма ти и по двг ли си експерт?

                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    безимeн - по новите корабни двигатели масово са с дюзи управлявани с електромагнит и впръскват мазут, дизела е прекалено луксозно гориво за корабните двигатели. Тези нещо са се объркали че тези огромни двигатели работят с дизел и са го написали в интернет и ти го четеш и изпадаш в екстаз. ДВГ сигурно ще се запазят като технология но ще работят с водород получаван чрез термолиза с топлина генерирана при атомен синтез - атомна реакция, един американец го беше направил.
                    Абе и мазут да горят, моторите на Wartsila, са си двутактови дизели. Доказан КПД >50% . И не щото „дизелът” е лукс, а щото, специално така са проектирани: Някой, и тази фракция, трябва да използва. А водород за там е сложно, щото бързо гори, а са наистина, много бавнооборотни. Управлението на впръскването, там-не е проблем.

                    Коментар


                    • безимeн - по новите корабни двигатели масово са с дюзи управлявани с електромагнит и впръскват мазут, дизела е прекалено луксозно гориво за корабните двигатели. Тези нещо са се объркали че тези огромни двигатели работят с дизел и са го написали в интернет и ти го четеш и изпадаш в екстаз. ДВГ сигурно ще се запазят като технология но ще работят с водород получаван чрез термолиза с топлина генерирана при атомен синтез - атомна реакция, един американец го беше направил.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                        Най-после се обади един от партизаните...

                        Десетки и стотици пъти повече са нефтопродуктите, нали!

                        Ама останалите - дето ще "подменят" двигателите с вътрешно горене - все още подменяТЕ, нали!


                        ЩЕ, ама - в някой друг живот... Не точно в тоя! ))
                        Като ти мине, обади се.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          Като отчетем факта, че много дълбоко си скаран с числата, останалите ти фукни и плещеници окончателно губят смисъл. Не се напъвай. Ще се наакаш.
                          ...ако вече не си се.




                          Най-после се обади един от партизаните...

                          Десетки и стотици пъти повече са нефтопродуктите, нали!

                          Ама останалите - дето ще "подменят" двигателите с вътрешно горене - все още подменяТЕ, нали!


                          ЩЕ, ама - в някой друг живот... Не точно в тоя! ))

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                            Та, не стана ясно - дали ще "подменяме, заменяме и т.н." - тъпотии топлинните двигатели с електрички?... ))

                            .................................................. ..........................................


                            Боговете-партизани /защитници на Мъск/ - замълчаха по-дълго от очакваното... )) Обяснявам си го, не толкова с липсата на информация, а по-скоро с облъчването - като се почне от вредни емисии и производства, та се премине през токсичност и унищожаване на огромни площи /имам предвид Китай, с добива на редкия метал - неодим - материалът, който /по някакви причини, които не са предмет на дискусията/ - намира приложение в съвременните ел.двигатели /на електричките, на ветрогенераторите.../...

                            До тук нещата са ясни.

                            .................................................. ..............................................

                            Боговете-партизани /защитници на Мъск/ - замълчаха по-дълго от очакваното и по друга причина... ))

                            Грубата сметка за Комън-рейлите горе показва /Двигателят използва технологията за впръскване на горивото - Common rail, която му позволява да работи по-добре и по-икономично при ниски обороти. Въпреки модерните технологии, всеки цилиндър на дизеловото чудовище гълта по 0.19 литра дизелово гориво на цикъл. Двигателят работи при 102 об/мин./ - тая именно сметЧИЦА ни показва с какви възможности разполага съвременният свят... Възможностите - да си транспортираме стоките - са такива! Какви са?
                            Към момента финландската компания е произвела 25 такива двигателя и има поръчки за още 86

                            Грубата сметка показва, че само един от тия 25 произведени ДИЗЕЛОВИ - Common rail - в продължение на месец изразходва около 10 тона нефтопродукти. Ако отчетем, че този двигател работи нон-стоп по 3-4 месеца и след кратък престой - нови 3-4-5 месеца... и т.н...., но те са 25 произведени двигателя..., а ще се произведат още ПОНЕ 86..., а с новите поръчки...

                            Непременно трябва да уточним, че има хиляди такива двигатели, които задвижват корабите, на които са монтирани в океаните и моретата... Всички те правят възможно съществуването на хората на тая планета, с възможния търговски обмен, с гарантираните условия на живот и със създадените стандарти в същият този живот...



                            .................................................. ................................................


                            И какво се получава на практика: разбира се, че всичко това се осъществява със знанията и практическите умения, които хората трупат през... ВЕКОВЕТЕ! Физика /защо не!/, химия /защо не!/..., частни науки - както и да ги наречем - всички те са част от общото познание!

                            ... и сега..., какво?..., ми - роди се един Мъск и неговите "пророци" - решиха да "подменят" топлинните двигатели... Какво е необходимо за това? Разбира се - необходимо е да нямаш много от познанията, които хората са трупали и практически са реализирали...

                            Всъщност, Мъск е никой, колкото и да се напъват тук някои да го фаворизират. Китайците го работят с по-голям брой реализирани електромобили, а той подскача след тях, като не може да ги догони...

                            Така ще бъде и в следващите години... Разбира се - не отчитаме и факта, че електромобилите са ПОД 1 % от използваните топлинни двигатели...


                            .................................................. ................................................

                            Такива неща...
                            Като отчетем факта, че много дълбоко си скаран с числата, останалите ти фукни и плещеници окончателно губят смисъл. Не се напъвай. Ще се наакаш.
                            ...ако вече не си се.
                            Last edited by Pyramid; 11.08.2019, 11:29.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                              ......

                              Липсата на знания - особено в областта на все по-силно разрастващ се бизнес и търговия с огромни количества стоки и пренасянето им между континентите с милиони контейнери - и неотчитането на подобни, ежедневно реално случващи се събития - ни играят лошата шега - да се концентрираме като латерни в областта на "подмяна на топлинните двигатели" с електрички...

                              С ТИЯ ПОЗНАНИЯ и С ТИЯ ДОСТИЖЕНИЯ на съвременната техника - подмяната е невъзможна. Това не го казвам аз, разбира се, но пък споделям това мнение.



                              .................................................. ........................................



                              Един пример за интересуващите се от съвсем малко по-мащабна информация, която ни показва, защо съвременните топлинни двигатели не могат да бъдат "ЗАМЕНЕНИ" от ел.двигател, задвижван от СЪВРЕМЕННА литиево-йонна батерия:



                              .................................................. ........................................




                              Бизнесът със стоки се разраства постоянно и това налага търсенето на средства за превоз на възможно най-много товар. За да отговори на търсенето, е създаден най-големия дизелов двигател в света. Като казваме голям, имаме предвид - 14-цилиндров, двутактов агрегат, генериращ мощност от 109,000 к.с. и 7,603,850 Нм максимален въртящ момент.

                              Разбира се, става дума за корабен двигател. Той задвижва най-големия контейнеровоз в света, способен да пренесе 11,000+ контейнера с дължина шест метра. Корабът е Emma Mærsk - транспортно чудо с дължина 396 метра и тегло - 170,974 тона.

                              Самият двигател - Wärtsilä-Sulzer RTA96-C, тежи 2,300 тона, висок е 13,4 метра и има дължина от 27,4 метра. Способен е да движи Emma Mærsk със скорост 31 морски мили в час (стандартната скорост на този тип кораби е 18-20 морски мили в час).

                              Двигателят използва технологията за впръскване на горивото - Common rail, която му позволява да работи по-добре и по-икономично при ниски обороти. Въпреки модерните технологии, всеки цилиндър на дизеловото чудовище гълта по 0.19 литра дизелово гориво на цикъл. Двигателят работи при 102 об/мин.

                              Към момента финландската компания е произвела 25 такива двигателя и има поръчки за още 86.


                              .................................................. ..........................................


                              Предполагам, че когато фактите заговорят - боговете също няма да мълчат /прекалено дълго/! ))


                              Та, не стана ясно - дали ще "подменяме, заменяме и т.н." - тъпотии топлинните двигатели с електрички?... ))

                              .................................................. ..........................................


                              Боговете-партизани /защитници на Мъск/ - замълчаха по-дълго от очакваното... )) Обяснявам си го, не толкова с липсата на информация, а по-скоро с облъчването - като се почне от вредни емисии и производства, та се премине през токсичност и унищожаване на огромни площи /имам предвид Китай, с добива на редкия метал - неодим - материалът, който /по някакви причини, които не са предмет на дискусията/ - намира приложение в съвременните ел.двигатели /на електричките, на ветрогенераторите.../...

                              До тук нещата са ясни.

                              .................................................. ..............................................

                              Боговете-партизани /защитници на Мъск/ - замълчаха по-дълго от очакваното и по друга причина... ))

                              Грубата сметка за Комън-рейлите горе показва /Двигателят използва технологията за впръскване на горивото - Common rail, която му позволява да работи по-добре и по-икономично при ниски обороти. Въпреки модерните технологии, всеки цилиндър на дизеловото чудовище гълта по 0.19 литра дизелово гориво на цикъл. Двигателят работи при 102 об/мин./ - тая именно сметЧИЦА ни показва с какви възможности разполага съвременният свят... Възможностите - да си транспортираме стоките - са такива! Какви са?
                              Към момента финландската компания е произвела 25 такива двигателя и има поръчки за още 86

                              Грубата сметка показва, че само един от тия 25 произведени ДИЗЕЛОВИ - Common rail - в продължение на месец изразходва около 10 тона нефтопродукти. Ако отчетем, че този двигател работи нон-стоп по 3-4 месеца и след кратък престой - нови 3-4-5 месеца... и т.н...., но те са 25 произведени двигателя..., а ще се произведат още ПОНЕ 86..., а с новите поръчки...

                              Непременно трябва да уточним, че има хиляди такива двигатели, които задвижват корабите, на които са монтирани в океаните и моретата... Всички те правят възможно съществуването на хората на тая планета, с възможния търговски обмен, с гарантираните условия на живот и със създадените стандарти в същият този живот...



                              .................................................. ................................................


                              И какво се получава на практика: разбира се, че всичко това се осъществява със знанията и практическите умения, които хората трупат през... ВЕКОВЕТЕ! Физика /защо не!/, химия /защо не!/..., частни науки - както и да ги наречем - всички те са част от общото познание!

                              ... и сега..., какво?..., ми - роди се един Мъск и неговите "пророци" - решиха да "подменят" топлинните двигатели... Какво е необходимо за това? Разбира се - необходимо е да нямаш много от познанията, които хората са трупали и практически са реализирали...

                              Всъщност, Мъск е никой, колкото и да се напъват тук някои да го фаворизират. Китайците го работят с по-голям брой реализирани електромобили, а той подскача след тях, като не може да ги догони...

                              Така ще бъде и в следващите години... Разбира се - не отчитаме и факта, че електромобилите са ПОД 1 % от използваните топлинни двигатели...


                              .................................................. ................................................

                              Такива неща...
                              Last edited by безимeн; 11.08.2019, 10:39.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Да не забравяме че тези електромобили са много по добри от автомобилите с двг и нужда от реклама и стимули няма, само електромобили с добри батерии и характеристики по добри от на двг колите и въпросния производител на батерии ще ликвидира днешните брандове. Реално производителите на електромобили ще са много малък брой и това ще концентрира индустрията и приходите от нея. Субсидирането ще направи процеса по бърз и по остро негативен с още по малък брой производители и по силен монопол на техния картел.
                                Значи, субсидии ЩЕ има. Едва ли са загрижени продажните политици за теб, мен или за Импотеция. Гледат, кой ще ги нагуши, и снасят.. На и за него. Наистина кофти новина но...т'ва е.
                                Last edited by Pyramid; 11.08.2019, 11:22.

                                Коментар

                                Working...
                                X